Playstation 5
De beste 4 nr. 3 van de groepen gaan door. Met deze stand gaat Italië waarschijnlijk alsnog door. Zij het, dat ze dan een lastigere opponent krijgen.Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:21:
Moet Italië naar huis met deze stand, 3 punten, of kunnen ze ook gewoon door...?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Er zijn eigenlijk maar 4 topcompetities, dan heb je nog een wannabe competitie in frankrijk en de rest telt niet mee want nivo mickey mouse,Millie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:25:
[...]
8 clubs vind ik beetje teveel credits. Op basis van budget wellicht
Maar vind het tegenvallen. https://www.uefa.com/uefa...story/clubs/52747--paris/
Snap je punt wel. Maar van alle tol competities is frankrijk wel de minste
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Zie voornamelijk overtredingen van KroatiëMillie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:31:
Italië gooit nu het zuid Europese temperament erin
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Kroatië moet nog lang standhouden, ben bang dat het té lang nog is.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bij elk 'duwtje' de rug krommen en ter aarde storten...Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:32:
[...]
Zie voornamelijk overtredingen van Kroatië
Verwijderd
Ook dom om op die plek te gaan duwen, zou ook liggenMillie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:34:
[...]
Bij elk 'duwtje' de rug krommen en ter aarde storten...
Is vooral het onhandig plaatsen van de handen op de rug...of het dan al duwen is, is een tweede. Maar goed. Ik kijk mogelijk ook met een rood wit vierkant brilletjeVerwijderd schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:35:
[...]
Ook dom om op die plek te gaan duwen, zou ook liggen
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ook voorin zijn ze onrustig.Quad schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:43:
Italianen zijn wel erg zenuwachtig achterin.
XXXVI
nggyu nglyd
Ach Italiaanse maatjes vallen wat kleiner .. dus klein jasje danephymerous schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:46:
We hebben het wel vaak over de slechte generatie van Oranje (met name het middenveld en de aanval) maar dat Italië heeft ook wel een jasje uitgedaan hoor.
Dat wel, maar erg hoogstaand is het allemaal niet. Het is vooral de spanning.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor de penaltycheck denk ik.Superkiwi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:49:
8(!) minuten??
Edit: en 6 wissel momenten geweest.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 24-06-2024 22:51 ]
nggyu nglyd
Vind het wel leuk trouwens dit vecht voetbal
Veel te veel...Superkiwi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:49:
8(!) minuten??
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die was vrij snel gedaan.Quad schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Voor de penaltycheck denk ik.
Edit: en 6 wissel momenten geweest.
Wissels zijn 30s/stuk en het spel heeft niet heel veel stilgelegen.
Ik vind het aan de ruime kant.
nggyu nglyd
Ja is het ook wel.Superkiwi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:53:
[...]
Die was vrij snel gedaan.
Wissels zijn 30s/stuk en het spel heeft niet heel veel stilgelegen.
Ik vind het aan de ruime kant.
nggyu nglyd
Ik kan hier nog wel lang naar kijken, hoor
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oh, laat maar
Flickr PSN ID= cheironnl
Millie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:49:
Zal het wel jinxen.. maar er vallen veel eigen doelpunten.. maar ook veel late doelpunten heb ik het idee.
nggyu nglyd
Cruijff, he. Italianen kennen niet van je winnen maar je ken wel van ze verliezen.nocalimero schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:56:
Italianen zijn de nieuwe Duitsers!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nggyu nglyd
Ikke niet hoor.Quad schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:57:
Dit voelde je wel aankomen.
Met verlies waren ze ook door toch?Vlassie1980 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:57:
Pffff... Die Italianen staan op uit de dood
Prachtige goal. Maar ik vind het heel zuur.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
nggyu nglyd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met 3 punten, niet noodzakelijkerwijs.FreakNL schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:58:
Met verlies waren ze ook door toch?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kroatië had wel mijn sympathy vote. Meer dan Italië. Maarja de bal is rond en soms is 1-0 een te kleine voorsprong.Millie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:59:
Tja... Je had een counter kunnen uitvoeren.. kiest voor lafbakken terug spelen, 2 man mispeer en je bent het bokkie..
Prachtige goal. Maar ik vind het heel zuur.
