Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Poppetjes van Adi Dassler in elk geval.DirtyBird schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:51:
Wie zijn deze artiesten? Heb de aankondiging gemist en kan t niet vinden
Niet gedacht het ooit te zeggen maar Spanje mag winnen. Dat coming home geblaat ben ik strontzat.
Dit ging om het filmpje ervoor.Focus89 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:44:
[...]
No pressure. Only in your years. It can be a good year. Mooi om te zien dat die Engelsen er echt geloof in hebben. Hulde aan altijd de goede analyses van BBC. Net zoals bij Match of the Day.
Ben benieuwd, laat hem ook maar op BBC staan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zijn dit diezelfde 'fans' die Max uitfluiten? Of boos zijn als andere Lewis uitfluiten?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zonder de VRT en BBC, dan had de NOS het hele EK verpest. Kun je nagaan hoeveel geld daarna toe gaat, en niemand er blij mee is.Focus89 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:55:
Weer genieten van het Belgische commentaar vanavond. 'Yamal neemt bijna zijn leeftijdsgenootje mee het veld op'. De Belg heeft niet alleen goed commentaar, maar ook de analyses zijn scherp en concreet. Net zoals op de BBC.
Ik wel, want ik heb geen buitenlandse zenders, alleen NPO start.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:58:
[...]
Zonder de VRT en BBC, dan had de NOS het hele EK verpest. Kun je nagaan hoeveel geld daarna toe gaat, en niemand er blij mee is.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
:fill(white):strip_exif()/f/image/v3Pxb04UwLBg1WX5LMR87QlF.png?f=user_large)
Ahja Griekenland, dat was niet om aan te zien en eigenlijk het voetbal van Engeland de vorige keer in eigen land ook niet.D-e-n schreef op zondag 14 juli 2024 @ 13:56:
Iedereen zet nu zijn kaarten op Spanje maar ik ben van de generatie dat EK's en WK's vooral gewonnen werden door ploegen die niet goed voetbal niet als uitgangspunt hadden dus ben er niet zo zeker van.
Spanje zal nog steeds wel met overmacht winnen, technisch gewoon heel sterk.
Omdat het volkslied geen officiële tekst heeftMaarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:57:
wAaRoM zInGt GeEn EnKeLe SpAnJaArd MeE?!?!?!
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Ah, dat is vervelend om te horen. Sterkte vanavond!JukeboxBill schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:59:
[...]
Ik wel, want ik heb geen buitenlandse zenders, alleen NPO start.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Saw speelt ook.gambieter schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:02:
Hm, verbaasd dat Carvajal mee mag doen. En jammer.
En Yamal ging alweer opzichtig naar de grond, wordt het zo'n wedstrijd?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Typhone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:04:
Hahaha ze fluiten Cucurella weer uit hoor. Die Duitsers zijn haatdragend.

Zou me niet verbazen als alle Duitsers gaan juichen wanneer Engeland scoort.
Ik hoop dat die drie keer scoortTyphone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:04:
Hahaha ze fluiten Cucurella weer uit hoor. Die Duitsers zijn haatdragend.
Dit EK weet je het maar nooit, maar ik vraag het even voor de zekerheid, in welk doel?
⏩ PVOutput☀️
Het is geen NederlandTyphone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:08:
Duwtje in de 16! Kom er maar in VAR ^^
Ik vind het wel een looker hoorHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:09:
[...]
Persoonlijk vind ik het een overschatte speler.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Gelukkig telt het aantal doelpunten uiteindelijkJorah_Newstone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:09:
Dit gaat engeland niet volhouden zo. 84% balbezit voor spanje
Dat gaat Spanje ook niet volhouden.Jorah_Newstone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:09:
Dit gaat engeland niet volhouden zo. 84% balbezit voor spanje
Maar als je niet aan de bal komt, ga je ook niet scorenTyphone schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Gelukkig telt het aantal doelpunten uiteindelijk
We kijken meer naar toneel dan voetbalMiki schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:10:
Het janken bij de Engelsen is al weer begonnen.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Als dat tot een leuke wedstrijd leidt vind ik het best hoorHarribo schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:15:
En toch... Zou mij niets verbazen als Engeland 1 kans krijgt en dat die erin gaat
Dat gebeurt wel vaker bij voetbal. Maar Spanje is wel de sterkere ploeg.Harribo schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:15:
En toch... Zou mij niets verbazen als Engeland 1 kans krijgt en dat die erin gaat
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
Als hij zijn haar kort zou doen, dan ziet hij meer en is hij nog sneller ook.
Persoonlijk denk dat de eerste die scoort, ook op voorsprong komt.Harribo schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:15:
Maar beide spelen op de counter en wachten op ene fout van de ander.
Ik denk dat Engeland dan heel snel de bus parkeert waardoor deze wedstrijd elke vorm van aantrekkelijkheid verliest.BakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:16:
[...]
Als dat tot een leuke wedstrijd leidt vind ik het best hoor
Beter komt Spanje (telkens) op voorsprong.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Foden komt uit de toneelschool, net zoals Kane.Miki schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:22:
Foden gaat er ook weer bij liggen. Toch wel mooi hoor dat Engelse theater, is dit in de premier league ook zo?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Carvajal kreeg geel in de kwartfinale en zou al geschorst zijn, en kreeg toen tweede geel=rood. Had 2 wedstrijden schorsing moeten zijn.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:03:
Saw speelt ook.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Vandaag niet.
⏩ PVOutput☀️
Iemand hier toevallig in z'n vrije tijd scheidsrechter die aan kan geven waarom er wél steeds voor gefloten wordt?
Noppen omhoog houdenMaarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:26:
Zal waarschijnlijk heel blind zijn, maar zie de overtreding van Kane niet? Gaan liggen kan geen geel zijn toch?
De gele band wel handig, zie je zo wie er geel heeft.carpebios schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:25:
De nummer 9 van Engeland weer geel.
⏩ PVOutput☀️
Voet omhoog houden, die noppen doen echt pijn.Maarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:26:
Zal waarschijnlijk heel blind zijn, maar zie de overtreding van Kane niet? Gaan liggen kan geen geel zijn toch?
In het amateurvoetbal wordt er ook amper voor gefloten (geen scheidsrechter hier) .. althans. In mijn tijd was het een kwestie van niet zeiken, en doorgaan. HIJ FLUIT NIET!! Was dan ook een aanmaning om niet te janken en op te staan en door te lopen . Maar tegenwoordig staat alles onder hoogspanning, better safe than sorry. Zeker op het middenveld waar het veilig is. Want kans op een goal is dan kleiner. In de 16 worden ze ineens weemoedig en dan laten ze de var het opknappen... 'contact' .. in slowmo is dan ineens een pingel.BakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:26:
Bij vrijwel alle 'ik ren maar een stukje en laat me vallen bij het eerste contact' momenten ziet echt iedereen dat aankomen en lijkt er meestal niks aan de hand. Niets meer of minder dan een vrije trap uitlokken en het werkt bijna altijd.
Iemand hier toevallig in z'n vrije tijd scheidsrechter die aan kan geven waarom er wél steeds voor gefloten wordt?
Die nummer 10 van Spanje ziet wel gelig?
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 14-07-2024 21:31 ]
⏩ PVOutput☀️

