Goaltje hoor. Textbook stuff.
Wij ook niet in 2010, toch hadden we het er nog steeds over gehad...Exocet schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:33:
Uit het niks, ze verdienen het weer totaal niet
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gouden wissel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, tikje terugD-e-n schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:33:
Voorzet was Bellingham toch?
Werd nog iets aangeraakt? Maar fraai afgemaakt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een comeback-ploeg zeg
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Pfff wel blij voor Palmer, helaas voor Spanje zie ik ze dit nog wel weggeven ook
Hoe klonken ze op de BBC?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er is niks zo lelijk als schreeuwende Engelsen tijdens een goal. Dat geluid is ook meer een ‘Yehhhh’ wat ze voortbrengen.
Hoera, ik hoop op gelijkspel + verlenging met veel doelpunten en strafschoppen. Vult de avond een beetje en ik hoef morgen toch niet te werken.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Kane toch eigenlijk niet echt gezien dit ekFiber schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:33:
Gouden wissel...
Watkins en Palmer daarentegen veel meer
Nee absoluut niet. Fish & chips mag je maken 😂Maarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:31:
En we hebben een wedstrijd!
@Typhone Wil je dat ik er nog eentje maak?
Zou zo kut zijn als Engeland dat EK wint.
1 vanwege die fans, 2 vanwege het voetbal.
Met zulk slecht voetbal zo ver komen
1 vanwege die fans, 2 vanwege het voetbal.
Met zulk slecht voetbal zo ver komen
Ik zou het an sich mooi vinden als Engeland een keer een groot toernooi wint. Maar deze Engelsen, pffffffff (en dan niet omdat wij van ze verloren hoor)…
Ik hoop op lekker snel klaar haha, morgen om 7u beginnenJukeboxBill schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:34:
Hoera, ik hoop op gelijkspel + verlenging met veel doelpunten en strafschoppen. Vult de avond een beetje en ik hoef morgen toch niet te werken.
Morgen om 6 uur op mijn werk, daar is dit dan ook weer niet goed voor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Weet nog dat mensen van de VVD, het vooral hadden over de economische voordelen als we zouden winnen.hoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:33:
[...]
Wij ook niet in 2010, toch hadden we het er nog steeds over gehad...
Ongelofelijk dat je zo in het leven staat, maar ok.
Ik hoef morgen eens niet naar Duitsland. Blij als die pokke grenscontroles weer weg zijn in elk geval.Jorah_Newstone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:34:
[...]
Ik hoop op lekker snel klaar haha, morgen om 7u beginnen
Nee wij hadden ook nergens recht op
Nu op pauze zetten, geen NU/NOS openen, en dan terugkijken.Maarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:35:
Morgen om 6 uur op mijn werk, daar is dit dan ook weer niet goed voor.
Ik gun het die Engelsen ook niet. Spanje heeft veel meer laten zien. En het Engelse publiek is grotendeels asociaal en ordinair.
Holy shit gast, wat voegt dit nou toe.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:35:
[...]
Weet nog dat mensen van de VVD, het vooral hadden over de economische voordelen als we zouden winnen.
⏩ PVOutput☀️
Oneens, als NL een EK of WK speelt is de cup slechts een formaliteit maar altijd ligt er ergens iets dwars.
gaat hem niet worden, collega's gaan het wel gezien hebben denk ik. Maar bedankt voor de tipHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:36:
[...]
Nu op pauze zetten, geen NU/NOS openen, en dan terugkijken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Had Robben gescoord waren we heel even allemaal VVD'er geweest...HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:35:
Gaat morgen nog leuk worden als Engeland wint. Het was al erg toen Nederland verloor van ze. Ik werk voor een Engels bedrijf en ben momenteel in het VK.
Er was al 1 VVD-er hier op het forum hoor, de enige welhoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:37:
[...]
Had Robben gescoord waren we heel even allemaal VVD'er geweest...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Extra bank holiday?alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:38:
Gaat morgen nog leuk worden als Engeland wint. Het was al erg toen Nederland verloor van ze. Ik werk voor een Engels bedrijf en ben momenteel in het VK.
Wat is dat toch met die mode tegenwoordig; hebben ze zo’n mooie haardos knippen ze een soort pony?
2 extra dagen vrij en je lam drinken?alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:38:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Dan zou ik vandaag zo’n pub met van die Engelse wijven in vage gele/blauwe mesh jurkjes opzoeken. Gegarandeerd plezier.alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:38:
Maar het was natuurlijk ook ons geluk dat wij tegen een van de best verdigende teams moesten: Piqué, Ramos, Casillashoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:37:
[...]