Virtueel 3e in de beste 3. Kon erom spannen.
nggyu nglyd
Onjuist.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 24-06-2024 23:10 ]
Hij maakte die goal echt nog heel atletisch.gambieter schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:24:
Opa mist dus een pingel en staat daarna wel op de juist plek. Maakt het leuker, nu moet Italie wel!
Toch gek, voetbal is nu VEEL sneller/physieker/atletischer dan vroeger en toen waren er bijna geen spelers van achter in de 30.
Dus juist ook dat hardere trainen zorgt ook dat je langer topfit blijft. Mits je lichaam het aan kan natuurlijk.
een treffende spreuk
Tsjechië moet nog?Superkiwi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:07:
Kroatië (punten) en Tsjechië (1 punt) liggen eruit als slechtste nummers 3; elke ploeg die hierna 3e wordt is sowieso door.
nggyu nglyd
Kroatië heeft toch 2 punten, er staan nog een aantal teams op 1 punt toch of?Superkiwi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:07:
Kroatië (punten) en Tsjechië (1 punt) liggen eruit als slechtste nummers 3; elke ploeg die hierna 3e wordt is sowieso door.
Ik zit mis want de spelers waren ontroostbaar, maar ik snap het niet.
een treffende spreuk
Excuus.
Tenzij Slovenië heel dik verliest, dan is Kroatië door.Superkiwi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:07:
[ Voor 36% gewijzigd door Exocet op 24-06-2024 23:10 ]
Zeker weten? Volgens mij maken ze nog een minuscuul kansje, maar ben geen wiskundige...Superkiwi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:07:
Ik kan ook niet zo snel rekenen, maar volgens de SofaScore app ligt Kroatië er uit.Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:10:
[...]
Zeker weten? Volgens mij maken ze nog een minuscuul kansje, maar ben geen wiskundige...
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Moet Slovenië met 4-0 verliezen, en Tsjechië moet dan ook verliezen of gelijkspelen.Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:10:
[...]
Zeker weten? Volgens mij maken ze nog een minuscuul kansje, maar ben geen wiskundige...
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Helaas gaat hij er niet over en Koeman wel. We gaan het zien morgen. Uiteindelijk gaat het nergens meer om. Nederland is toch al door...PWM schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:26:
Pff, Affelay zegt ook gewoon dat Depay ruk is en Malen een kans moet krijgen. Dat zo’n jongen nog eens beter zicht heeft dan de bondscoach….
Belachelijk dat hij die niet had! Was een halve terugspeelbal.Chelseamarre123 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:43:
Keeper van Kroatië stond wel belachelijk ver voor zijn lijn, lichte blunder voor mij
Fantastisch geschoten natuurlijk, maar had het nog willen zien als die gewoon op zijn lijn stond. Had niks te zoeken 2m voor zijn lijn op die fasesNielz123 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 00:06:
[...]
Belachelijk dat hij die niet had! Was een halve terugspeelbal.
Je moet eigenlijk eerste worden, anders kom je aan de moeilijke kant van het schema met Duitsland, Spanje en Portugal.Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:31:
[...]
Helaas gaat hij er niet over en Koeman wel. We gaan het zien morgen. Uiteindelijk gaat het nergens meer om. Nederland is toch al door...
Mooi om te zien hoe Italië met toch een vrij matig team (en een topkeeper) af en toe heel aardig voetbal speelde. Kampioen zullen ze niet weer worden maar mooi dat ze toch nog even een fantastische gelijkmaker erin schieten.
Wel jammer voor Modric.
Jij ziet nu denk ik ook wel dat Roemenië 10x beter is dan Nederland hé?carpebios schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:57:
[...]
Huh, ik zeg toch ook niet dat Nederland zo goed is?KOEKOEK
[ Voor 86% gewijzigd door ephymerous op 25-06-2024 19:50 ]
XXXVI
Achtste finales
| Dag | Tijd | Team A | Stand | Team B |
|---|---|---|---|---|
| 30 juni | 21:00 | Spanje | x-x | 3rd A/D/E/F |
| 29 juni | 21:00 | Duitsland | x-x | 2nd: C |
| 1 juli | 21:00 | Portugal | x-x | 3rd: A/B/C |
| 1 juli | 18:00 | Frankrijk | x-x | 2nd: E |
| 2 juli | 18:00 | 1st: E | x-x | 3rd: A/B/C/D |
| 2 juli | 21:00 | Oostenrijk | x-x | 2nd: F |
| 30 juni | 18:00 | 1st: C | x-x | 3rd: D/E/F |
| 29 juni | 18:00 | Zwitserland | x-x | Italië |
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Beste is gewoon uit stand. Keeper moet ten slotte ook stilstaan.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Denemarken eerst maar denk ik.
