"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja. Klok stond verkeerd.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:50:
6 minuten?
Wel spannend, heb wel zin in een gelijkmaker.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En geen wissels in blessuretijd
Heb je ze tegen Oostenrijk nog niet uitgelachen dan?Fiber schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:52:
IK wacht nog even tot ik weet wat Nederland dinsdag gedaan heeft voordat ik de Engelsen en Italianen ga uitlachen...
Als je mij nog een goede VPN met torrent support kan aanraden, dan hoor ik het graag.
Tel nog maar 2 min. erbij, wat een theater.
Damned.Millie-ano schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:48:
[...]
Tjechie en Slowakije zijn al enige tijd uit elkaar..
Hello. Is it me you're looking for?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Valt niet mee tegen een vechtend Balkan landFiber schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:52:
IK wacht nog even tot ik weet wat Nederland dinsdag gedaan heeft voordat ik de Engelsen en Italianen ga uitlachen...
Elect a clown, expect a circus.
Windscribe, $29/jaar.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:52:
[...]
Als je mij nog een goede VPN met torrent support kan aanraden, dan hoor ik het graag.
Tel nog maar 2 min. erbij, wat een theater.
Ik torrent overigens niet, maar ze ondersteunen het wel.
[ Voor 9% gewijzigd door BlazeMuis op 30-06-2024 19:55 ]
vrij vreemd inderdaad.Slasher schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:53:
Die southgate durft gewoon niet offensief te wisselen, wat heb je te verliezen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik voel mee met de Slowaken.
Maar heel eerlijk, als je alleen maar tegen gaat houden, tja….
[ Voor 94% gewijzigd door FreakNL op 30-06-2024 19:55 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
That aged wellWertha schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:54:
Nu nog wisselen.... wat een idioot.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hello. Is it me you're looking for?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Net zoals bij Italië vorige week...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Flickr PSN ID= cheironnl
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik hoop nog steeds dat dat een geniale move of desnoods een schoonheidsfoutje was van een kampioensploeg in opbouw...Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:52:
[...]
Heb je ze tegen Oostenrijk nog niet uitgelachen dan?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gaat niets aan veranderen, mooie goal!HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:54:
Ik wacht de VAR check even af..
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig was de doelpuntenmaker niet de speler die net het veld op kwam.
Ik wel. Slowaken lopen alleen maar achteruit.Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:55:
Oké, dit had ik niet verwacht.
ja, maar niet in dit tijdsbestek.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Rekken tot penals. Kan mij 4 jaar geleden nog herinnerencheiron schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:55:
No way. Dan is het wel klaar voor Slowakije.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Net als Engeland in de 1e helft.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het spel is niet wat je van Engeland gewend bent maar balbezit is iets van 80 procent voor Engeland... Doen ze toch iets goed..D-e-n schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:56:
Wat een mazzelaars. Zo onverdiend. Die Engelsen horen naar huis te gaan
Klopt. De bal bezittenaaaido schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:57:
[...]
Het spel is niet wat je van Engeland gewend bent maar balbezit is iets van 80 procent voor Engeland... Doen ze toch iets goed..
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Flickr PSN ID= cheironnl
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Balbezit zegt niks. Nederland is er ooit mee afgegaan.aaaido schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:57:
[...]
Het spel is niet wat je van Engeland gewend bent maar balbezit is iets van 80 procent voor Engeland... Doen ze toch iets goed..
Eddie Howe is overigens niet zo slecht.cy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:50:
[...]
Blijkbaar vandaar de keuze voor of potter of howe
Potter is overschat, maar dat vind hij zelf niet.
Rice zijn pingel op de paal ?cheiron schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:58:
1 schot op doel na 95 minuten. Wow
Die van Rice was dat ook op de paal.cheiron schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:58:
1 schot op doel na 95 minuten. Wow
Denk ik ook idd. Erop en erover. Maar eerst even boodschappen doen op NPO1!gambieter schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:56:
Mooi afgemaakt. Nu zal het wel 3-1 in de verlenging worden.
⏩ PVOutput☀️
Vrees het ook, de slowaken zijn stukgambieter schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:56:
Mooi afgemaakt. Nu zal het wel 3-1 in de verlenging worden.
Precies, paar counters tegen en je kan gewoon met 90% balbezit toch naar huis gaan.D-e-n schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:58:
[...]
Balbezit zegt niks. Nederland is er ooit mee afgegaan.
En schot op doel moet tussen de palen zitten.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Pingel? Hebben ze een pingel gehad?
⏩ PVOutput☀️
Grappig, moest mijn vrouw net ook uitleggen dat de paal geen doel is.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Slowakije was echt helemaal nergens meer de tweede helft.. dit is gewoon verdiend. Staat natuurlijk los van het grootschalig falen van EngelandD-e-n schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:58:
[...]
Balbezit zegt niks. Nederland is er ooit mee afgegaan.
Telt niet als schot op doel in de statistieken.
Dacht zoiets ooit te hebben gelezen. Wel hij hoofd blessures natuurlijk, maar je ziet nu al iedereen met kramp.
Snap niet dat dit een discussie is, want 95 minuten met een minder team 1-0 voor staan is op elke manier verdiend. Engeland had over dit team heen moeten walsen.aaaido schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:00:
[...]
Slowakije was echt helemaal nergens meer de tweede helft.. dit is gewoon verdiend. Staat natuurlijk los van het grootschalig falen van Engeland
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024