Pluspunt het is tenminste niet in een mensonterende zandbak. Hoewel met die boarding zou je bijna anders denken.ArcticTiger schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:02:
Ik vind dit EK toch wel tegenvallen.
De traditioneel sterke landen vallen tegen, veel eigen doelpunten
De arbitrage is op zijn zachtst gezegd dramatisch slecht.
Gruwelijk veel dubieuze beslissingen of dingen gewoon niet zien.
Die stond bij mij ook goed..... totdat Hongarije scoorde. GrmblQuad schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:00:
[...]
Heb wel de volledige voorspelling van groep A in de laatste seconde gered.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Varga naar het ziekenhuis. Zou wel bij kennis zijn.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik miste overigens de tussentijdse stand van andere wedstrijd bij NOS, jullie ook?
Die was toch ook niet echt interessant in dit geval...hotymoty schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:06:
Ik miste overigens de tussentijdse stand van andere wedstrijd bij NOS, jullie ook?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee klopt! Maar hoop dat dat bij andere poules wel het geval isFiber schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:08:
[...]
Die was toch ook niet echt interessant in dit geval...
Geen idee, binnen 5min nadat ik het aanzette de NOS weer uit en BBC aan.hotymoty schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:06:
Bij Zwitserland - Duitsland kwam de tussenstand soms even langs, bij de andere wedstrijd heb ik hem ook niet gezienhotymoty schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:06:
Op de BBC zien ze nu alleen de knie tegen de kuit bij die mogelijke penalty, maar dat die Schot druk bezig is om die Hongaar uit te kleden wordt voor het gemak even vergeten...
Hier ben ik het wel mee eens. Goed dat de keeper binnen de 5 meter beschermd wordt en dat ze daar bijna niet aangeraakt mogen worden. Maar buiten de 5m (binnen de 16) hebben ze een ernstig ongelijke machtsverhouding en komen ze vaak weg met nare acties.toolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:57:
[...]
De pest is dat alle keepers als een debiel in mogen komen en er altijd mee weg komen.
Ik bedoel, probeer als spits eens met je knie vooruit eens een luchtduel aan te gaan...
Niet krap. Dat is geen bs.FreakNL schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:12:
[Afbeelding]
Het is krapper dan ik dacht.
Maar ze zullen vast lijnen getrokken hebben
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ja als ik het zo zie zit die Schotse hiel wel nog net verder. Maar wel close inderdaadFreakNL schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:12:
[Afbeelding]
Het is krapper dan ik dacht.
Maar ze zullen vast lijnen getrokken hebben
Werd wel af en wat gezegd door de commentator op NOS, maar er viel ook net veel te melden want er vielen maar weinig doelpunten.hotymoty schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:06:
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Haha leuke vent die Jerdy.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vervang ManU door Schotland en het advies werkt ook
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oneensch met de keus (van wedstrijden) van wat de NPO op 1 plaatst en op NPO3. Gister ook al, maar blijkbaar gaat het om de grote namen van de landen, en niet zozeer om de spanning. Ik kijk Spanje.
Kan iemand mij uitleggen wat het praktisch nut is van het met de trein gaan naar een andere speelstad om daar vervolgens in een spelersbus te stappen die daar dus schijnbaar ook die kant op is gereden...
maar ita-kro is toch veel spannender dan die van spanje?Sjah schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:44:
Oneensch met de keus (van wedstrijden) van wat de NPO op 1 plaatst en op NPO3. Gister ook al, maar blijkbaar gaat het om de grote namen van de landen, en niet zozeer om de spanning. Ik kijk Spanje.
dat is goed klimaatneutraal bezig zijn voor mensen met een bord voor hun kopMania-92 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:44:
Kan iemand mij uitleggen wat het praktisch nut is van het met de trein gaan naar een andere speelstad om daar vervolgens in een spelersbus te stappen die daar dus schijnbaar ook die kant op is gereden...
Ja daar staat tenminste nog plek 2,3 of zelfs 4 op het spel.Grindtegel schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:54:
[...]
maar ita-kro is toch veel spannender dan die van spanje?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die hsl trein is op die route wellicht een pak sneller dan met de bus in de file staan. Die bus is dus veel eerder vertrokken denk ik.Mania-92 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:44:
Spanje is al door en zelfs al zeker van de eerste plaats in de groep dus dat is zeker niet spannend. Albanië heeft nog een kansje als ze van Spanje kunnen winnen dus daar zit nog wel wat spanning inderdaad.Sjah schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:44:
Hoe groot moet de scoreweergave van de andere wedstrijd zijn?Millie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:02:
Euh... Hoelang blijft die dubbele score in beeld.. hoeft niet hoor.
