Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niks aan de hand bij ItaliëQuad schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:14:
Schade is weer hersteld voor Italië.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mag gewoon allebei volgens de Van Dale.DutchOwnage schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:23:
De commentator met z'n Albaniers de hele tijd. Volgens mij zijn het Albanezen maar kan aan mij liggen.
Van Dale kan zo veel zeggen. Wie is hij dan
Spannende wedstrijd dat wel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Denk dat dit gaat over het gerucht dat Barca Jorginho wil halen deze zomer. Verslaggever niet gehoord maar ik mag hopen dat ie het daar over hadHollowGamer schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:34:
Wait, ben ik nu aan het slapen, of zei de commentator dat Jorinho bij Barça heeft gespeeld?
Geen idee, ik let nooit op dat geleuter van de commentators.HollowGamer schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:34:
Wait, ben ik nu aan het slapen, of zei de commentator dat Jorinho bij Barça heeft gespeeld?
Zou nog spannender worden als Albanië weer een doelpunt maakt. We hebben nog een uur, dus wie weet.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Misschien willen ze met bal in de doel lopen.DirtyBird schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:44:
Die Italianen lopen m er liever in dan dat ze schieten. Willen ze hun schoenen nieuw houden ofzo?
En hun haar in model, was toch goede kopkansDirtyBird schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:44:
Die Italianen lopen m er liever in dan dat ze schieten. Willen ze hun schoenen nieuw houden ofzo?
Eerste keer dat ik het hoor. Thanks 👍Krukar schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:37:
[...]
Denk dat dit gaat over het gerucht dat Barca Jorginho wil halen deze zomer. Verslaggever niet gehoord maar ik mag hopen dat ie het daar over had
Ik snap niet dat de Italiaanse competitie in zo hoog aanzien staat. Maar dat zal wel komen door alle aangekochte buitenlanders.
Niet veel aan deze pot, begon leuk maar verder zit het wat op slot lijkt het
⏩ PVOutput☀️
Ja Nederland mist wel een beetje een Nigel type op het middenveld die dat wel kan. Maar tot nu toe vertekent het ook wel wat, 3 wedstrijden waar de tegenstander zwaar ondermaats was (Duitsland, Spanje, Zwitserland), dan kun je ook wel wat makkelijker voetballen.Harribo schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:36:
Als ik de felheid en strijd zie in de duels... Vraag me af of Oranje dat kan brengen, vrees het niet.
Niet veel aan deze pot, begon leuk maar verder zit het wat op slot lijkt het
Ik schat Italië ook minder in dan voorgaande jarenQuad schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:40:
Italië is maar zo zo. Balbezit in overvloed, en het is ook niet zo dat Albanië met 10 man achter de bal staat te verdedigen. Maar toch komt er eigenlijk niets uit.
Ik snap ook niet waarom ik zit te kijken. Waarschijnlijk gewoon om het sfeertje rondom.
⏩ PVOutput☀️
Ach leuk man, kleinere ploegen die een grote naam het soms wat lastig maken. De sfeer en af en toe mooi voetbal. Beetje zien hoe sommige teams ervoor staan, en Italië overtuigt in dit geval totaal niet.JukeboxBill schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:45:
Aan de andere kant; bij deze tornooien gaat het er om om met zo min mogelijk inspanning en schade de eerste ronde te overleven. daarna begint het pas.
Ik snap ook niet waarom ik zit te kijken. Waarschijnlijk gewoon om het sfeertje rondom.
En ooh wat was Albanië daar dichtbij.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat scheelde niet veel.sNielz123 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:48:
Albanie prikt er dadelijk stielem eentje in
Bijna!sNielz123 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:48:
Albanie prikt er dadelijk stielem eentje in
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Denk het niet. Denk dat we met 3-1 verloren hadden of zo...Quad schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:55:
Had Nederland graag tegen Italië gehad, was makkelijk 4-0 voor Oranje geworden.

Ze missen denk ik ook een Nigel de Jong- mentaliteit.Krukar schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:42:
[...]
Ja Nederland mist wel een beetje een Nigel type op het middenveld die dat wel kan. Maar tot nu toe vertekent het ook wel wat, 3 wedstrijden waar de tegenstander zwaar ondermaats was (Duitsland, Spanje, Zwitserland), dan kun je ook wel wat makkelijker voetballen.
Ruud Gullit zei ook al zoiets dat het 11 ideale schoonzonen zijn op het veld. Hij heeft daar mi wel een punt.
Als ik gisteren bijvoorbeeld kijk naar Italië met types als De Marco... Zo belangrijk zoals dat soort spelers erin kleunen.
