Wil echt dat Frankrijk verliest, maar ook een verlenging 🤔
Troostfinale
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Kom maar op met die verlenging hoor.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Weinig heilig vuur ook bij Les Bluesaveenhuysen schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:47:
Adios Frankrijk dit wordt niks meer.........ze zien zondag Engeland of Nederland wel tegen Spanje voetballen.
Idd! Ik ook!Beakzz schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:47:
Meteen geel geven die laffe jankende spelbederver. Bah bah.
Door het flitsende spel van Spanje was ik even vergeten wat een klote mietjes ploeg het is wanneer ze voor staan
Ai, merino ook al aangestoken met de vallende ziekte
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Geef ze eens ongelijk....dragonwith schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:49:
dat wordt 5 minuten lang toneel...
Ik snap nu die sirene, elke keer als een Spanjaard zich aanstelt gaat ie af.
Hahah wat doet dat oranje shirt daar
Frankrijk heeft niks meer gecreëerd in de tweede helft. Dat is toch wel een beetje triest, had meer verwacht.
Leuke ploeg hè, Spanje...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Spanjaard op de grond. De ambulance is alweer onderweg.
Soms ben ik bijna gelukkig
Als dit het Spanje is waar wij tegenover staan in de finale, dan weet ik niet of mijn televisie aan blijft.
Daarom moet daarvoor gewoon direct rood gegeven worden
Het is toch wat dat anno 2024, het bij voetbal nog zin heeft om te wisselen in blessuretijd om een minuut te winnen. Ze doen het allemaal, maar uiteindelijk de schuld van de beleidsmakers.
Hoeveel van de spaanse spelers zullen er bij Guardiola op het lijstje staan voor het nieuwe seizoen ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Frankrijk is wel heel relaxed voor een team dat in de 93e minuut 2-1 achter staat.
Flickr PSN ID= cheironnl
Jamal moet naar bed.
een treffende spreuk
Gewoon zuivere speeltijd. Duurt een wedstrijd standaard 3 uur.
Net zoals de andere 5 wedstrijden dusdr.lowtune schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:50:
Frankrijk heeft niks meer gecreëerd in de tweede helft. Dat is toch wel een beetje triest, had meer verwacht.
VRT-commentator verwees al naar de finale van 88.FreakNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:49:
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Giroud gaat er nog 1 maken....cheiron schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:50:
Frankrijk is wel heel relaxed voor een team dat in de 93e minuut 2-1 achter staat.
Kan niet @Typhone moet morgen vroeg op.Beakzz schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:47:
Elect a clown, expect a circus.
Ongetwijfeld, maar niet deze wedstrijd…
Zit bij de verkeerde wedstrijd.FreakNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:49:
Elect a clown, expect a circus.
waarom is bal weg slaan niet gewoon geel?
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Haha domme Fransoos. Wint ie de bal geeft ie de meest armetierige pass naar voren en meteen bal kwijt. Knuppels zeg.
Ik gun dit Deschamps!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het was het haar van cucaracha dat het het laatste aanraakte. Corner overduidelijk
Scheelde een haartjeGAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:53:
Het was het haar van cucaracha dat het het laatste aanraakte. Corner overduidelijk
een treffende spreuk
Tout est fini.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Spanje is gewoon beter dan Frankrijk. Super ploeg!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Frankrijk roept het over zichzelf af. Negatieve spelopvatting. Leuke ploeg dat Spanje, daar gaat Nederland niet van winnen iig.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Anoniem: 525104
Ach verliezen van Spanje, zijn ergere dingen. Vond het een leuke pot, helemaal prima.
Deel die hele Spaanse bank ff een paar kaarten uit man.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In Portugal wandelen stieren na een dans met de torero levend de arena uit. In Spanje zijn ze niet zo moeilijk; stieren, panini's, braadworsten, haantjes, alles wordt geslacht. Olé!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nederland-Spanje, hoe lang is de teen van die keeper?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik had nog zeker 5 minuten verwachten met het tijdgerek in de extra tijd…
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Frankrijk heeft dit hele toernooi te weinig laten zien. Spanjaarden spelen goed.
een treffende spreuk
Eindelijk Frankrijk eruit. Die verdiende het echt totaal niet om zover te komen in dit toernooi. Zeker niet gezien de kwaliteit die ze in huis hebben en wat ze hebben laten zien.
