Ik heb het hier uitgezet, niet omdat de wedstrijd me niet boeit maar de speler van de NPO crash weer eens.
Gebeurt zo vaak, erg jammer.
Idem. Piekte heel even, daarna saaiKrukar schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:34:
Moet echt moeite doen om niet in slaap te vallen hier, wat een onmogelijke zaadpot zeg, dat dit een kwartfinale is
Tuurlijk niet. Je moet er niet aan denken dat je als team 11 volwaardige spelers opstelt....HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:30:
Wordt Ronaldo ook nog gewisseld?
Jawel. Dat gezegd hebbende was de eerste helft van Spa-Dui nou ook niet erg hoogstaand dus het is niet moeilijk die amusementswaarde te overstijgen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit tournooi niet. In zijn competitie redelijk als linksbuiten. 28-34 wedstrijden, betrokken bij 19 goals. 9 goals en 10 assistent in 2500 minuten. ... Ben niet meer zo thuis in statistieken. Maar op basis van spel, lijkt het toch degelijk. Niet zo degelijk als die Nico Williams. Maar weet niet wat die gepresteerd heeft dit seizoen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:29:
[...]
Ik heb niet geteld maar hoeveel goals en assists? In elk geval een schorsing voor twee schwalbes.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Andere browser geprobeerd? Adblocker uitgezet?Martin0 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:35:
Ik heb het hier uitgezet, niet omdat de wedstrijd me niet boeit maar de speler van de NPO crash weer eens.
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 05-07-2024 22:39 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar goed... Dit was mijn eerdere conclusie.Millie-ano schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:32:
[...]
Ik twijfel nog tussen blind paard of ruwe diamant
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nee, die hebben ze straks weer nodig in de strafschoppenserie...HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:30:
Wordt Ronaldo ook nog gewisseld?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Neuh, ze durven de bal gewoon niet af te drukken omdat hij dubbel gedekt wordt en er dan een grote kans is dat er door Frankrijk gecounterd wordt.Zewatanejo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:38:
Opvallend dat Ronaldo ook niet echt wordt aangespeeld, ook al staat hij vrij. Lijkt wel een stil protest binnen het team
Ik krijg bij een zaadwedstrijd toch echt een heel andere voorstellingDr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:37:
Perspectief is alles hè.
Als Nederland in deze zaadwedstrijd zou spelen zou ik 90 minuten lang stressen.
Nu ben ik zo bored dat ik al 15 minuten bezig ben met me af te vragen of ik de worst en kaas al moet verruilen voor een zoete snack.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Ah, jij bent ook bekend met de Blue Oyster Bar?GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:40:
[...]
Ik krijg bij een zaadwedstrijd toch echt een heel andere voorstelling
[ Voor 25% gewijzigd door Advizor op 05-07-2024 22:41 ]
Nou, het valt me op dat hij de meeste duels verliest omdat hij gewoonweg te traag is...de kans is gewoon groot dat het eindigt in balverlies. Dat heeft het team natuurlijk ook wel door.Zewatanejo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:38:
Opvallend dat Ronaldo ook niet echt wordt aangespeeld, ook al staat hij vrij. Lijkt wel een stil protest binnen het team
Dat denk ik niet. Hij staat daar echt wel op een sokkel.Zewatanejo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:38:
Ja maar die hebben een pak hoor..Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:41:
Even los van het feit dat dit een overtreding is, moet je echt doen alsof je meteen dood gaat bij zo een minimale contact? Zie mensen op motogp vallen met 250 km/u die sneller opstaan dat sommige spelers hier.
Die ken ik alleen uit Police AcademySuperkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:41:
[...]
Ah, jij bent ook bekend met de Blue Oyster Bar?
Euh, ik dacht meer aan de filmpjes qua visualisatie die je bij biologie vroeger te zien kreegSuperkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:41:
[...]
Ah, jij bent ook bekend met de Blue Oyster Bar?
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 05-07-2024 22:43 ]
En daar niet lang meer mee te wachten.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:42:
Ronaldo doet er goed aan de eer aan zichzelf te houden
Dan begrijpt u de referentie naar 'zaadwedstrijd' waarschijnlijk wel
Kan je het van Depay ook even opzoeken, incl. de corners.cy-gor25 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:42:
Ronaldo trapte blijkbaar 61 vrije trappen op al die wk's/ek's waarvan.. 1 doelpunt. Doe het dan ook gewoon niet meer.
Figo herkende ik en die vader leek op Antonio Banderas volgens mij?HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:42:
Moet ik de mensen op de tribune kennen?
Waarom zetten ze er geen namen bij?
Beetje respect voor de ouderen in de samenleving hèHollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:42:
Karembeu mag je kennen, Real Madrid vedette lang geleden.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:42:
Niet zo snel jij! Ik vat hem echt nietSuperkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:43:
[...]
