Viel nog net niet in slaap..
Zit te bbq-en en te ouwehoeren en niet te kijken. Weinig gemist geloof ik.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik had vanwege het slechte weer nog geen kans gehad om een wandeling te maken, en dat moet vanwege mijn diabetes. Dus de eerste 35 min niet gezien, maar duidelijk dus niet gemist. De 4000 stappen zijn meer waard
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 06-07-2024 18:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kijkend naar mijn poule mag het van mij gelijk blijven, het nadeel is wel dat deze wanvertoning dan nog 30 minuten langer duurt.Zewatanejo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:44:
[...]
Als het 0-0 blijft wordt de tweede helft nog rampzaliger
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Viel mij ook op, dit klinkt inderdaad als interne communicatie. Het klinkt haast als een soort goodwill, alsof de Europeanen het arme Chinese Hisense moeten sponsoren om hun doel van nr. 1 van de wereld te bereiken.cheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:37:
Klein zijstapje, maar die Hisense reclame is echt vreemd:
- We zijn nr 1 in China
- We zijn nr2 globally
- Never settle for nr 2 globally.
Moeten we dan geen Hisense kopen? Wil je jezelf motiveren om nr1 te worden? Moet je dat dan niet voor intern communiceren.
Nou ja..dat dus
Over de overdaad aan Chinese sponsoren had ik al eerder een bericht geschreven, erg jammer.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Scoren wordt moeilijk vanavond, maar toch denk ik dat de individuele kwaliteiten bij de Engelsen nog wel voor een goaltje gaat zorgen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Bbq-en in deze storm? Werkt dat?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:51:
Zit te bbq-en en te ouwehoeren en niet te kijken. Weinig gemist geloof ik.
Of is het een experiment omdat de wedstrijd toch te saai is.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Overkapping (half dicht) en dat gaat prima hoor, doe ik zelfs in de winter.Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:55:
[...]
Bbq-en in deze storm? Werkt dat?
Dit is een account.
Zijn ze alle twee daar niet zo goed in dan? Zit net weer te kijkencheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:55:
Scoren wordt moeilijk vanavond, maar toch denk ik dat de individuele kwaliteiten bij de Engelsen nog wel voor een goaltje gaat zorgen.
Biedt misschien perspectief àls Nederland door komt...
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 06-07-2024 19:07 ]
Wat een saaie k*'t wedstrijd
Als Oranje vanavond wint is de volgende pot tegen één van deze twee slechts een formaliteit. Geldt ook voor de Turken als ze winnen.Harribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:07:
[...]
Zijn ze alle twee daar niet zo goed in dan? Zit net weer te kijken
Biedt misschien perspectief àls Nederland door komt...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
't is toch om te huilen dat je met dit spelersmateriaal 5 van dit soort wedstrijden speelt.
Geen greintje creativiteit of inzet en dat is dan de zogenaamde top van de voetbalwereld met een selectiewaarde van 1,5 miljard.
Geen greintje creativiteit of inzet en dat is dan de zogenaamde top van de voetbalwereld met een selectiewaarde van 1,5 miljard.
Zal misschien een vertaling dingetje zijn 😂Running_Cow schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:43:
[...]
Haha, ik dacht hetzelfde. Hadden ze voor dat geld niet even beter kunnen nadenken wat ze op de borden willen hebben wat ook een boodschap uitdraagd? Mogelijk een onhandige vertaling van een Chineze slogan, geen idee.... Wel apart inderdaad.
Je zou het wel zeggen. Maar vergeet de eerste drie wedstrijden van NL nietQuad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:12:
[...]
Als Oranje vanavond wint is de volgende pot tegen één van deze twee slechts een formaliteit. Geldt ook voor de Turken als ze winnen.
Joh, Oranje heeft bij elkaar 80 minuten goed gevoetbald. Laten we niet doen alsof we nu favoriet zijn.Quad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:12:
[...]
Als Oranje vanavond wint is de volgende pot tegen één van deze twee slechts een formaliteit. Geldt ook voor de Turken als ze winnen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die vinden op het Eurovisiesongfestival ook altijd alles slecht buiten de inzending van de UK die bijna zonder uitzondering zeer slecht is.autje schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:49:
Bij de BBC vinden ze het allemaal uitstekend. Een kinderhand is gauw gevuld...
