Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wel wat lelijke tikken, maar je zult het straks wel zien bij het tijdrekken.Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:10:
[...]
Volgens mij weinig theater van de Spanjaarden gezien vandaag
Ook baseer ik mij op in competitie en internationaal verleden. Nee, heb er niets mee. Liefst had ik Duitsland in de finale gezien of een ander voetballende ploeg.
Dat gaat zometeen weer gebeuren hetgeen weer nasty is. Ben benieuwd of de Engelsen nu net zo weggetikt worden als de Fransen toen die achter stonden.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:12:
[...]
Wel wat lelijke tikken, maar je zult het straks wel zien bij het tijdrekken.
Ook baseer ik mij op in competitie en internationaal verleden. Nee, heb er niets mee. Liefst had ik Duitsland in de finale gezien of een ander voetballende ploeg.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ze gaan sowieso naar huis, met of zonder cupBiaggioLuciano schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:13:
Nu heb ik al de afgelopen 4 wedstrijden al vroegtijdig “They're going home” gestuurd naar mijn Engelse vrienden, maar vanavond wacht ik nog maar eventjes.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waar zit de BBC bij Ziggo? Ik kijk via die Beta App op mijn TV maar zenders zoeken en swappen is vragen om problemen.Maarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:15:
De paniek in het Engelse commentaar op dit moment is wel leuk om te horen.
61Typhone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:16:
[...]
Waar zit de BBC bij Ziggo? Ik kijk via die Beta App op mijn TV maar zenders zoeken en swappen is vragen om problemen.
Niet alleen vandaag, het viel over het hele toernooi wel mee, behalve in de wedstrijd tegen Italië.Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:10:
[...]
Volgens mij weinig theater van de Spanjaarden gezien vandaag
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hem en Koeman zien we hopelijk niet meer terug, maar we weten nu al dat beide gaan aanblijven.Grindtegel schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:15:
Ik ben niet echt voor engeland of spanje, maar wel tegen southgate, met zijn schijtbakken kutpsel.
Al sla je mij dood (liever niet), zit bij KPN.Typhone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:16:
[...]
Waar zit de BBC bij Ziggo? Ik kijk via die Beta App op mijn TV maar zenders zoeken en swappen is vragen om problemen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoe is de app verder? Hoop dat hij sneller is dan de huidige. Vind het verschrikkelijk dat je eerst die animatie perse moet afkijken met het Ziggo logo.Typhone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:16:
[...]
Verwijderd
Zelfs dat viel wel mee toch? Was toch een eigen goal en that's it?Superkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Niet alleen vandaag, het viel over het hele toernooi wel mee, behalve in de wedstrijd tegen Italië.
Kan Nederland wat van leren.
Hello. Is it me you're looking for?
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 14-07-2024 22:22 ]
Lichtelijk instabiel soms bij het starten. Ik heb alle TV in januari afbesteld maar for some reason kan ik nog steeds kijken bij Ziggo via die app. Inclusief ESPN.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:19:
[...]
Hoe is de app verder? Hoop dat hij sneller is dan de huidige. Vind het verschrikkelijk dat je eerst die animatie perse moet afkijken met het Ziggo logo.
Walker? WatkinsMaarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:20:
Kane eraf voor Walker. Moet wel, Kane erg ongelukkig deze wedstrijd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is altijd met opaatjes hè, die zijn altijd ontevreden.iamerwin schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:19:
Harry Kane raus…die is vast niet tevreden
Zoals ik dus al zei, de wedstrijd is veel leuker geworden. Wordt bij vlagen ook harder/ gemener.jbdeiman schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:08:
Ik ben voor geen van beiden maar wil graag een leuke pot zien. Spanje gaat het niet dichtgooien, als Engeland op voorsprong komt gaan ze het wel doen.
HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:19:
[...]
Hoe is de app verder? Hoop dat hij sneller is dan de huidige. Vind het verschrikkelijk dat je eerst die animatie perse moet afkijken met het Ziggo logo.
zwaar irritant zijn opstart animaties. Streaming diensten beginnen dat ook allemaal te doen. Start je Disney+, heb je ineens een animatie van 5 sec met berg geluid
Met Norris wordt je vrijwel zeker niet eerste

Buurman heeft hetzelfde probleem, schijnbaar wordt er ook nog steeds afgeschreven. Let dus een beetje op.Typhone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:20:
[...]
