On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Mja, zal wel een 'natuurlijke' houding zijn en geen echte beweging om de bal te raken. Andere verklaring kan ik niet bedenken.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
Kan iemand deze leek vertellen waarom dit geen penalty was? Heb ze toch zien vallen voor minder?
[ Voor 6% gewijzigd door eric.1 op 05-07-2024 20:25 ]
Omdat de scheidsrechter weigerde de bal op de stip te leggen. Waarom, dat is nog niet duidelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
Kan iemand deze leek vertellen waarom dit geen penalty was? Heb ze toch zien vallen voor minder?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er voor springen is een keuze. Er voor springen zonder je armen langs je lichaam te houden is een penalty.CynicRelief schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
[...]
hoe had die krullebol in die tijd z’n arm terug moeten trekken dan?
EU DNS: 86.54.11.100
Engelse scheids, die kunnen niet fluiten. Zelfde met hun VAR's.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
Was gewoon een 100% pingel.
De Engelse hebben ook wel hun talenten ontdekt hoor.GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
[...]
Daarnaast is voor mij Spanje eigenlijk een failliet voetballand met een miljoen miljard schuld.. En feitelijk zijn de Spanjaarden daardoor ook zo goed, immers ze spelen in de competitie op zich tegen de besten der aarde. Op zich zou je Engeland toe kunnen voegen, maar die hebben naar mijn mening hun eigen jeugd al jaren vermorzeld en veroordeeld tot veelal lagere divisies
Omdat de Fifa of Uefa consequent is met inconsequent zijnVerwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
Daar gaat het helemaal niet om. Je moet ze heel onnatuurlijk naast je lichaam houden dankzij die domme regels. Waarom denk je dat ze bij vrije trappen met de arm op de rug staan? Niet omdat ze bang zijn dat ze er per ongeluk naar slaan iigCynicRelief schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
[...]
hoe had die krullebol in die tijd z’n arm terug moeten trekken dan?
Dat slaat nergens op. Dat geldt alleen als je je arm naast het lichaam hebt. Hier zat er zowat een halve meter tussen.eric.1 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:24:
[...]
Mja, zal wel een 'natuurlijke' houding zijn en geen echte beweging om de bal te raken.
Volkomen niet te begrijpen allemaal, de ene keer wel, dan weer niet, dan weer een lichter geval wel en een zwaarder geval niet.
En dan vinden ze het raar dat er zoveel weerstand is in de sport en dat de arbitrage zo vaak aangekeken wordt.
De scheidsrechter beschermen tegen een zwerm spelers is prima, maar je kan de scheidsrechter ook beschermen door de regels niet zo zwaar aan interpretatie over te laten.
Oké Aad.Grindtegel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
Spanje gaat verliezen, nog voor de pinanties
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat staat vziw nergens?Dingdong schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:25:
[...]
Dat slaat nergens op. Dat geldt alleen als je je arm naast het lichaam hebt. Hier zat er zowat een halve meter tussen.
Spelers zouden eigen voor straf per rondje dat ze om hun as rollen een minuut buiten de lijnen moeten. Dan niet staan, maar die gehele tijd over de grond rollen.eric.1 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
Rollen alsof je aan het doodgaan bent, en dan rustig weglopen. Ja is goed he...
Moet gelijk denken aan deze vogel Wikipedia: KookaburraGrindtegel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:22:
koekoekrea van getafe]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Inderdaad. "De arm hing er al dus is het geen hands" is toch wel echt een hele domme uitspraak. Dit was gewoon hands en een penalty.Beakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:25:
Daar gaat het helemaal niet om. Je moet ze heel onnatuurlijk naast je lichaam houden dankzij die domme regels. Waarom denk je dat ze bij vrije trappen met de arm op de rug staan? Niet omdat ze bang zijn dat ze er per ongeluk naar slaan iig
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Als ze daadwerkelijk zouden bankzitten hadden ze geen geel.Gunner schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:26:
Wat zitten ze allemaal geel te geven aan bankzitters
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Omdat tegenwoordig er gekeken wordt of je er echt iets aan kan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
Ik had hem ook niet gegeven, hoe graag ik dat wel had gehad. Hij draait zijn arm omlaag, maar het gaat zo snel, dat hij het niet bewust lijkt te doen.
