Eindelijk, wat een doelpunt. Triestig Italië
Terecht.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Italië is wel erg armoedig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prima goal!
Beide alpenlanden hebben een goed elftal
Die gaan nog wel komen. Maar wel een verdiende voorsprong.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Italië armoedig maar Zwitserland speelt erg goed en gecontroleerd.
Weigeren de bal in te leveren
Weigeren de bal in te leveren
Nou dat is natuurlijk ook wel eens leuk voor zowel Zwitserland en Oostenrijk.gaizka schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:39:
Prima goal!
Moet je maar niet zo laf spelen. Alsof je zit te kijken naar Frankrijk of Nederland.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:37:
Eindelijk, wat een doelpunt. Triestig Italië
Blij dat ze worden afgestraft.
De twee alpen landen willen er gewoon vol voor gaan. Net als Marocco vorig wk. Zo kom je zeker verder
Mijn kristallen bol zegt 1-1, die zit er dit toernooi echter nog niet helemaal goed op dus ik heb geen idee. Ik zie de Italianen nog wel gelijkmaken.minimaLL schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:46:
Wat denken we van Zwitserland - Italië?
Qua speelwijze komt het redelijk overeen, met als verschil dat de Zwitsers meer als collectief aanvallen, in tegenstelling tot El Sharaawi die alles alleen moet doen.
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2024 18:47 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Altijd grappig dat deze commentaar altijd roept grote zorgen, maar de speler dan binnen 3min. weer verder speelt.
Wie dan met penalties?Superkiwi schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:44:
[...]
Mijn kristallen bol zegt 1-1, die zit er dit toernooi echter nog niet helemaal goed op dus ik heb geen idee. Ik zie de Italianen nog wel gelijkmaken.
Wat een vieze trap was dat zeg.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En weer niet ingegrepen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor mijn poule hoop ik Italië.
Als voetbalkijker hoop ik Zwitserland.
Nu is Schar ook niet zo heilig. Maar toch, erg lelijk.Pierre schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:46:
Wat een vieze trap was dat zeg.
Donnaruma is wel een sissy zeg, bij die corner gaan liggen en de scheids trapt erin.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoppa bam
Mooie goal zeg.
⏩ PVOutput☀️
Wat Italië wou doen bij de aftrap, verprutsen ze meteen en Zwitserland doet het even voor.
Genieten dit.
Genieten dit.
Italie moet gaan uitkijken dat ze niet nog harder op hun donder krijgen.
Dit Italie gaat geen groot verlies zijn voor het toernooi. Zwitserland speelt goed.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben nog onderweg naar huis na een dagje zon/zee/strand. Zie dat Italië met twee doelpunten achter staat. Het lijkt wel alsof alle favorieten hun rol niet waar kunnen maken. En landen als Georgië, Oostenrijk en Zwitserland gewoon ervoor gaan. Mooie stunt dit.
Italië is alleen op basis van naam favoriet, misten de WK in Qatar ook al.Joosie200 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:14:
Ik ben nog onderweg naar huis na een dagje zon/zee/strand. Zie dat Italië met twee doelpunten achter staat. Het lijkt wel alsof alle favorieten hun rol niet waar kunnen maken. En landen als Georgië, Oostenrijk en Zwitserland gewoon ervoor gaan. Mooie stunt dit.
Matige lichting!
Italie is erg zwak, ik heb ook de hele tijd Nl deja vu's zo zwak als italie is. Balverlies, weinig strijd, staat allemaal verkeerd en noem maar op
Wij zijn beter hoor, wij hebben nog een paar spelers die een doelpunt kunnen maken.Grindtegel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:26:
Italie is erg zwak, ik heb ook de hele tijd Nl deja vu's zo zwak als italie is. Balverlies, weinig strijd, staat allemaal verkeerd en noem maar op
Zwakste Italië in decennia. Kan me niet herinneren wanneer die ooit zo consistent slecht gepresteerd hebben voor een langere periode.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Juichpartij voor niets voorkomen. Twee man buitenspel.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Yup. Ik ben fan van Italië en de Azzurri, maar dit is gewoon een heel matige lichting. Top keeper, een vleugelspeler met veel kwaliteit die na zijn blessure niet echt meer op zijn oude niveau is (Chiesa), een paar aardige voetballers (Dimarco, Retegui) maar verder is het niet veel.
