Volgens mij krijgen ze een extra wissel bij de verlenging?HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:01:
Stomme vraag: maar is er nooit iets gedacht aan een extra wissel, bij meer speeltijd?
Dacht zoiets ooit te hebben gelezen. Wel hij hoofd blessures natuurlijk, maar je ziet nu al iedereen met kramp.
Eng moet het iig niet op pingels laten uitkomen, die doen dat zowaar nog slechter dan nederland
Klopt, het enige land dat het slechter doet dan NederlandGrindtegel schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:02:
Eng moet het iig niet op pingels laten uitkomen, die doen dat zowaar nog slechter dan nederland
Kane’s zesde balcontact deze wedstrijd…
Hello. Is it me you're looking for?
Dat was snel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Haha pff nu kunnen ze het ineens wel.
Wat een klap voor Slowakije.
Wat een klap voor Slowakije.
Ja toch? Ik dacht namelijk dat dit al was ingevoerd.Jorah_Newstone schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:02:
[...]
Volgens mij krijgen ze een extra wissel bij de verlenging?
Niet dat het voor Sougate veel uitmaakt
Daar is ie, Belgisch commentaar uitgevallen..
Dat is toch juist wat voetbal zo mooi maakt. Uiteindelijk blijft het 11 tegen 11 en kunnen beide teams winnen.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Snap niet dat dit een discussie is, want 95 minuten met een minder team 1-0 voor staan is op elke manier verdiend. Engeland had over dit team heen moeten walsen.
En klaar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Pffff. Had dat eerder gedaan. En dan nog 30 minuten moeten uitzitten . Nou ga de plantjes water geven ...
Waren ze zo gevaarlijk dan? Als Nederland zo speelt branden we ze tot aan de veters af. En de Engelsen hebben voorin zoveel meer kwaliteit. Het is tenenkrommend.aaaido schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:00:
[...]
Slowakije was echt helemaal nergens meer de tweede helft.. dit is gewoon verdiend. Staat natuurlijk los van het grootschalig falen van Engeland
Nou ja, dan de Zwitsers maar.
Dik verdiend natuurlijk maar wel jammer dat er geen verassing kwam.
Engeland - Zwitserland is ook leuker
Engeland - Zwitserland is ook leuker
BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:03:
Dat was snel
Overtoom.nlcy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:03:
dat was snel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
King Harry!!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Southgate topcoach!
Elect a clown, expect a circus.
De bal is rond!aaaido schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:03:
[...]
Dat is toch juist wat voetbal zo mooi maakt. Uiteindelijk blijft het 11 tegen 11 en kunnen beide teams winnen.
Het is een gekke wedstrijd, heb zo'n gevoel, maar dat heb ik wel vaker.Harribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:03:
En Slowakije kan naar huis
Contract voor het leven gevenSlasher schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:04:
Southgate topcoach!
De 2-2 in de 121e minuut zou leuk zijn.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:04:
[...]
Het is een gekke wedstrijd, heb zo'n gevoel, maar dat heb ik wel vaker.
Not yetDr. Strangelove schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:44:
Begin gemist. Football’s going home I see.
Of NederlandExocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:06:
Nou, dan moet Zwitserland het maar doen
Pfff, ze waren al dood en begraven, de verlenging was net een minuutje te lang...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als Engeland dit wint op deze manier slaat de hele sfeer daar om, zomaar ineens kans dat ze de finale halen nu.
Ligt weer een Slowaak, die weet nog niet dat ze achter staan.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Laatste minuut Toney erin brengen maakte een groot verschil
Niet voor de 1-1.Harribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:07:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eigenlijk wel, mooi doorgekoptHarribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:07:
Maar Southgate gaat nog wisselen, en dat is niet zijn sterkste punt. Als er hier nog een tweede geel valt, dan wordt het ook nog leuk.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:04:
Tv kan uit ja, dit is klaar. Slowakije compleet op
Dan was Jeroen Grueter geschorsteric.1 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:07:
Kunnen we geen geel geven voor overdrijven?
Met de inzet die Slowakije nu heeft gun ik het Engeland.
Kan je een speler die al gewisseld was weer terug wisselen...?
Wat dat betreft zijn ze irritanter dan de Duitsers en Italianen in hun meest irritante dagen. Liever de Portugezen dan de Engelsen nu.Krukar schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:07:
Als Engeland dit wint op deze manier slaat de hele sfeer daar om, zomaar ineens kans dat ze de finale halen nu.
Als ze nu al zoveel moeite hebben met Slowakije, dan gaat het tegen die knokkers van Zwitserland niet veel beter zijn gok ik.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:11:
Ze zingen alweer coming home... Beetje realisme zou logischer zijn nu
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Ze laten ook nu ze wat ruimte krijgen nog steeds helemaal niets zien…alles weer terug, wat een vervelende ploeg is het toch…mogen het deksel van mij zo nog op de neus krijgen…
Ja hoorFiber schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:09:
Kan je een speler die al gewisseld was weer terug wisselen...?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weet het niet, aan de andere kant was dat een vrije trap geweest
Hello. Is it me you're looking for?
Goede voetballer die Bellingham maar op de een of andere manier staat zijn karakter mij niet aan.
Kan bovengemiddeld vervelend doen als het niet loopt
Mooie kans voor Slowakije!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De Engelsen hoeven niet meer, de Slowaken kunnen niet meer...
De Duitse fans laten ook weer effe van zich horen.
Ik zie nog strafschoppen aankomen zoals Engeland het nu laat zakken.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Dan heb je zijn ploeggenoot aan de andere kant nog niet gevolgd.Harribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:16:
Goede voetballer die Bellingham maar op de een of andere manier staat zijn karakter mij niet aan.