nggyu nglyd
Dat weet alleen EinsteinGynnad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:11:
Hoe wordt nu eigenlijk bepaald op welke dag Nederland gaat spelen. Snap dat ze dus Zondag 18:00, Zondag 21:00 of dinsdag 18:00 spelen - is dat pas iets wat morgenavond 23:00 bekend is of is er een bepaalde logica waardoor het waarschijnlijk aan het einde van de avond of morgen om 21:00 al bekend kan zijn?Achtste finales
Dag Tijd Team A Stand Team B 30 juni 21:00 Spanje x-x3rd A/D/E/F 29 juni 21:00 Duitsland x-x2nd: C 1 juli 21:00 Portugal x-x3rd: A/B/C 1 juli 18:00 Frankrijk x-x2nd: E 2 juli 18:00 1st: E x-x3rd: A/B/C/D 2 juli 21:00 Oostenrijk x-x2nd: F 30 juni 18:00 1st: C x-x3rd: D/E/F 29 juni 18:00 Zwitserland x-xItalië
https://www.vi.nl/nieuws/...-drie-hoe-gaat-het-verderGynnad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:11:
Hoe wordt nu eigenlijk bepaald op welke dag Nederland gaat spelen. Snap dat ze dus Zondag 18:00, Zondag 21:00 of dinsdag 18:00 spelen - is dat pas iets wat morgenavond 23:00 bekend is of is er een bepaalde logica waardoor het waarschijnlijk aan het einde van de avond of morgen om 21:00 al bekend kan zijn?Achtste finales
Dag Tijd Team A Stand Team B 30 juni 21:00 Spanje x-x3rd A/D/E/F 29 juni 21:00 Duitsland x-x2nd: C 1 juli 21:00 Portugal x-x3rd: A/B/C 1 juli 18:00 Frankrijk x-x2nd: E 2 juli 18:00 1st: E x-x3rd: A/B/C/D 2 juli 21:00 Oostenrijk x-x2nd: F 30 juni 18:00 1st: C x-x3rd: D/E/F 29 juni 18:00 Zwitserland x-xItalië
:strip_exif()/f/image/TcBalgDcGK9drsoRmeQ6onUT.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier wordt t uitgelegd. Portugal ontlopen we, kans is groot dat het de nr1 uit de poule van België wordt.
Who will Netherlands 🇳🇱 play in R16? Here are our projections (they will change later tonight after Group C finishes):
— Football Meets Data (@fmeetsdata) 25 juni 2024
NED 🇳🇱 v ENG 🏴 32%
NED 🇳🇱 v BEL 🇧🇪 16%
NED 🇳🇱 v SVK 🇸🇰 14%
NED 🇳🇱 v ROU 🇷🇴 11%
NED 🇳🇱 v DEN 🇩🇰 9%
NED 🇳🇱 v SLO 🇸🇮 9%
NED 🇳🇱 v UKR 🇺🇦 8%
NED 🇳🇱 v ESP 🇪🇸 2%
Engeland dus….
Het is zo'n zonde, wat t.o.v. ons, heeft hij op elke linie geweldige spelers.Grindtegel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:58:
southgate is net zo'n lafbek als koeman en deschamps, zal wel weer met de handrem erop spelen worden.
Denk dat dit op papier de beste generatie van Engeland is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Was het maar Spanje, dan was het gelijk klaar i.p.v. dat we nog enige kans hebben en dan in de kwartfinale er met 0-8 uitgaanZieMaar! schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:58:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...-drie-hoe-gaat-het-verder
[Afbeelding]
Hier wordt t uitgelegd. Portugal ontlopen we, kans is groot dat het de nr1 uit de poule van België wordt.
[Embed]
Engeland dus….
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb dat opgelost met PiP. Vrt en Ketnet opstaanQuad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:55:
Hmm ben nog niet over uit welke wedstrijd het meest interessant is om te volgen.
[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 25-06-2024 21:12 ]
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024