Wel een stuk beter dan die Guehi tot nu toe oogt ja, Shaw is ook wel een heel stuk beter dan Trippier imho.Malfunctions schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:37:
[...]
Ja, vind jij McGuire goed? Shaw heeft zeker zn momenten, maar is ook geen wereldster.
Maar hoe dominant Engeland begon, zo kwetsbaar ogen ze af en toe.
Engeland 1-0 voor. Maar dat is het dan ook.. Matig elftal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Grapje?Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:49:
Engeland 1-0 voor. Maar dat is het dan ook.. Matig elftal.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Een aantal geweldige individuele kwaliteiten maakt geen geweldig elftal.
Zoals al gezegd is verdedigend niet zo goed en kwetsbaar. Maar aanvallend creëren ze te weinig, zonder dat Servië echt veel beter is daarin.
Het lijkt alsof Engeland te weinig ervaring in het elftal heeft.
⏩ PVOutput☀️
Zit Belg te kijken, en kijk al vele toernooien hen in de rust, maar de reclame wordt helaas ook daar steeds (stuk) langer.
Verder zie ik het extra tijd logootje niet, onleesbaar met dat groen.
Engeland doet het relaxt aan, gelijk hebben ze, de Italianen zijn daar ook goed in, zich sparen voor het toernooi vanaf de 2e ronde.
Verder zie ik het extra tijd logootje niet, onleesbaar met dat groen.
Engeland doet het relaxt aan, gelijk hebben ze, de Italianen zijn daar ook goed in, zich sparen voor het toernooi vanaf de 2e ronde.
Engeland niet lekker gestart in de tweede helft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Servië ontbreekt voorin aan wat individuele kwaliteit.
⏩ PVOutput☀️
Het ontbreekt ze in ieder geval niet aan -ic.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Engeland slaapt, misschien is een Servische goal wel even nodig om wat meer vuur in het Engelste team te zien.
Pavlovic, dat is geen geintje als je daar tegen staat. Fysek sterk en ook nog behoorlijk snel. Nog niet eerder zien spelen. Aardig onder de indruk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja . Terwijl die vlahovic wel een ruw diamantje is. Ietwat lui nogQuad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:13:
Servië ontbreekt voorin aan wat individuele kwaliteit.
En Mitrovic, tja. Haha over fullkrug en Weghorst gesproken.
Speelde er nou net muziek over het commentaar heen?
Wat gebeurde er bij de NOS nu? Ineens muziek door de wedstrijd heen?
Ik hoorde Jaap Reesema er doorheen jaMaarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:18:
Jep.Maarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:18:
een treffende spreuk
Hoor ik ineens muziek op NPO1 tussendoor?
⏩ PVOutput☀️
Dacht al dat mijn TV gek deedMaarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:18:
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat hoorde ik ookMaarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:18:
Gezellig lift muziekje erbij
[ Voor 3% gewijzigd door MarchelHoek op 16-06-2024 22:19 ]
Bla Bla Bla
Dacht ook zoiets te horen op kpnMaarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:18:
Ja ik dacht dat het bij mij thuis wasMaarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:18:
Elect a clown, expect a circus.
Stageloper aan de mengtafel zeker
De commentator is ondertussen ook naar muziek aan het luisteren, maar zette per ongeluk de audio over de speaker
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wedden dat er geen pingel komt voor Servië?
Ik vind het een penalty.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dubieus dit. Het was een tikkie van niks, maar het is wel gewoon een overtreding.PWM schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:20:
Heb pingels voor minder gezien dit jaar.
Wedden dat er geen geel komt voor dat constante gezanik wat niet meer mocht. Behalve als je serv bent.Maarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:19:
Wedden dat er geen pingel komt voor Servië?
een treffende spreuk
Geen balcontact, duidelijk de voet meegenomen, Mitrovic zocht echt niet het contact op vanuit wat ik zag. Ik had hier toch wel een momentje van overleg verwacht.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tja, als ie hem geeft grijpt de var ook niet in
Tadic zal die gele voor zeuren zo wel pakkenpro_6or schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:20:
[...]
