"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Topzwaar.pro_6or schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:46:
De haardos tegen de vlakte.
Soms ben ik bijna gelukkig
Inderdaad, en dat geldt voor veel van de andere velden/stadions.Player1S schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:46:
Dat veld ligt er ook niet super lekker bij
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Op het EK ligt het niveau dus duidelijk een stukje hogerd-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:45:
[...]
Mbappe slechte statistieken op een EK
Op WKs knalt hij ze uit alle hoeken en gaten in
[Afbeelding]
Met 3 goals van Wijnaldum?Superkiwi schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:46:
Voor het geval ik vergeet te voorspellen: ik zet alvast 6-2 neer in de finale
Ha, dat zou dan twee EK's achter elkaar zijnDeadsy schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:43:
Heb je straks een ek waar de grote Mbappe geen goal maakt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Krijg je als ze er vanachter een bureau en een scherm die nog nooit een bal gezien hebben waarschijnlijk, zich er mee gaan bemoeien met schermen en lijntjes. Teen buitenspel, vol tegen de arm maar geen penalty en nog meer van die vage beslissingen. Maar naar schwalbes kijken ze niet en rollende matennaaiers..................nadroJ schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:46:
Heel raar dit hoor. (van die goal voor Olmo)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ging echt snel iddBossie schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:48:
Rust, nu al ?
Het veld schijnt wel lekker te liggen. De spelers liggen er nogal graag op.Player1S schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:46:
Dat veld ligt er ook niet super lekker bij
Wij staan aan de rechterkant van het schema hè
Gakpo en Weghorst!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja een helft duurt 45 minutenBossie schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:48:
Rust, nu al ?
Ik moest rollen want de fluit deed het niet.GAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:47:
Als de langharige cucaracha valt, is het alsof Samson neerploft
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En bedanktGAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:35:
Dit heeft Yamal niet nodig, maar elke Spanjaard heeft het in zich om zwaar te overdrijven
Hahaha ik appte een maat. Echt veel eigen doelpunten dit EKmnarijnm schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:47:
Zou de hoge heren van UEFA besloten hebben dat dit EK minder OG nodig heeft? Besloten heeft eventjes snel in het systeem te veranderen
Sowieso schrijf je zo!
😂 Het is echt een raar besluit, hij zou er nooit in gaanmnarijnm schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:47:
Zou de hoge heren van UEFA besloten hebben dat dit EK minder OG nodig heeft? Besloten heeft eventjes snel in het systeem te veranderen
Dat is als, maar die verdediger schiet hem er toch in .......... Echt weer een of andere nieuwe opvatting bij de UEFA ofzo......................sNielz123 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:50:
Die Olmo goal: als de bal erin was geweest als de verdediger hem niet zou alraken is het een doelpunt voor de aanvaller. Ik denk ook dat dat het geval zou zijn.
Of willen ze voorkomen dat die verdedigers topscoorder worden vanwege de eigen doelpunten...............
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Mijn vrouw keek me vreemd aan toen ik door de kamer rolde na die vervelende opmerking. Ik zei toen, is cultuursNielz123 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:51:
[...]
Zit niet zo te overdrijven. Is niets om voor te bedanken;P
Dat is toevallig een van mijn specialiteiten!Maarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:49:
[...]
Ik moest rollen want de fluit deed het niet.
Bel Bas even.Maarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:49:
[...]
Ik moest rollen want de fluit deed het niet.

⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dag meneer Rabi-ot .. zulte gij niet zon heel heel heel klein beetje meer gaan voetballen zo.. Ten eerste ist meneer Rabioooo!! Ten tweede.. non.GAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:47:
Als de langharige cucaracha valt, is het alsof Samson neerploft
⏩ PVOutput☀️
Schiet tussen de palen en je scoort!
Zal onwennig worden voor Duitsers, juichen für Holland.Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:08:
Mocht Nederland de finale halen en tegen Spanje moeten dan hebben wij er opeens 30.000 supporters bij. Echte, niet clowns verkleed in Oranje met een klomp op hun hoofd die lallend van links naar rechts hossen.
Oh?Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:08:
Mocht Nederland de finale halen en tegen Spanje moeten dan hebben wij er opeens 30.000 supporters bij. Echte, niet clowns verkleed in Oranje met een klomp op hun hoofd die lallend van links naar rechts hossen.