Sorry, Nederland ligt er al uitDeruxian schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:31:
Ik kom hier voor de negativiteit en het cynisme!!!
Lijkt mij ook niet, volgens mij zakt rice daar gewoon door zn hoeven.Quad schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:31:
Ja dat doet wel zeer, maar dat is geen overtreding en geel voor Olmo toch..?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe dan?Superman schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:32:
Is gewoon terecht?
Wat dacht Rice dat er ging gebeuren als hij zich er zo voor laat zakken?
Ik dacht dan heb je niet zo’n woke zoontje maar ik snap wat hij bedoelt😝Quad schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:03:
"Het team van Sinterklaas mag van mij wel winnen." was getekend mijn zoontje van 4.
En Yamal ging alweer opzichtig naar de grond, wordt het zo'n wedstrijd?
Geen gevaarlijk spel hoogte, was actie om bal mee te nemen, niet eens een tackle of schop.Superman schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:32:
Is gewoon terecht?
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mischien ben ik blind maar hij gaf gewoon een trap tegen zijn been?Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:33:
[...]
Hoe dan?
Wat dacht Rice dat er ging gebeuren als hij zich er zo voor laat zakken?
Ik ook, maar er moet wél eerst íets gebeuren op het veld om het over te hebben.Deruxian schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:31:
Ik kom hier voor de negativiteit en het cynisme!!!
En ik moet zeggen dat ik er qua emotie niet heel erg diep in zit. Voelt alsof ik naar Slovenië - Albanië aan het kijken ben

Niet blind maar meer verstand van tafeltennisSuperman schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:34:
[...]
Mischien ben ik blind maar hij gaf gewoon een trap tegen zijn been?

⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nee, Rice zakte in om te blokken, waardoor Olmo zijn voet in Rice z'n ribben kwam. Echter kan Olmo daar niks aan doen.Superman schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:34:
[...]
Mischien ben ik blind maar hij gaf gewoon een trap tegen zijn been?
Het is alsof Rice een bal dicht bij de grond zou proberen te koppen en dan een voet tegen z'n hoofd krijgt, omdat de andere speler al is begonnen met de schietbeweging.
In slow motion lijkt iedere botsing heftig, maar men moet echt weer terug het op snelheid te beoordelen, dan ziet het er allemaal wat minder heftig uit en kan je het beter op waarde schatten.
Waarom is die overtreding van Rice met vasthouden nu weer niets dan? Los van dat het simpel zou zijn, want hij werd niet aangespeeld, het is wel gewoon vasthouden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Jij kan zomaar voetbalcommentator worden!cheiron schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:36:
Mooi van Olmo. Gaat vol in de sprint mee voor de verdediging, verovert de hal en draait meteen weer naar voren.

Ik hoop echt dat Spanje wint. Die verdienen het gewoon het meest.Exocet schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:36:
Zou toch een schande voor het voetbal zijn als Engeland wint
Veel ploegen lijken counter te spelen, zoals Engeland. Spanje probeert nog iets en ze laten mooi voetbal zien. Leuke acties enzo.
[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 14-07-2024 21:39 ]
Dat hadden ze bij de overtreding in onze finale van de Jong, ook moeten doen.jbdeiman schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:36:
Voetbal lijkt langzamerhand een jury sport te worden, het is maar net hoe ze het nu weer (willen) beoordelen.
In slow motion lijkt iedere botsing heftig, maar men moet echt weer terug het op snelheid te beoordelen, dan ziet het er allemaal wat minder heftig uit en kan je het beter op waarde schatten.
Waarom is die overtreding van Rice met vasthouden nu weer niets dan? Los van dat het simpel zou zijn, want hij werd niet aangespeeld, het is wel gewoon vasthouden.
Oh, ik ben benieuwd hoe je het in eerste instantie het zo kan opvatten dat het woke zou zijn.Deruxian schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:33:
[...]
Ik dacht dan heb je niet zo’n woke zoontje maar ik snap wat hij bedoelt😝
⏩ PVOutput☀️
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024