Als dit zo doorgaat haal ik de wedstrijd tegen Turkije niet hoor.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/65FCfA62h4wTaRvmPN9MircE.jpg?f=user_large)
Tuurlijk wel, geldt ook voor Turkije. Beide landen mogen/kunnen de finale ruiken bij winst.cheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:14:
[...]
Joh, Oranje heeft bij elkaar 80 minuten goed gevoetbald. Laten we niet doen alsof we nu favoriet zijn.
⏩ PVOutput☀️
Zwitserland blijft kansen creëren maar ze gaan er helaas niet in.
Leuk enthousiasme vanuit de supporters, gun je de halve finale.
[ Voor 33% gewijzigd door dragonwith op 06-07-2024 19:18 ]
Haha ik word echt net wakker , want was slaperig na de F1 kwali en volgens mij heb ik zo goed als niks gemistHippocampus schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:16:
[Afbeelding]
Oftewel: een gemiddelde vrijdagavonddragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:17:
blijft kansen creëren maar ze gaan er helaas niet in.
Ik moet het eerst allemaal zienQuad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:12:
[...]
Maar er liggen dus kansen
Zit nu ff een tijdje te kijken, het is te traag van beide kanten, misschien ook de zenuwen of zo
Wij gaan niet zomaar door deze Zwitserse defensie breken ben ik bang. Maar ik hoop graag met je meeQuad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:12:
[...]
Als Oranje vanavond wint is de volgende pot tegen één van deze twee slechts een formaliteit.
eerst maar eens afwachten of we na vanavond nog in het toernooi zitten
Ik heb inmiddels de TV al wat harder gezetHippocampus schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:16:
[Afbeelding]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bij de Copa is het nu pas bij de finale verlengen en dus direct strafschoppen na 90 minuten. Dat zou hier ook helpen denk ik. Ze wachten gewoon zo lang mogelijk tot de andere een fout maakt.Harribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:22:
[...]
Ik moet het eerst allemaal zien
Maar er liggen dus kansen
Zit nu ff een tijdje te kijken, het is te traag van beide kanten, misschien ook de zenuwen of zo
Preventief m'n alarm maar gezet op 21:00. Kan ik ff knikkebollen.
Sowieso vind ik bij de meeste landen de supporters een positieve bijdrage leveren.dragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:17:
Zwitserland blijft kansen creëren maar ze gaan er helaas niet in.
Lekker sfeer maken, mooi man
InderdaadSuperkiwi schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:23:
[...]
Wij gaan niet zomaar door deze Zwitserse defensie breken ben ik bang. Maar ik hoop graag met je mee
eerst maar eens afwachten of we na vanavond nog in het toernooi zitten
Er is een gezegde... Hoogmoed komt voor de val
Goh, ZWI nu even langer dan een minuut op de andere helft.
Die vallen ook wel door de mand.
Die vallen ook wel door de mand.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
70 Minuten, gezamelijk 1 schot op doel...
Flickr PSN ID= cheironnl
Zijn er meer Tweakers die in slaap zijn gevallen tijdens de wedstrijd?
Ik zag de bui al hangen, dus heb ik deze wedstrijd maar overgeslagenbazzemans schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:28:
Zzzzzz...bazzemans schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:28:

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
ouw ik krijg een bal tegen mijn hoofd, laat ik maar neervallen alsof ik getroffen ben door een kruisboog. Wat een vervelende spelers ook bij Zwitserland.
Goooaaaalll!!!!!
Nee, ik zit tussendoor nog wat te internetten op de tweede monitor. Voordeel van kijken op een PC.bazzemans schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:28:
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
WAKKER WORDEN!!
⏩ PVOutput☀️
Hoppa en toch wel terecht.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, geweldig
Zo verdiend na dat slappe spel van Engeland.

Zo verdiend na dat slappe spel van Engeland.
Ah een echte inventieve TweakerJukeboxBill schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:30:
[...]
Nee, ik zit tussendoor nog wat te internetten op de tweede monitor. Voordeel van kijken op een PC.
Kunnen ze dat?Beakzz schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:31:
Mooi zo! Nu moeten die Engelsen weer voetballen 🥳
Something happened.Quad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:31:
WAKKER WORDEN!!
nu rekken en verdedigen tot het eind en je wint.
