Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij meer dan Maignan...PWM schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:27:
Poeh, keeper werd aardig gehinderd
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dit is ook bijna niet te voorspellenxzaz schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:28:
Mijn poultje slaat helemaal nergens meer op. Bijna niks goed de derde speelronde.
Georgië die wint van Portugal... Wie verzint dat nou?xzaz schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:28:
Mijn poultje slaat helemaal nergens meer op. Bijna niks goed de derde speelronde.
Vechtersbazen dat Tsjechië...
PWM schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:27:
Poeh, keeper werd aardig gehinderd
Dat mag gewoon hoor. Bij het in de 5 meter de keeper "aanvallen" wordt de keeper beschermd. Deze Tsjech springt echter recht omhoog en de keeper springt naar voren tegen hem aan. Dan is er geen sprake van een overtreding. Ik durf zelfs te zeggen een fout van de keeper.Mawlana schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:29:
Heel merkwaardig dat het niet wordt afgekeurd. Ik zou toch zeggen dat ze keeper behoorlijk werd gehinderd.
[ Voor 20% gewijzigd door bazzemans op 26-06-2024 22:30 ]
Ik had nog geen mening over hem voor dit tornooi, omdat er nog nooit echt wedstrijden waren van groot belang. Maar wat hij tot dusver laat optekenen is dramatisch:bazzemans schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:09:
@minimaLL wat vind je van het geklaag van de bondscoach over de organisatie? Hij heeft misschien wel gelijk maar na deze vertoning tegen Oekraïne kan je dat volgens mij beter laten.
- Hij klaagt dat 'jonge spelers' hun taken niet uitvoerden, zodat er geen organisatie was. We speelden met twee spelers onder 26 (Theate & Doku). Laat het probleem nu net liggen op het terugvallen van de anciens (Carrasco)
- Courtoiskwestie (op zich valt daar nog iets voor te zeggen, maar dat is gewoon een kwestie van botsende ego's en dat laatste heeft hij dus ook enorm)
- Blessuregolf achterin waarin we reeds kwaliteit kiezen en halsstarrig geen extra spelers meer oproepen (24 ipv 26)
- Middenveld Onana - Mangala was veel te statisch is in de openingsmatch, je wisselt voor Tielemans - Onana met succes met meer pressing en druk naar voor... Dat laatste kieper je overboord in deze match en uiteindelijk val je terug op dat eerste middenveld.
- Valt terug op veteranen, blijft koppig Trossard positioneren op de vleugel. Weigert de enige LB (DeCuyper) op te stellen op zijn natuurlijke positie.
Je speelt tegen een inferieure tegenstander. Als je wint krijg je een historische kans om de halve finale van een EK te bereiken.. speel je op 0-0 kom je in de onmogelijke tabel van het toernooi terecht te beginnen met Frankrijk. En wat doe je? Je gaat met een laag blok spelen, doet enkel defensieve wissels en als piece de resistance ga je in de laatste minuten tijd rekken aan de cornervlag alsof je in de finale 1-0 voor staat en er nog 10 seconden te spelen zijn.
Het beste komt dan nog:
Hij geeft fier aan op de persconferentie dat ze getraind hebben op dat tijdrekken en dat dit deel was van het game managment.

[ Voor 7% gewijzigd door minimaLL op 26-06-2024 22:33 ]
Dit had ik allemaal niet helemaal gevolgd maar poeh dan ook nog deels de schuld leggen bij de organisatie, omdat ze te langzaam naar het stadion gingen en daardoor een te korte voorbespreking hadden en de warming-up hebben moeten inkorten. Vraag mij af of dit de schuld is van de organisatie of juist hun eigen planning.minimaLL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:29:
[...]
Ik had nog geen mening over hem voor dit tornooi, maar wat hij tot dusver laat optekenen is dramatisch:
- Courtoiskwestie (op zich valt daar nog iets voor te zeggen, maar dat is gewoon een kwestie van botsende ego's en dat laatste heeft hij dus ook enorm)
- Blessuregolf achterin waarin we reeds kwaliteit kiezen en halsstarrig geen extra spelers meer oproepen (24 ipv 26)
- Middenveld Onana - Mangala was veel te statisch is in de openingsmatch, je wisselt voor Tielemans - Onana met succes met meer pressing en druk naar voor... Dat laatste kieper je overboord in deze match en uiteindelijk val je terug op dat eerste middenveld.
