Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alleen dat theater weer op het eind.. vind het zo verschrikkelijk. Het voetbal van Engeland ook, maar daarvoor gun ik het de Spanjaarden niet.cheiron schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:54:
Meer dan prima. Het hele toernooi prima gespeeld. Terechte winnaar.
Ben ik de enige die problemen heeft met de Ziggo stream van de BBC?
Meer pesos dan pondendragonwith schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:55:
Wel apart dat het stipt 4 minuten eindigt. Met al dat theater in de verlenging...

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Pep schijnt voor een half miljard te kunnen spenden…D-e-n schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:55:
Wat doet die Williams eigenlijk nog bij Bilbao? Die zal wel hogerop kunnen?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Echt .. wat een aanfluiting. Regeltjes en procedures, 0 eigen inzicht en gevoel en karakter. *knip*Millie-ano schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:53:
En de scheids zal erin trappen... Van de 4 minuten 3 minuten al stil gelegen.. en meneer zal.braag affluiten
Extreme vergelijkingen of dergelijke generalisaties voegen niks toe.
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 15-07-2024 10:47 ]
Karma, voor de theater Engelsen die tegenwoordig precies net zo erg zijn als zuid Europa.dragonwith schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:55:
Wel apart dat het stipt 4 minuten eindigt. Met al dat theater in de verlenging...
een treffende spreuk
Hahaha, hoe overdreven kun je reageren?Millie-ano schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:56:
[...]
Echt .. wat een aanfluiting. Regeltjes en procedures, 0 eigen inzicht en gevoel en karakter. De mensheid is verachtelijk geworden.
een treffende spreuk
Klopt maar vandaag en morgen is je inschrijving voltooien door het ophalen van je eerste startkaart en polsbandje. De wachttijden liepen op tot enkele uren vandaag

Hij krijgt gewoon een arm in zijn gezicht.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:56:
[...]
Alleen dat theater weer op het eind.. vind het zo verschrikkelijk. Het voetbal van Engeland ook, maar daarvoor gun ik het de Spanjaarden niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dik verdiend met leuk en goed voetbal
Zaten mij ook al te vragen lol
Stel je nu de Snolkebollekes op de middenstip voor.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:57:
Wat een lauw feestje. Dat kunnen wij beter.
Het had zo mooi kunnen zijn...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je ziet niet die actie van de LB van Spanje?pro_6or schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:56:
[...]
Karma, voor de theater Engelsen die tegenwoordig precies net zo erg zijn als zuid Europa.
Veel plezier alvast!alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:58:
Nu kan ik mij collega's mooie vragen hoe het voelt om in de nagenoeg laatste minuut een goal tegen te krijgen![]()
Zaten mij ook al te vragen lol
Grindtegel hou je niet voor d gek nondeju!
Moet dat nou, was het net vergeten...alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:58:
Nu kan ik mij collega's mooie vragen hoe het voelt om in de nagenoeg laatste minuut een goal tegen te krijgen
Football is staying abroad.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:55:
Heeft iemand nog een leuke meme die ik naar alle Engelsen in mijn contacts kan appen?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Die kreeg gewoon een arm in z'n gezicht gezwaaid.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Je ziet niet die actie van de LB van Spanje?
Precies net zo erg. Maar dan ook precies.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Je ziet niet die actie van de LB van Spanje?
een treffende spreuk
Wat een pannekoek hèExocet schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:59:
Kunnen ze van Basten niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Wat een onzin verkondigd hij
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ja, gelukkig net geen hersenschudding of erger. /sEli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:00:
[...]
Die kreeg gewoon een arm in z'n gezicht gezwaaid.
WK, EK, CL, EL
Bizar
[ Voor 4% gewijzigd door d-vine op 14-07-2024 23:01 ]
Vind het zo erg, maar gelukkig krijg je in de PL bij een goede VAR/scheidsrechter (weet dat het zeldzaam is) er een kaart voor.
Als je met je gezicht tegen een arm aan rent zal er altijd contact zijn. Saka maakte zich breed, komkommer rende tegen z'n arm aan.Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:00:
[...]
