Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Rare gedachten heb je als iemand een baby in bad ziet doen.KlaasjeNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:26:
[...]
De positie van die linker hand i.c.m. "magical touch" blijft toch een beetje vreemd.
Ik weet beter als vader van 2

Het is toch mooi om de geschiedenis in te gaan als de grootste score in een EK finale? Wel als de ontvangende partij helaas.Bao_mi1 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:27:
Mochten we op de een of andere manier morgen van Engeland winnen, dan kunnen we voor de finale beter naar huis gaan en een reglementaire 3-0 nederlaag incasseren.
Het is een EK daar winnen we wel finales, bij WK’s hebben een andere traditiedawg schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:26:
Net goed. Frankrijk eruit!
Al vrees ik grote vrezen als Oranje tegen dit Spanje moet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
een treffende spreuk
Chelsea, toch?Slasher schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:28:
[...]
Ik hoor dat Manchester City interesse heeft, 115 miljoen euro.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Maar is achterin kwetsbaar. Die goals vallen zodra Frankrijk inzakt. Maar als ze aanzetten, ontstaan er ook gewoon kansen. Zorgt in elk geval voor een aantrekkelijke pot.cy-gor25 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:27:
[...]
Dit gaat Oranje niet redden.. Spanje is gewoon heel heel erg goed.
100 keer liever afgeslacht worden door Spanje dan een finale tegen dit Frankrijk.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:26:
If we beat Engeland... we are SO dead.
Mijn verwachtingen zijn sowieso al ruim overschreden; ik had ons niet verder laten komen dan de 8e finale
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sorry beetje aan het dromen.Verwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:27:
[...]
Mis ik iets of moeten we eerst nog tegen Engeland?
Frankrijk maakt de 2-2. Penalty's door en komen in de finale tegen Engeland die eindelijk een keer wint
Alles kan
technisch gezien maakten ze er al 2 vandaagHollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:29:
Arme Frankrijk, maken ze een keer een goal incasseren ze er gelijk 2
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die zoeken in Schotland, naar iemand die altijd voor een open doel staat.
een treffende spreuk
Eens. In de (omschakeling naar) verdediging is Spanje kwetsbaar. Dat compenseren ze vooralsnog voorin echter wel telkens.KlaasjeNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:29:
[...]
Maar is achterin kwetsbaar. Die goals vallen zodra Frankrijk inzakt. Maar als ze aanzetten, ontstaan er ook gewoon kansen. Zorgt in elk geval voor een aantrekkelijke pot.
Understatement van het jaar.hoevenpe schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:26:
Maak me een beetje zorgen over Virgil en deze Spaanse voorhoede...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mocht NL tegen Spanje moeten, denk ik dat we een 7-1 tegemoet gaanJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:
Let's face it. Mochten we morgen Engeland verslaan is het geen schande om af te gaan tegen Spanje of Frankrijk in de finale. Zeker in de staat van het huidig oranje waar we gewoon veel kwaliteit missen nu.
Idd. Elke wedstrijd heeft weer een andere dynamiek.Quad schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:
Een finale is gewoon weer een wedstrijd op zichzelf, hoeft een Nederland of Engeland echt niet kansloos te zijn tegen Spanje of Frankrijk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
5-3-2 met Frimpong en Malen voorin 😉cy-gor25 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:27:
[...]
Dit gaat Oranje niet redden.. Spanje is gewoon heel heel erg goed.
Als je met die instelling velt op stapt ga je idd nooit winnen van Spanje of FrankrijkTristan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:
Wij of de Engelsen gaan toch nooit kunnen winnen van dit Spanje of Frankrijk?
Word liever geslacht door een Mbappe dan dat je nat gaat door een goal van Morata.Superkiwi schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:29:
[...]
100 keer liever afgeslacht worden door Spanje dan een finale tegen dit Frankrijk.
Mijn verwachtingen zijn sowieso al ruim overschreden; ik had ons niet verder laten komen dan de 8e finale
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
We hebben wel degelijk gescoord tegen de Fransen in de poulefase, en over het afkeuren kan je nog altijd discussieren.Tristan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:
Wij of de Engelsen gaan toch nooit kunnen winnen van dit Spanje of Frankrijk?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Inderdaad in 2010 dachten we ook tegen Spanje gaat het lastig zo niet onmogelijk worden.Quad schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:
Een finale is gewoon weer een wedstrijd op zichzelf, hoeft een Nederland of Engeland echt niet kansloos te zijn tegen Spanje of Frankrijk.
Prima tactiek toen gehanteerd en het lang volgehouden.
Alles kan in een finale
Ben er bang voor. Maar hey ergens hoop ik toch op een sportieve revanche op het WK 2010 als we Spanje in de finale tegen komen.dragonwith schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:32:
[...]
