Vol in de rug gelopen, door Kroos... scheids fluit natuurlijk niet. echt wat een belachelijk waardeloze scheids
Wil wel zeggen dat Spanje dit toernooi een heel stuk beter speelt dan tijdens EK2021 en WIK 2022. Toen was het sprankelend maar te naïef.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Slechste man op het veld is toch wel Taylor
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heerlijke goal, een knock out met verlenging is het mooist dus lekker door voetballen.
ja tuurlijk, wegens kans op droomfinale; maar dan moeten zij nog en wij nog even etc.Slasher schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:49:
Allemaal Duitsland fans hier dus?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Volgens mij is dat een overtreding van Kroos
Scheids is wel een beetje een thuisfluiter.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Niet per se, maar ik heb wel een poule lopenSlasher schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:49:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Belachelijke aanstelling. Dit weet je op voorhand toch met die prutser van een Taylortoolkist schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:51:
Vol in de rug gelopen, door Kroos... scheids fluit natuurlijk niet. echt wat een belachelijk waardeloze scheids
Thuis fluiter.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En waarom zeikt niemand hier over het gefluit van de Duitsers als Spanje aan de bal is zoals met Turkije?
Niet de eerste. Had technisch gezien 2x geel kunnen hebben.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:51:
Volgens mij is dat een overtreding van Kroos
Das glaube ichMillie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
[...]
Niet de eerste. Had technisch gezien 2x geel kunnen hebben.
Das niet hipHollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
En waarom zeikt niemand hier over het gefluit van de Duitsers als Spanje aan de bal is zoals met Turkije?
Spanjaarden zijn wel sportief, ze klagen niet over de scheids terwijl ze toch wel reden hebben.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik vind muller echt lijken op die opa van Hey Arnold
4xMillie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
[...]
Niet de eerste. Had technisch gezien 2x geel kunnen hebben.
Serieus? De hele wedstrijd nog niet gehoord.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
Onvergelijkbaar met de Turken en Albanezen.
Waar is Spanje mee bezig, kans na kans voor Duitsland. Yamal toch te vroeg gewisseld?
Dat zal ik niet meteen zeggen maar aangezien het geweldige Duitsland moet winnen van de meesten ben ik voor SpanjeDr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
Thuis fluiter.
Es gibt verlengerung !!!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als iemand anders dan de aanvoerder dat doet krijgen ze geel ...Zewatanejo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:53:
Spanjaarden zijn wel sportief, ze klagen niet over de scheids terwijl ze toch wel reden hebben.
Is dit het Ajax topic?PatrickC schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:51:
Slechste man op het veld is toch wel Taylor
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Omdat er hier in 90 minuten 3 mensen een keer fluiten en bij de turken 90 minuten lang 25000 man zit te fluiten?HollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
Musiala is trouwens wel heel slecht vandaag.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ben je morgen dan voor Turkije? Of werkt het dan niet zo?Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:53:
[...]
Dat zal ik niet zeggen maar aangezien het geweldige Duitsland moet winnen van de meesten ben ik voor Spanje
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Moest even boekje lezen in minuut 65... Kom terug in minuut 85 ... Maar in die 20 minuten veel gebeurd dan...
Had het idee dat Spanje dat redelijk onder controle had. Maar zie ook vage spelers nu voorin. Die gaan het verschil niet maken.
Ben bang dat Duitsland dit pakt. Acht Spanje meer kans tijdens de penalties
Had het idee dat Spanje dat redelijk onder controle had. Maar zie ook vage spelers nu voorin. Die gaan het verschil niet maken.
Ben bang dat Duitsland dit pakt. Acht Spanje meer kans tijdens de penalties
Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet zo? En het is niet 90% van het publiek, dat is bij Turkije wel zo.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
Natuurlijk.Slasher schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:49:
Als wij de finale halen, tja beter om dan afgemaakt te worden door Duitsland. Want de Duitsers respecteren we tenminste.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Valt me ook op. Is denk ik vooral ultiem professioneel. Je schiet er namelijk helemaal niets mee op en brengt je enkel uit je concentratie. Ze accepteren het en proberen het voetballend op te lossen.Zewatanejo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:53:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Eigen heimat gaat uiteraard altijd voorSt@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:54:
[...]