Wedden dat er geen geel komt voor dat constante gezanik wat niet meer mocht. Behalve als je serv bent.
Hij is als aanvoerder het veld op gekomen, dus het mag.sNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:22:
[...]
Tadic zal die gele voor zeuren zo wel pakken
⏩ PVOutput☀️
Wel slim van die trainer. Die kent hem ook langer dan vandaag 😀Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:22:
[...]
Hij is als aanvoerder het veld op gekomen, dus het mag.
Met Denemarken en Slovenië in de groep zie ik Servië wel als tweede eindigen. Als team best wel goed.
⏩ PVOutput☀️
Waarom nu pas Tadic...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kan niet zeggen dat de Engelsen overtuigen, integendeel.
Poah actie van Tadic.
⏩ PVOutput☀️
Corner taken quickly....
Jammer dat de regie niet even een herhaling laat zien van de aanname van Foden net en even later van Kane. Dat was smullen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ondanks het surplus aan individuele kwaliteit heb ik weinig wedstrijden gezien waarin ze echt goed waren. Het is typisch toernooivoetbal: achterin dicht bouwen en hopen op een bevlieging van een van de aanvallers, zodat je achteruit kan gaan lopen.Maarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:24:
Kan niet zeggen dat de Engelsen overtuigen, integendeel.
Maar Servië lijkt voorin net niet scherp genoeg, verder voetballen ze heel aardig.
Duitsland is tot nu toe nog het beste team van wat we hebben gezien als je het mij vraagt.
Southgate heb ik nooit kunnen betrappen op iets gedurfd. Het is zoals je zegt, vooral geen risicos nemen en hopen op een individueel moment.ZieMaar! schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:27:
[...]
Ondanks het surplus aan individuele kwaliteit heb ik weinig wedstrijden gezien waarin ze echt goed waren. Het is typisch toernooivoetbal: achterin dicht bouwen en hopen op een bevlieging van een van de aanvallers, zodat je achteruit kan gaan lopen.
Tja, als je iedere wedstrijd wint met 1-0 ben je ook kampioen.
Zolang Engeland die 2e niet maakt blijft dit wel een spannende pot
Wat is Kane een jankbal geworden zeg
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Klopt, maar je zou toch denken dat met de kwaliteit van Engeland, zeker op het middenveld, ze capabel genoeg moeten zijn om het middenveld van Servië te smoren? Maar nee, ze laten ze gewoon komen.ZieMaar! schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:27:
[...]
Ondanks het surplus aan individuele kwaliteit heb ik weinig wedstrijden gezien waarin ze echt goed waren. Het is typisch toernooivoetbal: achterin dicht bouwen en hopen op een bevlieging van een van de aanvallers, zodat je achteruit kan gaan lopen.
Maar Servië lijkt voorin net niet scherp genoeg, verder voetballen ze heel aardig.
Niet per se gek hoor, doet Frankrijk natuurlijk ook en brengt ze genoeg. Hier in Nederland willen we graag attractief en creatief voetbal, maar dat interesseert ze niet.dcell schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:29:
[...]
Southgate heb ik nooit kunnen betrappen op iets gedurfd. Het is zoals je zegt, vooral geen risicos nemen en hopen op een individueel moment.
Vraag met nog een kwartier te gaan:
Kunnen de Serven nog -ić doen?
Kunnen de Serven nog -ić doen?
Wat dat betreft was Oranje vandaag wel erg vermakelijk. Er werd weinig achterin op en neer getikt
Ik wil vooral effectief voetbal…misschien kan het NL elftal mij ook een keertje blij maken?ZieMaar! schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:31:
[...]
Niet per se gek hoor, doet Frankrijk natuurlijk ook en brengt ze genoeg. Hier in Nederland willen we graag attractief en creatief voetbal, maar dat interesseert ze niet.
(Weghorst was effectief, dat was dan ook de enige).