Even teruggespoeld en is echt centimeterwerk overigens.
silmaril8 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:26:
[...]
Inderdaad. "De arm hing er al dus is het geen hands" is toch wel echt een hele domme uitspraak. Dit was gewoon hands en een penalty.
Heeft ie voldoende over gehad. Genoeg keren gezegd dat er meer gele kaarten moesten zijn.Dagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:26:
Leuk dat de commentator het heeft over de var van de ‘hands’ bal maar niet over over de andere ‘fouten’.
Maar vond jij het hands en een penalty?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
is dat dan de instructie in de training tegenwoordig, als je springt, hou direct je armen tegen je lichaam? het zou kunnen, ik hoor het graagc-nan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:24:
[...]
Er voor springen is een keuze. Er voor springen zonder je armen langs je lichaam te houden is een penalty.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Laat ze a.u.b. liggen en geef er dan geel voor.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wel drie.Sport_Life schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:26:
Ik denk dat er vandaag 2 teams naar huis gaan.
⏩ PVOutput☀️
Dan moeten ze fluiten voor buitenspel en niet voor doorspelen. Want er was ook geen voordeel dan gegeven.Hompu schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:26:
Lijkt alsof in de situatie voor de handsbal Füllkrug bij aanname buitenspel staat. Misschien daarom geen penalty?
Even teruggespoeld en is echt centimeterwerk overigens.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dacht dat als je je lichaam met armen vergroot het toch gewoon hands is ?CynicRelief schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:27:
[...]
is dat dan de instructie in de training tegenwoordig, als je springt, hou direct je armen tegen je lichaam? het zou kunnen, ik hoor het graag
Er was een discussie met eerder dit EK.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nu pas? Dit doen ze altijd, schijnbaar vind de gemiddelde La Liga support het fantastisch.M@cer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:28:
Die Spanjaarden worden nu wel heel vervelend. Hoop dat Duitsland nog wint voor de strafschoppen.
Last van aanstelleritus, heel vervelende aandoening.Gunner schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:29:
Nacho heeft “last”
⏩ PVOutput☀️
Waarom ben je er niet zeker van? Ik dacht altijd dat dit dus geen pingel was omdat er geen beweging wordt gemaakt naar de bal. Dit is duidelijk geen opzet voor mij. ‘Aangeschoten hands’ is altijd een discussie geweest om de woordelijke definitie weet ik.Superkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:26:
Oké, in deze herhaling ben ik er niet 100% zeker van dat het een pingel was. Maar discutabel is het wel.
edit:
Nee, maar ik denk dat ik er te weinig van af weet tegenwoordig.silmaril8 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:27:
[...]
Heeft ie voldoende over gehad. Genoeg keren gezegd dat er meer gele kaarten moesten zijn.
Maar vond jij het hands en een penalty?
[ Voor 25% gewijzigd door Dagg op 05-07-2024 20:31 ]
Die Spanjaarden gaan eraf bij de 11 meterHarribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:29:
Je zou zeggen dat je als Spanje toch geen penalty's wilt nemen tegen Duitsland...
Haha idd, heerlijk voetbalavondje!Quad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:29:
Lekker hoor, zenuwslopende strafschoppen straks en dan direct door naar Portugal Frankrijk. Wat een avond.
Shit shit helaas 2-1 Spanje
[ Voor 5% gewijzigd door silmaril8 op 05-07-2024 20:30 ]
de reden dat ik vrijwel geen spaans voetbal kijk, dat ellendige theaterHollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:29:
[...]
Nu pas? Dit doen ze altijd, schijnbaar vind de gemiddelde La Liga support het fantastisch.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Spanje die op zijn Duits scoortQuad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:29:
Lekker hoor, zenuwslopende strafschoppen straks en dan direct door naar Portugal Frankrijk. Wat een avond.
Hoeft ook nietHarribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:29:
Je zou zeggen dat je als Spanje toch geen penalty's wilt nemen tegen Duitsland...
Elect a clown, expect a circus.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
⏩ PVOutput☀️
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024