Ik vrees dat wij vechtmentaliteit missen. Met het mes tussen de tanden. Dat is wel een grote factor om ver te komen.
Enfin dit hoort eigenlijk in het Nederland topic
Dat soort type spelers zou mijn voorkeur altijd hebben boven een type zoals Frenkie op die positie.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 07:05:
[...]
Ze missen denk ik ook een Nigel de Jong- mentaliteit.
Ruud Gullit zei ook al zoiets dat het 11 ideale schoonzonen zijn op het veld. Hij heeft daar mi wel een punt.
Als ik gisteren bijvoorbeeld kijk naar Italië met types als De Marco... Zo belangrijk zoals dat soort spelers erin kleunen.
Ik vrees dat wij vechtmentaliteit missen. Met het mes tussen de tanden. Dat is wel een grote factor om ver te komen.
Enfin dit hoort eigenlijk in het Nederland topic
Oefen wedstrijden zijn best goed gegaan, maar ik denk en heb het gevoel dat ze de komende 3 wedstrijden gaan verliezen.
Ik verwacht er weinig van dit toernooi, we hebben een goed georganiseerd elftal maar als je voorin afhankelijk bent van de grillen van Memphis dan is dat wel armoedig.BlazeMuis schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:40:
Polen - Nederland: 4-2.
Oefen wedstrijden zijn best goed gegaan, maar ik denk en heb het gevoel dat ze de komende 3 wedstrijden gaan verliezen.
Polen, Oostenrijk zijn potjes die je normaalgesproken wel met kleine uitslagen moet winnen (2-1, 3-2, 3-1) etc, maar na de poule fase word het een lotterij.
We gaan het zien vandaag, hopelijk laten vooral de jongere spelers zich aanvallend zien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

XXXVI
Mwoh ik zou toch willen zeggen dat het wel ergens op basis van kwaliteit is? Kijk ik moet ook helemaal niets hebben van die treurige videoclips en alle andere rare grillen vanwege een minderwaardigheidscomplex ofzo maar in de basis is het wel een goede voetballer en een van de beste die we hebben.ephymerous schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:59:
Logische opstelling Oranje. Godzijdank blijft het beperkt tot alleen Memphis uit de bak “vriendjes van Koeman”
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 16-06-2024 14:02 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Let's go

Leuk hem weer eens te zien. En hij doet zijn best met Nederlands.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die is al jaren platzak (voor zover ik weet, door zijn uitgavenpatroon vroeger - lees: verslaving), dit is waarmee hij zijn hoofd boven water houdt, lijkt mij.HollowGamer schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:49:
Die Kieft zit ook in elke reclame zeg, maar deze is wel grappig.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 136% gewijzigd door Harribo op 16-06-2024 14:59 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Want? Dit is dus wat je krijgt met die tig topics.Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:54:
Yes laten we eindelijk beginnen! Iedereen een fantastische wedstrijd!
Edit: Oeps verkeerde topic.
Dit is gewoon het EK topic, moet Nederlands elftal weer perse anders?
Mooi, ik ga wel naar een andere site.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:55:
Naar Nederland elftal topic
Nederlands elftal is de bedoeling in:
[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 16-06-2024 14:58 ]
Moet niet maar er moet nu een keuze worden gemaakt.HollowGamer schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:56:
[...]
Dit is gewoon het EK topic, moet Nederlands elftal weer perse anders?
En aangezien Nederlands elftal al steeds hun eigen topic hebben, lijkt mij het fijn het daar nu in te houden
Dus - >> Nederlands elftal
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 16-06-2024 18:24 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
English fans attacked Serbian fans at a cafe in Gelsenkirchen, Germany, before Serbia takes on England today in #EURO2024.
— Aleks Djuricic (@AleksDjuricic) 16 juni 2024
The result?
The English fans quickly learned the meaning of “FAFO” as they had to scatter down the street like rats. pic.twitter.com/RLqS9UYg1z
Denemarken maakt het zichzelf nu moeilijk.
Zit me niet mee
Blijkbaar Albaniërs en geen Engelsen:Pierre schreef op zondag 16 juni 2024 @ 19:32:
De "Engelse Fans" zijn ook lekker bezig "zacht uitgedrukt"
[Twitter]
German police have dealt with an incident involving Albanian & Serbian fans near the centre of Gelsenkirchen. Most senior German police officer on the scene says at the moment they believe the incident did not involve England fans. pic.twitter.com/GgQxmNNcvi
— Sky Sports News (@SkySportsNews) 16 juni 2024
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Albanezen en Serviërs... Dat was te verwachten...