Ben je morgen dan voor Turkije? Of werkt het dan niet zo?
Geef de scheids een bril. Kroos had nu al rood moeten hebben en de laatste was een duidelijke vrije trap voor Spanje. Ik ben voor niemand, wel tegen slechte beslissingen. Mijn gevoel zegt dat Spanje wel meer benadeeld is dan Duitsland.
Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, DENNIS BERGKAMP!!!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:54:
Als wij de finale halen, tja beter om dan afgemaakt te worden door Duitsland. Want de Duitsers respecteren we tenminste.
Om eerlijk te zijn, ik hoor het niet.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er worden geen schermen opgezet morgen, ze zijn namelijk bang voor schade en rellen.Superkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:53:
[...]
Serieus? De hele wedstrijd nog niet gehoord.
Onvergelijkbaar met de Turken en Albanezen.
Maar dan moet je er schijnbaar altijd bij zeggen dat andere/'wij' dat ook doen. Dat maakt het minder erg geloof ik.
Hadden we maar weer een speler met de kwaliteiten van een Bergkamphoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:55:
[...]
Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, DENNIS BERGKAMP!!!
Ik hoop alleen, dat als de Duitsers winnen, dat van Basten niet weer stomme leuzen gaat uitkramen
Heb ik iets gemist?Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:57:
Ik hoop alleen, dat als de Duitsers winnen, dat van Basten niet weer stomme leuzen gaat uitkramen
Ik denk wel dat de bondscoach van spanje een tactische fout heeft gemaakt met de wisselscy-gor25 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:53:
Waar is Spanje mee bezig, kans na kans voor Duitsland. Yamal toch te vroeg gewisseld?
Ik heb het gevoel dat het stadiumgeluid behoorlijk teruggeschroeft is op de duitse.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
tegen dit Duitse elftal?, appeltje eiitje voor NL, zelfs met Depay in de basisDaniëlWW2 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:54:
[...]
Natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door CynicRelief op 05-07-2024 20:00 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ik heb hem nooit echt op iets zinnigs hebben betrappen. Zelfde met Guilet, en de rest aan de Ziggo tafel.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:57:
Nee Nagelsman zet het om, Tah eruit en Wirtz er voor in de plaats.Zewatanejo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Ik denk wel dat de bondscoach van spanje een tactische fout heeft gemaakt met de wissels
De wissels van Spanje zijn prima, dat zijn ook geen lullige spitsen en doen het prima in La Liga.
Doet bij mij ook geen belletje rinkelen

Maakt ook niet uit. Hup Duitsland!
Spanje heeft zichzelf benadeeld door bij elke aanraking te gaan liggen huilen en extra achteruit te gaan hangen tegen Duitsland 🤦♂️ met maar 1 doelpunt voorsprong. En dan geen spitsen meer in het veld hebben bij een verlenging 🤣Dagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:55:
Geef de scheids een bril. Kroos had nu al rood moeten hebben en de laatste was een duidelijke vrije trap voor Spanje. Ik ben voor niemand, wel tegen slechte beslissingen. Mijn gevoel zegt dat Spanje wel meer benadeeld is dan Duitsland.
Zo lang geleden alweer? Ok, grap verouderd
Excuus!
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-07-2024 20:01 ]
Toen bestond Fox Sports nog dacht ik.
Kan recenter zijn hoor, maar volgens mij echt jaren geleden.
En hij heeft zich daar echt voor geschaamd. Soms zeg je gewoon weleens stomme dingen. Kijk maar naar de Tweede Kamer elke dag.
[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 05-07-2024 20:02 ]
Wel jammer dat na de halve finale het EK al afgelopen is. Dan zijn de, op papier, mooiste wedstrijden wel geweest.
⏩ PVOutput☀️
Heerlijk hoe alle flanken van het tweakers spectrum met of zonder ban in gezamenlijk hopen dat Duitsland wint.
WO2 is klaar...
WO2 is klaar...
Dit is niet echt een mooie wedstrijdQuad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
Wel jammer dat na de halve finale het EK al afgelopen is. Dan zijn de, op papier, mooiste wedstrijden wel geweest.