Had Robben gescoord waren we heel even allemaal VVD'er geweest...
Kom op Spanje, tandje erbij!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah ja, is dat serieus @hoevenpe ?
Spanjaarden lijken geen energie meer te hebben
Ik gok toch niet dat er dan morgen gewerkt gaat worden?alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:38:
Rotatie van de bal bij het doelpunt van Palmer was 8 rotaties per seconde
Pakken we ff mee
Pakken we ff mee
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-07-2024 22:40 ]
Dat dachten zee Germans ookJorah_Newstone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:39:
Spanjaarden lijken geen energie meer te hebben
Je bedoelt Palmer? Ik denk dat hij daar z'n puisten onder verstopt.Deruxian schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:38:
Wat is dat toch met die mode tegenwoordig; hebben ze zo’n mooie haardos knippen ze een soort pony?
Hoe kan die niet zitten?
Oef die aanval verdiende een goal hoor.
⏩ PVOutput☀️
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar Pickford kan wel keepen.
Hoe oud is die Yamal ook alweer?

Hello. Is it me you're looking for?
Verbruggen zou er over heen gedoken zijn.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:41:
MwaaahhhHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:41:
Ohja, ik heb morgen ook workshop in de UK maar het is in Schotland dus dat valt prima mee. Die geven zo niet om het Engels elftalalienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:38:
schiet hem recht op de keeper, die had ik ook tegengehouden
Dus, er gaat ruim 3 miljard rond in de Premier League, ze hebben voetbal uitgevonden vinden ze zelf, en dan leg je dit op de mat. Al het hele freaking EK.
Dat Spanje moge winnen.
Dat Spanje moge winnen.
Wat lopen daar voor mensen in het zwart rond? (overkant).
Volgens z'n mama 204 maanden + 1 dag.
⏩ PVOutput☀️
Ik -woonachtig in Baden-Württemberg- ben zo blij dat er geen NED - DUI was….alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:38:
Admiral Freebee schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:41:
[...]
Ohja, ik heb morgen ook workshop in de UK maar het is in Schotland dus dat valt prima mee. Die geven zo niet om het Engels elftal
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZQXRmyKf39MNTu6wAkz8mZpO.png?f=user_large)
Pub in Glasgow
Voor de FIFA World Cup Trophy stem ik zelfs een keer Timmermans...
Misschien kun je de PL eerst kijken, en dan een (goede) mening vormen.dawg schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:42:
Dus, er gaat ruim 3 miljard rond in de Premier League, ze hebben voetbal uitgevonden vinden ze zelf, en dan leg je dit op de mat. Al het hele freaking EK.
Dat Spanje moge winnen.
*knip*HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:42:
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 15-07-2024 10:46 . Reden: Niet nodig. ]
Elite politie met helmen.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:42:
Eins Zwei PolizeiHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:42:
Roberto Carlos: "those are rookie numbers".Harribo schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:39:
Rotatie van de bal bij het doelpunt van Palmer was 8 rotaties per seconde
Pakken we ff mee
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Oh ik zie regelmatig wedstrijden in de PL en dat is een paar niveautjes hoger dan dit.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:42:
[...]
Misschien kun je de PL eerst kijken, en dan een (goede) mening vormen.
Kan Spanje er niet eentje op minuut 90 erin prikken? Gewoon omdat het kan?

⏩ PVOutput☀️
Ja godver Jamal, je was toch een wonderkind?!
Misschien moet ik ook maar een paar dagen lang in elke meeting vroegen hoe Engeland-Spanje was. Dat deden ze deze week bij mij ook. Begon na de 6e meeting erg irritant te worden
Blijven hangen als belofteBiaggioLuciano schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:44:
Ja godver Jamal, je was toch een wonderkind?!
Ik wilde net zeggen Spanje gaat nog wel scoren
Is m’n nachtrust gered?
JAAAAAAA
Olé hoppaaa!!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet te verdedigen dit 🤩
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 14-07-2024 22:45 ]
Oei, net geen minuut 90.
⏩ PVOutput☀️
En de verlenging duurt nu -3 minuten!
Si si si si si
(Ja ja ja ja ja)
(Ja ja ja ja ja)
Dat meen je niet.. dit gaan nog 10 vervelende minuten worden.
2-1 is mijn pronostiek dus fingers crossed 🤞🏻
Haha! Lekker voor die Engelsen om een doelpunt tegen te krijgen in de laatste minuten van de wedstrijd!!
Si!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024