Het is wat je er mee doet idd
Southgate is een laffe couch net als Koeman, vasthouden aan mensen die niets presteren.gambieter schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:31:
Ik zou Kane opofferen, die brengt niets.
Maar Southgate doet niets tot hij gedwongen wordt. Die 1-0 valt er vroeg genoeg voor. Nette goal ook.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ach, in Almelo raken ze al wild van een stoplicht...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Uit nieuwsgierigheid, waarom?DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:26:
Ik ben stiekem ook wel een beetje voor elke Engelse tegenstander.
Elect a clown, expect a circus.
Wat is dat eigenlijk met die kapotte sokken? Heb ik iets gemist?
Engelse fans fluiten tegen hun eigen team? ik volg het niet.
Minder warm is de theoriebazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:38:
Ik vind persoonlijk van niet, ben totaal geen fan van stats namelijk. Je kunt namelijk op papier een slecht team hebben, maar als iedereen daar wel werkt en keihard zijn best doet, dan ben je zomaar sterker.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:35:
[...]
Het is wat je er mee doet iddmaar je zou wel een veel betere selectie moeten kunnen maken in theorie.
Verder zit er bij Engeland geen enkel idee achter. De ruimtes zijn zo groot, en is eigenlijk laat de wingers maar lopen, en gooi het in de 16.
Snap dat keepers beschermt moeten worden, maar sommige zijn ook niet lekker volgens mij.
Als ik het goed heb minder druk op bepaalde spieren?bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:38:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Minder strak. "Losser". Vrij bewegen...bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:38:
Maar bij de meeste.. omdat hij het ook doet...
Denk ik.
Nee, ze fluiten tegen de manager. Niemand is fan van hem, dat was al van voor het EK.dragonwith schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:38:
Engelse fans fluiten tegen hun eigen team? ik volg het niet.
Ja, er zitten ook minder leuke mensen tussen, maar ze fluiten voor het laffe spel dat hij speelt.
And…. It’s coming home again..!!
In dit geval; de bus
In dit geval; de bus
Dat en ook het Engelse team vind ik niks.
Ik kijk graag om vermaakt te worden. En zo vallen een paar van de betere landen, heel snel af.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was ook maar een geintje natuurlijk, want dit soort dingen maken een EK juist mooi. De spelers van Engeland zijn simpelweg gewoon beter, maar hebben misschien niet de juiste inzet, trots en team gevoel wat een klein land met spelers die minder succes kennen wel heeft.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:39:
[...]
Ik vind persoonlijk van niet, ben totaal geen fan van stats namelijk. Je kunt namelijk op papier een slecht team hebben, maar als iedereen daar wel werkt en keihard zijn best doet, dan ben je zomaar sterker.
Verder zit er bij Engeland geen enkel idee achter. De ruimtes zijn zo groot, en is eigenlijk laat de wingers maar lopen, en gooi het in de 16.
Hmmm, is hij niet de afgelopen 10 jaar de coach? ben niet helemaal up to date met de drama.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:41:
[...]
Nee, ze fluiten tegen de manager. Niemand is fan van hem, dat was al van voor het EK.
Ja, er zitten ook minder leuke mensen tussen, maar ze fluiten voor het laffe spel dat hij speelt.
Die veroorzaken toch geen problemen dit toernooi?
Het openbaar vervoer gebruikt geen enkel team. Maar je moet wel opletten dat je op tijd je ijskast dicht doet en de lampen uit.. dat maakt namelijk het grootste verschil, niet het onnodig vliegen.Deruxian schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:41:
And…. It’s coming home again..!!
In dit geval; de bus
Oja, dat bestaat ook nog. Maar dat is wel de stad met relatief de meeste Turkse inwoners. Dus zal het getoeter wel na wedstrijden van Turkije verwachten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar die spelen in principe toch meer wedstrijden, omdat deze clubs vaak ver komen in de beker en Europa. Bellingham zit dit jaar op zo’n 3600 minuten en Kane op bijna 4000. Als ik zo de minuten kijk van alle spelers dan zitten de meesten rond die koers.Krukar schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:33:
[...]
Bellingham zit bij Real en Kane bij Bayern, dat zijn geen PL spelers met 70 wedstijden in de benen. Maar zij lopen er ook allebei als zoutzakken bij.
Begin gemist. Football’s going home I see.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik las Tukkerse inwoners en wilde reageren "maar dat is toch in ieder Twents stad of dorp toch 100%"?Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:43:
[...]
Oja, dat bestaat ook nog. Maar dat is wel de stad met relatief de meeste Turkse inwoners. Dus zal het getoeter wel na wedstrijden van Turkije verwachten.
Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:40:
[...]
Als ik het goed heb minder druk op bepaalde spieren?
Wat is het nou?Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:40:
[...]
