[Voetbal] Centraal EK 2024 topic

Pagina: 1 ... 33 ... 92 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:44
PWM schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:58:
Kokcu is helaas toch wel echt een misselijke speler.
Ik heb hem ooit tijdens een ED wedstrijd "agressieve kleuter" genoemd, ik werd gebaned.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Nou dat was mooi spektakel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:57
Schakel net in maar wat heeft die scheids allemaal gedaan? Meer dan 20 kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:32
jezus die scheids van tur-tsj gaat nooit meer een belangrijke wedstrijd fluiten.

[ Voor 3% gewijzigd door cy-gor25 op 26-06-2024 23:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer, Turkije door.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

PD2JK schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:54:
Is er al getoeter te horen in de grote steden? ;)
Telt Amersfoort als grote stad? Ik hoor nog niks, maar er zal hier en daar best een feestje zijn... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fiber schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:01:
[...]

Telt Amersfoort als grote stad? Ik hoor nog niks, maar er zal hier en daar best een feestje zijn... :z
Of in Deventer.

Turken met toeteren en grote blij. Blijft een mooie meme.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:16
Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/you-get-a-59cd9b.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 09:26
Exocet schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:58:
Turken maken ruzie, je verwacht het niet
Wat heb jij gezien wat anderen niet hebben gezien en aannames maakt, vertel?

En waarom heeft een Tsjech rood gekregen als hij niet is begonnen met ruzie maken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47

St@m

@ Your Service

Leuk voor ze :) jammer voor ze dat ze de 8e finales met een C team moeten spelen omdat het A en B team geschorst zijn.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 09:26
Let's go Turkije, Nederland nog even helemaal kapot toeteren vanavond *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:03:
Leuk voor ze :) jammer voor ze dat ze de 8e finales met een C team moeten spelen omdat het A en B team geschorst zijn.
11 gele kaarten! Hoeveel zijn er nu geschorst?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Exocet schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:05:
[...]

11 gele kaarten! Hoeveel zijn er nu geschorst?
Volgens mij 4

Edit: ik hoor 2, dus valt mee

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 26-06-2024 23:10 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Na welke wedstrijd begin je weer met een schone lei...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17:37
Fiber schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:07:
na kwartfinale om te voorkomen dat je met geel in de halve de finale mist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Nou dat zal wat zijn als je Nederland Turkije krijgt straks..

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:05
Fiber schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:07:
Na de kwartfinale pas. Of je moet in de kwartfinale rood krijgen, dan blijft die schorsing wel staan.

[ Voor 10% gewijzigd door eric.1 op 26-06-2024 23:10 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGDX_acLQS47O_GQBt-7OEwp2Ig=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7idDMJ3fYhCra1SSknH9ymmC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-06 11:47
Ninja edit Eric

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wie van de onderste helft gaat de finale halen?
Ik denk Zwitserland.
Wat een verschil in de twee helften in het schema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
FRA-BEL wordt een vernedering voor de Belgen. ZWI-ITA wordt wel leuk, naast NED-ROU zeggen de andere wedstrijden me weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Roe, tur, ita, en dan een leuke tegenstander in de finale

Let’s go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
cy-gor25 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:13:
FRA-BEL wordt een vernedering voor de Belgen. ZWI-ITA wordt wel leuk, naast NED-ROU zeggen de andere wedstrijden me weinig.
Wikipedia: Lijst van FIFA-landcodes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:02
Goed punt van Pierre dat ik, spuit 11, nog niet gerealiseerd had. Met die VAR moet je nu in feite elke aanraking in de 16 die gevolgd wordt door een val goedkeuren als penalty. Want waar trek je anders de streep.

Wat natuurlijk nonsens is. Maar ja, VAR.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
enkel zwitserland fout dan, valt mee. Wist niet dat deze lijst bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou oranje mag na Roemenië of opnieuw tegen Oostenrijk zien dat ze wakker zijn. Of tegen Turkije en dan krijg je een kopie als vanavond / NL vs Portugal verwacht ik.

Verder alle gedoodverfde favorieten dus al een paar klassiekers in de kwartfinale. Spanje vs Duitsland, Portugal vs Frankrijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:35
Joosie200 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:27:
Nou oranje mag na Roemenië of opnieuw tegen Oostenrijk zien dat ze wakker zijn. Of tegen Turkije en dan krijg je een kopie als vanavond / NL vs Portugal verwacht ik.