Want Engeland is al verslagen ofzo?hoevenpe schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:54:
Nja, Spanje had een goed veldspel.. Maar hebben ze buiten de mooie goal en de eigen goal echt kansen gehad?
Frankrijk vocht niet. Slappe hap.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Heerliedepeerlie!
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Mijn hart kan dat niet weer aan hoor, zo’n wedstrijd.hoevenpe schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:54:
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zeker. Eerste redelijke pot van Frankrijk. Spanje klasse beter. Het moet zondag wel een gigantische off day worden van Spanje wil Nederland of Engeland kampioen worden.Anoniem: 525104 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:53:
Ach verliezen van Spanje, zijn ergere dingen. Vond het een leuke pot, helemaal prima.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Spanjaarden idd terecht door en als wij Engeland al voorbij komen gaan we weer een finale verliezen 🥳
Toppen we dat af met wat kaas?Superkiwi schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:54:
In Portugal wandelen stieren na een dans met de torero levend de arena uit. In Spanje zijn ze niet zo moeilijk; stieren, panini's, braadworsten, haantjes, alles wordt geslacht. Olé!
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Hoppa Spanje door dik en dik verdiend hoe ze het hele toernooi al spelen.
En nu naar morgen, viva Ollanda!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik kan hier nog wel overheen stappen. Het is ook gewoon professioneel. Niet leuk om naar te kijken, eens. Maar ze laten wel fantastisch voetbal zien als ze WEL voetballen.. Frankrijk en Engeland (en Nederland) laten helemaal niks zien, nooit. Dan kijk ik liever naar Spanje en neem ik die laatste 10 minuten voor lief.Maarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:50:
Leuke ploeg hè, Spanje...
Mja, als dit Frankrijk 1x kan scoren tegen Spanje, moeten wij dat toch zeker ook kunnen?
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Ik denk dat we ook niet van de Engelsen gaan winnen en dat die Engelsen er ook tegen Spanje gewoon echt een wedstrijd van makenMalfunctions schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:53:
Frankrijk roept het over zichzelf af. Negatieve spelopvatting. Leuke ploeg dat Spanje, daar gaat Nederland niet van winnen iig.
Jazeker 3-0 tegen Roemenië en 2-1 tegen Turkije dat geeft Nederland het recht op de cup.
Wordt gewoon 4-0 dus geen zorgen .Jeroenvde89 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Mijn hart kan dat niet weer aan hoor, zo’n wedstrijd.
Blijft gek dat die Fransen nul aanstalten hebben gemaakt in de tweede helft. Spaanse spelersbus in de 16 of niet. Mbappe op de Depay tour..
De wissels hielpen ook niet bij Frankrijk overigens
Huh oranje met het vliegtuig? Ze zouden toch alles met de trein doen? Daar hebben ze zelfs en hele PR stunt van gemaakt
[ Voor 26% gewijzigd door FreakNL op 09-07-2024 22:59 ]
Die Fransen zitten er ook niet echt mee? Zag o.a. Giroud en Kounde naar die feestende spanjaarden rennen en vrolijk meedoen
Idd, maar zodra Engeland er een wedstrijd van gaat maken heeft Spanje er meteen 3 inliggen.D-e-n schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:56:
[...]
Ik denk dat we ook niet van de Engelsen gaan winnen en dat die Engelsen er ook tegen Spanje gewoon echt een wedstrijd van maken
WelterustenTyphone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:37:
Winnaar in de reguliere tijd zou fijn zijn. Ik mag er om 05:00 uit morgenvroeg…

Ze hadden simpelweg geen idee wat ze moesten doen in het veld. 1/2 man die druk zetten en de rest die blijft staan. Daarmee ga je geen bal terug winnen.D-e-n schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:57:
De wissels hielpen ook niet bij Frankrijk overigens
Snap ik ook wel als je al zoveel wedstrijden lang het allemaal niet hoefde en het vanzelf wel goed kwam.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
DB doet een NS-jeFreakNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:58:
Huh oranje met het vliegtuig? Ze zouden toch alles met de trein doen? Daar hebben ze zelfs en hele PR stunt van gemaakt
Anoniem: 1420638
Trein reed niet ri Dortmund vanwege een ongeval met een dier of beest las ik ergens..FreakNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:58:
Huh oranje met het vliegtuig? Ze zouden toch alles met de trein doen?
