Achter de bal blijven. Dat leer je in de jeugd al
Zou hilarisch zijn geweest als die zou zitten.
Zou toch wat zijn Engeland ook naar huis, wat een futloos team weer echt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
wat doe die idiote pickford toch steeds uit z'n box
Die heeft het hele seizoen niet gespeeld. Maar als hij dat wel had gedaan speelde pickford nog steeds denk ikcy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:13:
Pickford is toch een rare. Misschien moeten ze toch maar Ramsdale in het doel zetten.
Elect a clown, expect a circus.
ze hebben in Engeland echt wel een probleem met doelmannen. Overvloed van talent op elke positie behalve daar.Slasher schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:15:
[...]
Die heeft het hele seizoen niet gespeeld. Maar als hij dat wel had gedaan speelde pickford nog steeds denk ik
Je doelt op de haarband?BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:14:
[...]
Ja het lijkt weer alsof er niks over Nederlanders gezegd mag worden, alleen over buitenlandse voetbalspelers, team/coach en supporters.
Oja, Bozenik, was die helemaal vergeten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Toch zijn die Engelsen nu wel wat dynamischer.
Hello. Is it me you're looking for?
Slowakije komt goed weg.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben een Arsenal fan, en het is terecht dat Ramsdale er niet meer opstaat.cy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:13:
Pickford is toch een rare. Misschien moeten ze toch maar Ramsdale in het doel zetten.
Het is geen slechte keeper, verre van zelfs, maar als je het vergelijkt met Pickford dan hebben ze allebei ontzettend veel foutjes. Dit zou Ramsdale ook zijn overkomen bijvoorbeeld.
Het enige is wel dat Ramsdale veel beter op de lijn is in mijn ogen.
Engeland moet geen hoge ballen spelen. Ze kunnen er beter langs dribbelen, daar hebben ze de spelers ook voor
Tis wel veel beter als de eerste helft iddiamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:19:
Toch zijn die Engelsen nu wel wat dynamischer.
Elect a clown, expect a circus.
Om m in de muur te schietenGrindtegel schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:19:
mooie plek voor trippier
Onder andere. Maar ik heb ook posts voorbij zien komen over het haar van anderen en iets van een dikke reet van een vrouw in het beeld.
Zal nog wel meer gezegd worden, ik lees niet alles.
[ Voor 8% gewijzigd door BlazeMuis op 30-06-2024 19:22 ]
Je bent niet aan het ijshockeyen, of komt hij daar van daan?
Dat was ook wel een overtreding toch? Zo inkomen na balverlies...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het spel van de Slowaken is wel uit de categorie Ron Beton op dit moment.
Het is wel duidelijk wie er moet winnen van de scheids.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Wie je haar Instagram? Ik volg die namelijk..BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:22:
[...]
Onder andere. Maar ik heb ook posts voorbij zien komen over het haar van anderen en iets van een dikke reet van een vrouw in het beeld.
Zal nog wel meer gezegd worden, ik lees niet alles.
Maar serieus, je ziet het echt overal voorbij komen. Ook in F1 topic. Ja, sommige vrouwen zijn mooi om te zien, maar wat moet je nou met hun Instagram? Alsof ze zitten te wachten op jouw persoonlijk.
JukeboxBill schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:24:
Het is wel duidelijk wie er moet winnen van de scheids.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb niet alles gezien want ben in de tuin bezig en aan het koken ondertussen maar iedere keer als ik kijk doet er een sloveen toch iets lomps 😃
Er werd over de Jong gezeurd, maar hoeveel hebben zij er wel niet pff
Heb jij Sloveense buren?sNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:25:
Ik heb niet alles gezien want ben in de tuin bezig en aan het koken ondertussen maar iedere keer als ik kijk doet er een sloveen toch iets lomps 😃
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tempo ligt veel te laag. Ze komen er nooit doorheen op deze manier.