- Valt terug op veteranen, blijft koppig Trossard positioneren op de vleugel. Weigert de enige LB (DeCuyper) op te stellen op zijn natuurlijke positie.
Je speelt tegen een inferieure tegenstander. Als je wint krijg je een historische kans om de halve finale van een EK te bereiken.. speel je op 0-0 kom je in de onmogelijke tabel van het toernooi terecht te beginnen met Frankrijk. En wat doe je? Je gaat met een laag blok spelen, doet enkel defensieve wissels en als piece de resistance ga je in de laatste minuten tijd rekken aan de cornervlag alsof je in de finale 1-0 voor staat en er nog 10 seconden te spelen zijn.
Het beste komt dan nog:
Hij geeft fier aan op de persconferentie dat ze getraind hebben op dat tijdrekken en dat dit deel was van het game managment.
Interessante avond toch wel.
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Turkse Wout Weghorstbazzemans schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:33:
De Turken hebben besloten dat het tijd is om een spits op te stellen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Werkt hier zonder problemen.Fiber schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:35:
NLziet kapot?
Zullen er heel weinig zijn..1% slechts op winst Georgië en 3% gelijk van het totale scorito ingevulde lijsten.Joosie200 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:34:
Georgië-Portugal ben benieuwd wie dat in scorito goed heeft voorspeld van mijn collega's. Ik in elk geval niet.
En de spelers begrijpen niet waarom ze uitgefloten werdenminimaLL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:29:
[...]
Ik had nog geen mening over hem voor dit tornooi, maar wat hij tot dusver laat optekenen is dramatisch:
Het beste komt dan nog:

Angsthazenvoetbal, dat is het enige woord dat de lading dekt. Mensen nemen verlof en betalen grof geld betalen om je match te bekijken... Iedereen ziet de weg naar een potentiële halve finale (tegen een brak Engeland of Italië) en ziet ze dan rond minuut 85 een corner teruggespeeld worden naar de keeper.
Als beloning voor dat rotte voetbal lag je er nog bijna uit als Oekraïne iets of wat efficient is, en krijg je nu een match tegen Frankrijk.
Maarja, dan kunnen ze zich op de borst kloppen mochten ze verliezen "want tegen Frankrijk kan je natuurlijk verliezen". Ja duh, daarom had je ze misschien moeten proberen ontlopen

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik weet het niet hoor, dat opstellen van een tweede team in die laatste groepswedstrijd is echt geen slimme move heb ik het idee. Haalt je hele team uit de flow, zeker als je dan ook nog eens verliest.
Ik zit op een gemiddelde score. Had al die gelijkspellen niet zo verwacht en had van Portugal zelfs al hoeven ze niet zeker meer verwacht.Millie-ano schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:37:
[...]
Zullen er heel weinig zijn..1% slechts op winst Georgië en 3% gelijk van het totale scorito ingevulde lijsten.
Vervang Turkse door elke andere random land en je ziet dat het helaas overal voorkomt.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:37:
En de Turkse "fans" zijn al een speler aan het bekogelen met bekers...
Eens. Nederlands publiek was meer fan van de bierdouche toch..Millie-ano schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:38:
[...]
Vervang Turkse door elke andere random land en je ziet dat het helaas overal voorkomt.
⏩ PVOutput☀️
Als het zo blijft wie treffen we dan?Dingdong schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:42:
Nederland komt zo aan de makkelijkere kant van het toernooi en kan dus ver komen. Nadeel is weer dat het dan lijkt dat Koeman het goed heeft gedaan en mag blijven zitten. In hem heb ik gewoon te weinig vertrouwen.
Ik snap die knock-out fase verdeling echt niet haha.
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2024 22:43 ]
Je kijkt met een andere bril. Als ze in het oranje speelde, stonden we te vloeken en te tieren dat niks lukted-vine schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:41:
Lekker man die Tsjechen niet wachten tot de laatste 5 min. Volle bak die 2e helft spelen en lekker pompen of verzuipen alsof je leven er van af hangt.