Duitsland deed het zeker goed maar die Schotten waren ook wel abominabel slecht en dan ook nog een helft met zijn 10 ensNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:29:
Duitsland is tot nu toe nog het beste team van wat we hebben gezien als je het mij vraagt.
Het verbaasd me, dat ze het nu zo lastig hebben tegen Servië. Als ik de BBC moest geloven, waren ze (een van) dé grote titelkandidaat(en). Het was nu of nooit. Maar dit ziet er erg kwetsbaar en fragiel uit.ZieMaar! schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:27:
[...]
Wellicht dat ze nog kunnen groeien in het toernooi, maar voor een coach die al zo lang aan het roer staat zou je verwachten dat het team beter gesmeed was.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dit Engeland is geen titelkandidaat zoals ze spelen.
En Trippier met lichamelijke problemen.
Komt zo weer terug, gaat weer zitten en wordt gewisseld.Maarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:39:
@Herman volgens mij Engeland in Engeland altijd titel favoriet:)
[ Voor 14% gewijzigd door ZieMaar! op 16-06-2024 22:41 ]
Servië is te angstig begonnen waardoor Engeland in zichzelf kon gaan geloven.
Ondanks het surplus aan individuele kwaliteiten en het team van Engeland vrij zwak. Die gaan niet voor de eindoverwinning.
Ondanks het surplus aan individuele kwaliteiten en het team van Engeland vrij zwak. Die gaan niet voor de eindoverwinning.
Ligt het aan mij of heeft de EK-2024 organisatie voor de sfeershots gekeken naar LaLiga? Dichter op het publiek, minder recht van voren, beperkte scherptediepte. Leuk om te zien.
Foden op linksbuiten werkt niet, speelt een hele slechte wedstrijd.
Ik ben wel fan van dit Servië. Ze spelen hard, opportunistisch en, wellicht omdat ze achtetstaan, met wat gas erop
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Waar is James milner als je hem nodig hebtMaarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:39:
Het is werkvoetbal. Servie is te laat op gang gekomen en mist ook wel wat speciaals.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Selectiewaarde Servië: 313 miljoen
Selectiewaarde Engeland: 1,52 miljard (transfermarkt)
Aan het spel is het niet te zien.
Selectiewaarde Engeland: 1,52 miljard (transfermarkt)
Aan het spel is het niet te zien.
Die Mladenovic is wel een leuke voetballer. Krijgt Engeland geen grip op.
Wat heeft Engeland toch een waardeloze bondscoach zeg. Met dit spelersmateriaal het jezelf zo enorm moeilijk maken omdat je niet door durft te drukken na de 1-0.
Damn, ik had op mijn werk 1-1. Was niet onlogisch geweest toch?
Nou, die scheidsrechter wijst wel naar z'n horloge tijdens het tijdrekken, maar doet er vervolgens helemaal niks mee. Laat ze dan ook gewoon een minuut langer doorspelen...
Wie durft nu nog in zijn mond te nemen dat dit de titelfavoriet is? Echt dit was echt armoedig slecht van Engeland.
Inderdaad, wat mij betreft maakte Spanje veel meer indrukGrindtegel schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:35:
[...]
Duitsland deed het zeker goed maar die Schotten waren ook wel abominabel slecht en dan ook nog een helft met zijn 10 en
Zie net ten Hag bij de nos zitten. Beetje ongemakkelijk zijn wijsheid delen terwijl ie zelf het slechtste seizoen ooit bij united heeft neergezet. Even afgezien van de bekerwinst.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Klinkt als de gemiddelde Kane avond. Maar ja dit is de premier league nietVerwijderd schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:54:
Ben benieuwd, heeft Kane meer op de grond gelegen dan balbezit gehad vanavond?
Wat een verschil tussen Ten Hag en Van Basten in die studio.
Ten Hag komt met een prima analyse en legt het spelbeeld daarmee uit, en Van Basten die roeptoetert wat populistisch dat ie 'meer wou zien' van Engeland.
Hoop dat ze Ten Hag aanhouden voor de rest van het EK.
Ten Hag komt met een prima analyse en legt het spelbeeld daarmee uit, en Van Basten die roeptoetert wat populistisch dat ie 'meer wou zien' van Engeland.
