Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij kan ook goed tikken uitdelen.cheiron schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:36:
Mooi van Olmo. Gaat vol in de sprint mee voor de verdediging, verovert de hal en draait meteen weer naar voren.
Ik bedoel meer dat ik bij veel teams (en voor Oranje) dit toernooi op dit soort momenten vooral veel gebaren zie om de bal maar even rustig naar achteren te spelen.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 98% gewijzigd door Superman op 14-07-2024 21:40 ]
Haha, zeker. Als het maar consequent is wat ze doen qua fluiten en niet zo warrig de ene keer wel en de andere keer weer niet.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:38:
[...]
Dat hadden ze bij de overtreding in onze finale van de Jong, ook moeten doen.
En consequent inconsequent telt hier niet hoor.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hello. Is it me you're looking for?
Die kan wel op een tegeltje?Quad schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Of zijn ze juist wel consistent in slechte beslissingen?
Als ze dan maar steeds dezelfde fouten maken is het in elk geval consequent.Quad schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Of zijn ze juist wel consistent in slechte beslissingen?
Maar zelfs dat zit er niet in, gewoon volstrekte willekeur.
[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 14-07-2024 21:42 ]
Zal dan op zijn minst een Vauxhall zijniamerwin schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:40:
Ik zie in m’n hoofd Pickford altijd, gekleed in een Aussie, in een ouwe -goed onderhouden- Opel Ascona zitten. 🤷🏼♂️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Grillen van zijn leeftijd.cheiron schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:42:
Yamal wel heel matig vanavond. Slordig en gemakzuchtig
Bijna bedtijd, zal wel moe zijn.cheiron schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:42:
Yamal wel heel matig vanavond. Slordig en gemakzuchtig
En een Luke Shaw die goed staat vanavond.
Ken je die briljante sport Bowls?HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:41:
Is schaken een spannender sport om naar te kijken? Wil namelijk die groep niet beledigen.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vast laat geworden op z'n sweet seventeenth birthday party.
⏩ PVOutput☀️
Ik vraag het mij af. Het was tegen Engeland ook veelal tafelvoetbal, zo statisch.Fiber schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:43:
Nederland zou hier uiteindelijk vast wel verloren hebben, maar de wedstrijd zou wel leuker geweest zijn...
⏩ PVOutput☀️
Die misschien ook de intrinsieke “een jongetje van 17, dat dacht ik niet” motivatie heeft…wie weet?

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Elke finale is een schaakspel, de spanning spat eraf (niet op het veld).PWM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:45:
Ik vond en vind het Nederlands elftal echt superbelabberd. Maar hier hadden ze nog wel mee kunnen komen lijkt het. Wat een lage kwaliteit pot is dit zeg.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Toch wedstrijdspanning dat roet in het eten gooit. En Engeland die toch wel op tijd in het toernooi gegroeid is.
Je zou dan een pot krijgen vergelijkbaar als tegen Frankrijk.Quad schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:44:
[...]
Ik vraag het mij af. Het was tegen Engeland ook veelal tafelvoetbal, zo statisch.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En ik denk hierbij alleen maar: ‘het NL elftal had vast een manier gevonden om nóg slechter te spelen.’PWM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:45:
Ik vond en vind het Nederlands elftal echt superbelabberd. Maar hier hadden ze nog wel mee kunnen komen lijkt het. Wat een lage kwaliteit pot is dit zeg.
per aspera ad astra
De spanning spat er wel vanaf bij de bbc verslaggevers.hoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:48:
[...]
Elke finale is een schaakspel, de spanning spat eraf (niet op het veld).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vermaak mij er wel mee.
Beide teams zitten er goed op
Klik hier voor wat vermaak op je zondag _/-\o_ .