*bij Real dus
Help mij even... Wie?HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:17:
[...]
Dan heb je zijn ploeggenoot aan de andere kant nog niet gevolgd.
*bij Real dus
Edit : niet alleen deze wedstrijd dat ik Bellingham vervelend zie doen, andere wedstrijden ook
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 30-06-2024 20:19 ]
Daarom ‘past’ hij ook zo goed bij dat MadridHarribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:16:
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vinicius
Goede voetballer, een van de beste talenten, maar zo vervelend in zijn gedrag. En beide worden niet afgestraft in La Liga.
Dat bestaat niet in het voetbalExocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:11:
Net als Nederlandse supporters?Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:11:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Denk dat 90% dat wel vind, derde plek is eigenlijk onverdiend nog.
Oh dacht in deze wedstrijd.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:19:
[...]
Vinicius
Goede voetballer, een van de beste talenten, maar zo vervelend in zijn gedrag. En beide worden niet afgestraft in La Liga.
Klopt.
Nu wordt Vinicius ook wel vaak getorpedeerd.
Bellingham begint totaal onzinnige dingen te doen en te schoppen.
Zie zonet die bal over de zijlijn die hij als laatste aanraakte. Wat een verschrikkelijk toneelspel en maar doorgaan erover. Vooral de manier waarop, soortement van arrogantie, verwend kereltje
Enfin
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-06-2024 20:25 ]
Humor:
De tweede goal van Engeland was in de 91e minuut, dat is 4 minuten eerder(!) dan de eerste goal....
De tweede goal van Engeland was in de 91e minuut, dat is 4 minuten eerder(!) dan de eerste goal....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ze gaan zeker nog een kans krijgen die Slowaken.
Ik hoop op penals
Ik hoop op penals
Ik zit niet op te letten....
Op de Belg gaat de wedstrijd opeens verder op de VRT ipv Canvas
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vrije trap door de Depay van Slowakije
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 30-06-2024 20:26 ]
Ben zeer benieuwd, ik gok dat Engeland de 2-1 aanhoud.sNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:25:
Ze gaan zeker nog een kans krijgen die Slowaken.
Ik hoop op penals
Ja, dat doen ze vaker, en ik snap nooit waarom.Superkiwi schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:26:
Kennelijk moet voor hun iets op het eerste kanaal en dan weer op het tweede. Erg logisch midden in een verlenging.
Ik zag opeens het weerbericht en dacht dat het voorbij was. Ze hadden misschien beter het sporza kanaal geheractiveerd voor de sportzomer met 1 stream.Superkiwi schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:26:
Bero en Suslov, billenknijpen voor Engeland
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 30-06-2024 20:29 ]
Gezien de tweede helft lijkt me dat volkomen terechtBeakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:29:
Hoe ironisch zou het zijn als die Slowaken in de laatste minuut scoren 😂
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Bizar. Was even gaan eten, want dacht kat in het bakkie voor Engeland, maar zelfs nu is het dus weer tobben?Matis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:29:
[...]
Gezien de tweede helft lijkt me dat volkomen terecht
Engelsen roepen het ook wel een beetje over zichzelf af. Voetballen enkel naar achterenBeakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:30:
Bizar. Was even gaan eten, want dacht kat in het bakkie voor Engeland, maar zelfs nu is het dus weer tobben?
Pas 4 kaarten voor Slowakije en 3 voor Engeland
als dit nog 2-2 wordt breken de Engelsen dat stadion af
Dit doen ze ook bij wielrennen. Zet het meestal op de achtergrond op, en dan laten ze je binnen één uur twee keer van kanaal wisselen.cy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:28:
[...]
Ik zag opeens het weerbericht en dacht dat het voorbij was. Ze hadden misschien beter het sporza kanaal geheractiveerd voor de sportzomer met 1 stream.
Misschien om te kijken of je wel echt oplet?
Zo’n groot stadion heeft Schalke toch niet meer nodigcy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:32:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Prima hoor. Duitsers zijn keien in opnieuw (op)bouwency-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:32:
Meestal vanwege het nieuws of zo, maar op Canvas is er nu echt niets speciaals te zien als ik naar de programmatie kijk.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:32:
[...]
Dit doen ze ook bij wielrennen. Zet het meestal op de achtergrond op, en dan laten ze je binnen één uur twee keer van kanaal wisselen.
Misschien om te kijken of je wel echt oplet?
Bizar dit. Niet eens een plan om dan gebruik te maken van de ruimteMatis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:31:
[...]
Engelsen roepen het ook wel een beetje over zichzelf af. Voetballen enkel naar achteren
Zit je ineens in een bunker voetbal te kijken 😅Matis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:33:
[...]
Prima hoor. Duitsers zijn keien in opnieuw (op)bouwen
De Belgen zijn gewoontedieren, dus als iets is op Canvas, dan zal het er ook rond die tijd zijn.cy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:34:
[...]
Meestal vanwege het nieuws of zo, maar op Canvas is er nu echt niets speciaals te zien als ik naar de programmatie kijk.
Weet nog wel met die aanslag bij het stadion. Niets kwam in beeld of enige nieuws, want het paste niet in het schema. Echt zo wazig.
Zo sneu voor de NOS dat ze nou te kort tijd hebben voor reclames voor 21:00, wat dat betreft ik hoop nog op een goeie penalty shootoutbazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:52:
Mooi. Wel het geluid maar niet de beelden van de reclame
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pickford denkt dat hij Rüdiger is
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wat een klapjosti die Pickford
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024