[Voetbal] Centraal EK 2024 topic

Pagina: 1 ... 39 ... 92 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:46:
Vroegah hadden we "aangeschoten hands". De arm was in een natuurlijke positie en de bal werd van een meter afstand geschoten, waardoor er geen enkele kans is om de arm uit de weg te halen.

Voeg daarbij walgelijk slecht geschreven regels, een scheidsrechter als Michael Oliver die niet bekend staat om het aanvoelen van het spel en een bagger VAR Stuart Atwell, en je krijgt dergelijke alechte beslissingen die het thuisvoordeel versterken.

De PL VAR is bekend incompetent.
Laten we ajb geen wedstrijd 'aan gaan voelen' in beslissingen, maar die gewoon zwart/wit hanteren.
Ik vind het nog 10.000x ergerlijker als dit in de ene wedstrijd wel hands is en de andere niet 'want andere wedstrijd'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:49

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 13:01:
[...]

Laten we ajb geen wedstrijd 'aan gaan voelen' in beslissingen, maar die gewoon zwart/wit hanteren.
Ik vind het nog 10.000x ergerlijker als dit in de ene wedstrijd wel hands is en de andere niet 'want andere wedstrijd'
Mee eens. Desnoods is alle hands altijd hands. En ja, dan gaan we op armen mikken, maar de buitenspelval is ook het uitlokken van een overtreding en hoe spelers benen zoeken in de 16 ook. Betere een 100% heldere regel waar je je tegen kan wapenen dan dit.

Alsof hockey geen mooie sport, omdat ze op voeten mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:49

ZieMaar!

Moderator General Chat
RCBL schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:37:
[...]

Scoringskans ik ook zo voor alles uitlegbaar. Wie bepaalt of en wanneer het een scoringskans is? En aan welke criteria moet een scoringskans voldoen.
Eens hoor, dat wordt lastig. Maar de straf voor een echte scoringskans en iets marginaals in de hoek van de 16 waarbij de aanvaller met zijn rug naar de goal staat is gelijk. Dat is wel een beetje vreemd.

Wellicht een combi van duidelijke regels én een challenge systeem. Buitenspel en doellijn zou ik wel altijd checken, dat is 1 of 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-06 15:25
toolkist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:59:
[...]

Waarom zou dat moeten? Dat betekent dat er ergens anders iemand van de tegenpartij vrij staat...
Elk voordeel heeft z'n nadeel ;)
Ik bedoelde niet perse in het doel, maar gewoon gaan staan zoals een keeper voor zijn doel staat om per ongeluk de bal tegen je handen te laten schieten. Dat zou onnatuurlijk zijn en duidelijk hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Deruxian schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:34:
Zojuist even de kritieke momenten terug gezien van Duitsland-Oostenrijk maar ik snap de hele discussie niet. Het was buitenspel en er werd hands gemaakt. Die pannenkoek had maar zijn armen achter zijn rug moeten houden in plaats van een soort “hallo” (nee, ik maak hem niet), te doen. Terechte penalty.

Kijk dat het nu een soort circus wordt, de scheids zichzelf en de VAR -onbewust- te kakken zet, het tempo vermoord wordt is het daadwerkelijke probleem. Maar ga niet klagen over de perfecte beslissingen. Met de VAR is het all in of niks. Bij tennis gaan ze ook niet zeggen van “jaaaa dit was zo close, deze telt als dat hij de lijn geraakt heeft!.
Ja Femke Bol heeft ook aangegeven dat ze de 400 meter horden met de handen op haar rug gaat rennen, want dat is sneller :+ ;)

Je ziet toch dat hij mee rent? Dat kan je toch niet vergelijken met iemand die "stil" staat te verdedigen? Je zou als aanvaller nu beter kunnen gaan trainen om een hand te raken in het strafschopgebied dan op voorzetten als je zo makkelijk een strafschop krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 13:19:
[...]