Verder alle gedoodverfde favorieten dus al een paar klassiekers in de kwartfinale. Spanje vs Duitsland, Portugal vs Frankrijk.
Eerst nog maar eens zien te winnen tegen Roemenië. Wordt nog lastig zat.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Denman schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:32:
[...]

Eerst nog maar eens zien te winnen tegen Roemenië. Wordt nog lastig zat.
Eens. Zeker voor het zooitje ongeregeld wat het is gebleken in de poule. Normaal gesproken mag je verwachten dat oranje teams als Roemenië moet kunnen hebben. Maargoed datzelfde had ik verwacht tegen Polen en Oostenrijk. Dus tja. Met de hakken over de sloot tegen Roemenië en stranden in de kwartfinale is mijn verwachting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exocet schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:13:
Ik denk Zwitserland.
Vind dit echt zo'n zonde dat er zoveel matige landen aan de tweede kant zitten. Eigelijk heeft geen enkel land aan die kant eens een leuke wedstrijd gespeeld op de outsiders als Oosterijk/Zwitserland ofzo na

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:19:
Goed punt van Pierre dat ik, spuit 11, nog niet gerealiseerd had. Met die VAR moet je nu in feite elke aanraking in de 16 die gevolgd wordt door een val goedkeuren als penalty. Want waar trek je anders de streep.

Wat natuurlijk nonsens is. Maar ja, VAR.
Nu zie ik pas die pingel van Roemenië maar dat is dus precies hetzelfde geval als van Georgië. Absolute onzin. Als verdediger is dat dus bijna niet te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Engeland - Italië heeft ook wel een mooie historie geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:36:
[...]

Vind dit echt zo'n zonde dat er zoveel matige landen aan de tweede kant zitten. Eigelijk heeft geen enkel land aan die kant eens een leuke wedstrijd gespeeld op de outsiders als Oosterijk/Zwitserland ofzo na
Turkije - Georgië staat me nog bij als verrassend leuke pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als EURO 2024 een Zwitsers Model-formaat had gebruikt (zoals het komende Champions League-seizoen), zou Oekraïne doorgaan naar de achtste finales en zou Slowakije zijn geëlimineerd.

De groene rand geeft de teams aan die zijn doorgegaan met het huidige groepsfase-systeem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgFchKObMWzY4vdOHjymGm7McCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwTx8Y70zeoySxXDV8uUoERy.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:14
Denk dat ik Spanje Oostenrijk ga voorspellen als finale, voor mijn poule.

Nederland was niet goed, en ik heb er weinig vertrouwen in. Zal je net zien dat ze kampioen worden... :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:22

Superkiwi

Hoi doei

Sjah schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 02:05:
Denk dat ik Spanje Oostenrijk ga voorspellen als finale, voor mijn poule.
Doe nou niet, het wordt Spanje-Portugal ;)

En ik sta 80e van de ca 115 dus ik heb er echt wel verstand van :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:43

Jij weet de uitslagen van de achtste finales al? Er zal toch minimaal wel één verrassing tussen zitten? Op papier maakt België de grootste kans op een verrassing. Hoewel Frankrijk echt goed is in op toernooien vanuit de reserve spelen maar wel gewoon heel ver komen. Denemarken is een lastige ploeg om tegen te spelen maar Duitsland heeft het thuisvoordeel. Portugal dan? Mooi team, maar is ook pijn te doen. Spanje is wel de laatste ploeg waarvan ik verwacht dat ze verrast worden door Georgië. Dus misschien heb je wel gelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door bazzemans op 27-06-2024 06:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 17:55
Net 2 weken 24/7 gewerkt en alles van het EK gemist. Vandaag en morgen eindelijk eens rustig voetbal kijken. Wie speelt er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:22

Superkiwi

Hoi doei

jaapstobbe schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 07:28:
Vandaag en morgen eindelijk eens rustig voetbal kijken. Wie speelt er?
Niemand :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Wyke schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:09:
[...]

na kwartfinale om te voorkomen dat je met geel in de halve de finale mist
Voor de kwartfinale dacht ik
Check dat ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bao_mi1 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:45:
[...]