Als ik het goed heb minder druk op bepaalde spieren?
Either way. Elke generatie heeft zo wel zijn fratsen qua sokken, scheenbeschermers en haarbanden denk ik.
Klopt, dus na 10 jaar is het wel tijd voor een moderne jonge coach, zoals bij de Duitsers gisteren.dragonwith schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:42:
[...]
Hmmm, is hij niet de afgelopen 10 jaar de coach? ben niet helemaal up to date met de drama.
Naja, wat ik twee keer heb herhaald.bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:44:
[...]
[...]
Wat is het nou?
Either way. Elke generatie heeft zo wel zijn fratsen qua sokken, scheenbeschermers en haarbanden denk ik.
In ieder geval iets met de spieren/pezen.
Mjah, dat is 40 wedstrijden en een stuk minder dan de genoemde 70 eerder in dit topic.MadDogMcCree schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:43:
[...]
Maar die spelen in principe toch meer wedstrijden, omdat deze clubs vaak ver komen in de beker en Europa. Bellingham zit dit jaar op zo’n 3600 minuten en Kane op bijna 4000. Als ik zo de minuten kijk van alle spelers dan zitten de meesten rond die koers.
Dat was mijn hele punt ook, volgens mij ligt het niet aan het feit dat die spelers moe zijn, maar meer aan het feit dat dit Engeland een hoop sterspelers is die geen team vormen, gecombineerd met een coach die dan niet de beslissing durft te nemen om een paar nodige wissels door te voeren.
Je hebt ongeveer 750 Engelse breedte pasen gemist en 400 ballen terug op de keeper. 🤷🏼♂️Dr. Strangelove schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:44:
Hello. Is it me you're looking for?
Ik betwijfel dat. Steeds meer randstedelingen die deze kant optrekken. Dat mot'n wie hier nit heb'n.Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:44:
[...]
Ik las Tukkerse inwoners en wilde reageren "maar dat is toch in ieder Twents stad of dorp toch 100%"?
Heeft Engeland al gescoord?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij doet ook geen loopacties, maakt geen ruimte en doet eigenlijk niets. Kun je beter een Palmer, Gordon of Watkins hebben, vers bloed die wel werken en lef hebben.eric.1 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:32:
Geen enkele spits brengt wat indien er geen goede ballen komen:). Het is gewoon erg matig. Ik denk niet dat Kane opofferen veel brengt. Vervang de rechter flank maar gewoon.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Slowakije stelt ook niet veel voor, een beetje counteren en doodschoppen uitdelen.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Op zich heb je daar wel een punt. Maar, laten ze de rest dan wel eens naar voren passen ipv naar achteren. Iedere keer wanneer ik denk "nu kunnen ze iets doen" gaat ze weer naar achterengambieter schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:46:
[...]
Hij doet ook geen loopacties, maakt geen ruimte en doet eigenlijk niets. Kun je beter een Palmer, Gordon of Watkins hebben, vers bloed die wel werken en lef hebben.
Dat is een hele jonge gozer lijkt wel, doet het prima zou ik zeggen. Meestal zie je altijd wel 50 plussers als coaches.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:45:
[...]
Klopt, dus na 10 jaar is het wel tijd voor een moderne jonge coach, zoals bij de Duitsers gisteren.
Misschien hebben we dat ook bij ons team nodig
Italië weg. Engeland hard op weg om af te vallen. Dan moet Oranje toch de finale kunnen halen zou je zeggen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Effectief genoeg om de eerste helft door te komen met een voorsprong. Intelligent gevoetbald, niet mee proberen te gaan in hun veel betere voetbalspel.JukeboxBill schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:48:
Slowakije stelt ook niet veel voor, een beetje counteren en doodschoppen uitdelen.
MinstensMog schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:49:
Italië weg. Engeland hard op weg om af te vallen. Dan moet Oranje toch de finale kunnen halen zou je zeggen.
Nagelsmann is 34.dragonwith schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:48:
[...]
Dat is een hele jonge gozer lijkt wel, doet het prima zou ik zeggen. Meestal zie je altijd wel 50 plussers als coaches.
Misschien hebben we dat ook bij ons team nodig
Hehe nee Zwitserland, Oostenrijk en Spanje komen wij allemaal niet voorbij.Mog schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:49:
Engeland = Nederland, op papier een groot land, maar die gaan niet ver komenMog schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:49:
Maar allemaal gedisciplineerd aan het verdedigen.JukeboxBill schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:48:
Top, op het UHD kanaal reclame geluid met live beeld uit het stadion
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Italië speelde als een natte krant in de voorrondes; eruitMog schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:49:
Engeland speelde als een natte krant in de voorrondes; klaar om eruit te vliegen
Nederland speelde als een natte krant in de voorrondes; vul maar in
ik zie een patroon
Zou daarmee dus die ploegen waardoor ze zijn uitgeschakeld niet onderschatten. Van die Roemenen heb je ook nog niet zomaar gewonnen. Al die ploegen vechten het snot voor de ogen. Zij mogen, terwijl ze weten dat een Italië en een Engeland moeten.Mog schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:49:
Hen nteresseert het geen moer die hele kaart en dat de heertjes van de grotere landen geen tikjes willen krijgen.