Ja Femke Bol heeft ook aangegeven dat ze de 400 meter horden met de handen op haar rug gaat rennen, want dat is sneller :+ ;)

Je ziet toch dat hij mee rent? Dat kan je toch niet vergelijken met iemand die "stil" staat te verdedigen? Je zou als aanvaller nu beter kunnen gaan trainen om een hand te raken in het strafschopgebied dan op voorzetten als je zo makkelijk een strafschop krijgt.
Tja hij schiet en hij wappert hoog met zijn hand.
Genoeg verdedigers die gewoon handjes op de rug hebben. Femke mag prima met de handen op de rug hebben, ook van de VAR

Dat het kinderachtig is en misschien niet goed voor het spel is anders wat. Maar we hebben de VAR, we hebben de regel en dat is het

[ Voor 8% gewijzigd door Deruxian op 30-06-2024 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:12
bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:18:
[...]
Dan verplaats je de grens en krijg je weer discussie over of de speler wel of niet geheel voorbij de laatste verdediger was. Een grens is een grens en de VAR bewaakt dat eerlijker.
Je verplaatst inderdaad de grens, en dat voorkomt inderdaad niet dat er gevallen zijn waar je er maar net over bent (inclusief eventuele discussie). Maar dat is ook niet het idee achter deze aanpassing. De bedoeling is om het voordeel bij de aanvaller te leggen. Vroeger was het bij twijfel niet vlaggen. Nu kan met Zwitserse preciesie worden vastgesteld of het buitenspel is. Er is geen twijfel meer (buiten al dan niet deelnemen aan het spel) dus maak de regel dan zo dat die in het voordeel van de aanvaller werkt.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:45
T-MOB schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:27:
[...]

Je verplaatst inderdaad de grens, en dat voorkomt inderdaad niet dat er gevallen zijn waar je er maar net over bent (inclusief eventuele discussie). Maar dat is ook niet het idee achter deze aanpassing. De bedoeling is om het voordeel bij de aanvaller te leggen. Vroeger was het bij twijfel niet vlaggen. Nu kan met Zwitserse preciesie worden vastgesteld of het buitenspel is. Er is geen twijfel meer (buiten al dan niet deelnemen aan het spel) dus maak de regel dan zo dat die in het voordeel van de aanvaller werkt.
Dat snapte ik wel en ik ben het ook eens met het uitgangspunt dat het voordeel bij de aanvaller zou moeten liggen. Alleen bij een VAR-besluit is daar per definitie geen sprake meer van. De VAR maakt namelijk dat er een harde controleerbare grens is middels beelden en technologie (chip in de bal). Je kan de regel aanpassen en meer voordeel aan de aanvaller geven, daarmee verdwijnt niet de discussie over het milimeterspel met dito discussie dat we door de VAR geregeld aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01:00
St@m schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 17:05:
[...]

Nice, Lucky you :)
Die eerder genoemde vrienden hebben nu kaarten voor Roemenië, twijfelen nog..
Blijkbaar twijfelden er meer, ik krijg nu een mail van de UEFA dat ik alsnog kaarten kan kopen, zelfs 2 stuks... beetje kort dag, jammer dat het niet net over de grens gespeeld wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:07
Het meest hinderlijke van de VAR zijn de soms minutenlange onderbrekingen. Laatst duurde het wel 5 minuten.
Het wordt tijd dat hier AI wordt ingezet, volledig automatisch en weer net zo snel een beslissing als voorheen met alleen de scheidsrechter.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 30 juni 2024 @ 13:26:
[...]

Tja hij schiet en hij wappert hoog met zijn hand.
Genoeg verdedigers die gewoon handjes op de rug hebben. Femke mag prima met de handen op de rug hebben, ook van de VAR

Dat het kinderachtig is en misschien niet goed voor het spel is anders wat. Maar we hebben de VAR, we hebben de regel en dat is het
Ik vraag me echt af of jij zelf op een veld hebt gestaan als je het over 'hoog wapperen' ... Je kan simpelweg niet bewegen met de armen op de rug. Het is aangeleerde houding wat tegen natuurlijk is t.o.v. de in beweging zijn en de actie die je wil uitvoeren/remmen/springen/vallen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:04
JukeboxBill schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:51:
Het meest hinderlijke van de VAR zijn de soms minutenlange onderbrekingen. Laatst duurde het wel 5 minuten.
Het wordt tijd dat hier AI wordt ingezet, volledig automatisch en weer net zo snel een beslissing als voorheen met alleen de scheidsrechter.
Alsjeblieft niet zeg. Gewoon een tijdslimiet instellen. Indien de VAR geen eenduidige conclusie kan vormen binnen (noem eens wat) 20s -> oordeel arbitrage op het veld. Klaar. Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-06 14:20
Anoniem: 2094984 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 06:37:
[...]