Er zijn geen makkelijke kanten voor Nederland.Dingdong schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:42:
Nederland komt zo aan de makkelijkere kant van het toernooi en kan dus ver komen. Nadeel is weer dat het dan lijkt dat Koeman het goed heeft gedaan en mag blijven zitten. In hem heb ik gewoon te weinig vertrouwen.
Vorige EK was het precies hetzelfde.
Toen gingen we tegen de Tsjechische strijders hard ten onder.
⏩ PVOutput☀️
Wel een mooi land om tegen af te gaan.
En de bank had gelijk…Quad schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:44:
Nu krijgt zowat de halve bank van Tsjechië een gele kaart.
Het lijkt wel Portugal Nederland, maar dan zonder gemene overtredingen (tot nu toe).
⏩ PVOutput☀️
Hoeveel geel wil je?Quad schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:44:
Nu krijgt zowat de halve bank van Tsjechië een gele kaart.
Tsjechië; yes!
So optimistic you are.Dingdong schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:42:
Nederland speelt altijd al beter tegen grote teams dan kleine en dit toernooi is dat meer dan ooit waar. Roemenië gaat ook weer een lastig verhaal worden.
Op papier is dit de beste kans sinds god knows when om een finale te halen.
Op papier. Niet op het veld. Niet met dit team.
Ja nogal.
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor want ik zie strijd en dat heb ik liever dan mooi voetbal wat niets te weeg brengt.Millie-ano schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:43:
[...]
Je kijkt met een andere bril. Als ze in het oranje speelde, stonden we te vloeken en te tieren dat niks lukte
Waarom fans tussen aanhalingstekens? Of het nou leuk is of niet, dit zijn inderdaad gewoon fans. En voor bepaalde fans hoort dit er bij.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:37:
En de Turkse "fans" zijn al een speler aan het bekogelen met bekers...
Zou vd Vaart nog steeds denken dat die slechter is dan de spits van Excelsior?Exocet schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:44:
Mikautadze, wauw
Altijd bizar gevonden dat die jongen geen kans heeft gehad bij Ajax. Laat nu zien dat er serieus voetbal in zit. Technisch mijlen beter dan Brobbey.
True you areDr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:45:
[...]
So optimistic you are.
Nederland speelt altijd al beter tegen grote teams dan kleine en dit toernooi is dat meer dan ooit waar. Roemenië gaat ook weer een lastig verhaal worden.
Ze zullen veel beter moeten gaan spelen willen ze Roemenië verslaan. Op papier betekent helaas niks voor dit NL.
Tactische meesterzet van de oefenmeester
Koeman en vriendjes, take note.
Toch?
[ Voor 55% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2024 22:49 ]
+1Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:45:
[...]
So optimistic you are.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die gaan zeker tüterend door Tbilisi straks 🇬🇪
FreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:48:
Kan iemand me uitleggen waarom de Tsjechen 2 goals nodig hebben? Ze komen op 4 punten als ze winnen en gaan over Turkije heen dan en worden 3e
/f/image/hQVRxsjq24BLl3TKvshrE4oy.png?f=fotoalbum_large)
100% eens. Ik ben blij dat we Spanje ontlopen, dat was gisteren ook nog een optie voor ons. Maar ik had veel liever tegen Engeland gespeeld dan tegen Roemenië.Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:45:
[...]
So optimistic you are.
Omdat ze dan niet bij de beste 4 nrs 3 eindigen denk ik, maar ga het niet uitrekenenFreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:48:
Kan iemand me uitleggen waarom de Tsjechen 2 goals nodig hebben? Ze komen op 4 punten als ze winnen en gaan over Turkije heen dan en worden 3e en gaan dan over Slovenië heen in de “beste nrs 3”
Toch?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja dit is de virtuele stand maar als ze 1 goal maken gaan ze over Turkije heen en worden 3e met 4 punten en dat is beter dan het nu geplaatste Slovenië met 3 punten .
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2024 23:01 ]
Voorlopig lijkt Turkije vooral aan te zetten.FreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Ja dit is de virtuele stand maar als de 1 goal maken gaan ze over Turkije heen en worden ze 3e
Met 4 punten zitten ze daarbij. Hongarije heeft 3 punten, Kroatie 2.St@m schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:50:
Omdat ze dan niet bij de beste 4 nrs 3 eindigen denk ik, maar ga het niet uitrekenen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja maar stel je nou eens voor dat het niet hypothetisch zou zijnJoosie200 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:51:
[...]