Waarom fans tussen aanhalingstekens? Of het nou leuk is of niet, dit zijn inderdaad gewoon fans. En voor bepaalde fans hoort dit er bij.
Omdat ik niet alle fans van een bepaald land, zo op een hoop wil gooien. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 17:19
Exocet schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:13:
Ik denk Zwitserland.
Geen gekke keuze om voor Zwitserland te gaan of Oostenrijk. Allebei degelijke landen, waarbij vooral Zwitserland een goede tot uitstekende as heeft. Zowel Nederland als Engeland zie ik dan ook niet winnen van deze landen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik sprak vanochtend even met een Belgische collega die bij de wedstrijd was gisteren, die zat nu in de auto terug. Die gaf wel aan dat het fluiten echt vanuit het hele publiek kwam, geen kleine groep. De teleurstelling zit voornamelijk natuurlijk in het feit dat ze wel konden, maar niet wilden (in tegenstelling tot oranje, waar het andersom was).
  • 2 dagen vrijgenomen
  • 7 uur heen rijden
  • 450,- hotel
  • 370,- toegang
  • 7 uur terug rijden
Dan is het toch opvallend om te zien bij zo'n Kevin de Bruyne dat hij echt geen enkel idee heeft wat er speelt en waarom iedereen zo boos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
Harribo schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 07:59:
[...]

Voor de kwartfinale dacht ik
Check dat ff
Ik kanf niet even snel een bron vinden van de uefa documenten maar als ik google op "yellow card euro 2024 reset" dan zeggen ze allemaal ná de kwartfinale, met de reden die ik noem: dat alleen een rode kaart in de halve finale je de finale kan kosten maar een gele niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-06 06:21
PWM schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:19:
Ik sprak vanochtend even met een Belgische collega die bij de wedstrijd was gisteren, die zat nu in de auto terug. Die gaf wel aan dat het fluiten echt vanuit het hele publiek kwam, geen kleine groep. De teleurstelling zit voornamelijk natuurlijk in het feit dat ze wel konden, maar niet wilden (in tegenstelling tot oranje, waar het andersom was).
  • 2 dagen vrijgenomen
  • 7 uur heen rijden
  • 450,- hotel
  • 370,- toegang
  • 7 uur terug rijden
Dan is het toch opvallend om te zien bij zo'n Kevin de Bruyne dat hij echt geen enkel idee heeft wat er speelt en waarom iedereen zo boos is.
Beetje raar natuurlijk; je betaalt om 90 minuten voetbal te zien; dat heb je gekregen.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zo, wat tijd over.. dus my $0,02 over de de 8e finales:
Zwitserland
Redelijk team, gewonnen van een van de zwakste broeders in de poule (Hongarije) en gelijkgespeeld tegen de andere zwakke broeder (Schotland). Gelijkgespeeld met redelijk wat geluk tegen een Duitsland dat eigenlijk niet meer hoefde.
Italie
Vooraf had ik toch wel wat hogere verwachting van dit team, maar die missen de kwaliteit wel. Tegen Spanje er niet aan te pas gekomen. Tegen Kroatië net aan een puntje en daardoor door naar de volgende ronde. Met de hakken over de sloot tegen Albanië.
Denk redelijk gelijkwaardig aan Zwitserland.

Ik ga voor een gelijkspel en de gelukkigste (Italië, want het blijven Italianen) wint via strafschoppen.

Duitsland
Begon goed, maar kon de lijn nou ook niet echt doortrekken. Duitsers groeien altijd in het toernooi dus die zullen naar waarschijnlijkheid wel weer beter gaan spelen. Met gemak geplaatst voor de 8e finales.
Denemarken
Tja.. drie gelijke spelen in de poulefase.. lastig om te zeggen wat dat team nou echt kan. Ik verwacht niet al te veel meer.

Denk een redelijk eenvoudige overwinning voor Duitsland

Engeland
Als een van de favorieten naar het EK gekomen, maar heeft nog niet kunnen overtuigen. Matig spel. Toch als eerste door, maar de poule was ook wel erg matig. Kan in principe alleen maar beter.
Slowakijke
In een poule waarin iedereen gelijkwaardig was aan elkaar als derde door. Ik verwacht geen wonderen. Leuke opvulling voor de 8e finales.

Denk een redelijk eenvoudige overwinning voor Engeland.

