Erg was het niet, erg is als je gezeur met je huis ofzo hebt. Nee , maar het is iets van 7 Duitse titels vs onze 1 titel. Of ander voorbeeld, wie wordt er nou vrolijk van de 15 EuropaCups van Real...
Niet als je voor Portugal bentSjurm schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:59:
Het is kiezen tussen twee kwaden deze wedstrijd

*Ronaldo shirtje aantrekken doet
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoeveel staat het? Ik zie alleen een zwarte balk.
Dit soort racistische opmerkingem mag je weg laten.
[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 05-07-2024 23:56 ]
EU DNS: 86.54.11.100
Kunnen we niet afspreken dat als dit 0-0 wordt, Spanje - Duitsland nog een keer gespeeld wordt maar dan als halve finale?Hompu schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:02:
Overigens vind ik dit echt zo'n wedstrijd tussen twee landen waarvan je hoopt dat ze er beide uitvliegen
Het is Les Bleus... Wil het al niet meer typen
Maakt mij niet uit wie er wint, ik hoop op een leuke wedstrijd.
Soms ben ik bijna gelukkig
Criminele nul-nul.Nimflix schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:03:
Ik heb het voor je gefixtNimflix schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:03:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik heb mijn poule ingetekend op Frankrijk haalt de finale. Dus hup hup ninja turtle / Batman Mbappe. Maar ergens vind ik het leedvermaak el teatro Spanje vs Portugal mooier als halve finale.
Als Gunner ben ik toch wel trots dat Saliba gewoon vaste CB is geworden. 
Arteta geeft hopelijk ooit nog een keer toe dat hij het destijds fout heeft gezien. Hij was zelfs bijna verkocht.
Arteta geeft hopelijk ooit nog een keer toe dat hij het destijds fout heeft gezien. Hij was zelfs bijna verkocht.
Bij de stem van de commentator verwacht je toch een blauw veld en 22 blondines met een paardenstaart.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik hoop het ook, maar deze twee staan voornamelijk bekend om hun behoudend spel. Het zijn de Saubers van het EK.JukeboxBill schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:04:
Maakt mij niet uit wie er wint, ik hoop op een leuke wedstrijd.
Ik zal het wel eens leuk vinden om Frankrijk achter te zien staan.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Mbappello?dragonwith schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:05:
ik ben voor ninja turtle
Vanaf deze kant kunnen alleen maar niet leuke teams in de finale komen nu..
Denk dat ik van deze drie nog het liefst Frankrijk heb, omdat het geduikel van Spanje en Portugal me nog minder zint
Denk dat ik van deze drie nog het liefst Frankrijk heb, omdat het geduikel van Spanje en Portugal me nog minder zint
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hangt er nu een spandoek van Feyenoord.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja uit Nederweert blijkbaarPierre schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:07:
jazeker, Nederweert Feyenoord of zoiets, maar veel te lichte kleuren.Pierre schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:07:
ik ben voor Portugal, want dan tegen Spanje? zuideuropeesche derby kinda? maar ik moet speelschema ff chkn
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ja ik zag m ook in beeldPierre schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:07:
Ik gok op een 0-0 voor Frankrijk.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Die willen ook wel eens leuk voetbal kijkenPierre schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:07:
Eindeloos getik op het middenveld en achterin...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat is er overduidelijk eraan ? Ik heb nog geen zinnig uitleg erover gelezen.VeeGee schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:02:
Ik vind het ook lachwekkend dat alle Turken ontkennen dat het een politiek gebaar was van Demiral. Zeg gewoon dat het ontzettend stom was en dat ze de gevolgen accepteren. Het is overduidelijk politiek en hoort niet thuis op een EK.
Die Bruno Mendes kun je samen met Depay in een elftal tegen een lantaarnpaal laten voetballen. Zal de enige wedstrijd zijn die de lantaarnpaal wint.
Kan iemand anders dan Fernandes die vrije trappen nemen?! Man man
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ook lastig als je in Nederweert woont om dan een beetje voetbalteam te kiezen..
Je moet hier eens wat zeggen over de NOS.. benieuwd of deze discussies wel mogen blijven staan?sevinc schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Wat is er overduidelijk eraan ? Ik heb nog geen zinnig uitleg erover gelezen.