Hiddink is dement, Youri redde hem tegen Wit-Rusland
Toch geen oranje leeuw?Anoniem: 1420638 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:59:
Trein reed niet ri Dortmund vanwege een ongeval met een dier of beest las ik ergens..
Dat gaan gewoon spelen zoals het hele toernooi spelen: saai en voorzichtig. Maar krijgen gewoon weinig goals tegen.Bossie schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Idd, maar zodra Engeland er een wedstrijd van gaat maken heeft Spanje er meteen 3 inliggen.
Misschien, maar ik schat engeland wel wat lager dan de ploegen die Spanje inmiddels al verslagen heeft.D-e-n schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 23:00:
[...]
Dat gaan gewoon spelen zoals het hele toernooi spelen: saai en voorzichtig. Maar krijgen gewoon weinig goals tegen.
Johann Vogel iddAnoniem: 1420638 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Trein reed niet ri Dortmund vanwege een ongeval met een dier of beest las ik ergens..
Rabiot en Kante moesten blijven, die zetten tenminste druk. Na hun wissel heeft Spanje de wedstrijd doodgespeeldHupske schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Ze hadden simpelweg geen idee wat ze moesten doen in het veld. 1/2 man die druk zetten en de rest die blijft staan. Daarmee ga je geen bal terug winnen.
Snap ik ook wel als je al zoveel wedstrijden lang het allemaal niet hoefde en het vanzelf wel goed kwam.
In Nederland noemen we dat aanrijding met een persoon.Anoniem: 1420638 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:59:
[...]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Dan was dit wel een heel rare vogel..Sport_Life schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 23:05:
[...]
In Nederland noemen we dat aanrijding met een persoon.
Lees nu dat ze al in de touringcar zaten te wachten om naar de trein te gaan. En toen het bericht kwam dat de treinen niet reden zijn ze terug het hotel ingegaan en op alternatief vervoer gewacht… Maar Wolfsburg -> Dortmund is 3 uurtjes met de bus… Schiet mij maar lek…Anoniem: 1420638 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Spanje speelt goed voetbal, maar dat liggen rollebollen als er niks gebeurd is.
Als ze daar nou mee stoppen zouden ze wat meer respect hebben.
Worden wel kampioen zo op hun gemakkie en 2 vingers in de neus.
Als ze daar nou mee stoppen zouden ze wat meer respect hebben.
Worden wel kampioen zo op hun gemakkie en 2 vingers in de neus.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Morata geblesseerd? 3 minuten na het eindsignaal verzamelen de spelers zich voor een foto en zie je een supporter het veld op rennen die Morata onderuit glijdt. Morata wordt door andere spelers opgeraapt voor de foto met een pijnlijke grimas.
Edit: het is een steward die tegen hem aan glijdt.
Edit: het is een steward die tegen hem aan glijdt.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[ Voor 83% gewijzigd door KlaasjeNL op 09-07-2024 23:13 ]
Wat een goed voetballend team dat Spanje. Ik had van Frankrijk meer verwacht de tweede helft.
Hopelijk revanche voor 2010. Eerst morgen hopelijk winnen
Hopelijk revanche voor 2010. Eerst morgen hopelijk winnen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het blijkt dat het dier voor de trein een vogel is geweest.
In de NOS studio wordt verondersteld dat het een Schwalbe moet zijn geweest.
In de NOS studio wordt verondersteld dat het een Schwalbe moet zijn geweest.
Soms ben ik bijna gelukkig
Ik zie niet hoe Nederland moet winnen van dit Spanje als ze voorbij Engeland komen. Het enige wat ik gezien heb is soms wat geklungel van de verdediging op levensgevaarlijke plekken, maar dan moet je wel een ijzersterke afmaker hebben. Zowel Frankrijk als wij hebben die niet.
Mocht Nederland doorgaan dan krijg je waarschijnlijk een poging tot het spelen van anti-voetbal zoals je dat vroeger bij Italië en een club als Chelsea zag. Op kwaliteiten is het onmogelijk.
Mocht Nederland doorgaan dan krijg je waarschijnlijk een poging tot het spelen van anti-voetbal zoals je dat vroeger bij Italië en een club als Chelsea zag. Op kwaliteiten is het onmogelijk.