Hoop dat ze Ten Hag aanhouden voor de rest van het EK.
[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 16-06-2024 23:00 ]
Ten Hag legt het idd haarfijn uit allemaal. Ook lekker rustig.
Verfrissend!
Verfrissend!
⏩ PVOutput☀️
Frankrijk speelt gewoon realistisch, kunnen ook heerlijk inzakken met die bizarre aanvallers.ZieMaar! schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:31:
[...]
Niet per se gek hoor, doet Frankrijk natuurlijk ook en brengt ze genoeg. Hier in Nederland willen we graag attractief en creatief voetbal, maar dat interesseert ze niet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Trouwens, Loekie is terug!
Blijkbaar makkelijker aan zo’n tafel dan bij z’n echte jobQuad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:02:
Ten Hag legt het idd haarfijn uit allemaal. Ook lekker rustig.
Verfrissend!
Is al weer een paar jaar terug bij grote sportwedstrijden...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Beetje makkelijk zwart maken, het is niet dat ten Hag geen successen kent.Gunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:03:
[...]
Blijkbaar makkelijker aan zo’n tafel dan bij z’n echte job
Maar je kunt het verschil duidelijk zien en dat lijkt mij ook als je als coach tactiek doorspreekt een duidelijk verschil. Bij ten Hag snap je beter wat je moet doen dan het zweverige van van Basten.
Matige wissels ook bij Engeland. Foden en Kane waren nergens maar spelen 90 min.
Van Basten heeft helemaal geen palmares als trainer. Ten hag is achtste geworden in de competitie met een negatief doelsaldo en met 31 punten achterstand op de kampioen de stadsgenoot nota bene. Als hij de beker niet had gewonnen hadden ze hem waarschijnlijk ontslagen.tweakduke schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:05:
[...]
Beetje makkelijk zwart maken, het is niet dat ten Hag geen successen kent.
Maar je kunt het verschil duidelijk zien en dat lijkt mij ook als je als coach tactiek doorspreekt een duidelijk verschil. Bij ten Hag snap je beter wat je moet doen dan het zweverige van van Basten.
Daarom kan ik hem niet bepaald serieus als analist nemen en het bevreemd me eigenlijk een beetje dat hij daar überhaupt zit.
Bij Ajax vonden ze zijn spel ook niet om aan te gluren ondanks de resultaten.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 16-06-2024 23:10 ]
Loeki de *knip* dan he... sorry serieuze reclamehater hier.
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 17-06-2024 14:27 . Reden: Hou het fatsoenlijk aub. ]
Dan reken je hem alleen af op het laatste jaar, ten Hag heeft echt wel meer kennis en kunde dan dat ene prut seizoenGunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:09:
[...]
Van Basten heeft helemaal geen palmares als trainer. Ten hag is achtste geworden in de competitie met een negatief doelsaldo en met 31 punten achterstand op de kampioen de stadsgenoot nota bene. Als hij de beker niet had gewonnen hadden ze hem waarschijnlijk ontslagen.
Daarom kan ik hem niet bepaald serieus als analist en het bevreemd me eigenlijk een beetje dat hij daar überhaupt zit.
En dat geldt eigenlijk voor de meeste coaches, ze weten echt wel wat van voetbal. Het lukt alleen niet ieder seizoen met de selectie die ze dan hebben, of andere zaken die er ook toe doen.
Uiteraard. Maar ik wil daar wel wat over zeggen maar dat is hier nogal off-topictweakduke schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:11:
[...]
Dan reken je hem alleen af op het laatste jaar, ten Hag heeft echt wel meer kennis en kunde dan dat ene prut seizoen
En dat geldt eigenlijk voor de meeste coaches, ze weten echt wel wat van voetbal. Het lukt alleen niet ieder seizoen met de selectie die ze dan hebben, of andere zaken die er ook toe doen.
Maar hij is wel diegene die 100 miljoen heeft laten overmaken naar Ajax voor Anthony.