[...]

Een schoolvoorbeeld van roepen dat iets niet mag, ondanks dat de regel al jaren hetzelfde is.

2007/08 - Feinting to take a penalty kick to confuse opponents is permitted as part of football.

2010/11 - Feinting in the run-up to take a penalty kick to confuse opponents is permitted as part of football.

2016/17 - 2024/25 (feinting in the run-up is permitted)
Ik zeg ook nergens dat die regel er is, of nieuw is, maar vooral dat het een regel is die het spel er niet leuker op maakt of waar het spel er beter op wordt. Zoals heel veel veranderingen en regels.
Veel veelal simpele regels worden vager en meer aan interpretatie onderhevig. Of zijn (nog meer) in het voordeel van een kant. De strafschop (die je eerder wel in een vloeiende aanloop moest nemen) is meer en meer aangepast, maar altijd alleen in het voordeel van de strafschopnemer.
Dat de keeper niet te vroeg van de lijn mag komen lijkt mij een logische, maar dat je tegenwoordig niet meer in een keer hoeft te nemen haalt de spanning er wel wat af. Tenzij erg slecht genomen is de keeper bijna kansloos gemaakt.

Punt wat ik ermee wil maken is dat je teveel discussie regels hebt omdat het interpretabel is aan de ene kant en omdat je als keeper minder op strafschoppen kan trainen omdat niet meer in te schatten is wat een speler doet, die heeft veel meer mogelijkheden gekregen. Met in een keer aanlopen en nemen kan je vaak net wat beter inschatten wat een speler zal doen, de kant goed kiezen en moet de speler de strafschop gewoon beter nemen.

Zelfde met de 'intensiteit' regel (blijkbaar) zoals die wordt toegepast bij slaande beweging. Dat hoort er gewoon niet bij, dus bestraffen.
En Mario van den Ende zei het ook goed, als de regels op papier helder zijn, wordt er niet consequent op toegezien. De ene keer gaat die voor iets op de stip, waar het de andere keer niet gebeurt. Dat is voor speler (en supporters) erg frustrerend en totaal ondoorzichtig. Het werkt ook nog eens de suggestie van bevoordelen van bepaalde clubs/ landen in de hand (waarmee ik niet beweren wil dat dit ook zo is) terwijl je dat door deugdelijke eenduidige regels weg kan nemen.

Het buitenspel moment kan ik echt wel billijken, met de chip en de beelden. Maar die handsbal met de hand van zo'n korte afstand tegen de hand die in een natuurlijke positie is van iemand die rent/ sprint, wordt soms wel en soms niet gegeven. Dus blijkbaar interpretabel en dat moet eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:44
eric.1 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:57:
[...]

Alsjeblieft niet zeg. Gewoon een tijdslimiet instellen. Indien de VAR geen eenduidige conclusie kan vormen binnen (noem eens wat) 20s -> oordeel arbitrage op het veld. Klaar. Next.
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
@jbdeiman Snap niet dat je dit soort buitenspel dan wel weer trekt, want je zet techniek tegenover op het oog beoordelen van een aanvaller. Probeer eens precies gelijk te gaan staan met iemand 10 meter naast je.

Alsof je over een 50 km p/u weg rijdt zonder kilometerteller en een boete krijgt voor 51 km p/u. Ben best voor techniek in het voetbal, maar dan moet je de spelers ook iets geven dat het zo goed kan beoordelen (wat niet kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ze kunnen nu wel heel mooi die 3d beelden laten zien, zoals met dat voetje. Zou mooi zijn met een Ai achtig iets. Dat op basis van die poppetjes en de overlap van elkaar. Dat wanneer je 51% buitenspel staat, het dan buitenspel is.. of welk ander percentage je daar dan aanhangt..