⏩ PVOutput☀️
Frankrijk, het nieuwe Duitsland.
[ Voor 26% gewijzigd door Slasher op 09-07-2024 22:13 ]
Elect a clown, expect a circus.
Wat een slechte verliezers zijn dat!
[ Voor 9% gewijzigd door nocalimero op 09-07-2024 22:12 ]
Dit Spanje heeft nog veel potentie om door te groeien denk ik.d-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:12:
Spanje van 2008 tot 2012 was beter en completer maar dit elftal komt goed in de buurt.
Ach er is ook nog steeds een Mexicaan die elke dag ‘no era penal’ twittert sinds 2014 vanwege Robbennocalimero schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:12:
Duitsers zijn dus echt de nieuwe Turken met hun gefluit.
Wat een slechte verliezers zijn dat!
nach links! nach rechts!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Nach hause!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik heb ook zoiets met Navas ... Heeft die een blauwe paddestoel op ofzo ?? Die is me klein.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:10:
Kounde heeft echt een raar vierkant postuur
Zou me niks verbazen als die inmiddels allang gedupliceerd is in het Duits. Zoals met alle feestmuziek gebeurt, vanuit Duits naar NL en terug
sterker nog, volgens mij zitten de Snollebollekes er bovenopGAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:14:
[...]
Zou me niks verbazen als die inmiddels allang gedupliceerd is in het Duits. Zoals met alle feestmuziek gebeurt, vanuit Duits naar NL en terug
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Volgens mij stond het nummer in de top 10 van de Duitse hitlijsten. Toch wel knapGAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:14:
[...]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Die is inmiddels al gelanceerd.GAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:14:
[...]
Nach links tudutudutudutudu
Nach rechts tudududududu
Om te voorkomen en dat er nog meer eencelligen worden geïnspireerd om dit ook te doen?Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:16:
Wat is dat toch altijd voor vreselijke propaganda van de UEFA dergelijke beelden niet uit te zenden.
mwah, is meer om te ontmoedigen dat andere het gaan doen.. tv beelden is aandacht en daar kicken ze op. Ik snap het wel.Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:16:
Wat is dat toch altijd voor vreselijke propaganda van de UEFA dergelijke beelden niet uit te zenden.
Dit is een account.
oud nieuws
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Schnöllenbölchen.CynicRelief schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:15:
[...]
sterker nog, volgens mij zitten de Snollebollekes er bovenop
Met scherp schieten en medicijnen testen. Snel afgelopen.Vlassie1980 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Om te voorkomen en dat er nog meer eencelligen worden geïnspireerd om dit ook te doen?
Bewijs vernietigen dat ondanks alle gele hesjes ze het niet echt in de hand hebben.Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:16:
Precies, Femen is daar groot mee gewordenGrvy schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:17:
[...]
mwah, is meer om te ontmoedigen dat andere het gaan doen.. tv beelden is aandacht en daar kicken ze op. Ik snap het wel.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
snollebolleke == dummes brötchen (google tr.), maar geiles brötchen, lijkt me
[ Voor 7% gewijzigd door CynicRelief op 09-07-2024 22:20 ]
En de Fransen zetten druk..HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:18:
Spanjaarden zijn aan het vertragen...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
⏩ PVOutput☀️
Dat zal de good old Giroud zijn. Die man presteert altijd.Joosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:18:
Griezmann is de Wout Weghorst van Frankrijk?
GiroudJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:18:
De medische meneer, om hygiënische redenen. Dat zie je bij meer teams, soms zijn de handschoentjes herkenbaar blauwArator schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:16:
Wie draagt er bij die Spaanse bank die zwart-lederen handschoenen? En vooral waarom?
/badum tssSlasher schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:19:
Hoop dat de wissels nog de wedstrijd nog kunnen Kantelen
Toch kan ie er geen kante meer van aflopen nu ie gewisseld is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Griezmann mag de veters van Wout nog niet strikken.Joosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:18:
Want wanneer dat wel zou mogen, en griezmann heeft zijn veters gewoon vast, dan Loo-t hij rondjes rond Wout
een treffende spreuk
In het achterste van Duitsland?dragonwith schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:22:
De hands van cucurella zit nog diep.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Even één van de beste spelers van Europa afgelopen seizoen vergelijken met... Wout WeghorstJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 22:18:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024