Dat is een beetje Southgate in een notendop hè. Beide spelers zijn onomstreden voor hem en zou maguire nog opstellen als ie de kans kreeg. Terwijl ze zoveel beter hebben.Chelseamarre123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:09:
Matige wissels ook bij Engeland. Foden en Kane waren nergens maar spelen 90 min.
Heeft Engeland zoveel geblesseerde ? .. vind de selectie verrassend en mis wat bekendere namen.Gunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:17:
[...]
Dat is een beetje Southgate in een notendop hè. Beide spelers zijn onomstreden voor hem en zou maguire nog opstellen als ie de kans kreeg. Terwijl ze zoveel beter hebben.
Geen idee wat zijn fittie met bijvoorbeeld een ben white is. Best kept secret. De beste RB van Engeland. In mijn ogen dan.Millie-ano schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:18:
[...]
Heeft Engeland zoveel geblesseerde ? .. vind de selectie verrassend en mis wat bekendere namen.
Morgen Stentler en Theo Janssen aan tafel, hoe verzin je het haha
Mis Raheem Sterling, zo oud is die toch niet? Kon het niet vinden op zoeksite.Millie-ano schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:18:
[...]
Heeft Engeland zoveel geblesseerde ? .. vind de selectie verrassend en mis wat bekendere namen.
Gelukkig is die niet mee, als Chelsea fan. Zwaar over zijn top en zeer wisselvallige egoïstische speler.Sjah schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:43:
[...]
Mis Raheem Sterling, zo oud is die toch niet? Kon het niet vinden op zoeksite.
Klopt, ik zou zeker in deze groepsfase Foden en Bellingham voor Rice zetten en Arnold naar de bank.Gunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:17:
[...]
Dat is een beetje Southgate in een notendop hè. Beide spelers zijn onomstreden voor hem en zou maguire nog opstellen als ie de kans kreeg. Terwijl ze zoveel beter hebben.
Foden liep verloren op zijn flank en haalde niet zijn niveau.
Snap ook niet dat je enige linksachter(Shaw) niet fit is en zelfs pas vanaf de knock-out fase wedstrijd fit is.
Inderdaad ik las het
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tja, ze hebben af en toe ook die rapper Donnie er zitten. Die heeft al helemaal de inhoud van een pinda.Gunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:09:
[...]
Van Basten heeft helemaal geen palmares als trainer. Ten hag is achtste geworden in de competitie met een negatief doelsaldo en met 31 punten achterstand op de kampioen de stadsgenoot nota bene. Als hij de beker niet had gewonnen hadden ze hem waarschijnlijk ontslagen.
Daarom kan ik hem niet bepaald serieus als analist nemen en het bevreemd me eigenlijk een beetje dat hij daar überhaupt zit.
Bij Ajax vonden ze zijn spel ook niet om aan te gluren ondanks de resultaten.
Of Affelay, die heeft ook nul komma nul charisma of inhoud.
Dat is nu eenmaal zo bij de NPO sport.
Als je serieuze analyses wil moet je een paar euro stukslaan op VI Pro, dat is echt de moeite waard. Goede diepgang, voorzien van beelden. Niet EK, maar bijv de video’s met Oosting over de wedstrijd Twente Feyenoord gaat echt diep en geven een inkijk in hoe de voorbereiding tactisch echt gaat.
Ook de analyse van Nederland gister is top: https://www.vi.nl/pro/ana...ishers-maken-het-verschil.
De NPO mikt gewoon op een ander publiek. Volgens mij hebben ze het ooit wel eens geprobeerd met Zwart, maar die is inderdaad minder geschikt voor tv. Dat compenseert hij met inhoud, maar zo werkt tv niet.
Ook de analyse van Nederland gister is top: https://www.vi.nl/pro/ana...ishers-maken-het-verschil.
De NPO mikt gewoon op een ander publiek. Volgens mij hebben ze het ooit wel eens geprobeerd met Zwart, maar die is inderdaad minder geschikt voor tv. Dat compenseert hij met inhoud, maar zo werkt tv niet.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024