een treffende spreuk
Ah, vandaar de zwarte handschoenen.
Met knikkende knietjes?HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
Stel je bent Koeman, of Virgil, of Reijnders, of memvis... Hoe de F kijk je naar deze wedstrijd
Of Southgate....HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
Stel je bent Koeman, of Virgil, of Reijnders, of memvis... Hoe de F kijk je naar deze wedstrijd
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Persoonlijk niet mee eens. Hij ging expres de drukte opzoeken om puur alleen vrije trap te krijgen met/zonder expres te gaan liggen. Zoveel stelde het niet voor.cy-gor25 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
dat was gewoon een vrije trap. VAR faalt weer eens.
Niet, want ze zitten nog in het vliegtuigHollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Als Koeman, Memphis of Van Dijk gewoon als elke andere wedstrijd, die hebben genoeg ervaring.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
Zo'n Reijnders kan wel onder de indruk zijn en die heeft dan goede coaching nodig op de training van de ervaren rotten.
Met hun ogen? Ik weet geen andere manier van kijkenHollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als ze Oranje enigszins gemotiveerd willen houden laten ze deze wedstrijd pas na het EK zien...HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
een treffende spreuk
Visualiseren! Net als WoutGAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:27:
[...]
Met hun ogen? Ik weet geen andere manier van kijken
Soms ben ik bijna gelukkig
Helaas letterlijkpro_6or schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:28:
Frankrijk krijgt weer iets grip.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
een treffende spreuk
Ik was die hands in het achterste van Duitsland nog aan het visualiseren.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zou mooi zijn Zidane aan het roer maar volgens mij gaat hij niet lekker door 1 deur met de voorzitter van de Franse voetbalbondArator schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:28:
Zidane zou al aant opwarmen zijn om Deschamps te vervangen.
De eencelligen zitten meestal in het stadion, niet thuisVlassie1980 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Om te voorkomen en dat er nog meer eencelligen worden geïnspireerd om dit ook te doen?
[ Voor 11% gewijzigd door Focus89 op 09-07-2024 22:31 ]
Mbappe wordt dubbel gedekt... Spanjaarden staan stevig achter. Maar goed de bal hoeft maar 1 keer goed te vallen voor de Fransenpro_6or schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:28:
Frankrijk krijgt weer iets grip.
Hoorde van de week iemand zeggen dat die Yamal niet meer dan 80 minuten mag spelen vanwege z'n leeftijd op TV. Of het ook klopt weet ik niet eigenlijkFocus89 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:30:
Morata en Yamal als kanshebbers om gewisseld te worden? Olmo naar de zijkant en Merino op het middenveld?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 96% gewijzigd door Zewatanejo op 09-07-2024 22:32 ]
kan motiveren toch, leuker spelen tegen een leuk-spelend team dan tegen een ‘muur’; bovendien krijg je meer ruimteHollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:25:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Officiële regels beperkte tijd maar dat wordt door de vingers gezien in deze situaties.Krukar schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:31:
[...]
Hoorde van de week iemand zeggen dat die Yamal niet meer dan 80 minuten mag spelen vanwege z'n leeftijd op TV. Of het ook klopt weet ik niet eigenlijk
Iemand leest wat gooit het in het nieuws. Hoop heibel om niks

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
En indien nodig komt er nog een uitbraak van de vallende ziekte, eenmaal aan de gang groeit het exponentieelJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:33:
Tikkie breed en tikkie terug van Spanje is slaapverwekkend. Maar om nu te gaan fluiten. Ze gaan die 2-1 uitrekken zolang het kan.
Iets voor de finale om gebruik van te makend-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:33:
Dat lakse kan Spanje gaan opbreken
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hadden ze daar ook geen wissel doorgevoerd? (Naar aanleiding over uitspraken over Zidane)d-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:30:
[...]
Zou mooi zijn Zidane aan het roer maar volgens mij gaat hij niet lekker door 1 deur met de voorzitter van de Franse voetbalbond
Telt voor 3 punten toch?Player1S schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:34:
valt ie keer goed voor Frankrijk denkt die speler dat het American Football is en probeert een fieldgoal te scoren
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je beschrijft zojuist elke Franse werknemer.d-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:36:
Vervelende van dit Frankrijk is dat je ziet als ze aanzetten heel goed en leuk kunnen voetballen maar 90% van de tijd doen ze geen donder als het niet hoeft
Ik hoop het. 120 minuten deze aantrekkelijke wedstrijd is beter dan slechts 90 minutenVlassie1980 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:19:
En toch gaan die Fransen gelijk maken... Let maar op
Zijn wel de beste collega’s om mee te gaan lunchenMillie-ano schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:36:
[...]