Die kreeg gewoon een arm in z'n gezicht gezwaaid.
Nee okee maar Gakpo had 4 doelpunten maar volgens de site heeft hij er maar 3 waardoor t gedeeld is.Quad schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Er is geen gedeelde topscorer, er zal gekeken worden naar minst aantal speelminuten om het aantal doelpunten te bereiken.
Die tegen Turkije hebben ze blijkbaar toch als OG geldt.
Hierdoor is het een uit Georgië geworden als ik de site zo bekijk waarvan 2 uit een penalty.
Voorzitter Spaanse bond kijkt er al naar uit om Carvajal een kus op de mond te geven #Euro2024 #spaeng
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 14 juli 2024
Achteraf gezien mogen we best content zijn met de halve finale, lang stand gehouden.
Ja, voor de 80e keer hetzelfde nieuws…BakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:01:
Gelukkig zijn we weer bij dankzij het NOS Journaal

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Is toch gewoon een overtreding? Of tegenwoordig niet meer?HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:00:
[...]
Ja, gelukkig net geen hersenschudding of erger. /s
Heb geen goede replay gezien, dus kan er naast zitten, maar het leek dat hij werd geraakt met de onderarm net onder de elleboog, recht op z'n snufferd.
Kan je uit ervaring vertellen, als je die op de punt van je neus vangt of op je tanden, dan ga jij ook even zitten.
Maar zoals ik zei, heb nog geen goede replay gezien.
[ Voor 5% gewijzigd door Eli3l op 14-07-2024 23:03 ]
Hahaha sure.HollovVpo1nt schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:01:
[...]
Als je met je gezicht tegen een arm aan rent zal er altijd contact zijn. Saka maakte zich breed, komkommer rende tegen z'n arm aan.
Op de BBC ….JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:04:
bij de NOS begrijpen ze ook helemaal niks van sport. Laat nou even de emotie van na de wedstrijd zien, en waar is de huldiging?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
.... en de Belg.
Dat mensen dat na 51 wedstrijden nog steeds niet doorhebben
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die hele tafel is toch te sneu voor woorden?Exocet schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:59:
Kunnen ze van Basten niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Wat een onzin verkondigd hij
Eerst extra journaal over Trump z'n JFK moment. Zit voetbalminnend Nederland daar echt op te wachten?JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:04:
bij de NOS begrijpen ze ook helemaal niks van sport. Laat nou even de emotie van na de wedstrijd zien, en waar is de huldiging?
Ik moest dit altijd verplicht kijken vroeger als mijn vader TV keek. Gelukkig kan ik al heel erg lang mijn eigen keuzes maken.
De NOS/NPO is ouderwets. Moeilijk is het niet, kijk naar VRT/BBC, en doe hetzelfde ongeveer.
En dan blijven klagen over de NOS, ik moet wel bekennen dat ik nieuwsgierig ben naar wat van Hooidonk etc van de wedstrijd vondenSuperkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:06:
[...]
.... en de Belg.
Dat mensen dat na 51 wedstrijden nog steeds niet doorhebben

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Misschien dat Biden het deze keer begrepen heeft...
Het waren lang niet altijd goede wedstrijden maar collectief Depay afzeiken had ook wel wat. Gelukkig zit het EK erop en kan de focus straks naar echte sport, de Olympische Spelen!
Veel plezier met de nabespreking; een combinatie van Van Hooijdonk en Van Basten is voor de echte diehards.
Tot de volgende hè
#itsnotcominghome
#paellaislekker
Ach klagen om het klagen maar zelf ergens anders heen zappen is blijkbaar te veel moeite.Bossie schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:07:
[...]
En dan blijven klagen over de NOS, ik moet wel bekennen dat ik nieuwsgierig ben naar wat van Hooidonk etc van de wedstrijd vonden
Ik vind het allemaal prima Nos, België Bbc.
Allemaal voor en nadelen..
