Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Nee dat denk ik niet, heb (veel) slechtere EK's gezien.aveenhuysen schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:46:
EK 2024 met het slechtste voetbal ooit..................of niet?
Het zijn vooral Frankrijk en Engeland met dit gezapige voetbal, veel andere teams spelen best leuk!
Heb van horen zeggen dat '84 ook geen feestje was.aveenhuysen schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:46:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat hebben jullie allemaal tussendoor gedaan tijdens die anderhalf uur lamlendig voetbal ?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
ToB voetbalcheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:49:
Lekker, nog een extra half uurtje topvoetbal

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
dood door duizend snedencheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:49:
Lekker, nog een extra half uurtje topvoetbal
Wikipedia: Lingchi
is wel humanere dood dan dit kijken
A wise man's life is based around fuck you
2e tabje open en de highlights van het WK 90 nog eens bekekenOekiejoekie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:50:
* Oekiejoekie gaat de was ophangen.
Wat hebben jullie allemaal tussendoor gedaan tijdens die anderhalf uur lamlendig voetbal ?
A wise man's life is based around fuck you
Eerst helft lekker geslapen, daarna lang onder de douche gestaan met de wedstrijd op en laatste half uur gewoon gekeken. Top wedstrijd 👌Oekiejoekie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:50:
Ik zat er in de eerste helft ook al over te denken. Op Portugal-Tsjechië en de wedstrijden van Turkije na heb ik alles gezien en het viel inderdaad best wel tegen.aveenhuysen schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:46:
Er zijn ook maar weinig dingen die me bijgebleven zijn. De late goal van de Italianen tegen de Kroaten is er één van, net als de onmacht van de grote Ronaldo.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Veel plezier vanavond Quad!
Dat was Filip Joos, ik gok de commentator voor straks.Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:43:
Bij de Belg is er op de achtergrond iemand te horen door het commentaar. Best irritant.
[ Voor 30% gewijzigd door Maarten_E op 06-07-2024 20:01 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yep, na strafschoppenSuperkiwi schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:42:
Ik had 3 gelijke spelen voorspeld deze kwartfinale, tot nu toe gaat het prima
Nederland staat op 3-1 en ook die gaat gewoon kloppen, toch?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is straks nog de finale ook wellicht...Maarten_E schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:59:
Weet niet welke ploeg ik irritanter vind. Frankrijk of Engeland.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik ben gaan schoonmaken. En dat doe ik niet snel 😉Oekiejoekie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:50:
niet iedereen heeft een bierbuikje
Doen ze expres.GAIAjohan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:00:
Zijn kniekousen tegenwoordig van erbarmelijke kwaliteit of knippen sommigen er gaten in?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat ook gewoon niet helpt zijn deze saaie k*'t commentatoren
[ Voor 32% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-07-2024 20:03 ]
Zijn modebewuste voetballers, variant op die gescheurde spijkerbroeken.GAIAjohan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:00:
Zijn kniekousen tegenwoordig van erbarmelijke kwaliteit of knippen sommigen er gaten in?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Energie sparen voor de return over een paar dagenMaarten_E schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:11:
Denkt Engeland dat ze tot maandag hebben om de wedstrijd te winnen? En Engeland en pingels...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als we blijven verlengen dan zou deze wedstrijd nog tot woensdag duren. En nee, dan blijf ik niet kijken.Maarten_E schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:11:
Denkt Engeland dat ze tot maandag hebben om de wedstrijd te winnen? En Engeland en pingels...
Ze knippen de voeten eraf. Vinden ze fijner.GAIAjohan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:00:
Snap er geen pepernoot van, maar zal wel een generatie dingetje zijn. Net als die scheenbeschermers zonder enkelsokjes..
Had iets met spier spanningen te maken, bbc had er eens wat vragen over gesteld aan bellingham dacht ik.Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Ze knippen de voeten eraf. Vinden ze fijner.
Snap er geen pepernoot van, maar zal wel een generatie dingetje zijn. Net als die scheenbeschermers zonder enkelsokjes..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet alleen dat, maar ook gaten bij de kuiten..Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Scheenbeschermers zonder enkelbeschermer snap ik eigenlijk niks van. Weet zeker dat die dingen me vroeger nogal eens gered hebben
Zal wel voor het balgevoel zijn. Schaatsers gaan over het algemeen ook met blote voeten in hun schaatsen.Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die zal ook wel een aardige penalty kunne trappen.Maarten_E schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:16:
Shaqiri kunnen brengen, ook lekker.
Zelfs die supporters zien er verveeld uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-07-2024 20:22 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.

Vroegah waren scheenbeschermers ook vaak grote lompe dingen inclusief enkelbeschermer idd, nu heb je ook van die sok achtige dingen waar je alleen plasticje inschuift idd.GAIAjohan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:17:
[...]
Niet alleen dat, maar ook gaten bij de kuiten..
Scheenbeschermers zonder enkelbeschermer snap ik eigenlijk niks van. Weet zeker dat die dingen me vroeger nogal eens gered hebben
Beschermt een stuk minder

Ik hoop bij NL vanavond toch wel op wat meer vuurwerk...ytr81 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:22:
Wat een afschuwelijke wedstrijden op deze manier.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Was waarschijnlijk voor een groot deel opluchting 😅zo wil je ze zeker niet uit het doel willen rapen als keepersNielz123 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:24:
Die reactie van Pickford is goud
Reclamedragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:28:
Allemaal even wakker worden, nu komt de actie.
Inderdaad. Een reclameblok. Triest eigenlijk dat dat het hoogtepunt van de wedstrijd is.dragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:28:
Allemaal even wakker worden, nu komt de actie.
Belg kijken
Ik geloof dat het Gullit was die zei dat de Engelsen ook wel een probleem hebben. City, United, Liverpool, Chelsea.. Allemaal geen Engelsman als eerste keuze.Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:26:
Die Pickford moet echt wat vaker zn pilletjes nemen hoor. Die is echt niet lekker.
Zo voelde het wel maar het waren er natuurlijk 'slechts' 120AlexMurphy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:29:
Duurde maar 150 minuten.
Wie zal de penalty killer zijn
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 06-07-2024 20:32 ]
Beide niet maar de palen en latHarribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:32:
Sommer of Pickford... Ik weet het niet?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Denk je? Sommer is wel de goalie van inter. We zullen het zien, het blijft een loterijjaapstobbe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:31:
Iedereen lacht om de engelsen en hun penalties, maar hier gaan ze gewoon winnen.
Ik ben 3 keer jarig geweest deze wedstrijdSuperkiwi schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:31:
[...]
Zo voelde het wel maar het waren er natuurlijk 'slechts' 120
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Flickr PSN ID= cheironnl
Straks dat gare Engeland nog door ook
[ Voor 69% gewijzigd door FreakNL op 06-07-2024 20:34 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Behalve bij CR7.Divak schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:34:
Domme loopjes gaan nooit goed.
U zei?Divak schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:34:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9FwNRp2jUeavV473ICRHEChH.jpg?f=user_large)
Stokslagen, zweep en steen om zijn nek voor Akanji. Wat een dombo.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bellingham is het er niet mee eens.Divak schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:34:
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit was een slim loopje
Kon je zien doordat die wel goed ging
Maar als wordt gescoord, dan maakt dat niet uit.Krukar schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:36:
Die Pickford spring met 2 voeten van de lijn voordat die speler z'n aanloop neemt, dat mag toch niet?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Je was me voor.cy-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:36:
Oef geen Saka trauma meer
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024