Mocht NL tegen Spanje moeten, denk ik dat we een 7-1 tegemoet gaan
Gallery play af en toe ook voorin.
Je kan denk ik wel stellen dat de winnaar uit deze wedstrijd hoe dan ook favoriet is in de finale.Quad schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:
zónder teen dit keerJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:33:
[...]
Ben er bang voor. Maar hey ergens hoop ik toch op een sportieve revanche op het WK 2010 als we Spanje in de finale tegen komen.
In 2010 hadden we een paar spelers van wereldklasse die een verschil konden maken . Nu niet.d-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:33:
[...]
Inderdaad in 2010 dachten we ook tegen Spanje gaat het lastig zo niet onmogelijk worden.
Prima tactiek toen gehanteerd en het lang volgehouden.
Alles kan in een finale
[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 09-07-2024 21:34 ]
Misschien heb ik iets gemist, maar hebben wij nog een (sinaas)appeltje te schillen met Morata?Bossie schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:32:
[...]
Word liever geslacht door een Mbappe dan dat je nat gaat door een goal van Morata.
Wij hebben ooit een keer gewonnen van Spanje met Vlaar, Martins Indi, De Guzman, Janmaat. Ook met Sneijder, v Persie en Robben, dat dan weer wel.
Klopt. De dynamiek van gevierendeeld worden is heel anders dan die van in mootjes gehakt te worden.Spotmatic schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:32:
[...]
Idd. Elke wedstrijd heeft weer een andere dynamiek.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat een eer om die wedstrijd gekeken te hebben, dat was pas een mooie potRedHat schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:34:
Jongens niet zo somber hè.
Wij hebben ooit een keer gewonnen van Spanje met Vlaar, Martins Indi, De Guzman, Janmaat. Ook met Snijder, v Persie en Robben, dat dan weer wel.
[YouTube: Spain vs Netherlands 1-5 All goals & Highlights Commentary Classic Match 14 06 2014 HD 1080P]
Nee, maar vind het zn net-niet spits.Superkiwi schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:34:
[...]
Misschien heb ik iets gemist, maar hebben wij nog een (sinaas)appeltje te schillen met Morata?
Wel heel irritant dat die Duitsers zo fluiten naar de linksback van Spanje. Die kan niets aan dat besluit doen van de arbitrage.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Over welke wedstrijd ging dat dan?eric.1 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:07:
[...]
Volgens een Zweedse reporter zijn dat Duitse fans die nog zuur zijn over die vermeende handsbal.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat kan je pas na morgen zeggen. Deze wedstrijd begon explosief, maar het kakt nu al wel vlot in na een half uur. Net als eerdere wedstrijden.bazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:33:
[...]
Je kan denk ik wel stellen dat de winnaar uit deze wedstrijd hoe dan ook favoriet is in de finale.
⏩ PVOutput☀️
Ah zo.
Dan zet ik Frankrijk daar tegenover, dat vind ik zo'n net-niet ploeg
Wel heel salty om je gezeik over Nederland ook bij andere wedstrijden te gaan spuien. Ga dan wat anders doen.Bao_mi1 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:27:
Mochten we op de een of andere manier morgen van Engeland winnen, dan kunnen we voor de finale beter naar huis gaan en een reglementaire 3-0 nederlaag incasseren.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Spaanse schwalbe,..........geef dan geel VARJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:35:
Yamal jammert erop los. Die Hernandez stond niet eens met zijn noppen op zijn voet.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
? Volgens mij was het vooral Yamal die Spaans onsportief begon te jammeren terwijl er niks gebeurdebazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:36:
Hernandez gaat het tegen Yamal over een andere (minder sportieve) boeg gooien.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Geweldig team, geweldige wedstrijd, genieten was die tijd!RedHat schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:34:
Wij hebben ooit een keer gewonnen van Spanje met Vlaar, Martins Indi, De Guzman, Janmaat. Ook met Sneijder, v Persie en Robben, dat dan weer wel.
[YouTube: Spain vs Netherlands 1-5 All goals & Highlights Commentary Classic Match 14 06 2014 HD 1080P]
Iconische voetballers net zoals in 88.
Spijker op zijn kop.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:34:
[...]
In 2010 hadden we een paar spelers van wereldklasse die een verschil konden maken . Nu niet.
Na 2014 is het heel hard bergafwaarts gegaan.
Maar we staan in de halve matig team of niet veel is mogelijk.
Dat was een zware steen of niet?
Je kan het wel op meer baseren dan alleen vandaag natuurlijk. Maar fair enough. Morgen krijg je het laatste beeld van hoe Oranje en Engeland erop staan.Quad schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:35:
[...]