Commentaar op commentatoren... Gaap
Als ik nu even terugspoel lijkt het de bovenarm te zijn, maar echt vol op zn snuffelt lijkt het ook niet eens te zijn. Daar is echt heel weinig aan de hand, zwaar maar dan ook echt een zwaar overdreven reactie van die back.Eli3l schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:03:
[...]
Is toch gewoon een overtreding? Of tegenwoordig niet meer?
Heb geen goede replay gezien, dus kan er naast zitten, maar het leek dat hij werd geraakt met de onderarm net onder de elleboog, recht op z'n snufferd.
Kan je uit ervaring vertellen, als je die op de punt van je neus vangt of op je tanden, dan ga jij ook even zitten.
Maar zoals ik zei, heb nog geen goede replay gezien.
Valt mee dat ie hem niet Kennedy noemdehoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:09:
[...]
Misschien dat Biden het deze keer begrepen heeft...
Broekie.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:07:
[...]
De NOS/NPO is ouderwets. Moeilijk is het niet, kijk naar VRT/BBC, en doe hetzelfde ongeveer.
NOS Teletekst ftw
Voetbal verbindt!BakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:09:Het waren lang niet altijd goede wedstrijden maar collectief Depay afzeiken had ook wel wat.
[ Voor 28% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-07-2024 23:10 ]
Toch jammer dat wij de finale niet mochten spelen want helemaal kansloos was je ook niet geweest.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
We weten toch al wie die gaat winnen. Snap ook niet dat het daarvoor zo veel over moet gaan. Het was een aanslag, maar hij heeft God al bedankt dat het goed is afgelopen. Daarmee is de kous er wel vanaf.hoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:07:
[...]
Eerst extra journaal over Trump z'n JFK moment. Zit voetbalminnend Nederland daar echt op te wachten?
Rodri vind ik overigens ook maar redelijk hoor. Snap niet zo goed dat hij als beste CDM wordt gezien.
Benieuwd of Messi ook nog een beker krijgt, dat is toch normaal bij de UEFA?
Nou, de echte sporten…BakkerM schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:09:
Maar hierbij dank aan iedereen voor een paar weken gezelligheid, sarcasme, cynisme en vreugde.
Het waren lang niet altijd goede wedstrijden maar collectief Depay afzeiken had ook wel wat. Gelukkig zit het EK erop en kan de focus straks naar echte sport, de Olympische Spelen!
Veel plezier met de nabespreking; een combinatie van Van Hooijdonk en Van Basten is voor de echte diehards.
Tot de volgende hè
#itsnotcominghome
#paellaislekker
Ik heb het idee dat ik bij 80% van de sporten ik kans maak op eremetaal als ik de komende 6 maanden in mijn vrije uurtjes na werk even wat ga trainen zoals bv bij skateboarden, enkelhandig boogschieten en spijkertje poepen
Ik kijk uit naar de YouTube kanaal waar we je dagelijkse voortgang kunnen volgen!Deruxian schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:11:
[...]
Nou, de echte sporten…
Ik heb het idee dat ik bij 80% van de sporten ik kans maak op eremetaal als ik de komende 6 maanden in mijn vrije uurtjes na werk even wat ga trainen zoals bv bij skateboarden, enkelhandig boogschieten en spijkertje poepen
Nee, maar soms zijn er belangrijkere dingen dan voetbalhoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:07:
[...]
Eerst extra journaal over Trump z'n JFK moment. Zit voetbalminnend Nederland daar echt op te wachten?
Bij de NOS praten ze liever over sport…JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:04:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zoveel memes over Biden op de app vandaag, die man is echt klaar.Exocet schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:09:
Valt mee dat ie hem niet Kennedy noemde
Beetje als mijn opa die ooit CEO was maar niet begreep dat hij op z'n 80e te oud was om auto te rijden. Uiteindelijk na de zoveelste parkeerschade netjes zonder vervolging opgelost met de lokale wijkagent.
Herhaling van nieuws wat we allemaal al weten..Superkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:12:
[...]