Bellingham is ook maar een schim van wat hij is bij z'n club.
Bijna de 70ste minuut, nog geen corner voor de Slowaken.
Gewoon doorspelen die staat straks wel weer op.
Wordt straks met de Spanjaarden ook. Geef er gewoon geel voor.
Wordt straks met de Spanjaarden ook. Geef er gewoon geel voor.
Duda staat al weer..
⏩ PVOutput☀️
“Oh ik krijg m’n zin niet?” Op magische wijze genezen
Bellingham houdt in op de momenten dat hij de bal heeft.. dan wacht ie op zijn tegenstander en wil hij het duel aan gaan..ipv dat je gewoon versneld..Advizor schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:27:
Tempo ligt veel te laag. Ze komen er nooit doorheen op deze manier.
Maar goed. Zonde dat Engeland niet kan.
Op deze manier heeft Slowakije ook mijn sympathie niet.
Slowaken vallen te ver terug nu, dat is gevaarlijk al snap ik het wel. 20minuten is nog een lange tijd als Engeland de druk nog meer gaat opvoeren
Goeie kans dat Gelsenkirchen 70 jaar later opnieuw gesloopt wordt door de Engelsen.
Wat verwacht je nou precies van zo'n voetballand? Dat ze met 1-0 voor komen is al een klein wonder dus laat staan volhouden tegen veel betere voetballers.Millie-ano schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:29:
[...]
Op deze manier heeft Slowakije ook mijn sympathie niet.
In ieder geval niet dat oeverloze tijdrekken en op de grond "kermen" ... Als er niks is.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:30:
[...]
Wat verwacht je nou precies van zo'n voetballand? Dat ze met 1-0 voor komen is al een klein wonder dus laat staan volhouden tegen veel betere voetballers.
Nee, maar het schoppen is wel vervelend.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:30:
[...]
Wat verwacht je nou precies van zo'n voetballand? Dat ze met 1-0 voor komen is al een klein wonder dus laat staan volhouden tegen veel betere voetballers.
Engeland is wel kampioen breien. Frank de Boer zou er trots op zijn
Meen mij te herinneren dat IJsland wel een stuk meer voetballend actief was destijds.
De Slowaken komen er soms behoorlijk hard in maar dat moeten die Engelsen wel gewend zijn toch?
Nog steeds een vermakelijk potje overigens.
Nog steeds een vermakelijk potje overigens.
Ja is het ook, maar ik zou ook alles doen wat in mijn macht ligt om in de kwart finale te komen. Het is niet mooi en niet netjes, maar doen ze dit niet dan verliezen ze hoe dan ook.
Slowakije was het eerste kwartier goed, maar daarna is het wel matig. Beetje hopen op een goede afloop zo als ze nu spelen.
Lol, een man met Duits shirtje zit breed lachend in het publiek.
Don't mention the war...Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:34:
ah blijkbaar stopt Southgate er ook mee als ze het EK niet winnen, dus nog een kwartiertje bondsdcoach
Es bleibt zuhauseMaarten_E schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:34:
Zal hoe dan ook niet zijn keuze zijn als ze deze verliezency-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:34:
ah blijkbaar stopt Southgate er ook mee als ze het EK niet winnen, dus nog een kwartiertje bondsdcoach
Kane toch
Stel voor Turkije tegen Engeland, wat voor publiek krijg je dan.
Ook Kane’s derde balcontact van de wedstrijd gaat er niet in
Dat was een grote kans
Kane kopt zo'n kans normaal wel raak
Slowakije mag dan niet alles zijn, dat disciplinaire geconcentreerde verdedigen is echt een must voor zo'n toernooi
Kane kopt zo'n kans normaal wel raak
Slowakije mag dan niet alles zijn, dat disciplinaire geconcentreerde verdedigen is echt een must voor zo'n toernooi
Turken, Britten en een paar Duitsers?dragonwith schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:37:
dan gaan ze veel Duitse ME-ers nodig hebbendragonwith schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:37:
Die hadden ze voor het EK al moeten lozen, wat een armoedig elftalcy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:34:
Ook Kane’s vierde balcontact….