Je beschrijft zojuist elke Franse werknemer.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Spanje niet minder trouwens.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Deze stand is met het oog op mijn voorspelling ook wel fijnTyphone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:37:
Winnaar in de reguliere tijd zou fijn zijn. Ik mag er om 05:00 uit morgenvroeg…
Kwas al aan het letten of het Italiaans of zo is.Superkiwi schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:39:
Volgens mij zit er een heel fanatieke (radio)commentator naast de Belgische verslaggever.
Anoniem: 525104
Uh, ik doe mijn werk beter dan m'n gemiddelde Nederlandse collega denk ik zoMillie-ano schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:36:
[...]
Je beschrijft zojuist elke Franse werknemer.
Exhibit A: La Porte.GAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:34:
[...]
En indien nodig komt er nog een uitbraak van de vallende ziekte, eenmaal aan de gang groeit het exponentieel
Vertel het ze evenTyphone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:37:
Winnaar in de reguliere tijd zou fijn zijn. Ik mag er om 05:00 uit morgenvroeg…
Elect a clown, expect a circus.
Inderdaad ja. Zou er geen microfoon bestaan waar ze dat kunnen dempen? Duurdere headsets met microfoon van beyerdynamic of zo.Superkiwi schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:39:
Volgens mij zit er een heel fanatieke (radio)commentator naast de Belgische verslaggever.
Het tijdrekken is begonnen.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:41:
Het leuke van de wedstrijd is er wel af... Saaie bedoeling zo
Wat een spelbederf is dat zeg…
[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 09-07-2024 22:42 ]
Je spreekt ook nog eens een andere taal. Iets wat 99,99% van de Fransen ook nog een weigert.. dus wellicht ben je uitzondering op de regelAnoniem: 525104 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:40:
[...]
Uh, ik doe mijn werk beter dan m'n gemiddelde Nederlandse collega denk ik zo
Die is heel de wedstrijd al heel fanatiek (radio)commentaar te geven. Erg fanatiek.Superkiwi schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:39:
Het beste voetbal land van het EK wil niet meer voetballen.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:41:
Het leuke van de wedstrijd is er wel af... Saaie bedoeling zo
Tijd rekken en alles doen om de finale te halen.
Geef ze eens ongelijk
Die heeft straks ook een maskertje nodig denk ik...Zewatanejo schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:40:
Ligt een stervende zwaan op het veld
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
een treffende spreuk
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat verwacht jij van een voetbalwedstrijd als je dit teleurstellend vind?pro_6or schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:43:
2E helft is ronduit teleurstellend.
Volgens de commentator liep giroud "slim" in de baan zodat hij tegen de schouder opliep.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:42:
Wtf man, die gast rent zelf tegen giroud aan, wat had giroud moeten doen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Giroud is zich helemaal bewust van de loop-actie van de Spanjaard en gaat in zijn lijn lopen. Denk overigens niet met dit doel, maar meer om hem (rechtmatig) de pas af te snijden.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:42:
Wtf man, die gast rent zelf tegen giroud aan, wat had giroud moeten doen
De Spanjaard is geen stervende zwaan, dit is echt wel pijnlijk.
Al met al ongelukkig.
[ Voor 47% gewijzigd door cy-gor25 op 09-07-2024 22:45 ]
OjeemijnzaadbalJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:40:
Ik moet bij Oyarzabal altijd denken aan o jee een eierbal.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ontmaskerd.DirtyBird schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:44:
Mbappe is rijp voor de zandbak
een treffende spreuk
Tegelijkertijd parkeren de Spanjaarden de bus met heel het elftal. Nog even duikelen en rollen erbij.
[ Voor 57% gewijzigd door Joosie200 op 09-07-2024 22:46 ]
Loopt een blauwtje.Joosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:45:
Deschamps wordt moedeloos: allez allez
een treffende spreuk
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
We moeten nog tegen Engeland eerstMillie-ano schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:46:
Rodri vraagt om een wissel... Niet geheel jammer voor Nederland als die niet fit is straks. Wel jammer om niet naar te kijken.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024