Denk met weemoed terug wat dat betreft aan 2006…
En Zwitserland is gewoon een prima team. Daar gaan meer landen het lastig mee krijgen.
Denk met weemoed terug wat dat betreft aan 2006…
En Zwitserland is gewoon een prima team. Daar gaan meer landen het lastig mee krijgen.
Heb een zwak voor Zwitserland sinds het vorige EK, heerlijk om te zien dit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je verwacht een 'alles of niets' bij deze stand, maar zelfs dat lijkt er niet in te zitten.
Italië is echt wel slecht. Zielloos en bijna net zo gemotiveerd als het Belgische team, niet dus.
Ik hoop voor Italië dat het de temperatuur is. Geen uitgespeelde kansen, geen pit, geen echte scherpte, niet eens echt fel behalve wat bijzondere tackles hier en daar... en via de lucht gebeurt er weinig anders dan de vingers kruisen en hopen op een gelukje. Op dit moment gewoon kansloos.
Zwitserland staat trouwens wel degelijk te voetballen, prima positiespel. Daar kan Nederland nog wel wat van leren...
Zwitserland staat trouwens wel degelijk te voetballen, prima positiespel. Daar kan Nederland nog wel wat van leren...
Zou je niet verwachten toch? Italië is over het algemeen een stuk warmer dan Zwitserland, zeker in het zuiden.eric.1 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:46:
Ik hoop voor Italië dat het de temperatuur is. Geen uitgespeelde kansen, geen pit, geen echte scherpte, niet eens echt fel behalve wat bijzondere tackles hier en daar... en via de lucht gebeurt er weinig anders dan de vingers kruisen en hopen op een gelukje. Op dit moment gewoon kansloos.
te weing kwaliteit, heeft niks met warmte te maken volgens mijeric.1 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:46:
Zou kunnen, ik ken die Italianen niet zo goed. Dan hoop ik voor ze dat er in de jonge lichting wat leuks rondloopt.Grindtegel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:50:
[...]
te weing kwaliteit, heeft niks met warmte te maken volgens mij
Grappig hoe een paar jaar geleden de Zwitsers als een soort vreemdelingenelftal werd gezien, maar heerlijk om te zien hoe ze als team spelen. Hulde.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mooi dat het Alpen land die de pasta eters even op zijn plek weet te zetten.
Terecht overwinning.
Op naar de volgende verassing
Go Denmark!
Terecht overwinning.
Op naar de volgende verassing
Go Denmark!
Overigens -100 voor het Zwitserse voetbaltenue voor het niet gebruiken van Helvetica.
Misschien een slimme immigratie tactiek toegepast.Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:51:
Grappig hoe een paar jaar geleden de Zwitsers als een soort vreemdelingenelftal werd gezien, maar heerlijk om te zien hoe ze als team spelen. Hulde.
Terecht dat Italie eruit is wat een slecht elftal dit zeg.
Vergeleken met Italië heeft Nederland een wereldpot gespeeld tegen Oostenrijk
Ik ben benieuwd naar Duitsland Denemarken, eens zien waar de Duitsers nu echt staan.
⏩ PVOutput☀️
Ik gok op het veldQuad schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:17:
Ik ben benieuwd naar Duitsland Denemarken, eens zien waar de Duitsers nu echt staan.
Maar zonder gekheid, ik verwacht niet al te veel problemen voor Duitsland maar goed, de kleinere voetballanden lijken het sowieso beter te doen dan verwacht...
Ik denk een eigen doelpunt!
Hoppa
Too soon
Waarom afgekeurd dan?
Toch gaan die Duitsers weer ver komen.
Toch gaan die Duitsers weer ver komen.
[ Voor 50% gewijzigd door FreakNL op 29-06-2024 21:04 ]
Euh, dat ging snel. Maar wat was er aan de hand!
In de herhaling weinig onreglementairs te zien

Lol!
Ik zie de overtreding nog steeds niet hoor.
Belgen denken dat het door de block van Kimmich komt, bizarcarpebios schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:05:
Lol!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Keeper werd gehinderd zegt men...c-nan schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:06:
Waarom telt de doelpunt nou niet?
