Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je bent niet onschendbaar, je hebt als speler ook niet altijd een idee waar de keeper is.Dagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:11:
[...]
Onschendbaarheid van de keeper in het 5m gebied volgens de regels. Zo had Muller een gele kaart kunnen krijgen voor zijn blok.
Stop gewoon met dat gezeik (ondermijnen) als voetballer. Ze weten allemaal wat ze doen in het theater wat voetbalstadion heet.
Neemt niet weg dat Muller inderdaad niet het blok had moeten zetten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Links binnenkant draait naar buiten. Die moet je vol poeierenQuad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:13:
Scheelt niet veel.
Dadelijk even de sterren tellen op het shirtDagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Volgens mij zowel Duitsland als Spanje drie keer Europees kampioen?
Zo slecht was dat niet toch? Miste alleen wat snelheid, het was echt net langs de paal.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:14:
Wirtz... Wat laten ze je vrij... En dan zo slecht met de kans omgaan
KloptDagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Volgens mij zowel Duitsland als Spanje drie keer Europees kampioen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat is ook wk ?sNielz123 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Dadelijk even de sterren tellen op het shirt
Het 5m gebied is van de keeper staat mij bij. Heet dat dan voordeel? Moet het maar weer eens na gaan lezen wat de regels zijn.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:13:
[...]
Je bent niet onschendbaar, je hebt als speler ook niet altijd een idee waar de keeper is.
Neemt niet weg dat Muller inderdaad niet het blok had moeten zetten.
Hii is zo'n goede speler, benieuwd of hij blijft. Misschien dit seizoen, maar in de winter wil ik nog wel zien.Krukar schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:15:
[...]
Zo slecht was dat niet toch? Miste alleen wat snelheid, het was echt net langs de paal.
ik denk het tegenovergestelde, die keeper van spanje kan niet veeldragonwith schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:15:
Duitsland moet scoren, penalties zal Spanje winnen.
Je mag de keeper niet aanvallen in de 5.Dagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:16:
[...]
Het 5m gebied is van de keeper staat mij bij. Heet dat dan voordeel? Moet het maar weer eens na gaan lezen wat de regels zijn.
Sterren op het shirt krijg je als je WK bent geworden.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 05-07-2024 20:17 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 20% gewijzigd door CynicRelief op 05-07-2024 20:18 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Elect a clown, expect a circus.
Denk je? Duitsland heeft Neuer hé. En Spanje heeft al wat goede penalty nemers gewisseld.dragonwith schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:15:
Duitsland moet scoren, penalties zal Spanje winnen.
Maakt niet zoveel uit, volgens de kenners zou hij dan nog speler van de wedstrijd en het toernooi zijn geworden.Joosie200 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:16:
Kijken wie een panenka durft te doen straks met de penals. Messi deed zijn poging en faalde bij de copa zag ik.
Wedden dat hij het nu ook weer was? Volg de Copa niet.
Tja, lastig hoor. Kan er niet echt iets aan doen.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 05-07-2024 20:18 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als het al hands was. Dan was het van de Duitse spits met aannemen.
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is dat niet net als bij onze competitie, 10x kampioen betekend één ster en hier drie keer kampioen één ster?sNielz123 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Dadelijk even de sterren tellen op het shirt
Wikipedia: Europees kampioenschap voetbal mannen
Maar volgens die but Fifa regels wel
[ Voor 5% gewijzigd door cy-gor25 op 05-07-2024 20:19 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij hoort daar niet. En het blokkeert de bal richting doel.Millie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:18:
Dit is geen pingel ... Arm hangt er al.
Idioterie!
⏩ PVOutput☀️
Maar gelukkig voor het voetbal geen penalty
Overigens vind ik dit ook geen strafschop, wat moet je nou als verdediger.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die arm hangt er al, en, dus?Millie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:18:
Dit is geen pingel ... Arm hangt er al.
EU DNS: 86.54.11.100
Het EK is in Duitsland...Joosie200 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:18:
Thuisfluiter bevestigd in elk geval.
Een flierefluiter.Grindtegel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:19:
Wat is het nu, een thuis of uitfluiter, ik weet het niet meer...
Probleem is eigenlijk dat hij niet fluitGrindtegel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:19:
Wat is het nu, een thuis of uitfluiter, ik weet het niet meer...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je armen tegen of achter je lichaam houden als je in de baan van het schot staat. Zuivere penalty.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:19:
Oei. Nu veegt Taylor wel in één keer alle schijn van partijdigheid weg.
Overigens vind ik dit ook geen strafschop, wat moet je nou als verdediger.
Daarnaast is voor mij Spanje eigenlijk een failliet voetballand met een miljoen miljard schuld.. En feitelijk zijn de Spanjaarden daardoor ook zo goed, immers ze spelen in de competitie op zich tegen de besten der aarde. Op zich zou je Engeland toe kunnen voegen, maar die hebben naar mijn mening hun eigen jeugd al jaren vermorzeld en veroordeeld tot veelal lagere divisiesKrukar schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:03:
[...]
De verliespot tegen Spanje is ook recenter dan die tegen Duitsland
Dat helpt vast ook wel mee omdat velen 2010 nog steeds als een gestolen finale beschouwen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
⏩ PVOutput☀️
Aha, is dat hem.St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:17:
[...]
Je mag de keeper niet aanvallen in de 5.
Sterren op het shirt krijg je als je WK bent geworden.
West-Duitsland 3x en Duitsland 1x, Spanje 1x.
Hoeveel staan er op de shirts want ik vergeet er telkens naar te kijken.
edit: wel raar als deze sterren van het wk zijn en niet ek op een ek.
[ Voor 9% gewijzigd door Dagg op 05-07-2024 20:23 ]
kwa spel: meh, kwa spanning: yayhoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
Heerlijke pot voor de neutrale toeschouwer
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Tijd om met een challenge te werken, zoals je in zoveel andere sporten ook hebt. Heb je gelijk, hou je hem, heb je ongelijk verlies je hem.marapuru schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
Ik dacht dat een coach het kon aanvragen dat de VAR ging kijken. Raar dit
[ Voor 5% gewijzigd door silmaril8 op 05-07-2024 20:22 ]
Aangeschoten is enkel wanneer je je armen tegen je lichaam hebt, dat was hier niet het geval.
EU DNS: 86.54.11.100
dan weet je het wel
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
hoe had die krullebol in die tijd z’n arm terug moeten trekken dan?c-nan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:22:
[...]
Aangeschoten is enkel wanneer je je armen tegen je lichaam hebt, dat was hier niet het geval.
Kan best zijn dat het volgens de regels klopt maar ik vind het geen pingel. Ze worden veel te makkelijk gegeven tegenwoordig.KlaasjeNL schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
[...]
Je armen tegen of achter je lichaam houden als je in de baan van het schot staat. Zuivere penalty.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
daar heeft ie alles geleerd, beste theaterspel ter wereld daaro
Dan ga je hier challengen en heb je gelijk maar je verliest 'm omdat de scheidsrechter ongelijk heeft.Hompu schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:21:
[...]
Tijd om met een challenge te werken, zoals je in zoveel andere sporten ook hebt. Heb je gelijk, hou je hem, heb je ongelijk verlies je hem.
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024