[ Voor 3% gewijzigd door Millie-ano op 30-06-2024 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Voordat je AI op zo'n niveau hebt dat je een menselijke scheids praktisch kan vervangen, dan ben je wat jaren verder. Als het al lukt. AI is geen magische oplossing voor alle vraagstukken. En dan is het nog de vraag wat de kwaliteit gaat zijn...

Gewoon degelijke scheidsrechters als VAR inzetten en vooral de regels analyseren en aanpassen tot iets gewenst. Dan moeten ze de grove fouten er prima uit kunnen filteren, binnen een paar seconden. En duurt het langer, dan was het niet te zien er per definitie geen duidelijke fout van de arbitrage op het veld -> dus volg hun besluit.

[ Voor 9% gewijzigd door eric.1 op 30-06-2024 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Al die kunstmatige ingrepen om de regels te kunnen hanteren maken voetbal er toch niet leuker op? Het is wat mij betreft erg gekunsteld. Ik ben absoluut voor technologie die ondersteund bij het handhaven van de spelregels, zoals bij een bal wel/niet over de lijn. Voor buitenspel zit ik er een beetje tussenin. In principe is dit zwart-wit. Het is buitenspel of niet. Dus dat kan je in principe aan technologie overlaten. Dat moet dan echter wel relatief snel kunnen worden bepaald. Anders vertraagd dit het spel aanzienlijk en het uitgesteld (of twee keer) juichen voor een doelpunt is wat mij betreft niet prettig. Je mist bovendien het "bij twijfel voordeel aanvallende partij", ook als je de grens verlegd. Het wordt dus of accepteren dat er een harde grens is óf gewoon weer kiezen voor het doorslaggevend maken van het besluit dat op het veld wordt genomen. Dat voorkomt gelijk een bepaald wijfelend vlaggen en fluiten van scheidsrechters. Hoe je het ook went of keert, er wordt nu anders geacteerd en voor mijn gevoel zijn de minder "de baas". Dat werkt ook niet lekker. Zodra er sprake is van interpretatie is de VAR sowieso w.m.b. problematisch. De discussies over die momenten zijn eigenlijk erger geworden (en dat had ik vooraf ook voorspeld). Voorheen werd het als zuur ervaren als er ten onrechte wel of geen rode kaart werd gegeven maar ook geaccepteerd dat dit nu eenmaal inherent is aan de beoordeling van een scheidsrechter. Nu is het bijna niet te verkroppen dat een VAR zelfs met zoveel mogelijkheden om beelden te bekijken een (in jouw optiek) verkeerd besluit neemt. Laat ik nog weg dat sommige overtredingen veel steviger lijken als je het vertraagd kan afspelen.

Wat mij betreft is er noodzaak voor een wijziging van de inzet van de VAR. Ideaal zou wat mij betreft zijn:

- Basisuitgangspunt: op het VELD wordt het spel gespeeld en de arbitrage keuzes gemaakt.
- Bewaken van de harde grenzen daar waar het essentieel is voor het spel. Dus eigenlijk alleen bal wel/niet over de lijn, als er sprake is van een doelpunt. (Ik zou zelfs bal wel/niet over de lijn voor doeltrap/corner of ingooi lekker laten gaan. Dat is niet zó bepalend, daarna zijn er (vaker wel dan niet) namelijk nog voldoende voetballende situaties die bepalen of er wel of niet gescoord wordt, denk aan verdedigende acties, duels en de keeper.)
- Geen VAR-ingrepen op andere (interpretabele) situaties in het veld. De beslissing van de scheidsrechter is belalend.
- Buitenspel wordt "gewoon" door de gensrechter bepaald. Bij twijfel, voordeel aan de aanvallende partij.
- Beide teams krijgen (per helft) eenmaal de mogelijkheid om een besluit van de scheidsrechter te challengen. De scheidsrechter gaat dan ZELF kijken naar de beelden, die razendsnel beschikbaar worden gesteld door de VAR. Het blijft zijn/haar interpretatie en van niemand anders. De teams behouden het recht om te challengen als de scheidsrechter in hun voordeel besluit. Zo niet dan zijn ze dat recht kwijt.