Ach voor elke 99 leugens die erdoor komen valt er nu eentje vies tegen. Ook hier absoluut bullshit natuurlijk en ze weten dondersgoed dat het niet kan maar ze doen het toch en zitten op de blaren. Prima zo.sevinc schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Hey depay je speelt niet voor FrankrijkDeruxian schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:11:
Hé neemt depay de corners?
Gezien de potentiële halve finale zeg ik: doen!xzaz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:12:
Hey depay je speelt niet voor Frankrijk
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je moet eens goed die gezichten bekijken als ze zeggen dat het niet politiek is.sevinc schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:10:
[...]
het was overdrachtelijk bedoeld me thinks
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Toch bizar dat je zo ver kan komen met zo weinig doelpuntenMiki schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:13:
Ik ben benieuwd of Frankrijk überhaupt dit toernooi zelf weet te scoren.
Ach kom op, hij was gewoon trots opzichzelf, trots op het team, trots op Turkije. Wie is er nou benadeelt door zijn gebaar, kom op zeg. Geef hem een boete en door.Deruxian schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:12:
[...]
Je moet eens goed die gezichten bekijken als ze zeggen dat het niet politiek is.
Gezien de Turkse politiek er zo boos over wordt is het wel duidelijk politiek beladensevinc schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Makkelijker kan je het niet maken
keepers en voetballen, het blijft moeilijk
Nogal arbritrair.c-nan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:14:
[...]
Ach kom op, hij was gewoon trots opzichzelf, trots op het team, trots op Turkije. Wie is er nou benadeelt door zijn gebaar, kom op zeg. Geef hem een boete en door.
Alleen die van Liverpool vind ik redelijk aan de bal. Raya vind ik ook te onrustig.Grindtegel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:15:
keepers en voetballen, het blijft moeilijk
Geen idee wie ooit heeft verzonnen dat keepers moeten meevoetballen.
Mbappe moet zonder masker gaan spelen, alleen dan gaat hij iets klaarspelen
Ik heb het idee dat Frankrijk dit vanavond niet gaat redden. Dit Portugal is toch wel een maatje te groot lijkt het wel.
Het is een ultranationalistisch gebaar dat gelieerd is aan de Grijze Wolven. Dat nota bene in een aantal laden verboden is. Sorry maar dat ontkennen is gewoon je kop in het zand steken. Zie ook: https://www.nrc.nl/nieuws...rdediger-demiral-a4858525sevinc schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Tesla Model 3 RWD (2023)
nee, eindelijk eens een handhaving, dikke primac-nan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:14:
[...]
Ach kom op, hij was gewoon trots opzichzelf, trots op het team, trots op Turkije. Wie is er nou benadeelt door zijn gebaar, kom op zeg. Geef hem een boete en door.
Frankrijk zet nog geen druk.Miki schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:16:
Ik heb het idee dat Frankrijk dit vanavond niet gaat redden. Dit Portugal is toch wel een maatje te groot lijkt het wel.
Het heeft echt weinig zin het uit te leggen hoor. Het is zo'n beetje als corona ontkenners en mensen die hun kinderen niet laten vaccineren.VeeGee schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:16:
[...]
Het is een ultra nationalistisch gebaar dat gelieerd is aan de Grijze Wolven. Dat nota bene in een aantal laden verboden is. Sorry maar dat ontkennen is gewoon je kop in het zand steken. Zie ook: https://www.nrc.nl/nieuws...rdediger-demiral-a4858525
Beste is die groep uitsluiten, en er niet veel aandacht aan geven.
Ik ben eruit, duikelaar van het toernooi voor mij is die Hernandez van Frankrijk
Elke wedstrijd weer, klein duwtje en hij ligt gras te happen
Elke wedstrijd weer, klein duwtje en hij ligt gras te happen
Tot dusverre kan ik daar niets van merken, zeker van de kant van Portugal.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:07:
[...]
Ik hoop het ook, maar deze twee staan voornamelijk bekend om hun behoudend spel. Het zijn de Saubers van het EK.
Dit is wel erg kinderachtig zeg. Bah.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:18:
[...]
Het heeft echt weinig zin het uit te leggen hoor. Het is zo'n beetje als corona ontkenners en mensen die hun kinderen niet laten vaccineren.
Beste is die groep uitsluiten, en er niet veel aandacht aan geven.
Kunnen we het weer over de wedstrijd hebben en niet over deug politiek geneuzel. Wij internet helden kunnen er toch niks aan veranderen en dat gaat de komende 1 miljoenmiljard jaar niet veranderen. Zandbak-gonna-zandbak..