Mooi. Wel het geluid maar niet de beelden van de reclame
Mwa, laten we niet te snel conclusies trekken. In tegenstelling tot Italië is Engeland al wel enigszinds gevaarlijk geweest. Ze kunnen er zo een inprikken.
+1 voor het gebruik van het woord “ijskast”HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:43:
[...]
Het openbaar vervoer gebruikt geen enkel team. Maar je moet wel opletten dat je op tijd je ijskast dicht doet en de lampen uit.. dat maakt namelijk het grootste verschil, niet het onnodig vliegen.
grappig wel dat plannen altijd in de ijskast worden gezet maar nooit in de koelkast.
Moeten we echt tegen Wout Brama aankijken?
Vond hem altijd zo irritant en nu heeft dus de npo bedacht, doe die kerel op tv... Thnx
Vond hem altijd zo irritant en nu heeft dus de npo bedacht, doe die kerel op tv... Thnx
Wat is dat nou weer voor haarstijl van die vrouw bij NPO 1
Dat krijg je als je op de fiets naar je werk gaatBlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:59:
Heeft ze al jaren zo toch?
Geen speld tussen te krijgen.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:56:
Goede analyse bij de Belg, ging een hoop fout bij Engeland
Beetje kansloos ook om daarover te zeuren, laat mensen in hun waardeSilentSimon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:04:
Heeft ze al jaren zo toch?
Goed geen wissels, Southgate het is nu erop of eronder, het behouden en visielozespel mag overboord.
Ik verkies leuk commentaar boven beeld. Dat zou ik vroeger niet zo snel hebben gedaan.loekf2 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:51:
Top, op het UHD kanaal reclame geluid met live beeld uit het stadion
Wordt tijd dat H265 of AV1 de standaard gaat worden. Dan kunnen we eindelijk af van die 1080p streams.
Volgens mij duurt een wedstrijd 2x 45 minutenDr. Strangelove schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:44:
Maar de voortekenen zijn niet best.
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 30-06-2024 19:07 ]
Goh. Het Engelse team heeft schijnbaar niet met elkaar gesproken in de rust.
Snap ik, niemand die Kane verstaat.iamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:07:
Goh. Het Engelse team heeft schijnbaar niet met elkaar gesproken in de rust.
Huppa 1-1
Lijkt mij welLZ86 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:09:
Buitenspel?
Buitenspel dus
Ik zit even niet te kijken maar weet precies wie het betreft…BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:59:
Enerzijds misschien kinderachtig maar anderzijds bespreekt men ook het uiterlijk van de voetballers toch?
Kon ik zelfs zien, buitenspel.
Ongelooflijk jaforzav schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:10:
Wat ongelofelijk dom van Foden zeg
No Goal HYPE!
En dat zegt heel wat tegenwoordigiamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:10:
Kon ik zelfs zien, buitenspel.
Spreekt tegenwoordig Duits? 😋
Zo'n kans moet je niet afgeven maar zelf maken
Absoluut! Alhoewel ik van veraf best nog okee zien kan, dichtbij wordt een probleem…
Vraag mij af; stel hij had hem niet aangeraakt, hadden we dan niet dezelfde situatie als met Dumfries?forzav schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:10:
Als het daarbij blijft vind ik het primaExocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:12:
De gelijkmaker gaat wel vallen als dit zo doorgaat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pickford is toch een rare. Misschien moeten ze toch maar Ramsdale in het doel zetten.
Haha ik doelde meer op de teennagels buitenspel, maar gelukkig dat je nog van veraf een boek kan lezeniamerwin schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:11:
[...]
Absoluut! Alhoewel ik van veraf best nog okee zien kan, dichtbij wordt een probleem…
Ja het lijkt weer alsof er niks over Nederlanders gezegd mag worden, alleen over buitenlandse voetbalspelers, team/coach en supporters.Deruxian schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:10:
[...]
Ik zit even niet te kijken maar weet precies wie het betreft…
Enerzijds misschien kinderachtig maar anderzijds bespreekt men ook het uiterlijk van de voetballers toch?
Waarom dom?forzav schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:10:
Slowakije speelt zelfs in hetzelfde kleur shirt als IJsland destijds...
Pfffft ook net mis.
Pfffft ook net mis.
Pickford die dan altijd kijkt naar zjjn teamgenoten.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024