Ok mijn hele wereld op zijn kop
Commentator zit te slapenSt@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:10:
Kan iemand anders dan Fernandes die vrije trappen nemen?! Man man

En een aantal Tweakers hier ook..
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 05-07-2024 21:42 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja, ik ga niet kunnen slapen vannacht.Beakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:42:
Ok mijn hele wereld op zijn kop
Memphis kijkt hopelijk ook.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat ben ik blij dat voor dat soort acties niet gefloten wordt
Schiet tussen de palen en je scoort!
En zo eindigt een bijna zielloze eerste helft. Jammer, leek de eerste 10 minuten wel wat te worden.
⏩ PVOutput☀️
Leuk hoe men dezelfde wedstrijd toch anders kan belevenQuad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:45:
En zo eindigt een bijna zielloze eerste helft. Jammer, leek de eerste 10 minuten wel wat te worden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Portugal staat feitelijk met 10 man op het veld. Ronaldo staat er echt voor spek en bonen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
😴
Beide mogen voor mij eruit, maar dan kan helaas nu nog niet.
Het doet pijn om legende als Ronaldo zo te zien spelen.
Doet ie zichzelf aan. Speltip 13, weet wanneer je moet stoppen.Superman schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:50:
Het doet pijn om legende als Ronaldo zo te zien spelen.
Nomen nescio
Als Oranje de finale haalt is het tegen SpanjeHollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:46:
😴
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Leao is ook wel de enige Portugees die uberhaupt iets doet.
Ronald heeft het commentaar op zijn bril op Tweakers gelezen hoor.
Nou ja, op zich mag je gewoon doorgaan, maar in het nationale team is het gewoon een keer klaar. En hij maakt het de trainer gewoon moeilijk met zijn aanwezigheid.Bra-Jo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:51:
[...]
Doet ie zichzelf aan. Speltip 13, weet wanneer je moet stoppen.
Dat hij nog even geld ophaalt in de zandbak en dat niveau ook prima aankan heb ik geen moeite mee.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als iedereen dat deed hadden we een lege NOS-studio en een leeg EK-schema 😂Divak schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:53:
Ronald heeft het commentaar op zijn bril op Tweakers gelezen hoor.
Ik wil nog op vakantie naar Portugal kunnen volgende maand, dus dat is dan wel handig ja.;)Sjah schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:57:
Nou wij verliezen wel van de winnaar van dit duel in evt finale... Portugal maakt ons af.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Op de Belgen doen ze het leuk met ook wat nieuws over het wielrennen en niet elke 5min reclame.Deruxian schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:56:
[...]
Als iedereen dat deed hadden we een lege NOS-studio en een leeg EK-schema 😂
Ook leuk dat de twee gasten ook meepraten.
Zucht Hernandez… rollen alsof je en augurk bent in een boterhamworst
Daar had een Portugees geel moeten krijgen voor een schwalbe.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Valt toch mee..hij bleef niet rollen? , "viel" gleed door en stond weer op ..gambieter schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:07:
Het viel wel maar niet mee.Millie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:08:
[...]
Valt toch mee..hij bleef niet rollen? , "viel" gleed door en stond weer op ..
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Robben kan dat beter doenMillie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:08:
[...]
Valt toch mee..hij bleef niet rollen? , "viel" gleed door en stond weer op ..
Volgens mij niet echt. Hij keek nog niet eens om om te smeken en rolde ook niet in "pijn". Hij gleed en stond gewoon weer op.gambieter schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:07:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Toen was wel nog geen VAR, al maakt dat voor in de PL niet zoveel verschil.
Neus eraf..
Ohjee, toch niet.. bal tegen de zijkant van z'n hoofd.. aansteller
[ Voor 79% gewijzigd door St@m op 05-07-2024 22:11 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I’m Iron Man!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Haha moest even hardop lachen om die Portugees die de scheids een gele kaart gaf 😂
Hij probeerde een pingel te versieren. Rollen e.d. is niet nodig voor een schwalbe, duiken zonder geraakt te worden is zat.wontcachme schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:09:
Volgens mij niet echt. Hij keek nog niet eens om om te smeken en rolde ook niet in "pijn". Hij gleed en stond gewoon weer op.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is dit niet gevuld met een soort schuim aan de achterkant? Al is het wel nog steeds vervelend lijkt me.