⏩ PVOutput☀️
Zou hij het niveau van van Basten overstijgen?Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:30:
Leuk dat ten Hag bij studio Fußball is.
Helemaal mee eens. Eindelijk wat inhoud.Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:40:
[...]
Ja 100%, fijne analyse bij een kans van Gakpo.
Edit: Gaat gewoon door, fijn om naar te luisteren, heerlijk.
Marco zit er ook met open mond naar te luisteren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Duurde bij mij ook even... Maar Trend Alexander Arnold dus.Chelseamarre123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:05:
TAA op het middenveld ondanks dat er veel betere/andere middenvelders zijn.
Mainoo?Chelseamarre123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:05:
TAA op het middenveld ondanks dat er veel betere/andere middenvelders zijn.
Maar die komt pas net kijken.
Palmer erbij is waarschijnlijk te aanvallend.
niet voor niks bij de bookies nr 1 op eindwinst, al denk ik dat die fransen het weer gaan doen jammer genoegHarribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:15:
Zit ff te kijken... Wat een hoop bekende en goede spelers bij Engeland. Op papier een top team hoor
En pas 20-21... Kijk eens naar die spelers die al jaren bij Real Madrid zitten hoe athletisch gespierd die gasten zijn. Bijvoorbeeld een Ronaldo. Van ManU naar Real...Chelseamarre123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:13:
Fenomeen die Bellingham.
Als bellingham dit volhoudt is dat echt een tank op zijn 25-29e. Hij is nu al imposant. Als je dat afzet tegen een Kenneth Taylor bijvoorbeeld
Hey Jude...!Chelseamarre123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:13:
Fenomeen die Bellingham.
Team op papier is nog geen team op het grasGrindtegel schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:17:
[...]
niet voor niks bij de bookies nr 1 op eindwinst, al denk ik dat die fransen het weer gaan doen jammer genoeg
Mja ik heb nog twee andere teams aan het werk gezien die ook indruk maakten. Zowel Duitsland en Spanje oogden heel sterk.Grindtegel schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:17:
[...]
niet voor niks bij de bookies nr 1 op eindwinst, al denk ik dat die fransen het weer gaan doen jammer genoeg
Grote voordeel dat die Fransen hebben is dat ze naast hun basis 11 nog een bank hebben wat gewoon A-selectie zou zijn bij andere landen.Miki schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:22:
[...]
Mja ik heb nog twee andere teams aan het werk gezien die ook indruk maakten. Zowel Duitsland en Spanje oogden heel sterk.
Als er bij Engeland een Bellingham of een Saka wegvalt ofzo gaan ze zwaar achteruit, maar die Fransen hebben op vrijwel elke positie een gelijkwaardige speler achter de hand.
Portugal kan ook nog wel eens verrassen trouwens dit toernooi.
Leek erop.Krukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:20:
Weer een elleboog niet gezien, arbitrage is tot nu toe echt niet top op dit toernooi.
En Bellingham kon daarna wat mij betreft ook wel een kaart krijgen voor die check tegen kostic
Het gaat nu meer gelijk op
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 16-06-2024 21:28 ]
Frankrijk heeft een imposante selectie alleen vind ik dat ze al een flink aantal wedstrijden niet imponeren. Er zit een enorme gemakzucht in de ploeg lijkt het. Tegen Canada werd het afgelopen week 0-0 in Parijs. Dat geeft mij wel te denken.Krukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:25:
[...]
Grote voordeel dat die Fransen hebben is dat ze naast hun basis 11 nog een bank hebben wat gewoon A-selectie zou zijn bij andere landen.
Als er bij Engeland een Bellingham of een Saka wegvalt ofzo gaan ze zwaar achteruit, maar die Fransen hebben op vrijwel elke positie een gelijkwaardige speler achter de hand.
Portugal kan ook nog wel eens verrassen trouwens dit toernooi.
Gelukkig moeten zowel Frankrijk als Portugal nog en weten dan waar ze staan.
Servië oogt trouwens niet kansloos tegen dit Engeland. Die gaan nog wel hun goaltje pakken vanavond vermoed ik.
⏩ PVOutput☀️
Mjah noodgedwongen, Guehi en Trippier is wel even andere koek t.o.v. MacGuire en Shaw.Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:32:
Engeland lijkt kwetsbaar achterin.
Ja, vind jij McGuire goed? Shaw heeft zeker zn momenten, maar is ook geen wereldster.Krukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:35:
[...]
Mjah noodgedwongen, Guehi en Trippier is wel even andere koek t.o.v. MacGuire en Shaw.
Maar hoe dominant Engeland begon, zo kwetsbaar ogen ze af en toe.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024