Met wat vertraging gekeken (SPA-DUI).
Wat een prutswerk van die scheids, zoveel meer gele kaarten had hij moeten geven, Kroos alleen al had er wel 4 verdiend.
Duitsland eruit, Spanje gehavend door.
Win/win.
Wat een prutswerk van die scheids, zoveel meer gele kaarten had hij moeten geven, Kroos alleen al had er wel 4 verdiend.
Duitsland eruit, Spanje gehavend door.
Win/win.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Leuke pot tot nu toe. Sfeer zit er ook goed in, werkt ook mee.
Wel heel erg dapper van Deschamps om Camavinga op te stellen vandaag. Opeens heb je iets meer voetbal op het middenveld dan normaal.
Wel heel erg dapper van Deschamps om Camavinga op te stellen vandaag. Opeens heb je iets meer voetbal op het middenveld dan normaal.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heerlijke voetbal avond tot nu toeBeakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:21:
Best leuk voetbal tot nu toe 👍
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat was in plaats van wie?Hupske schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:24:
Leuke pot tot nu toe. Sfeer zit er ook goed in, werkt ook mee.
Pepe is mild
Wel fijn dat we ik elk geval geen Pèhpe horen van de commentator.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is een extreme belediging van Pepe. Tegen Slovenië was Pepe heel goed.xzaz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:20:
Pepe beloopt het niet meer. De biden van het voetbal
Als je gewoon kijkt wat op de bank zit, dan is het toch zonde dat er geen van WOL vooraan speelt of Jota zelfs.
Snap echt niet dat Ronaldo daar nog staat. Het is zo'n beetje alsof er een coach altijd voor iemand kiest, hoe goed of slecht die speelt.
Snap echt niet dat Ronaldo daar nog staat. Het is zo'n beetje alsof er een coach altijd voor iemand kiest, hoe goed of slecht die speelt.
Vlam slaat nog voor de in de pan
Linkse partijen gebruiken ook de wolven groet, kan je gewoon terug vinden op google afbeeldingen. Het heeft niet altijd een politieke lading. Ik zag net een spanjaard ook een stier nadoen...tsjahVeeGee schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:16:
[...]
Het is een ultranationalistisch gebaar dat gelieerd is aan de Grijze Wolven. Dat nota bene in een aantal laden verboden is. Sorry maar dat ontkennen is gewoon je kop in het zand steken. Zie ook: https://www.nrc.nl/nieuws...rdediger-demiral-a4858525
Klinkt net als Koeman en Memphis.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:25:
Als je gewoon kijkt wat op de bank zit, dan is het toch zonde dat er geen van WOL vooraan speelt of Jota zelfs.
Lijkt me ook lastig om iemand met zo’n status die niet zelf wil stoppen nog in je team te hebben..HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:25:
Een Daley Blind stel je gewoon niet meer op bv.. maar bij een Ronaldo ligt dat wel wat gevoeliger
Dan snap ik wel dat je nu pas deze kan kijken.Ramzzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:23:
Met wat vertraging gekeken (SPA-DUI).
Maar buiten Kroos, waren de Spanjaarden ook weer vervelend met vallen en naar de scheidsrechter kijken. Heb er echt niets mee.
Wat een snelheid van Mbappe zeg.
⏩ PVOutput☀️
Nou ik hoor dus weer zo'n schijt trommel....Millie-ano schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:04:
Ach joh.. in de eigen competitie doen ze het ook naar elkaar. Allemaal wat. Paar debielen met een trommel precies naast de commentator of camera, nee das leuk heel de wedstrijd. Doorgesnoven blote bast meneer met een megafoon, nee das leuk heel de wedstrijd.
Gelukkig nog relatief zacht..
Nog iets meer in slowmotion en dan gaan we terug in de tijd, dan heb je een foto.
Dankjewel commentator einstein, wtf joh
Dankjewel commentator einstein, wtf joh

Ѫа$тёя чѳця аят
Als ik die slow motion zo zie, dan heeft dat masker niet veel zin.
Iemand moet het doen. Dat is bij Messi ook zo.GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:28:
[...]
Lijkt me ook lastig om iemand met zo’n status die niet zelf wil stoppen nog in je team te hebben..
Een Daley Blind stel je gewoon niet meer op bv.. maar bij een Ronaldo ligt dat wel wat gevoeliger
Uiteindelijk moet je ook als speler zeggen, ik speel in dienst van de ploeg. Zo'n Muller bijvoorbeeld. Die speelt onzettend graag of een Giroud. Ik zie dat soort spelers daardoor ook liever dan een Messi of Ronaldo.