"Ja".
⏩ PVOutput☀️
Kon iig wel een stuk kleiner, het 10% van het scherm.
Nou vandaag heb je geluk, hele linkerhoek is goed afgedekt nu.. Zou nou niemand bij de NOS denken, dat kan ook wel een stukje kleiner?hotymoty schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:06:
Ze hadden ook gewoon 2 a 3 Chinooks kunnen huren om ze zo snel mogelijk te vervoeren, beetje mzzl kan je dan meteen op de parkeerplaats naast stadion landen.
quote]Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:00:
[...]
Die hsl trein is op die route wellicht een pak sneller dan met de bus in de file staan. Die bus is dus veel eerder vertrokken denk ik.
[/quote]
quote]Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:00:
[...]
Die hsl trein is op die route wellicht een pak sneller dan met de bus in de file staan. Die bus is dus veel eerder vertrokken denk ik.
[/quote]
ICE ICE Baby
Ehm, gisteren klaagde iedereen hier dat die dubbele stand er niet was, doen ze het nu wel is het weer niet goed...
Ik wens niet bij de "iedereen" groep te horen.Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:04:
[...]
Ehm, gisteren klaagde iedereen hier dat die dubbele stand er niet was, doen ze het nu wel is het weer niet goed...
⏩ PVOutput☀️
Jaaaa zie je wel. Hij leest mee.Millie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:04:
Ok. Welke stagiaire bij de NOS heeft een tweakers account...
Sporza heeft dit een stuk beter opgelost die dubbele stand…
NOS ook, door het weg te halen.ChimaeraNL schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:06:
Sporza heeft dit een stuk beter opgelost die dubbele stand…
Ik zie /merk zo ook wel wat de stand is.
⏩ PVOutput☀️
Hij is weg...Sjurm schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:06:
Ze luisteren
De spanning in deze poule is zoveel hoger kwa wie er als 1e in de poule eindigd dan gisteren het geval was.
/s
/s
ICE ICE Baby
Wens 2.. bij een doelpunt van de andere wedstrijd, doe ff splitscreen en alleen dan ff 20-30 seconden de dubbele stand in beeld.
Nu nog bij de extra tijd de tijd laten doorlopen ipv 90+
Stefan de Vrij in het publiek bij Kroatie
Prachtige redding!sNielz123 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:27:
Wat een kans zeg!
Nou daar ga ik niet om juichen hoor. Eerst die volgende pot maar eens overtuigend winnen voordat euforie op zijn plaats is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kroatië is nogal tandeloos. Italië niet veel beter, maar die hebben tenminste een serieuze kans gehad.
⏩ PVOutput☀️
Snap zijn status. Maar snap niet dat elke bal bij Modric moet beginnen. Heb liever dat hij achter de spits hangt als rond de middenlijn
OMG…. Ik moet hier iedere anderhalve minuut kort van kanaal wisselen omdat het beeld gaat hangen. 100mbit full duplex glas van XS4ALL met bijbehorend tv kastje.
Geen verschil of het NPO 1 of NPO 3 is.
Niet voetbal kanalen gaan prima.
Meer mensen die hier last van ondervinden?
De internet stream via de NPO start app op mijn iPad doet het prima.
[ Voor 5% gewijzigd door Panzer_V op 24-06-2024 21:44 ]
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Volgens de Nederlandse commentator staat de tribune in brand. Misschien moet die eens een Griekse wedstrijd gaan doen?
Er is een ander topic (zie 4K), weet niet of je die probeert te gebruiken?Panzer_V schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:43:
OMG…. Ik moet hier iedere anderhalve minuut kort van kanaal wisselen omdat het beeld gaat hangen. 100mbit full duplex glas van XS4ALL met bijbehorend tv kastje.
Heb zelf geen 4K, vandaar dat ik het even vraag.
Nope gewoon normaal HD. Kijk zelf niet naar het HD kanaal. Dus zal wel de 720p stream zijn.HollowGamer schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Er is een ander topic (zie 4K), weet niet of je die probeert te gebruiken?
Heb zelf geen 4K, vandaar dat ik het even vraag.
Ik denk dat ik zo wat anders ga doen. Ik snap dat er wel wat op het spel staat, maar Kroatië kan niet, Italië wil niet en mist overtuiging.
Slaapverwekkend dit.
Slaapverwekkend dit.