Nee, maar soms zijn er belangrijkere dingen dan voetbal
Dat was gisteren toch al of is er iets nieuws gebeurt?Superkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:12:
[...]
Zouden er nog mensen zijn die dat nieuws gemist hebben dan?Superkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:12:
[...]
Dat kun je ook zeggen van Trump.hoevenpe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:13:
[...]
Zoveel memes over Biden op de app vandaag, die man is echt klaar.
Beetje als mijn opa die ooit CEO was maar niet begreep dat hij op z'n 80e te oud was om auto te rijden. Uiteindelijk na de zoveelste parkeerschade zonder vervolging netjes opgelost met de lokale wijkagent.
Heb met beide niets, en snap niet dat het hier altijd zo groot wordt gemaakt. Alsof beide een goede keus zijn voor ons?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk dat je geen idee hebt en dat het alleen best gemakkelijk uit ziet, omdat de mensen die het doen heul goed zijn. Maar goed, is wel verschrikkelijk offtopic.Deruxian schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:11:
[...]
Hello. Is it me you're looking for?
Tim Haars (van New Kids) heeft de hele Hawk Tuah meme gemist dus ja, ik denk dat er wel mensen zijn die dit gemist hebbenPatrickC schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:14:
[...]
Zouden er nog mensen zijn die dat nieuws gemist hebben dan?
Macht erotiseert schijnt.Millie-ano schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:15:
Bijzonder om te zien hoe psychologisch dat werkt als je als bobo hoger mag staan en dan het plep een hand mag geven.
Volgens mij is er van alles mis met het geluid?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar wat werd er dan verteld in de extra nieuwsuitzending wat we vanmorgen nog niet wisten?Superkiwi schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:12:
[...]
Ja, kan je weinig over zeggen natuurlijk. Zelden een meer verdiende winnaar gezien.Miki schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:18:
Mooi hoor. De ploeg die Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland wist te verslaan en daarmee dus ook volkomen terecht kampioen.
De enige ploeg die het echt verdiendeDr. Strangelove schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:19:
Ja, kan je weinig over zeggen natuurlijk. Zelden een meer verdiende winnaar gezien.
Flickr PSN ID= cheironnl
Amalia ook denk ikcheiron schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:20:
Dit had Willem-Alexander ook wel gewild denk ik.
Die dochter bedoel je?cheiron schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:20:
Dit had Willem-Alexander ook wel gewild denk ik.
Er lijkt toch iets aan de hand te zijn bij het live feed. Is het op de NOS/VRT ook zo slecht? Geluid is ook dramatisch.
[ Voor 71% gewijzigd door HollowGamer op 14-07-2024 23:25 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zat met BBC commentaar te kijken en dat werd steeds wanhopiger over de loop van de wedstrijd. Het werd steeds meer "if, if" en elk klein dingetje uitgebreid aangrijpen. En na de wedstrijd gingen ze Southgate die voor de wedstrijd tot "genie" was bestempeld, weer afbranden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Duitsland mag het van mij vaker organiseren.
Over 2 jaar een WK in Noord Amerika, kijken of we dan ook zo ver kunnen komen
Regeren is vooruitschuiven
Vannacht nog Argentinië - Colombia om het af te leren (al zal ik het waarschijnlijk morgenochtend pas kijkenVlassie1980 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:35:
Een terechte kampioen, een prima organisatie, volle, mooie en degelijke stadions en heel veel fans. Ik heb me prima vermaakt. Toch een beetje afkicken..
Nou, we hebben misschien nog wel een goede rechtsvoor nodig.T-MOB schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:44:
Ja hopelijk vinden wij ook zo'n briljante puber voor onze aanval. #eerstmaarkwalificeren
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En daarna, Zuid-Amerika, Europa en Afrika. Ben benieuwd welke regio dan beschikbaar is voor 2036Vlassie1980 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:35:
Een terechte kampioen, een prima organisatie, volle, mooie en degelijke stadions en heel veel fans. Ik heb me prima vermaakt. Toch een beetje afkicken..

https://www.theguardian.c...-but-lacking-a-clear-plan
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024