als Duitsland wint, en wij ook morgen, en dan nog een keer, dan is daar die mooiste wedstrijdQuad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
Scheids fluit wel heel makkelijk voor Spanje..
De verliespot tegen Spanje is ook recenter dan die tegen Duitslandhoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
Heerlijk hoe alle flanken van het tweakers spectrum met of zonder ban in gezamenlijk hopen dat Duitsland wint.
WO2 is klaar...
Dat helpt vast ook wel mee omdat velen 2010 nog steeds als een gestolen finale beschouwen.
Op papier ja. De mooiste wedstrijden die ik heb gezien op het EK waren op papier helemaal niet veelbelovend.Quad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
Gelukkig heb ik het niet over het spel van de teams.Beakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:00:
[...]
Spanje heeft zichzelf benadeeld door bij elke aanraking te gaan liggen huilen en extra achteruit te gaan hangen tegen Duitsland 🤦♂️ met maar 1 doelpunt voorsprong. En dan geen spitsen meer in het veld hebben bij een verlenging 🤣
De toppers vallen altijd tegen.Beakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:04:
[...]
Op papier ja. De mooiste wedstrijden die ik heb gezien op het EK waren op papier helemaal niet veelbelovend.
Geen grap, ik kijk liever een EVE-WOL dan CITY-UTD.
Duitsland lijkt te gokken op penalties.
[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 05-07-2024 20:05 ]
Ik gelukkig welDagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:04:
[...]
Gelukkig heb ik het niet over het spel van de teams.
Ik hoop op een halve finale van Spanje tegen Portugal... dat wordt een bloedbad...hoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
WO2 is klaar...
Daarom op papier. Dit kwart zitten de mooiste voetballanden tegen elkaar.mnarijnm schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
[...]
Dit is niet echt een mooie wedstrijdpersoonlijk
Maar ja, morgen kan je misschien juist wel de mooiste potten krijgen.
⏩ PVOutput☀️
En Duitsland is dan wel koning der schwalbesKrukar schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:03:
[...]
De verliespot tegen Spanje is ook recenter dan die tegen Duitsland
Dat helpt vast ook wel mee omdat velen 2010 nog steeds als een gestolen finale beschouwen.
Maar Spanje is zoals Portugal koning der stervende zwaan. Of kampioen bloedzuiger.
Verlies liever van de Duitsers in de 89e minuut dan het geacteer van Spanjaarden te moeten aanschouwen.
Zijn Duitsers hé, ze mogen van de bondscoach niet scoren tot minuut 119.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:04:
[...]
De toppers vallen altijd tegen.
Geen grap, ik kijk liever een EVE-WOL dan CITY-UTD.
Duitsland lijkt te gokken op penalties.
‘74 is niet WO2 …hoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
WO2 is klaar...
Datbis een goed punt. Het is daarfoor wel zo dat er nu meer ruimte is voor Spanje in de aanval, maar echt scherpe spitsen staan er niet meer inMiki schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:59:
[...]
Nee Nagelsman zet het om, Tah eruit en Wirtz er voor in de plaats.
De wissels van Spanje zijn prima, dat zijn ook geen lullige spitsen en doen het prima in La Liga.
Kroos last van zijn enkel. Gelukkig niet veel betrokken geweest in duels.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Na de halve finale is er nog maar één wedstrijd.Quad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:02:
Dus ja, de mooiste wedstrijden zijn dan wel geweest
Dan ga ik het er nu wel over hebben. Spanje speelt beter voetbal, Duitsland is fysieker. Alle twee kun je een wedstrijd mee winnen of verliezen.
Begin jaren 80 waren het nog 'de moffen', aartsvijand en niet oké.Krukar schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:03:
De verliespot tegen Spanje is ook recenter dan die tegen Duitsland
Mijn opa reed door Frankrijk naar Italië omdat hij geen voet op het grondgebied van de vijand wou zetten. Times have changed...
Hey, ik was de kinderen in bed aan het leggen, jullie hadden wel even kunnen wachten!
Eerste wat ik zie is dat er weer twee op de grond liggen...