Die gaat zijn ontslagbrief schrijvency-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:31:
ow ow, wel verdiend. Ja southgate, wat nu?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij gat sowieso stoppen als ze het EK niet winnen en misschien maar goed ook.
misschien dat die britten nou eens gaan voetballen
Extra verdedigers zodat er niet meer doelpunten vallency-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:31:
ow ow, wel verdiend. Ja southgate, wat nu?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Walker staat te slapen.
Doet niks af aan het doelpunt, goed gedaan
Nu begint het eigenlijk
Doet niks af aan het doelpunt, goed gedaan
Nu begint het eigenlijk
Heerlijk, krijgen wat ze verdienen. Nu wisselen, kansloze coach die Southgate
Nou Zwitserland, parkeer de bus maar, dan blijft ons in ieder geval de kwelling van verlenging bespaard.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
3 wissels, toe maar.
⏩ PVOutput☀️
Voetbalclub hier is op alles voorbereid. Enne ik zit in het noorden dus storm…?Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:55:
[...]
Bbq-en in deze storm? Werkt dat?
NIet eens Foden eruit, die bakt er ook niet veel van.
Zou ik ook nooit wisselen. 1 moment is genoeg voor hem en je moet nu scoren in een alles of niets. Maar goed, al te best speelt hij niet nee hahacy-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:34:
Als we het team van 1998 hadden zou ik nu poetsdoeken voor die beker gaan bestellen.
WTF
Ai ai ai, dat was snel...
Mja, op zich zou hij er 11 kunnen wisselen.cy-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:34:
En dan scoren ze natuurlijk.
Oeps.
⏩ PVOutput☀️
Nette goal
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
K*t. 1-1. Dit wordt een hele lange avond...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zwitserland viel in slaap en Engeland werd wakker.
sjongejonge, beetje voetballen en meteen een goal... schop die southgate aub weg
Vriend saka
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mooie goal hoor.
⏩ PVOutput☀️
Kunnen ze beiden weer voorlopig terug in de loopgraven
Jammer. Ga mijn dochter naar bed brengen. Op tijd terug voor de pingels.
Hopelijk valt de beslissing wel in reguliere tijd. Ik wil na deze wedstrijd nog 10km fietsen zodat ik voor de wedstrijd van Oranje op plaats van bestemming ben.
⏩ PVOutput☀️
Wedstrijd lijkt nu ineens los, maar waarom zo lang conservatief spelen.
Nou ja, ik zal het wel nooit begrijpen.
Nou ja, ik zal het wel nooit begrijpen.
Les 1: weglopen is een goal missen.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:38:
Jammer. Ga mijn dochter naar bed brengen. Op tijd terug voor de pingels.
Ik hoop dat je de wind mee hebt!Quad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:38:
Hopelijk valt de beslissing wel in reguliere tijd. Ik wil na deze wedstrijd nog 10km fietsen zodat ik voor de wedstrijd van Oranje op plaats van bestemming ben.
En waarin veranderd dan?Harribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:39:
Ik had 1-1 voor de poule
Ik had 3 gelijke spelen voorspeld deze kwartfinale, tot nu toe gaat het prima 
Nederland staat op 3-1 en ook die gaat gewoon kloppen, toch?
Nederland staat op 3-1 en ook die gaat gewoon kloppen, toch?
Bij de Belg is er op de achtergrond iemand te horen door het commentaar. Best irritant.
Ik ook. Ga na de reguliere speeltijd weg, zet de radio wel aan op m'n hoortoestel, dan blijf ik het wel mee krijgen.
⏩ PVOutput☀️
'Ik hoor jullie' - hoorde ik netMalfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:43:
Bij de Belg is er op de achtergrond iemand te horen door het commentaar. Best irritant.
Denk dat Engeland er nog wel eentje inprikt nu. Ik geef het tot het einde van de reguliere speeltijd.
[ Voor 36% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-07-2024 19:45 ]
Wel jammer dat dit weer verlengen dreigt te worden. Deze droefenis heeft lang genoeg geduurd.
Poeh echt heMalfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:45:
Wel jammer dat dit weer verlengen dreigt te worden. Deze droefenis heeft lang genoeg geduurd.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024