Sommigen zullen wellicht vinden dat de macht van de arbitrage te groot wordt in verhouding tot de belangen op het veld. Wat mij betreft is het zoeken naar balans en ik vind dat je die voldoende kan vinden in bovenstaande. Helaas voor de benadeelde maar als de arbitrage niet presteert dan grijpt de betreffende bond achteraf in. Dat gebeurt met de VAR nu ook nog. Kijk naar Makkelie die naar huis mocht. Zou mij niet verbazen als die Engelse arbitrage ook de koffers al aan het inpakken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:34: er werd hands gemaakt. Die pannenkoek had maar zijn armen achter zijn rug moeten houden in plaats van een soort “hallo” (nee, ik maak hem niet), te doen. Terechte penalty.
Lees de regels er dan eens op na. Waaruit blijkt dat dit hands bestraft moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01:00
eric.1 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:57:
[...]

Nee: voordeel aanvallende partij, want daar kijken we voetbal voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Waar hoopt iedereen op vanavond?

Persoonlijk voor mij Slowakije Georgië als winnaars zou mooi zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

Ik verwacht een slechte pot van Engeland met een magere 1-0 winst, doelpunt vroeg in de wedstrijd en daarna doodgemaakt.

Spanje pakt Georgië wel met 3-0, weinig om daar zorgen over te maken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:24:
Ik verwacht een slechte pot van Engeland met een magere 1-0 winst, doelpunt vroeg in de wedstrijd en daarna doodgemaakt.
Engeland kan, net als Italië, dit dramatische spel niet eeuwig volhouden. Wat mij betreft vliegen ze er zo snel mogelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:09

Superkiwi

Hoi doei

Spanje heeft geen moeite met Georgië vanavond.
De Engelsen? Geen pijl op te trekken. Het hele toernooi vallen ze tegen dus je zal zien dat ze zometeen opeens wél weten wat voetballen is.
Ik zou het overigens niet erg vinden als ze eruit vliegen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ik heb niets met Slowakije, dus ik ben voor Engeland. Maar de hoofdzaak is dat het een pot wordt die het aankijken waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ik heb Spanje een avontuurlijke 5-1 .. iedereen had 3-0 of 3-1 .. dus moest wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 19:19
Engeland al in de problemen.

Die linkerflank functioneert totaal niet met Trippier en Foden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Engeland begint goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou als dit een voorzet is.. Gewoon een doelpoging die net naast zeilt voor Slowakije.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wel 2x geel in de eerste 6 minuten.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Centrale verdediger en centrale middenvelder al op scherp... Riskant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Lijkt wel een avontuurlijk potje te worden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 23:04

Grvy

Bot

./voetballeek.

Terechte geel of niet? Hij wilde de bal hebben toch?

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Heb met beide teams niks dus go underdogs! Later vanavond precies hetzelfde, maar dat zou helemaal een wonder zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die bal gaat het stadion uit van Trippier. Homerun galore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Grvy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:08:
./voetballeek.

Mja, goede vraag. Gister werd er geen kaart getrokken voor meer, laten we het daar maar op houden. Je kan hem ervoor geven, echt op de bal ging dat niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beakzz
Joosie200 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:09:
Die bal gaat het stadion uit van Trippier. Homerun galore
Hij mikte op het ISS space station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:07:
[...]

Wel 2x geel in de eerste 6 minuten.
Ja, en deze gele kaart ging echt nergens over. Vond het wel heel makkelijk gegeven, en je krijgt er nu straks een stuk of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grvy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:08:
./voetballeek.