Maar stelde Martinez bij België ook niet alle vedettes op, ondanks dat die samen er nooit wat van bakten?
En dat voor de "saaiste wedstrijd van dit EK"Beakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:21:
Best leuk voetbal tot nu toe 👍
Heeft al meer gebracht dan Rabiot in alle wedstrijden ervoor.Exocet schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:28:
Camavinga bakt er nog niet veel van
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
ja maar, Müller is een dier die alleen voor voetbal leeft. Puur en echt.. Dat is Ronaldo voor mij totaal nietHollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:29:
[...]
Iemand moet het doen. Dat is bij Messi ook zo.
Uiteindelijk moet je ook als speler zeggen, ik speel in dienst van de ploeg. Zo'n Muller bijvoorbeeld. Die speelt onzettend graag of een Giroud. Ik zie dat soort spelers daardoor ook liever dan een Messi of Ronaldo.
Ronaldo is voor mij meer een mooiboy die toevallig ook heel goed kan voetballen.
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 05-07-2024 21:33 ]
Je kunt zeggen wat je wilt over Ronaldo, maar niet dat die fake is.GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:31:
[...]
ja maar, Müller is een dier die alleen voor voetbal leeft. Puur en echt.. Dat is Ronaldo voor mij totaal niet
Ja, de Bruyne was ook niet echt in vorm. Als het goed is speelt hij volgend jaar ook niet meer bij City.GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:29:
Maar stelde Martinez bij België ook niet alle vedettes op, ondanks dat die samen er nooit wat van bakten?
Heb ze niet allemaal voor me, maar Lukaku is het ook niet, en Carrasco is erg overrated. Ze missen daar gewoon echt een mix van jong en oud. Dat hebben wij gelukkig wel, alleen geen bondscoach die dat ziet.
Deze wedstrijd is wel erg in evenwicht en langzaam in tempo.
Hoekschop Frankrijk, Depay zal 'm wel nemen
Hij is zelf echt, maar alle shit eromheen maakt het voor mij nep. Maar goed.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:32:
[...]
Je kunt zeggen wat je wilt over Ronaldo, maar niet dat die fake is.
Ik kan ook veel meer genieten van een Weghorst, of Kuyt toen hij nog voetbalde (de huidige is onherkenbaar). Alles eruit persen wat je kunt..
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 05-07-2024 21:36 ]
Bij Ronaldo moet ik altijd denken aan die 1 uur reclame spot op RTL7 destijds. Een soort van documentaire over hem als de ultieme sportman.GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:34:
[...]
Hij is zelf echt, maar alle shit eromheen maakt het voor mij nep. Maar goed.
Ik kan ook veel meer genieten van een Weghorst, of Kuyt toen hij nog voetbalde (de huidige is onherkenbaar). Alles eruit persen wat je kunt..
Als je jong bent denk je er niet zo bij na, maar toen was hij echt al vol van zichzelf. Niet dat hij niet een van de beste was, maar zie liever wat jij zegt andere type spelers.
Wat een beest is die Saliba zeg.
Elect a clown, expect a circus.
Uiteindelijk vind ik deze pot toch wel tegen gaan vallen hoor.
⏩ PVOutput☀️
Erger was dat wij gingen spelen met die Braziliaan (ben even zijn naam kwijt) of die Griek. Destijds zag iedereen al dat Saliba beter was dan die twee bij elkaar.Slasher schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:37:
Wat een beest is die Saliba zeg.
Lijkt me vooral tof als jonge speler van Portugal. Met je helden te voetballen. Kan me toch indenken dat dat wat met je doet als met een Ronaldo en Pepe in het veld staat.
Portugal laat Griezmann erg vrij. Dat lijkt me een riskante keuze.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Paulista?HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Erger was dat wij gingen spelen met die Braziliaan (ben even zijn naam kwijt) of die Griek. Destijds zag iedereen al dat Saliba beter was dan die twee bij elkaar.
Elect a clown, expect a circus.
Nou Ronaldo, ga er maar weer aan staan.
⏩ PVOutput☀️
Nee, die van Chelsea kwam. Paulista was meer als backup, maar ook veel te wild.
David luiz aka sideshow bobHollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:41:
[...]
Nee, die van Chelsea kwam. Paulista was meer als backup, maar ook veel te wild.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 05-07-2024 21:42 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024