⏩ PVOutput☀️
Spanje - Albanië is op NPO 3.Quad schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:50:
Ik denk dat ik zo wat anders ga doen. Ik snap dat er wel wat op het spel staat, maar Kroatië kan niet, Italië wil niet en mist overtuiging.
Slaapverwekkend dit.
Ik heb de oplossing. Ik kijk wel op de Belg. Die gaat vrij van haperingen 🙏🏻
Met Spanje op voorsprong zie ik weinig positiefs voor Albanië.
⏩ PVOutput☀️
Vooral gunstig voor Nederland als Spanje wint.Quad schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:53:
[...]
Met Spanje op voorsprong zie ik weinig positiefs voor Albanië.
Ik heb hetzelfde nu.Quad schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:50:
Slaapverwekkend dit.
Ligt aan de wedstrijd maar misschien inmiddels heb ik ook wat teveel voetbal gezien afgelopen week
Maar dan moet je naar dat gezeik van die commentator luisteren.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Doe hoor je gewoon te geven Makkelie.
/edit
En zo hoort het
/edit
En zo hoort het
[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 24-06-2024 22:12 ]
XXXVI
Oei, daar hadden de Italianen niet op gerekend.
Penalty tegen....
Penalty tegen....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Bal gaat naar verre hoek, en terecht.
⏩ PVOutput☀️
Ook nog missen ook
Edit :nu erin
Interessantste minuut van de wedstrijd tot nu toe
Edit :nu erin
Interessantste minuut van de wedstrijd tot nu toe
[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 24-06-2024 22:13 ]
Slechte penalty, mooie redding
⏩ PVOutput☀️
Toch gescoord!
Wat gebeurt er hier zeg hahaha.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tjonge jonge eerst zo missen en dan nu toch scoren.
Kijk nu wordt het leuk
Kijk nu wordt het leuk
Ooohhhhh. Zou het dan toch?
⏩ PVOutput☀️
Leuk, gaan die Italianen ook voetballen.
Mijn stream loopt achter, maar toch mooi...
Modric nu oudste doelpuntenmaker?
⏩ PVOutput☀️
Pohh wat een keeper zeg, zo jong en zo goed.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het wordt nu wel spannend, mooi! Had het nodig.
⏩ PVOutput☀️
Verpieterd in Frankrijk. Die kan echt meer uit zijn carrière halen.Agent47 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:15:
Pohh wat een keeper zeg, zo jong en zo goed.
Een club zonder gun factor maar gezien de laatste 5 jaar toch wel één van de beste 8 clubs van Europa. Ik heb carrières erger zien verpieterenMillie-ano schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:16:
[...]
Verpieterd in Frankrijk. Die kan echt meer uit zijn carrière halen.
Heeft Ronaldo al gescoord? Die is een jaar ouder (38 vs 39).Quad schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:15:
Modric nu oudste doelpuntenmaker?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vind het wel echt amateuristisch dat de nos zowel geen score van de andere wedstrijd klein in beeld heeft bij de balk als geen info of een land is uitgeschakeld bij deze stand.
Playstation 5
Moet Italië naar huis met deze stand, 3 punten, of kunnen ze ook gewoon door...?
Virtueel op 3, dus ze hebben nog kans.Fiber schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:21:
Moet Italië naar huis met deze stand, 3 punten, of kunnen ze ook gewoon door...?
Als Spanje nou wil gaan zieken dan laten ze Albanië effe 2 goals maken. dan ligt Italië er uit
Leuk al dat paniekvoetbal.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Opa mist dus een pingel en staat daarna wel op de juist plek. Maakt het leuker, nu moet Italie wel!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja die mistte ik ook, gemiste kans om maar in voetbaltermen te blijven.Stylze schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:20:
Vind het wel echt amateuristisch dat de nos zowel geen score van de andere wedstrijd klein in beeld heeft bij de balk als geen info of een land is uitgeschakeld bij deze stand.
Elect a clown, expect a circus.
8 clubs vind ik beetje teveel credits. Op basis van budget wellichtBao_mi1 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 22:19:
[...]
Een club zonder gun factor maar gezien de laatste 5 jaar toch wel één van de beste 8 clubs van Europa. Ik heb carrières erger zien verpieteren
Maar vind het tegenvallen. https://www.uefa.com/uefa...story/clubs/52747--paris/
Snap je punt wel. Maar van alle tol competities is frankrijk wel de minste
Wat hebben ze nou weer voor koekenbakker als commentator bij de NOS?
Italie kan nog bij de beste nr's 4 eindigen....
Italie kan nog bij de beste nr's 4 eindigen....
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024