waarom speelt wirtz niet? sane kan misschien heel heel heel goed voetballen maar ik heb het nog nooit nooit nooit gezien. die lummelt een beetje over het veld en dat is het
Het knalt aardig daar
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als ik die Deense coach was zou ik Hojlund niet al teveel tijd meer geven, damn wat speelt die slecht.
Met wat je net hoorde is deze onderbreking vrij terecht..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Daar schrikken de Duitsers niet van, van gedonder.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ach duurt vast minder lang dan een bekertje op het veld
Man man die scheidsrechter..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat zou de commentator hiervan vinden?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zo, dat heeft heel Europa gehoord.
Leg dit stil...
Leg dit stil...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat, omdat ie dit affluit? Zo zijn de regels nu eenmaal.Quad schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:35:
Man man die scheidsrechter..
Ze staan nog steeds op het veld, dat maakt dan niets uit?
⏩ PVOutput☀️
zo'n dugout is goede beveiliging tegen bliksem
Die supporters lopen gelukkig geen gevaar!
Joh erger je niet zo aan de commentator, kijk je lekker op de vrt
Goed, na een stormachtig begin met flitsende aanvallen van Duitsland komt Denemarken beter in de pot.
Interessante match tot zover.
Interessante match tot zover.
De Faraday dugout, ken je die niet?Grindtegel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:36:
zo'n dugout is goede beveiliging tegen bliksem
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het duurde te lang. Die knallen die je hoorde en de flitsen op tv leek me al duidelijk dat het eerder even onderbroken had moeten worden.toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:36:
[...]
Wat, omdat ie dit affluit? Zo zijn de regels nu eenmaal.
⏩ PVOutput☀️
commentator dacht volgens mij dat iedereen dood ging.
Wel toffe plaatjes boven het Westfalenstadion.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zou niet zo blij zijn als ik daar bovenin zat zonder dak
Maar dat is die gast die heel nodig moet poepen... Zo klinkt ie tenminste.Harribo schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:37:
Joh erger je niet zo aan de commentator, kijk je lekker op de vrt
Tijdens Zwitserland-Italie was een paar minuten lang het commentaar 'kapoet' en hoorde je alleen stadiongeluiden. Echt zoveel beter dan welke commentator dan ook. Ik snap echt niet dat die mogelijkheid nog niet aangeboden wordt...
Je legt het spel stil en iedereen blijft buiten staan? En wat met de supporters dan.
Volgens mij gaat het erom dat de spelers midden op een veld staan. De supporters zitten onder een afdak.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aja, ze zeiden toch dat ze bliksemafleiders hadden. Ze zeiden niet wie dat waren!Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:38:
Je legt het spel stil en iedereen blijft buiten staan? En wat met de supporters dan.
Stadion zelf zal wel bliksemafleiders hebben.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:38:
10 seconden hoor ik net een overbodige popiejopie arts zeggen.Quad schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:37:
[...]
Het duurde te lang. Die knallen die je hoorde en de flitsen op tv leek me al duidelijk dat het eerder even onderbroken had moeten worden.
De beste Belgische commentator die er is imho, hij leeft altijd bijzonder mee met welke wedstrijd dan ook. Iemand hier wist te vertellen dat hij ook radiocommentaar doet, vandaar dat hij zo intens verslag doet. Ik hou ervantoolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:38:
[...]
Maar dat is die gast die heel nodig moet poepen... Zo klinkt ie tenminste.
Eindelijk nu ook eens tijd om die afgekeurde goal te laten zien. Wel terecht afgekeurd als ik het zo zie. Kimmich zet echt dom het blok
Hoe lang had die scheidsrechter nodig joh
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die hagelstenen...
Niet lang, 1x bliksem dichtbij en hij floot af.Agent47 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:42:
Hoe lang had die scheidsrechter nodig joh
Daarna krijgt ie precies in z'n oortje verteld wat hij moet doen.
Flinke golfballen trouwens die naar beneden komen
commentator word even uitgelachen door de studio.
Gelukkig regent het weer eens, het had al 3 dagen niet geregend.
Zou wel een streek zijn als Denemarken doorgaat
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
nogal ja, irritant *knip*
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 30-06-2024 12:20 . Reden: Hou het fatsoenlijk aub. ]
Er wordt lacherig gedaan over Youri Mulder maar hij heeft wel een punt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In (West) Duitsland wel hoorcarpebios schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:43:
Gelukkig regent het weer eens, het had al 3 dagen niet geregend.
Wel alweer een bewijs dat die buienradar geen reet van klopt.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Heeft bij Madrid gewerkt. Allemaal irritante gevalletjes
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 30-06-2024 12:21 . Reden: Quote aangepast ]
*knip*
Het is hier niet de HK en we houden het fatsoenlijk.
[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 30-06-2024 12:20 ]
Hahaha, die van der Vaart
Wel een prachtige toeristenpleister in Dortmund: Waterval Westfalen, met 81.365 aanschouwers!
Vind het wel interessant eigenlijk wat die arts vertelt, weer is iets anders dan zo'n zogenaamde analist die lijntjes krijt op een bord.
Valt het stil in die studio zegt die vd Vaart gelijk zullen we naar de reclame gaan.