Spanje
Furieus uit de startblokken tegen Kroatië en een goede wedstrijd tegen Italië. Vervolgens als geplaatst team een niet hele denderende wedstrijd tegen Albanië. Kansen genoeg, maar het gebrek aan de killermentaliteit voor het doel kan ze wellicht verder in het toernooi gaan opbreken. Maar dat is voor later.
Georgië
Alles gegeven tegen een zwak (al geplaatst) Portugal en verdient door naar de 8e finales. Tegen Spanje verwacht ik dat ze een paar maatjes te klein zijn.

Makkelijke overwinning voor Spanje.

Frankrijk
Hier had je meer van verwacht, maar het is niet best.
België
Hier had je ook meer van verwacht, maar het is niet best.

Kleine overwinning voor Frankrijk omdat Mbappé het verschil gaat maken tegen Faes.

Portugal
Eenvoudig door en dan een totale wanprestatie tegen Georgië. Maarja, er zijn meer teams die dat overkomt nadat ze geplaatst zijn ;) Goede prestatie tegen Turkije neergezet, daar moeten ze maar aan vasthouden.
Slovenië
Tja.. ook drie keer gelijk. Leuke opvulling voor de 8e finales.

Ik verwacht een eenvoudige overwinning van Portugal.

Roemenië
Drie keer geschoten op doel tegen Oekraïne wat ze drie doelpunten opleverde. Verder weinig gepresteerd. Toch als eerste door, al kostte het een schwalbe om niet uitgeschakeld te zijn.
Nederland
Spel was niet best in de poulefase, maar eenvoudig geplaatst voor de 8e finales. Als kers op de taart wel een totale wanprestatie tegen een Oostenrijk dat alles heeft gegeven in een wedstrijd waarin Nederland al geplaatst was.

Ik verwacht een eenvoudige overwinning van Nederland.

Oostenrijk
Een van de verassingen toch ook wel van de poulefase. Polen eenvoudig opzij gezet, verloren van Frankrijk en de laatste kans uitstekend aangegrepen tegen een zwak Nederland en daarmee eerste geworden in de poule.
Turkije
Door Portugal van de mat gespeeld maar redelijk eenvoudig stand gehouden in het duel waar het om ging. De duidelijke nummer 2 in de poule.

Deze wedstrijd vind ik het lastigst om te voorspellen. Oostenrijk heeft natuurlijk wel een streepje voor met die 6-1 overwinning van laatst en Turkije mist wat basisspelers door een schorsing. Daarom een kleine overwinning voor Oostenrijk.

Ok, dat was het :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
PWM schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:19:
  • 2 dagen vrijgenomen
  • 7 uur heen rijden
  • 450,- hotel
  • 370,- toegang
  • 7 uur terug rijden
Dat is dan ook een speler die alles minimaliseert zoals mensenrechten in het Midden-Oosten. Enkel geld is belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
xzaz schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:52:
[...]

Beetje raar natuurlijk; je betaalt om 90 minuten voetbal te zien; dat heb je gekregen.
Je betaalt natuurlijk voor wel meer dan dat. Inzet, wil om te winnen, goed voetbal, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:56
xzaz schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:52:
[...]

Dan kan je net zo goed gratis naar fc bal op het dak 6 5e klasse zondag amateurs... Je mag echt wel verwachtingen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
370 euro voor een kaartje? vip plekken ofzo? ik heb voor iedere groepswedstrijd 60 per stuk betaald. ook overnachten kan een stuk goedkoper. Zeker bij de laatste groepswedstrijd weet je ook nog eens dat je het risico loopt op een gecalculeerd resultaat. Heb niet echt medelijden.

overigens floot bij NL na afloop ook een deel van het publiek de spelers uit bij het bedankje (niet een heel groot deel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wyke schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:12:
370 euro voor een kaartje? vip plekken ofzo? ik heb voor iedere groepswedstrijd 60 per stuk betaald. ook overnachten kan een stuk goedkoper. Zeker bij de laatste groepswedstrijd weet je ook nog eens dat je het risico loopt op een gecalculeerd resultaat. Heb niet echt medelijden.

overigens floot bij NL na afloop ook een deel van het publiek de spelers uit bij het bedankje (niet een heel groot deel)
Maar dan doe ik even de aanname dat jij lid bent van OnsOranje en je bent ingeloot voor de groepswedstrijden. Op de vrije markt een ticket bemachtigen heb ik ook naar gekeken, maar dat werd me wat te gortig. En anders maak ik graag gebruik van je connecties om ook een aantal kaarten te krijgen voor een volgende keer :P
https://www.viagogo.nl/Sp...es/E-151804320?quantity=1
Prijzen vanaf 400:

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 27-06-2024 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
St@m schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:28:
[...]