De Arsenal connectie daar zichtbaar, op Kane na dan.
Southgate is niet de eerste coach die het niet aan de praat krijgt bij Engeland
De schamele doch goede kansen afmaken zou natuurlijk ook helpen
Als die Engelsen zo nodig willen winnen kan dat dan even in de reguliere speeltijd? Wil zo toch echt even rustig eten
wel leuk om te zien hoe snel die keeper kon opstaan, kunnen de andere voetballers les krijgen?
Dit is een account.
Zondagavond bord op schootBeakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:41:
Als die Engelsen zo nodig willen winnen kan dat dan even in de reguliere speeltijd? Wil zo toch echt even rustig eten
Wij doen het ook. Heeft er niets mee te maken, maar je moet het schijnbaar altijd benoemen.
Op de ZDF: “Southgate, conservatiever als de Torries”
Nu pas je 2de wissel doen terwijl het zo dramatisch loopt.
Dan heb je zo'n sterke bank en je brengt nu pas de tweede wissel in het veld.
Dure gok op een gelijkmaker in reguliere speeltijd.. en dan nog frisse wissels kunnen brengen in verlenging. Ben bang dat het over is.
Alsof de trainer al uit gaat van een verlenging...Chelseamarre123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:43:
Iedereen zit schijnbaar achter Eze aan, wij ook, maar vind het geen Hazard 2.0.
Slowakije speelt het niet uit. Kan ze duur komen te staan.
Slowakije stuntelt en alsnog lukt het Engeland niet.
Easy...?HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:45:
Iedereen zit schijnbaar achter Eze aan, wij ook, maar vind het geen Hazard 2.0.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De Tsjechen Slowaken hebben niet zoveel energie meer, hopelijk houden ze dit nog tien minuten vol..
[ Voor 8% gewijzigd door iamerwin op 30-06-2024 19:53 ]
Ze kunnen misschien Klopp overtuigen om het te doen want wie anders.Harribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:40:
Southgate is niet de eerste coach die het niet aan de praat krijgt bij Engeland
Het lijkt Koeman wel, die doet dit ook altijd. Of brengt dan twee middenvelders in. Gelukkig is Eze redelijk snel.Chelseamarre123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:43:
Tjechie en Slowakije zijn al enige tijd uit elkaar..iamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:48:
De Tsjechen hebben niet zoveel energie meer, hopelijk houden ze dit nog tien minuten vol..
sterk want die doen niet meer meeiamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:48:
De Tsjechen hebben niet zoveel energie meer, hopelijk houden ze dit nog tien minuten vol..
Wat zijn de Tsjechen aan het doen dan?iamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:48:
Hebben de Engelse ook de nijging dat het perse een Engelse coach moet zijn?cy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:48:
[...]
Ze kunnen misschien Klopp overtuigen om het te doen want wie anders.
Ze delen de rechten met ITV.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:47:
Hmm dacht even te gaan genieten op de BBC, maar was vergeten dat het 2024 is.
Laten we smeken dat dit nooit hier in NL komt. Want dan moet je dus meerdere abonnementen nemen.
En dan afvragen waarom mensen IPTV gebruiken.
Laat ze het maar niet horen in Bratislavaiamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:48:
ITVX is gratis, VPN aan en gaan.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:49:
[...]
Ze delen de rechten met ITV.
Laten we smeken dat dit nooit hier in NL komt. Want dan moet je dus meerdere abonnementen nemen.
En dan afvragen waarom mensen IPTV gebruiken.
Blijkbaar vandaar de keuze voor of potter of howemarijn15 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:49:
[...]
Hebben de Engelse ook de nijging dat het perse een Engelse coach moet zijn?
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024