Ik vermoed dat Spanje tegen Nederland iets meer gas had durven geven. Denk dat dat een betere finale was geworden.hoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:53:
Tot nu toe had Oranje het ook aangekund.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Blijft de finale, gewoon even uitkijken.Beakzz schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:55:
Al ik iets van het EK heb geleerd is dat ik zeker niet meer voetbal hoef te gaan kijken. Na dit toernooi ben ik er voorlopig wel weer klaar mee voor een jaar of 2. Saaaaaaaaaaiii voetbal is blijkbaar the way
Daarna 2 jaar geen toernooi.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ook geen transfergeruchten lijkt het
wederom is Depay onzichtbaar deze wedstrijd
Elect a clown, expect a circus.
Nee het kost je uren in de keukenBakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:03:
Het ergste van dit alles is dat ik (en jullie wellicht ook) vanuit verveling maar weer gaan snaaien. Toch even iets te drinken pakken, hapje erbij. Dan kijk je niet alleen saai voetbal maar het kost je ook nog uren in de sportschool.
Tenzij de snacks in de sportschool liggen
Bettina Koeman?Grindtegel schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:04:
Koeman met zijn dikke vatsige jetsers
Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:51:
Ik kan tijdens de tweede helft wel even live-streamen. Ben was aan het vouwen en dat is gegarandeerd spannender dan deze wedstrijd.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahaha het is diezelfde weer die altijd zwamt over hoe spelers denken en noem het maar op. Waarzegger.Millie-ano schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:05:
Rodri eruit. Meneer de commentator bralt iets over onzichtbaar. Hij zal wel niet gezien hebben, dat ik dat blok van Kane, waarbij hij tegen Laporta opklapte, in de glij zijn knie nogal op slot zetten...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu moet Engeland wel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wij willen een VAMOS BAM zien! Dit lijkt nergens op!Maarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:05:
1-0 SPANJE
Overigens Zubimendi is ook een prima middenvelder, daar zal de commentator nog wel achter komen.
Ben ik de enige hier die voor Engeland (maar) is?Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:06:
Heerlijk doelpunt! Man man man, fuck yes!
De enige Europeaan buiten Engeland zelf die voor Engeland isHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Ben ik de enige hier die voor Engeland (maar) is?
⏩ PVOutput☀️
Beetje hier posten
Me tooHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Maar we zijn hier in de minderheid
Geen idee, maar ik heb Spaans bloed.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Maar stiekem gun ik het de Engelsen sowieso niet met hun terrorball.
Voor mijn portemonnee poule ben ik voor Spanje. Als neutrale zeker zal het mijn kont roesten.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Sok erbij?
Ik heb zeer weinig sympathie voor Engeland op basis van het eerder vertoonde spel en coming home geblaat. No offense verderHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Bij de breedte B-tjes van FC Schubbekutterveen wellicht...
Daar dacht ik ook aan ja…1993 was het
Ik ben niet tegen Engeland, maar ze zijn zo passief en reactief. Southgate wisselt pas als hij gedwongen wordt.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:07:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb gewoon weinig met de Spanjaarden en hun theater. Geef je wel gelijk overigens.Typhone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:09:
[...]
Ik heb zeer weinig sympathie voor Engeland op basis van het eerder vertoonde spel en coming home geblaat. No offense verder.
Nee er liepen genoeg grietjes rond op de HAVO 250m verderop. Van het gymnasium moet je het niet hebben geloof me.
Typhone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:06:
[...]
Wij willen een VAMOS BAM zien! Dit lijkt nergens op!
/f/image/9HKyuqO50kDxMY6u3NUA50oM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 14-07-2024 22:10 ]
Het beste van Engeland dit EK is de BBC geweestTyphone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:09:
[...]
Ik heb zeer weinig sympathie voor Engeland op basis van het eerder vertoonde spel en coming home geblaat. No offense verder.
Dat doet mij aan iemand denken.. in de 93 min.gambieter schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:09:
[...]
Ik ben niet tegen Engeland, maar ze zijn zo passief en reactief. Southgate wisselt pas als hij gedwongen wordt.
Volgens mij weinig theater van de Spanjaarden gezien vandaagHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:10:
[...]
Ik heb gewoon weinig met de Spanjaarden en hun theater. Geef je wel gelijk overigens.
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024