Damn.. ik probeerde aan het einde van de Wedstrijd kaartjes te kopen op de Ueafa site voor Dortmund morgen.. Nu zit ik met 2 Cat. 1 Finale kaartjes 
Nu hopen dat NL morgen wint
Mooie pot gezien vandaag. Word moeilijk om van Spanje te winnen als we door gaan!
Nu hopen dat NL morgen wint
Mooie pot gezien vandaag. Word moeilijk om van Spanje te winnen als we door gaan!
Ik denk dat we ook een beetje geluk moeten hebben morgen en evt zaterdag. Depay die per ongeluk een bal lekker raakt, dat soort mazzeltjes.
Puur op voetbal gaan we iig nooit winnen van Spanje.
Puur op voetbal gaan we iig nooit winnen van Spanje.
[ Voor 16% gewijzigd door Sport_Life op 09-07-2024 23:45 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik dacht altijd dat de F1 ‘puristen’ zo’n hekel hadden aan de oranje fans maar blijkbaar zijn er dus ook van die voetbal ‘puristen’ (die door de F1 ‘puristen ‘ al als minderwaardig werden gezienTyphone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:08:
Mocht Nederland de finale halen en tegen Spanje moeten dan hebben wij er opeens 30.000 supporters bij. Echte, niet clowns verkleed in Oranje met een klomp op hun hoofd die lallend van links naar rechts hossen.

Get off your high horse en laat iedereen gewoon genieten op zijn/haar/hen/they manier
Hier op een Franse camping is het overigens al vroeg stil, heerlijk
In 94 zaten wij ergens op een Italiaanse camping, alleen vaste Italianen, helemaal ingebouwd, met van die groene schermen en de tv de hele dag aan (ook als er niemand was) boccia baan (waar wij ook op mochten, maar mijn moeder en zus dus niet…bleek toen we een potje wilde gaan spelen) en wij dus na onze Braziliaanse pijn die finale samen kijken, groot feest, arm in arm, penalties, iedereen door het dolle.
Baggio mist.
Ik kijk om me heen. Iedereen foetsie. Whoosh. Bizar.
Edit, zie dat Boccia nu iets anders is dan toen. Het is een soort Jeu de boule die je op een aangerolde lemen baan speelt, de zijkanten van de baan lopen een beetje op (een half pipe zeg maar) en je mag de bal alleen rollen. Maar door die zijkanten kun je de bal dus ook heel mooi langs andere ballen laten gaan. Was echt leuk om te doen.
Baggio mist.
Ik kijk om me heen. Iedereen foetsie. Whoosh. Bizar.
Edit, zie dat Boccia nu iets anders is dan toen. Het is een soort Jeu de boule die je op een aangerolde lemen baan speelt, de zijkanten van de baan lopen een beetje op (een half pipe zeg maar) en je mag de bal alleen rollen. Maar door die zijkanten kun je de bal dus ook heel mooi langs andere ballen laten gaan. Was echt leuk om te doen.
[ Voor 27% gewijzigd door pro_6or op 10-07-2024 01:05 ]
een treffende spreuk
Ho ho, komend van clubvoetbal is dat iets wat ik nog nooit begrepen heb en waar Oranje al hele lang om bekend staat. De zichtbaarheid van de supporters is massaal en na afloop van een gewonnen (!) wedstrijd idem dito maarrrrrrr, als het niet loopt bij Oranje hebben wij geen supporters maar stille toeschouwers die verkleed zijn.D-Ed schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 23:50:
[...]
Ik dacht altijd dat de F1 ‘puristen’ zo’n hekel hadden aan de oranje fans maar blijkbaar zijn er dus ook van die voetbal ‘puristen’ (die door de F1 ‘puristen ‘ al als minderwaardig werden gezien![]()
).
Get off your high horse en laat iedereen gewoon genieten op zijn/haar/hen/they manier![]()
Hier op een Franse camping is het overigens al vroeg stil, heerlijk
Bij F1 is dat niet zo heel anders. Als Verstappen eruit ligt (technisch/crash) staan de eerste rondbuikige Red Bull overhemdjes binnen een paar minuten kwaad bij het frikandellenschap.
Van mij mogen ze allemaal hoor maar dat neppe’wij ondersteunen Oranje’ kunnen ze achterwege laten.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024