Nee, is overdreven, zeker zo vroeg in de wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat zonde: weer zo'n mooie uitbraak en geen afronding door Slowakije.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
Verdediging van Engeland is wel een gatenkaas zeg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Scheids is wel een kaartentrekker, geeft ze wel makkelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gaizka
Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:14:
Scheids is wel een kaartentrekker, geeft ze wel makkelijk.
Deze is terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Deze was zeker terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Terecht of niet, overdreven vallen doen ze wel (en aan hun been zitten alsof ie gebroken is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

eric.1 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:18:
Terecht of niet, overdreven vallen doen ze wel (en aan hun been zitten alsof ie gebroken is)
Eerste wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Nee hoor, stoorde ik me gisteren ook al aan. Veelvoorkomend fenomeen, helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door eric.1 op 30-06-2024 18:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
Toch rolt niemand zo lekker als Neymar toendertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Gele kaarten op? Daar rolde er weer een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:28
JukeboxBill schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:00:
Ik heb niets met Slowakije, dus ik ben voor Engeland. Maar de hoofdzaak is dat het een pot wordt die het aankijken waard is.
Suslov! Ex fc Groningen!
Basiskennis :p

Edit : oh ja ook nog die centrale verdediger van die club uit Rotterdam, ben de namen ff kwijt sorry

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 30-06-2024 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-06 10:06
Engeland best slecht zeg.

Denk niet dat die met 11 man het einde van de pot halen.

heb ze op Scorito op 1-0, maar ga toch vrezen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:05
Dik verdiend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goal!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
YEEEEEEEEHHHHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En mijn vrezen bleek terecht lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:20

Pierre

Van nature lui!

Staan ze te slapen achterin bij Engeland.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:36
HAHAHAHA

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:09

Superkiwi

Hoi doei

Hahaha mooi man!
De beste ploeg op voorsprong :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Zat eraan te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Benieuwd wat dit met Engeland doet. Het is los zand. Benieuwd of het nog losser zand wordt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
WE'RE COOOMING HOME!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dit overkomt Engeland dus juist heel erg vaak lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 16:05
Heerlijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Hooppppaaaa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:28
Ongelooflijk, elftal vol premier League spelers en weer niet goed kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:53
Engeland wordt defensief overlopen. Geen organisatie en laf voetbal.
Kijken of ze nu durven te voetballen....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ben stiekem ook wel een beetje voor elke Engelse tegenstander. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lekker buitenspel opheffen met een rare loopactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:30
Ook al denk ik dat wij er ook wel eens uit kunnen liggen tegen Roemenië.

Haha Engeland staat achter.

Hoop op veel verassingen dit toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De gele kaart voor Mainoo helpt 'm ook niet om beetje erin te durven kleunen.

Edit: was Guehi.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 30-06-2024 18:27 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:26:
Ongelooflijk, elftal vol premier League spelers en weer niet goed kunnen spelen.
Een manager maakt nu eenmaal het verschil.

Daar kunnen wij over meepraten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Slowakije geeft ze nog wel een paar goede voorzetten straks. Die zijn niet echt lekker met de bal wegwerken dus dit zegt nog niets. Maar ik vind het helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Ik zeg het eerlijk, had nog nooit van Guéhi gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
nocalimero schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:26:
Engeland wordt defensief overlopen. Geen organisatie en laf voetbal.
Kijken of ze nu durven te voetballen....
Idd, hopelijk gaan we nu een uur zien wat dit team kan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:27:
Ik zeg het eerlijk, had nog nooit van Guéhi gehoord.
Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Harribo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:26:
Na 70 wedstrijden zijn die spelers elk eind toernooi weer compleet uitgeput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
Slowakije is gewoon beter, echt treurig wat Engeland laat zien dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:27:
Slowakije geeft ze nog wel een paar goede voorzetten straks. Die zijn niet echt lekker met de bal wegwerken dus dit zegt nog niets. Maar ik vind het helemaal mooi.
Ik hoop alleen dat ze stoppen met de La Liga acties. Je hoeft niet om de 2min. op de grond te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:26:
Lekker buitenspel opheffen met een rare loopactie
Zag er heel apart uit. Maar volgens mij zat ie in een spagaat tussen rugdekking geven en een Slowaak aan de rechter kant die vrij aan kwam lopen; het werd geen van beide

[ Voor 4% gewijzigd door eric.1 op 30-06-2024 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:25:
Dit overkomt Engeland dus juist heel erg vaak lol
Ja, was best een rare opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:57
d-vine schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:26:
Ook al denk ik dat wij er ook wel eens uit kunnen liggen tegen Roemenië.