Lichtelijk instabiel soms bij het starten. Ik heb alle TV in januari afbesteld maar for some reason kan ik nog steeds kijken bij Ziggo via die app. Inclusief ESPN.
Je bedoelt het volledige pakket toch? Dacht dat ESPN1 nu wel standaard erin zit. Heb het zelf niet, heb destijds zonder TV besteld.
Engeland moet niet meer gaan in duwen en trekken.
Denk dat het meer een soort van alles of niets van Engeland is.Grindtegel schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:21:
gaan die spanjaarden nou terugzakken? nie slim nie, deden ze tegen de duitsers ook en dat ging maar net goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het ging over het theatherVerwijderd schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:19:
[...]
Zelfs dat viel wel mee toch? Was toch een eigen goal en that's it?
In die wedstrijd gingen de Italianen (vooral die) en Spanjaarden met bosjes naar de grond.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mis hècarpebios schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:22:
Wat een schot zeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zoekt gewoon de vrije trap, had de speler al gezien.Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:22:
In de replay raakt Williams zijn voet niet toch?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat zag ik ook nog wel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zijn die ook voetbal liefhebbers?
Wist dat niet van Lando.
Bizar hard terwijl hij amper keihard uit lijkt te halen.. hadden pijnlijke handjes voor de keeper geweestcarpebios schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:22:
Wat een schot zeg.
per aspera ad astra
Beoordeel iemand niet op zijn uiterlijk, maar op zijn gewonnen bekers.Deruxian schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:23:
Kane eraf, zapp ik weer even terug naar het UHD kanaal:)
Yamal, never mind
[ Voor 17% gewijzigd door hoevenpe op 14-07-2024 22:25 ]
En net als je dat denkt Spanje met een zeer gevaarlijke uitbraak.hoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:24:
Engeland ziet er beter uit, kan nog spannend worden
De counter op zich was ook primaSuperkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:25:
Wat een geweldenaar die Jamal, heerlijk!
Hebben ze daar twee goede vleugels, samen met Yamal
Nog 25 minuutjes, daarna kunnen ze van links naar rechtsTyphone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:26:
Spanje kan beter vooruit blijven lopen.
En nog zo jong, wist je dat hij pas 17 is? Dat moet je er namelijk elke keer bij zeggen.Superkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:25:
Wat een geweldenaar die Jamal, heerlijk!
Gaat Engeland nog wisselen?
Williams is ook echt goed, als hij zich zo blijft doorontwikkelen wint hij wellicht ooit nog een Ballon d'Or.Harribo schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:27:
Die Williams gaat ook naar Barcelona toch?
Williams, vleugels en doorontwikkelen. Gaat dit over F1?Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:28:
[...]
Williams is ook echt goed, als hij zich zo blijft doorontwikkelen wint hij wellicht nog een Ballon d'Or.
JaBakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:28:
[...]
Williams, vleugels en doorontwikkelen. Gaat dit over F1?
Dacht dat hij een ex speler was, of daar uit de jeugd kwam?Harribo schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:27:
Die Williams gaat ook naar Barcelona toch?
Hij was op FIFA altijd een groei talent.
BakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:28:
[...]
Geloof het wel, daar zitten er ook een hoop te zeiken dat het zo saai is.BakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:28:
[...]
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Jeugd bij Pamplona (waar hij vandaan komt), Ossasuna en Athletic Bilbao.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:29:
[...]
Dacht dat hij een ex speler was, of daar uit de jeugd kwam?
Hij was op FIFA altijd een groei talent.
⏩ PVOutput☀️
@Typhone Wil je dat ik er nog eentje maak?
⏩ PVOutput☀️
Nee juist niet meer :’(Miki schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:32:
We hebben een wedstrijd
⏩ PVOutput☀️
Jup alweeriamerwin schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:32:
Weer een wisselspeler, toch?
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024