Maar dan doe ik even de aanname dat jij lid bent van OnsOranje en je bent ingeloot voor de groepswedstrijden. Op de vrije markt een ticket bemachtigen heb ik ook naar gekeken, maar dat werd me wat te gortig. En anders maak ik graag gebruik van je connecties om ook een aantal kaarten te krijgen voor een volgende keer :P
https://www.viagogo.nl/Sp...es/E-151804320?quantity=1
Prijzen vanaf 400:
dat klopt, maar dat is dan een eigen keuze of je het er voor over hebt. Ik zou dat nooit betalen, maar zou eerlijk gezegd ook geen rekening hebben gehouden met een calculatie-wedstrijd.
Kevin de Bruyne houdt ook geen rekening met de prijzen op de markt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
St@m schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 10:37:
Kan me daar wel in vinden maar ik denk dat Engeland en Nederland geen makkelijke potjes krijgen. Krappe overwinningen beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wyke schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:41:
[...]

dat klopt, maar dat is dan een eigen keuze of je het er voor over hebt. Ik zou dat nooit betalen, maar zou eerlijk gezegd ook geen rekening hebben gehouden met een calculatie-wedstrijd.
Kevin de Bruyne houdt ook geen rekening met de prijzen op de markt :)
Nee, daar heb je gelijk in.. en credits voor jou dat je zoveel punten hebt verzameld door naar al die oefenwedstrijden, kwalificatiewedstrijden en Nations League wedstrijden bent gegaan om genoeg punten te verzamelen :D
Vrienden van mij doen dat ook en ik lach ze iedere keer weer uit, maar zij zaten wel bij 2 wedstrijden in de poule én hebben eventueel kaarten voor de halve en finale.

Zonder al die poespas even een wedstrijdje op het EK bekijken kost gewoon dikke knaken. Al hoef je dan niet al die knaken te betalen voor al die andere wedstrijden, dus als je het van die kant bekijkt valt het allemaal wel mee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 24-06 18:14
St@m schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 10:37:
Nederland
Spel was niet best in de poulefase, maar eenvoudig geplaatst voor de 8e finales.
Ik verwacht een eenvoudige overwinning van Nederland.
Eenvoudig geplaatst? In het 'oude' systeem was je gewoon uitgeschakeld geweest.
En gezien het spel verwacht ik al helemaal geen eenvoudige overwinning.
Roemenië gaat achterover hangen en hopen op een counter. Dat is ook vrij effectief gebleken tegen ons Oranje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Advizor schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:08:
[...]

Roemenië gaat achterover hangen en hopen op een counter. Dat is ook vrij effectief gebleken tegen ons Oranje.
Na 2 gespeelde wedstrijden waren we al geplaatst, dat noem ik eenvoudig. Leuk om te refereren naar het systeem van voor 2016, maar als we nog verder terug gaan kijken dan waren we waarschijnlijk niet eens gekwalificeerd. Dus tja.. We moeten het doen met de huidige opzet, en dan vind ik dat je jezelf eenvoudig hebt geplaatst voor de volgende ronde.

En meningen mogen verschillen hoor :) Ik denk dat we vrij eenvoudig winnen van Roemenië, jij niet. Dat kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 17:19
Advizor schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:08:
[...]

Juist wel gemakkelijk geplaatst. Als je voordat de 3e wedstrijd al geplaatst bent, dan is dat gemakkelijk. Je refereert naar het 'oude systeem', maar dat is niet van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Focus89 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:16:
[...]

Juist wel gemakkelijk geplaatst. Als je voordat de 3e wedstrijd al geplaatst bent, dan is dat gemakkelijk. Je refereert naar het 'oude systeem', maar dat is niet van toepassing.
We zijn 3e in de poule geworden met slecht spel, maar eenvoudig geplaatst. Oké dan.

We hebben gewoon geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
St@m schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:14:
[...]

Na 2 gespeelde wedstrijden waren we al geplaatst, dat noem ik eenvoudig.
En meningen mogen verschillen hoor :) Ik denk dat we vrij eenvoudig winnen van Roemenië, jij niet. Dat kan.
Gezien het spelbeeld verwacht ik van niet.
Maar misschien kan Koeman toveren en wordt het vanaf nu allemaal stukken beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:14
Wyke schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:12:
ook overnachten kan een stuk goedkoper.
Belgen houden van luxe.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Belgen houden van luxe.
Klopt, elke snelweg biedt massage stand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:55

AcoLyte!