Vind zo'n actie van Griezmann vervelender.. ja je wordt lichtjes vastgehouden. Maar je weet dat je het niet meer man belopen want na 40 meter ben je moe... En je laat je als een zak aardappelen naar de grond zakken en dan.. 'hey! Scheids' janken ...
Ultieme kans om dat te doen natuurlijkmarapuru schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:12:
Haha moest even hardop lachen om die Portugees die de scheids een gele kaart gaf 😂
Elect a clown, expect a circus.
Ja en dan werkt zo’n masker juist niet, want nu klapte het masker tegen zijn neus 😅St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:11:
Neus eraf..
mbappe gaat 100% zeker niet meer koppen
Filmlogica:
Nu zonder masker zie ik pas dat het Mbappe is
Nu zonder masker zie ik pas dat het Mbappe is
Oh, dat lijkt mij wel lekker. Ga ik ook eens proberen.GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:05:
spoiler:
Ik bedoel zo'n boterhambeleg.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Waar speelt die eigenlijk tegenwoordig?GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:05:
Edit: Milan dus nog altijd.
Anders leg je de bal even af..
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 05-07-2024 22:19 ]
Alle potjes in dit bracket gaan naar extra time en wij rollen de last man standing op met 5-0.
Ik ga mijn tentje vast opzetten op het Museumplein.
Ik ga mijn tentje vast opzetten op het Museumplein.
Alsjeblieft maak een doelpunt en breek de wedstrijd open... Misschien fra kijk eigen doelpunt
iets met karma?
Vind het nog steeds niet veel aan de hand... Maar dat is met name in dat laatste stukje . Van direct opstaan en weer doorgaan.gambieter schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:13:
[...]
Hij probeerde een pingel te versieren. Rollen e.d. is niet nodig voor een schwalbe, duiken zonder geraakt te worden is zat.
Er was een tijd dat er voor zulk gedrag van dames een speciaal flesje Andrélon shampoo was in reclamesMillie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:13:
Vind zo'n actie van Griezmann vervelender.. ja je wordt lichtjes vastgehouden. Maar je weet dat je het niet meer man belopen want na 40 meter ben je moe... En je laat je als een zak aardappelen naar de grond zakken en dan.. 'hey! Scheids' janken ...
Heerlijke actie, verdiende een goal
Eindelijk actie, en nu is het wel weer 10min genoeg geweest.
We zullen weer moeten wachten tot de verlenging.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Beste kans van de wedstrijd.
Ben niet onder de indruk van Frankrijk, Portugal had bijna verloren van Slovenië...
Ben niet onder de indruk van Frankrijk, Portugal had bijna verloren van Slovenië...
Ac Milan en zijn bruur Bayern ?HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Waar speelt die eigenlijk tegenwoordig?
Anders leg je de bal even af..
Flipperkast...
Die had er wel in gemogen
Die had er wel in gemogen
Poh, Portugal is er wel dichtbij hoor
Zestig minuten een schaakspel. Twee kansen in een minuut voor Portugal en net wat pinball actie in de 16 van Frankrijk. Portugal lijkt wel te willen winnen.
Portugal speelt meer om te winnen. Ik gun ze de winst.
Oef, goede kansen voor Portugal hoor. Frankrijk blijft te afwachtend spelen. Die moeten gewoon domineren met hun kwaliteiten.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die Tchouameni kan echt NIET schieten. Zie hem al vijf wedstrijden de bal huizenhoog het stadion uitjagen.
En toch waren wij de onderliggende partij tegen Frankrijk en mochten we blij zijn dat het 0-0 bleefhoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:18:
Ik ook, ze proberen er voor te gaan. Het publiek blijft ook maar enthousiast zingen, veel energie daar achter het Portugese goalHollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:20:
Portugal speelt meer om te winnen. Ik gun ze de winst.
JukeboxBill schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:14:
[...]
Oh, dat lijkt mij wel lekker. Ga ik ook eens proberen.
spoiler:Ik bedoel zo'n boterhambeleg.

Zo doet Hernandez dat
Is ook je spel opvatting. Wij speelde om niet te verliezen.. Portugal speelt om toch te winnen.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:20:
[...]
En toch waren wij de onderliggende partij tegen Frankrijk en mochten we blij zijn dat het 0-0 bleef
Nederland was in de voorronden een matig team, waarschijnlijk nog steeds.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:20:
En toch waren wij de onderliggende partij tegen Frankrijk en mochten we blij zijn dat het 0-0 bleef
Wat niet wil zeggen dat de finale met wat geluk onbereikbaar is.