Voorlopig lijkt Turkije vooral aan te zetten.
Als jij het hebt uitgerekend, zit de commentator verkeerdFreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Ja dit is de virtuele stand maar als de 1 goal maken gaan ze over Turkije heen en worden 3e met 4 punten en dat is beter dan het nu geplaatste Slovenië met 3 punten .
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja dat dus , dus ik snap die 2 goals nietgambieter schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Met 4 punten zitten ze daarbij. Hongarije heeft 3 punten, Kroatie 2.
/Edit
Maakt niet meer uit
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2024 22:53 ]
Tot zover het hypothetischeFreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Ja maar stel je nou eens voor dat het hypothetisch zou zijn
Laat maar dat rekenenFreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Ja dit is de virtuele stand maar als de 1 goal maken gaan ze over Turkije heen en worden 3e met 4 punten en dat is beter dan het nu geplaatste Slovenië met 3 punten .
Gewoon een PABO verslaggever
Verwijderd
Dit zulk "fans" horen een verbod te krijgenBao_mi1 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:45:
[...]
Waarom fans tussen aanhalingstekens? Of het nou leuk is of niet, dit zijn inderdaad gewoon fans. En voor bepaalde fans hoort dit er bij.

Tsjechië zonder rode kaart had hiervan gewonnen.
⏩ PVOutput☀️
Lekker weer ingeschoten, zonder twijfel, Bam
Tegen Engeland schat ik onze winstkansen wel kleiner in als ik er geld op moest inzetten.Bao_mi1 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:50:
[...]
100% eens. Ik ben blij dat we Spanje ontlopen, dat was gisteren ook nog een optie voor ons. Maar ik had veel liever tegen Engeland gespeeld dan tegen Roemenië.
Maar als ik er geld op moest inzetten in wat een betere wedstrijd zou opleveren, dan is dat zeker een pot tegen Engeland. En we hadden het er vanmiddag al over, wat dit Nederlands elftal nodig heeft is weer eens een pot goed voetbal tegen een grote tegenstander.
Liever een kleinere kans op een aansprekende overwinning dan een wat grotere tegen, nou ja, Roemenië.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Het is natuurlijk ook wel makkelijker aarden met landgenoten of bij het dramatische Ajax waar alles mis gaat en je niet wordt begeleid.Kist schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:47:
[...]
Zou vd Vaart nog steeds denken dat die slechter is dan de spits van Excelsior?
Altijd bizar gevonden dat die jongen geen kans heeft gehad bij Ajax. Laat nu zien dat er serieus voetbal in zit. Technisch mijlen beter dan Brobbey.
Slimme deal van Metz om hem terug te nemen, die kunnen hier goed van profiteren.
Haha inderdaad. Maar wij hebben geen Mikautadze.Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:54:
Georgië doet wat ons al 400 jaar niet lukt. Chapeau.
⏩ PVOutput☀️
Ik gelukkig niet. Snap de charme van R'dam of A'dam dan ook niet zo. Gelukkig voor hun, gelukkig voor mijzelfSuperman schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:56:
Je zou maar in Rotterdam wonen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
@Joosie200 .. sterker nog hij zat bij mij in de poule.. en ik wordt nog ff misbruikt in die laatste minuut. Zoals bij zoveel wedstrijdenJoosie200 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:38:
[...]
Ik zit op een gemiddelde score. Had al die gelijkspellen niet zo verwacht en had van Portugal zelfs al hoeven ze niet zeker meer verwacht.
/f/image/iu1kcfpJ8rLiIiYGrpfpZ7lu.png?f=fotoalbum_large)
Roemenie gaat we op 60% effen snel wegzetten met 2 -0, niet te moeilijk doen
Daarna Oostenrijk die we de vorige pot mooi voor de gek hebben gehouden, die geven we billenkoek met 4-0
Volgend potje Duitsland ofzo , who cares, we zijn dan zo'n hecht team dat we minstens met 5-1 winnen, die 1 door een eigen doelpuntje van Malen, gewoon, omdat het kan
En dan de finale? die winnnen we met 3-0 zonder te hoeven spelen omdat Spanje zich terug trekt, die durven niet meer
KAMPIOENUHHH!!!!11!!
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024