*evil grin*

Millie-ano schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 14:57:
[...]

Klopt, elke snelweg biedt massage stand
Off topic; beste gniffel in tijden.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Engelse fans zijn ook niet tevreden met het spel van hun team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RK3YbMNL7_I3kxoES88Q4JKhXe0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YlLMgYAiilmxDt16M8ym6W5E.png?f=user_large
(Britse verkiezingen op 4 juli)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

St@m schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:48:
[...]

Nee, daar heb je gelijk in.. en credits voor jou dat je zoveel punten hebt verzameld door naar al die oefenwedstrijden, kwalificatiewedstrijden en Nations League wedstrijden bent gegaan om genoeg punten te verzamelen :D
Vrienden van mij doen dat ook en ik lach ze iedere keer weer uit, maar zij zaten wel bij 2 wedstrijden in de poule én hebben eventueel kaarten voor de halve en finale.

Zonder al die poespas even een wedstrijdje op het EK bekijken kost gewoon dikke knaken. Al hoef je dan niet al die knaken te betalen voor al die andere wedstrijden, dus als je het van die kant bekijkt valt het allemaal wel mee :P
Daarom, 400 euro voor een kaartje klinkt veel maar als je voor 60 euro in aanmerking wil komen moet je wel al die saaie kwalificatiewedstrijden aanschouwen, is ook allemaal niet gratis :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
Slasher schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:07:
[...]

Daarom, 400 euro voor een kaartje klinkt veel maar als je voor 60 euro in aanmerking wil komen moet je wel al die saaie kwalificatiewedstrijden aanschouwen, is ook allemaal niet gratis :)
ik had kaartjes voor 3 groepswedstrijden en evt. voor de finale, en ben naar 1 kwalificatiewedstrijd geweest. Dus dat valt best mee. overigens had ik in de eerste lotimgsronde alleen een kaartje voor de wedstrijd tegen Polen. In de tweede ronde kwamen de andere wedstrijden er ineens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wyke schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:38:
[...]

ik had kaartjes voor 3 groepswedstrijden en evt. voor de finale, en ben naar 1 kwalificatiewedstrijd geweest. Dus dat valt best mee. overigens had ik in de eerste lotimgsronde alleen een kaartje voor de wedstrijd tegen Polen. In de tweede ronde kwamen de andere wedstrijden er ineens bij.
Nice, Lucky you :)
Die eerder genoemde vrienden hebben nu kaarten voor Roemenië, twijfelen nog..

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 27-06-2024 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:31:
De Engelse fans zijn ook niet tevreden met het spel van hun team:
[Afbeelding]
(Britse verkiezingen op 4 juli)
Iets met turkeys en Christmas… ik verwacht van voetballers geen enkele inhoudelijke, noch electorale inbreng in een democratisch proces, Mbappé was een zeer gunstige uitzondering. :Y)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Wat deden we 's avonds ook al weer voor dat het EK begon...? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 20:01

FreakNL

Well do ya punk?

Fiber schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:10:
Wat deden we 's avonds ook al weer voor dat het EK begon...? O-)
Pak anders een classic match ;)

YouTube: 1995.12.13 Republic of Ireland 0 - Netherlands 2 (Full Match 60fps -...

Veel kijkplezier :+

[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2024 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Was dat met die 3 minuten balbezit voor de tweede goal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ramzzz schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 17:08:
Iets met turkeys en Christmas… ik verwacht van voetballers geen enkele inhoudelijke, noch electorale inbreng in een democratisch proces, Mbappé was een zeer gunstige uitzondering. :Y)
Je neemt dit serieus? Box = strafschopgebied, cross = voorzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Mooi hoor. Stukje gekeken. Wel veel spelers van Ajax of ex-Ajax... Ongeveer 10 van de 11: Van de Sar, Reiziger, Blind, Bogarde; R de Boer, Seedorf, Davids; Overmars, Bergkamp, Kluivert. Alleen Glenn Helder denk ik niet...

:7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Laatst online: 18:43
@Fiber Glenn Helder speelde in de Ajax-jeugd maar moest plaatsmaken voor Bryan Roy. Via een omweg via amateurs kwam hij uiteindelijk bij Sparta in het betaald voetbal terecht.