Dat kan je pas na morgen zeggen. Deze wedstrijd begon explosief, maar het kakt nu al wel vlot in na een half uur. Net als eerdere wedstrijden.
Verschil is wel: toen hadden we praktisch heel het elftal in bloedvorm en op de top van hun kunnen. Maar het blijft op zich ook al een mooie revanche op 2010.RedHat schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:34:
⏩ PVOutput☀️
Knietje op zijn beenJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:35:
Yamal jammert erop los. Die Hernandez stond niet eens met zijn noppen op zijn voet.
Dan kijk je niet goed. De bal is buiten bereik van Hernandez. Die zet 100% bewust zijn linkerbeen toch nog even achter en tegen de binnenkant dan de knie van Yamal aan. Dat lijkt niet zo ernstig, maar is flink naar en kan het spel van een Yamal goed verstoren.GAIAjohan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:36:
[...]
? Volgens mij was het vooral Yamal die Spaans onsportief begon te jammeren terwijl er niks gebeurde
Wordt zo extra spannend, vooral met die sirene erbij.Quad schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:38:
Wow het volume en geluid gaat alle kanten op bij de NOS.
En ik maak er van: uit stekende ambulance. Want ik hoorde net ambulance sirenes.Tristan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:38:
“Uitstekende ambiance” zegt tie terwijl een Spanjaard zijn middelvingers opsteekt 😂
Die heb ik dan blijkbaar niet gezien nee.
Heb zo'n beetje alle andere wedstrijden wel gezien ik kan ze daarom allemaal ook niet meer uit elkaar houden.
Normaal. Gesproken welsNielz123 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:39:
Dit is geel toch
Had het idee dat er iets mis gaat daar bij de NOS, leek wel het gleuid van een film ofzo, voor die sirene/ambulance hoorde je ook een soort monster schreeuwen ofzo.Maarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:37:
Hoor ik een sirene in het publiek?
Ze zijn nu nog steeds aan het kloten met het geluid.
Ik had het ook bij BBC, opeens ging het geluid harder dan voorheen.dragonwith schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Wordt zo extra spannend, vooral met die sirene erbij.
Misschien iets bij de ISP, dan bij de feed.
Hij is zilver dit keer!nocalimero schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:40:
Mooi voetbal.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk iemand in het publiek met een megafoonMaarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:41:
Daar is de sirene weer!
Ah zo.kaasaanfiets schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Die heb ik dan blijkbaar niet gezien nee.
Hij maakte hands in eigen zestien in de kwartfinale tegen Duitsland maar de scheids vond het niets. Daar zijn de Duitsers boos over
grapjas met bluetooth-speaker?Maarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:41:
Daar is de sirene weer!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Het is ook op de BBC, gok dat er toch iets aan de hand is (geweest).Krukar schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:40:
[...]
Had het idee dat er iets mis gaat daar bij de NOS, leek wel het gleuid van een film ofzo, voor die sirene/ambulance hoorde je ook een soort monster schreeuwen ofzo.
Ze zijn nu nog steeds aan het kloten met het geluid.
Hier krijgen we het niet echt mee. Misschien een gek of brandje in de ruimte waar de commentatoren zitten?
een treffende spreuk
Dat dus. Als het van buiten stadion was hoorde je het niet zo goed of je hoorde meerdere.Tristan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:41:
[...]
Ik denk iemand in het publiek met een megafoon

Ja, en een sirene app op z'n telefoon.Tristan schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:41:
[...]
Ik denk iemand in het publiek met een megafoon
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Dus ik zeg: ‘Oh grappig, daar spelen wij zondag tegen’…
Sowieso schrijf je zo!
een treffende spreuk
Hoho, hij heeft uit een penalty gescoord.Deadsy schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:43:
Heb je straks een ek waar de grote Mbappe geen goal maakt
Waarschijnlijk was de bal er ook ingegaan zonder dat Kounde de bal had aangeraakt.nadroJ schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:43:
Huh hoe kan dit een goal zijn voor Olmo??
Mbappe slechte statistieken op een EKDeadsy schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:43:
Heb je straks een ek waar de grote Mbappe geen goal maakt
Op WKs knalt hij ze uit alle hoeken en gaten in
/f/image/6UlhfPwWCeFcnx2TfKfr4VCc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door d-vine op 09-07-2024 21:46 ]
Hij verdedigt echt van alle Kantepro_6or schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:44:
Ngolo speelt goed, maar ik wil er een kanttekening bij zetten.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Voor mijn gevoel ging hij voorlangs. Maar ok.Focus89 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:44:
[...]
Waarschijnlijk was de bal er ook ingegaan zonder dat Kounde de bal had aangeraakt.
een treffende spreuk
Sowieso schrijf je zo!
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024