Frankrijk los nu
Ja ik begrijp nu wel de Deschamps critici. Het is echt geestdodend saai voetbal van Frankrijk.
Volgens mij was die anders ook naast gegaan.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ben all het hele toernooi niet onder de indruk van ze.hoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:18:
Hebben nog meer moeite om een goal te maken dan wij.
Bij Real zullen ze ook wel blij zijn met dat geld dat ze aan Mbappe geven
Het is wel telkens net net net niet voor de Fransen.
⏩ PVOutput☀️
Carambeu!! Wat een kans zeg...
Muani stond er nog beter voor, hij had heel veel tijd...
Die Leao is ook een special kind of useless. Heeft die al een keer echt wat geforceerd daar op links?
Knap om die naast te krijgen als je een marktwaarde van 80 miljoen hebt.
[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-07-2024 22:27 ]
Frankrijk kampioen kans verprutsen (op Nl na dan)
Naast schieten was moeilijkerSuperkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:26:
Carambeu!! Wat een kans zeg...
Doet me denken aan Elia: veel snelheid, weinig echte dreigingDr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:27:
Die Leao is ook een special kind of useless. Heeft die al een keer echt wat geforceerd daar op links?
Ja en het heeft ook wel iets. Maar hij lijkt niet in het team te passen qua speelstijl ...Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:27:
Ik heb niet geteld maar hoeveel goals en assists? In elk geval een schorsing voor twee schwalbes.Millie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:28:
[...]
Ja en het heeft ook wel iets. Maar hij lijkt niet in het team te passen qua speelstijl ...
Ik geniet nog na van zijn hele fraaie hakbal in de eerste helft. Vind hem wel een leuk spelertje om te zien voetballen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:27:
Mijn marktwaarde is 80 bier, heb niet de kwaliteit om die zo naast te schieten...Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:27:
Doorspoelen naar minuut 65.. vanaf daar wordt het enigszins leuk.Tristan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:29:
Het lijkt wel schaken zo saai.
Leão lijkt ontzettend goed te kunnen voetballen, maar hij heeft 0 inzicht en intelligentie. Wie weet komt dat ooit wel een keer.
⏩ PVOutput☀️
Dembele heeft wel een heerlijk invalbeurtje. Direct het roer om en Frankrijk constant gevaarlijk.
Schampt de kruising of niet? Dichtbij.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij is een van de weinige spelers met continue dreiging. Maakt acties, komt voorbij spelers en blijft proberen. Afwerking niet helemaal gelukkig, maar voor t doel staat momenteel ook weinig wat er goeds mee doet.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:27:
Signature
Serieus? Ik vind dat deze wedstrijd qua amusementswaarde niet onderdoet voor die hiervoor.Tristan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:29:
Het lijkt wel schaken zo saai.
Duitsland heeft vandaag ook wel een duit in dat zakje gedaan overigens.Grindtegel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:27:
Frankrijk kampioen kans verprutsen (op Nl na dan)
Beetje hetzelfde als Doku van België.Quad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:30:
Leão lijkt ontzettend goed te kunnen voetballen, maar hij heeft 0 inzicht en intelligentie. Wie weet komt dat ooit wel een keer.
Veel dreiging mooie acties maar 0 rendement.
Op basis van de eerste helft toch niet?Superkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:31:
[...]
Serieus? Ik vind dat deze wedstrijd qua amusementswaarde niet onderdoet voor die hiervoor.
Smaken verschillen, heb dat ook vaak bij F1. Denk dan dat het hartstikke saai was, terwijl andere het dan een hele interessante race vonden.
Het probleem voor Leao is volgens mij vooral dat hij naast de huidige Ronaldo staat, die eigenlijk 2 jaar geleden afscheid had moeten nemen van de ploeg. Hij heeft er niks aan
Ronaldo kan zijn tempo niet bijhoudenGAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:32:
Het probleem voor Leao is volgens mij vooral dat hij naast de huidige Ronaldo staat, die eigenlijk 2 jaar geleden afscheid had moeten nemen van de ploeg. Hij heeft er niks aan
Moet echt moeite doen om niet in slaap te vallen hier, wat een onmogelijke zaadpot zeg, dat dit een kwartfinale is

Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024