[ Voor 35% gewijzigd door bazzemans op 27-06-2024 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
Fiber schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 21:38:
[...]

Mooi hoor. Stukje gekeken. Wel veel spelers van Ajax of ex-Ajax... Ongeveer 10 van de 11: Van de Sar, Reiziger, Blind, Bogarde; R de Boer, Seedorf, Davids; Overmars, Bergkamp, Kluivert. Alleen Glenn Helder denk ik niet...

Was dat niet het jaar dat Ajax de Champions league verloor van een Juventus dat doping gebruikte?

andere klassiek wedstrijd: YouTube: Full Match: Spain vs. Netherlands 2014 FIFA World Cup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:08
Bedankt voor de tip, nog in full HD ook. Kan je de onscherpte goed zien.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JukeboxBill
Het commentaar bij die oude wedstrijd is wel een genot. Gewoon bij de wedstrijd blijven zonder gewauwel en allerlei weetjes oplepelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:48:
[...]

Je neemt dit serieus? Box = strafschopgebied, cross = voorzet.
Nee.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:32
Fiber schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 21:38:
[...]

Als het regent in Amsterdam stormt het in Oranje. De afgelopen twee jaar stormde het in Amsterdam... ;) :+

XXXVI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
De Belgen zijn ook niet blij met hun nationale teamAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEQud276gSRUPcnK-NUQUVfZoQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I9bywTv9uyDx6xEFb8qW8z9d.jpg?f=fotoalbum_large
(goesting =zin hebben)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20:12
Blij dat het toernooi vandaag weer verder gaat. Die 2 dagen zonder zorgden toch al weer voor wat lichte afkick verschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ik was net eens blij dat er 2 dagen geen match was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:31

Quad

Doof

Jongens, we gaan bijna weer beginnen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-06 12:30
Wat denken we van Zwitserland - Italië? Die Italiaanse basis, dat is toch ook geen voetbalnatie meer hoor. Maar Zwitserland natuurlijk ook wel in verval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:01
minimaLL schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:46:
Wat denken we van Zwitserland - Italië? Die Italiaanse basis, dat is toch ook geen voetbalnatie meer hoor. Maar Zwitserland natuurlijk ook wel in verval.
Ik ben neutraal met deze wedstrijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 24-06 01:25
We mogen weer! 😃

Ik verwacht een overwinning van Zwitserland, 2-1. Ben wel onder de indruk van die Embolo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 21:56
Ik vind het prima als Zwi doorgaat maar ben toch iets meer voor Italie. Hoop op een mooie pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gaat lekker met de blessures en tempo in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
minimaLL schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:46:
Zwitserland is helemaal niet verval? Bedoel je Oostenrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat is dit jongens. Vallende ziekte? De stervende zwaan?

[ Voor 49% gewijzigd door carpebios op 29-06-2024 18:14 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gaizka
Dit zijn toch gewoon gele kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:56

Pierre

Van nature lui!

Volgens mij wordt er flink geschopt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
gaizka schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:14:
Dit zijn toch gewoon gele kaarten?
Italië komt goed weg voorlopig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Deze wedstrijd ligt alleen maar stil en mensen op de grond. Gaan er nog kaarten komen, of gaat dit de gehele wedstrijd zo zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:05
Ik geloof dat ik voornamelijk herhalingen zit te kijken, ipv live actie...wat een trage bende ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Die mag je dan toch wel beter raken.

Hopelijk is Xhaka in orde, vind dat sinds het voorval van Kramer altijd wat tricky. Maar goed, laten we geen rampscenarios maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hup Zwitserland, wat is dit Italië toch enorm matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Aardige kans! Zwitserland moet dit kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Het is in Berlijn momenteel nog 28 graden. Logisch dat het niet in de hoogste versnelling gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Zwi moet wel scoren want anders gaan die italianen op zijn italiaans er met de winst vandoor ook al is dat op basis van het huidige spel totaal onterecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JukeboxBill schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:27:
Het is in Berlijn momenteel nog 28 graden. Logisch dat het niet in de hoogste versnelling gaat.
Hopelijk doen ze wel iets van een drinkpauze. Vond dat zo vreemd dat de vorige niet was bij beide wedstrijden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grindtegel
Goeie goal en volkomen verdiend
Pagina: 1 ... 33 ... 92 Laatste