Doen hebben we niet
Doen hebben we niet
Ik had deze in mijn hoofd... Benieuwd of er meer van mijn generatie 35+ deze nog kenne .
embed=width,height,title] YouTube: Ed, Edd n Eddy - Summer rains you can never predict them [/embed]
38, maar neeMillie-ano schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:49:
[...]
Ik had deze in mijn hoofd... Benieuwd of er meer van mijn generatie 35+ deze nog kenne .
embed=width,height,title] YouTube: Ed, Edd n Eddy - Summer rains you can never predict them [/embed]
Buienradar zijn actueel gemeten radarbeelden in een loop, die is altijd accuraat. Wat klopt daarr niet aan?JukeboxBill schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:44:
Wel alweer een bewijs dat die buienradar geen reet van klopt.
Of heb je het de app die zegt "over x minuten gaat het regenen"? Top tip: hou het bij de (actuele) radarbeelden en schop die app van je telefoon af.
Ik zou zeggen, kijk gewoon naar boven.
⏩ PVOutput☀️
ouwe lul hiero , maar kende ik het maar nietMillie-ano schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:49:
[...]
Rob de Nijs
Ik schakel eventjes over naar België - Nederland op VTM2.
⏩ PVOutput☀️
Grindtegel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:51:
ouwe lul hiero , maar kende ik het maar niet
Rob de Nijs
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
lekker een beetje geneuzel over warming up in de studio, gaat helemaal nergens over hahaha
Eventjes weer op gang komen?... Bij dikke buiken 5, 8e klasse G is dit gewoon een volwaardige warming up zo niet te veel hoor.
Wel een barbaar met smaak!
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Als ik zo'n mooie wedstrijd als deze zie... De snelheid en het goede teamspel met veel goede passen... En dat ons Oranje, dan denk ik echt... Omg... Dat gaan wij niet kunnen vrees ik
Dit kwam mij niet direct bekend voor dus ff gegoogled. Refereer je aan Inglorious Bastards?Superkiwi schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:29:
[...]
Veel plezier!
Wel de juiste vingers gebruiken als je bier bestelt hè
Het noodweer gaat hier overigens nog even flink door.
Kunnen ze nu de rust niet overslaan? Liggen we weer een beetje op schema...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Schmeichel man van de wedstrijd!
Kunnen ze de rust nou niet overslaan? Spaart wat tijd uit.
Schouderduw mag ook al niet meer?
⏩ PVOutput☀️
Tot dusver houdt hij de Denen in de race idd!Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:01:
⏩ PVOutput☀️
Wat een held...Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:01:
Jemigggg... Gaan we nu ook al schouderduw affluiten? In het begin ook al geforceerd proberen overtreden mee te krijgen omdat je geen andere mogelijkheid hebt. Bah
Duitsland heeft weer toverdrank gedronken daar binnen.
Scheids.....
Krijgen de Duitsers weer een niet terechte vrije trap mee.
⏩ PVOutput☀️
Wat is dit voor een kansloze scheids
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Whahahaha, wat een kansloze scheids zeg.
Scheidsrechter heeft kortsluiting door bliksem gekregen, kan niet anders.
⏩ PVOutput☀️
Check!bazzemans schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:59:
[...]
Dit kwam mij niet direct bekend voor dus ff gegoogled. Refereer je aan Inglorious Bastards?
Scheids is door de bliksem getroffen.
Die Britten hebben het niet getroffen met hun scheidsen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Doordat we tegen Roemenië spelen wordt het weer slappe hap.Harribo schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:59:
Als ik zo'n mooie wedstrijd als deze zie... De snelheid en het goede teamspel met veel goede passen... En dat ons Oranje, dan denk ik echt... Omg... Dat gaan wij niet kunnen vrees ik
Tegen Engeland dan moesten we wel en was er nog enige hoop op wat energie.
Althans dat denk ik.
Afgelopen WK ook. Tegen de VS: ooh dat lukt wel en wat een zoutzakken pot was dat.
Tegen Argentinië kwam er tenminste wel wat pit in.
Snap niet waarom Michael Oliver deze wedstrijd mag fluiten. Vorige wedstrijd met Spanje was hij ook echt veel te aanwezig.
Die staat ook al weer zo'n 40 jaar onder de lat bij Denemarken...Maarten_E schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:01:
Deense coach geschorst voor de volgende wedstrijd als ze die halen...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij moet wel oil of olay gebruiken, hij blijft jong!Fiber schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:08:
[...]
Die staat ook al weer zo'n 40 jaar onder de lat bij Denemarken...
Kent/heeft iemand die reclame nog van de BBC voor een groot toernooi in het verleden waarin Duitsland schwalbes oefent? Ik kan het nergens vinden.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Oh die hadden de Denen moeten afmaken.
Die Hojlund kan nog 86 jaar spelen zonder te scoren (jinx ja, ik weet het)... maar allemachtig die kansen die hij mist.
Deze pot is tot nu toe nog wel de leukste van alle die ik heb gezien, had ik niet gedacht
YouTube: Training German TeamSallin schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:10:
Kent/heeft iemand die reclame nog van de BBC voor een groot toernooi in het verleden waarin Duitsland schwalbes oefent? Ik kan het nergens vinden.
⏩ PVOutput☀️
Mooie pot, met als enige smet die man in het blauw.
Is het alweer rust...
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
/f/image/cldv7YRgTaW5Zhpm6TUTZPhg.png?f=fotoalbum_large)