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
De Duitsers gaan de Denen behandelen alsof het Brazillianen zijn
Schmeichels voorhoofd met de save!
De Duitsers hebben de turbo die ze de 1e wedstrijd tegen de schotten hadden weer gevonden.
Gaat Denemarken niet volhouden
Gaat Denemarken niet volhouden
De Denen geven ze ook wel heel veel ruimte.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Pohh, die Duitsers rollen even een portie over Denemarken heen hé.
Eigenlijk ben ik gewoon geïnteresseerd in deze wedstrijd omdat ik hoop dat Duitsland verliest
Erg he?
Maar het zal wel niet nu
Erg he?
Maar het zal wel niet nu
Ik ben die goal aan het terugkijken, maar dat is toch wel heel erg licht afgekeurd vind ik.
Nu ook weer een overtreding van de Denen, maar op die positie is het gewoon een gele kaart lijkt mij.
Nu ook weer een overtreding van de Denen, maar op die positie is het gewoon een gele kaart lijkt mij.
Zouden ze in Dortmund vanavond die Weiße Wand hebben?
Gek genoeg vind ik DIT Duitsland nog enige gun factor hebben. Zitten leuke spelers bij. Hoop dat ze ver komen, redelijke kans op een goeie pot voetbal.Harribo schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:16:
Eigenlijk ben ik gewoon geïnteresseerd in deze wedstrijd omdat ik hoop dat Duitsland verliest
Erg he?
Maar het zal wel niet nu
Zou leuk zijn als Denemarken doorgaat.
Maar nog leuker is een eventuele kwartfinale
Duitsland - Spanje
Maar nog leuker is een eventuele kwartfinale
Duitsland - Spanje
Thuisland, leuke spelers, Kroos' laatste kans op EK winst... Gun het ze wel. (Zeg ik totaal niet vanwege mijn poule...)
Hoera, noodweer. Kan ik even een pilsje gaan pakken.
Begint die verslaggever weer over de wedstrijd stilleggen om het onweer. Dat zei die bij een andere wedstrijd ook al en toen werd het ook niet stilgelegd.
Ik vind het vooral jammer dat ze hierna (waarschijnlijk) Spanje treffen; had deze twee grootmachten graag in de finale gezien.Harribo schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:16:
Ik koester geen enkele wrok jegens de Duitsers, nooit gehad ook. Ook niet tegen andere teams (zoals Portugal bv) trouwens
Het donderd en het blikemt.....
Helemaal mee eens @Superkiwi. Als Duitsland goed speelt dan verdienen ze het gewoon. Hoewel het bij onderlinge confrontaties natuurlijk wel anders is. Van je buurman winnen is net iets lekkerder maar houd het bij gezonde rivaliteit.
Bazzemans zit nu in een wijnkelder ergens in de Eifel de wedstrijd te kijken onder de Duitsers.
Bazzemans zit nu in een wijnkelder ergens in de Eifel de wedstrijd te kijken onder de Duitsers.
De verslaggever heeft het over het weer maar de Duitse storm op het veld is verdwenen.
Veel plezier!bazzemans schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:28:
Wel de juiste vingers gebruiken als je bier bestelt hè
Kijken jullie allemaal den Belg? Hij was er net ook over bezig.
Nee NOS, die verslaggever ziet een lichtflits en wil gelijk de schuilkelders in, was vorige keer ook al zo.Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:29:
Yep, geen bbc en ook niet op de duitse kanalen bij KPN?Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:29:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waar anders?Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:29:
PTSSKrukar schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:30:
[...]
Nee NOS, die verslaggever ziet een lichtflits en wil gelijk de schuilkelders in, was vorige keer ook al zo.
Helaas Jeroen Grueter op de NOS..Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:29:
Maar dat is vanwege het UHD kanaal.
Ik hoor net dat ze een bliksemafleider hebben, dus komt goed.
Project Kaizo
We kunnen weer gerust zijn pfewwApeiron schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:31:
Oh hebben ze Mike Verweij op het dak gezet?Apeiron schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:31:
Grueter kan beter bij het KNMI gaan werken. Zijn we dat geleuter van hem kwijt.
Met Valentijn ernaast. Maak me gek!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hoe is het weer daar eigenlijk?
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024