Haha Engeland staat achter.

Hoop op veel verassingen dit toernooi
Ik hoop het. Ben alweer klaar met al dat getoeter, geschreeuw en vuurwerk na elke winst, goal en gelijkspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
d-vine schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:28:
[...]

Het is nu gewoon de veldbezetting die niet klopt, hij moet Foden of Bellingham slachtofferen en een linksbuiten opstellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:28:
[...]

Ik hoop het. Ben alweer klaar met al dat getoeter, geschreeuw en vuurwerk na elke winst, goal en gelijkspel.
Je hebt het over Turkije?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou Kane opofferen, die brengt niets.

Maar Southgate doet niets tot hij gedwongen wordt. Die 1-0 valt er vroeg genoeg voor. Nette goal ook.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-06 11:38
Wat speelt Engeland ongelofelijk statisch

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Dit Engels team voelt alsof je een team vol FIFA legends hebt uit 4 decennia die nog nooit samen met elkaar hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
gaizka schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:29:
[...]

Het is nu gewoon de veldbezetting die niet klopt, hij moet Foden of Bellingham slachtofferen en een linksbuiten opstellen.
Dat vooral en kwalitatief niet lekker in balans dit elftal.
Hele matige verdediging bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
2,2 tegen 56 miljoen inwoners....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oef daar kan je als Engelsman wel door de grond zakken met dat gefluit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
gambieter schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:31:
Ik zou Kane opofferen, die brengt niets.

Maar Southgate doet niets tot hij gedwongen wordt. Die 1-0 valt er vroeg genoeg voor. Nette goal ook.
Geen enkele spits brengt wat indien er geen goede ballen komen:). Het is gewoon erg matig. Ik denk niet dat Kane opofferen veel brengt. Vervang de rechter flank maar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:29:
[...]

Je hebt het over Turkije?
Die heb ik vrijwel niet gehoord, wonen er ook niet zoveel hier.

Die Nederlanders gaan altijd goed los hier, ik woon dichtbij het centrum dus dan weet je het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:20
Southgate is gewoon een coach die met FM en FC24 kijkt naar de stats en dan een team het veld op stuurt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 16:05
Gaat wel een verrassend land in de finale komen zo, als Slowakije wint wordt het Zwitseland, Slowakije, Roemenië, Nederland, Oostenrijk of Turkije. Ik schat dat de Zwitsers of Oostenrijk dan de grootste kans maken. Wat zullen de Belgen balen dat ze niet dat goaltje erin geprikt hebben tegen Oekraïne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 23:35
d-vine schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:28:
[...]

Bellingham zit bij Real en Kane bij Bayern, dat zijn geen PL spelers met 70 wedstijden in de benen. Maar zij lopen er ook allebei als zoutzakken bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:32:
Groter is niet altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:32:
[...]

Die Nederlanders gaan altijd goed los hier, ik woon dichtbij het centrum dus dan weet je het wel :P
Hm in Twente merk ik dat niet zo als je Nederlandse supporters zo omschrijft. Zeker getoeter en vuurwerk niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:32:
300.000 tegen 56.000.000 in 2016...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 00:00
Ik hoop dat de nederlandse spelers ook naar de pot kijken en lering trekken dat je een klein landje niet moet onderschatten als je het hele toernooi al als een natte krant speelt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:32:
[...]

Moet je eens in regio Rotterdam een pot komen kijken :+

Net een nieuwe Arabische lente na een pot van Turkije. Toeterverkopers gaan altijd extra rechtop zitten als Turkije zich voor een toernooi plaatst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:33:
[...]

Hm in Twente merk ik dat niet zo als je Nederlandse supporters zo omschrijft. Zeker getoeter en vuurwerk niet.
Dan kom je zeker niet uit Almelo _O-
Pagina: 1 ... 39 ... 92 Laatste