Eerste wat ik zie is dat er weer twee op de grond liggen...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
WAT ZEG JE?HollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:52:
Ben nog doof van de Turkentoeters
Spanje gaat voor de kill, tja het op strafschoppen gokken tegen Dld is zelfmoord. Het zou de 1e keer zijn dat ik Duitsers zie verliezen op strafschoppen, 1976 tegen de Tsjechen was ik er niet bij.
Die keeper.. en dan ook nog even de andere in zijn nek slaan.
Was een overtreding van muller. Doelman hinderen in het doelgebiedHollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:09:
Dat soort mensen zijn er nog steeds wel, maar het worden er inderdaad wel minder en minderhoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:07:
[...]
Begin jaren 80 waren het nog 'de moffen', aartsvijand en niet oké.
Mijn opa reed door Frankrijk naar Italië omdat hij geen voet op het grondgebied van de vijand wou zetten. Times have changed...
Ken ook nog wel een boomer die weigert naar Duitsland toe te gaan, nog steeds.
Ja en ik denk dat ze al hadden gewonnen als ze gewoon door hadden gevoetbald. Maar ze kozen er voor om met 1-0 geen tot weinig druk te zetten en je weet wat Duitsland dan vaak doet.Dagg schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:07:
[...]
Dan ga ik het er nu wel over hebben. Spanje speelt beter voetbal, Duitsland is fysieker. Alle twee kun je een wedstrijd mee winnen of verliezen.
Dat is wel waar, maar ik vind deze keeper ook echt niets. Volgens mij is ook geen enkele uittrap van hem ooit aangekomen?Zewatanejo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:09:
[...]
Was een overtreding van muller. Doelman hinderen in het doelgebied
Slijtage slag...
Mazzeltje voor Portugal Frankrijk mocht dat wat rustiger verlopen
Stomme vraag, maar: Hoezo heeft Spanje maar één ster op het shirt? Hebben toch 2 EK's gewonnen?
Edit: Nvm, dat is de wereldtitel natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Maarten_E op 05-07-2024 20:11 ]
Alleen WK telt daarin mee. Anders had Duitsland nu 3 sterren.Maarten_E schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:10:
Stomme vraag, maar: Hoezo heeft Spanje maar één ster op het shirt? Hebben toch 2 EK's gewonnen?
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 05-07-2024 20:11 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Spanje had al in de eerste helft moeten bepalen. Maar door slechte positie kiezen kwam Williams meerdere keren mooi vrij maar stond er niemand in 16m gebied. Doelpunt is letterlijk gevallen omdat Spanje wel opeens juiste positie inliep.
Alleen bij WKsMaarten_E schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:10:
Onschendbaarheid van de keeper in het 5m gebied volgens de regels. Zo had Muller een gele kaart kunnen krijgen voor zijn blok.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:09:
Stop gewoon met dat gezeik (ondermijnen) als voetballer. Ze weten allemaal wat ze doen in het theater wat voetbalstadion heet.
Ik zie die teams helemaal gaan schoppen naar elkaar...d-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:10:
Slijtage slag...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben bang voor een smaak noch kraak 1-0 pot voor Frankrijk. Al dan niet door een eigen doelpunt van Portugal. Want ook Frankrijk heeft ook nog maar weinig op eigen kracht gescoord.d-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:10:
Slijtage slag...
Check, geen speld tussen te krijgen.Beakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:10:
[...]
Ja en ik denk dat ze al hadden gewonnen als ze gewoon door hadden gevoetbald. Maar ze kozen er voor om met 1-0 geen tot weinig druk te zetten en je weet wat Duitsland dan vaak doet.
schitterende wedstrijd zoals de commentator zegt.
Ik denk dat dat alleen bij WK’s teltMaarten_E schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:10:
Muller, heerlijke onvervalste Duitser is dat toch
3 zelfs, maar één WK (denk dat die ster daar voor is)Maarten_E schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:10:
gaat ook al lang niet meer, een beetje wellicht, over die tijd, maar wel over recentelijke NL-D treffen, de lama-kus van Rijkaard bijv.Krukar schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:09:
[...]
Dat soort mensen zijn er nog steeds wel, maar het worden er inderdaad wel minder en minder
Ken ook nog wel een boomer die weigert naar Duitsland toe te gaan, nog steeds.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024