Dan begrijpt u de referentie naar 'zaadwedstrijd' waarschijnlijk wel
Afijn, terug naar de wedstrijd!
Zal wel iets met FC Emmen te maken hebben...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niet dit jaar in ieder geval. Denk dat de Spaanse coach al z'n C-elftal aan het uitschrijven isTristan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:46:
Nou zeg het maar, gaan een van deze twee winnen van Spanje?
Ja, waarom niet. Die hebben ook maar gemazzeld met een arbitrage dwaling.Tristan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:46:
Nou zeg het maar, gaan een van deze twee winnen van Spanje?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Denk dat Maldini een betere vergelijking is, die had ook wel van dat soort strekenAgent47 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:48:
Pépé is gewoon een icoon. Compleet domme dingen gedaan Maar een spijkerharde verdediger met prijzen.
Doet me beetje aan Gattuso denken, maar dat was een middenvelder …
Mijn zoontje heeft daar een tijd meegetraind. De jeugd heeft daar een andere shirt sponsor dan het eerste. Ik moest daar heel even over nadenken. Heel even.
d-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:49:
Pepe barst van de energie terwijl Ronaldo al aan het zuurstof moet als hij klaar is met zijn haren kammen
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Vraag Slovenië maar, een penalty monster.cy-gor25 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:50:
Als dit penalties worden gaat Portugal het wel doen met zo'n goede keeper.
De jeugd heeft Wildlands inderdaad.. alsnog wel grappig qua naam icm hun echte hoofdsponsorDr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:50:
[...]
Mijn zoontje heeft daar een tijd meegetraind. De jeugd heeft daar een andere shirt sponsor dan het eerste. Ik moest daar heel even over nadenken. Heel even.
Materazzi, Pépé, Stam, Rüdiger etcd-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:51:
De beste verdedigers zijn gewoon een beetje knettergek en gaan over lijken.
Je hebt ze nodig in een team
Mompelt iets over natuurfilms...GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:51:
De jeugd heeft Wildlands inderdaad.. alsnog wel grappig qua naam icm hun echte hoofdsponsor
Gewoon complete onzin.. maar hé, het is Ronaldo, dus dan is het grappig.. ofzo..
Maldini, Sergio Ramos, Beckenbauer.
[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 05-07-2024 22:55 ]
d-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:51:
De beste verdedigers zijn gewoon een beetje knettergek en gaan over lijken.
Je hebt ze nodig in een team
Of je bent gewoon snel getriggerdSt@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:53:
[...]
Gewoon complete onzin.. maar hé, het is Ronaldo, dus dan is het grappig.. ofzo..
Wat vooral grappig is, is jouw complete fanboyism continue over Ronaldo.St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:53:
[...]
Dit is een account.
Daar komt het wel een beetje op neer.St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:53:
[...]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Nigel de Jong was een verdedigende middenvelder.
En toch zie ik hem straks de winnende nog wel maken...d-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Daar komt het wel een beetje op neer.
Ik snap als je fan bent of hem hoog hebt zitten het niet leuk overkomt.
Maar echt goed spelen doet hij niet meer.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die eerste moet je nog maar eens opzoeken. Die was gekker dan al die namen bij elkaar.
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 05-07-2024 22:57 ]
Graag ben ik van Frankrijk af en kan ik mijn zwager sarrenFiber schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:56:
[...]
En toch zie ik hem straks de winnende nog wel maken...
Police Academy...Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:57:
Lichaam soepel houden… Blue Oyster Bar…
Maar dit Portugal gaat overlopen worden achterin.. terwijl ze voorin nu niks kunnen maken..Superkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:54:
Dit Portugal wil ik graag tegen de Spanjaarden zien, zij proberen tenminste nog te voetballen. De Fransen spelen saai en oninteressant, die mogen van mij naar huis vanavond.
Pepe is zeker fitter en sneller dan Ronaldo, dat is eigenlijk bizar indrukwekkend hoe die die sprint maakte in de 90e minuut.d-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Daar komt het wel een beetje op neer.
Ik snap als je fan bent of hem hoog hebt zitten het niet leuk overkomt.
Maar echt goed spelen doet hij niet meer.
Wie zegt dat? Vroeger toen ik jong was..St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:57:
Ach, je kan best een grapje maken, maar het trieste vind ik dat niemand hier beter kan voetballen dan een Memphis of een Ronaldo, maar wel !constant! complete onzin lopen te typen en dan hopen dat ze een duimpje krijgen..
Net over..
Ik was ook een hele goede knettergekke verdediger.St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:57:
Ach, je kan best een grapje maken, maar het trieste vind ik dat niemand hier beter kan voetballen dan een Memphis of een Ronaldo, maar wel !constant! complete onzin lopen te typen en dan hopen dat ze een duimpje krijgen..
Net over..
Schiet tussen de palen en je scoort!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq