Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Absoluut. De VAR had de scheidsrechter best even naar het scherm mogen roepen.D-e-n schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:37:
Die Schotten hadden wel een penalty mogen krijgen nu?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Uitwisseling met Conmebol, daar is een Italiaan naar toegestuurdtoolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:36:
Waarom eigenlijk een Argentijnse scheids bij een EK?
[ Voor 18% gewijzigd door marijn15 op 23-06-2024 22:42 ]
Welke wedstrijd is dit?BlazeMuis schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:31:
Niet best, en al helemaal niet als ze met doeken afschermen..
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Schotland Hongarije, Varga botsing met keeper, of z'n eleboog vol tegen z'n slaap, of z'n hoofd doet iets meer dan 90 graden linksaf. Zijn wat beelden ervan op X te vinden, ook de directe botsing.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2024 22:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hongarije - Schotland
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Schotland Hongarije
Varga ging er op een brancard af en is niet meer terug gezien
Oh, dat was dan vorig moment gok ik.
Vervelend altijd, was het een blessure? Zo laat op de avond kan ik ze niet meer beide bekijken.
Edit: lees het net op NU.nl.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 23-06-2024 22:43 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En daarom zouden alle ploegen die doorgaan gewoon in een grote pot gegooid moeten worden. Doe maar lekker loten na de groepsfase.Fiber schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:40:
Duitsland wil helemaal niet winnen had ik begrepen wegens het schema...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Schiet tussen de palen en je scoort!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
? Nee want dan bestraf je elk land dat voor de groepswinst gaat...Superkiwi schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:43:
[...]
En daarom zouden alle ploegen die doorgaan gewoon in een grote pot gegooid moeten worden. Doe maar lekker loten na de groepsfase.
Hello. Is it me you're looking for?
Gewoon een bonus tegenover zetten.Chelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:45:
[...]
? Nee want dan bestraf je elk land dat voor de groepswinst gaat...
⏩ PVOutput☀️
Italië of Kroatiëxzaz schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:44:
Tegen welke winnaar moet de 2de van poule a?
[ Voor 21% gewijzigd door marijn15 op 23-06-2024 22:47 ]
Wat voor bonus? In de 8e finale een extra speler opstellen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Geldbonus, verplicht afdragen aan alle 26 spelers.Bao_mi1 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:46:
[...]
Wat voor bonus? In de 8e finale een extra speler opstellen?
⏩ PVOutput☀️
Dat moet voor Duitsland beide geen probleem zijn.
Kroatië niet, maar van de Italianen hebben de Duitsers nog niet zomaar gewonnen.xzaz schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:47:
[...]
So sure you are? Als ze zo spelen tegen Italië moet ik dat nog zien.xzaz schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:47:
[...]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hello. Is it me you're looking for?
En Portugal en Engeland. Ik heb Engeland als winnaar voorspeld en sta daar nog steeds achter!xzaz schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:48:
Dus Frankrijk en Duitsland zijn met tactisch goed voetbal te verslaan. Alleen Spanje blijft dan nog over..
En Portugal. Waar wij sinds de 17de eeuw niet meer van gewonnen hebben.xzaz schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:48:
Dus Frankrijk en Duitsland zijn met tactisch goed voetbal te verslaan. Alleen Spanje blijft dan nog over..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
⏩ PVOutput☀️
We voetballen 90 minuten en aan het eind winnen de Duitsers
Met potlood gedaan hoop ik ?Bao_mi1 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:49:
[...]
En Portugal en Engeland. Ik heb Engeland als winnaar voorspeld en sta daar nog steeds achter!
Engeland en Portugal halen het echt niet bij een Spanje of een Frankrijk. Engeland sowieso niet die spelen ala Nederland.Bao_mi1 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:49:
[...]
En Portugal en Engeland. Ik heb Engeland als winnaar voorspeld en sta daar nog steeds achter!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Schweinen und Schwalben, je snapt niet hoe die kunnen samenspelen. Maar het werkt wel.
Et voila, nee was het nietDr. Strangelove schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:52:
Die wil ik ook dan wel eens met computer checken. Leek ook randje buitenspel.
Want dat betekent dat we op doelsaldo de eerste plaats kunnen verzekeren en daarmee Duitsland en Spanje kunnen vermijden en Frankrijk daarnaartoe duwen.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-06-2024 23:00 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vond dat echt helemaal niks. Die Schot kiepert zich lichaam al half vallend voor die Hongaar. Allicht dat ie dan helemaal valt als de Hongaar em niet overeind houdt.Hompu schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:38:
[...]
Absoluut. De VAR had de scheidsrechter best even naar het scherm mogen roepen.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Kamikaze actie van de keeper Gunn, wat blijkbaar niet de eerste keer was.
Dat is eigenlijk het hele toernooi een bekend dingetje. Er zijn maar weinig goede schoten in de hoeken. Zoverre ik gezien heb van de meeste wedstrijden.toolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:55:
Dit kan nog wel een halve dag doorgaan voordat 1 van de 2 teams een keer scoort... Zelfs de grootste kansen recht op de keeper af...
Nou, heb je hemtoolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:55:
Dit kan nog wel een halve dag doorgaan voordat 1 van de 2 teams een keer scoort... Zelfs de grootste kansen recht op de keeper af...
Maar mss buitenspel in de aanval.
⏩ PVOutput☀️
that went wrong fasttoolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:55:
That aged well....toolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:55:
toolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:55:

De pest is dat alle keepers als een debiel in mogen komen en er altijd mee weg komen.Chelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:55:
Net de beelden gezien van Varga. Vreselijke beelden hopelijk komt alles goed maar blijkbaar is die meteen KO gegaan en ook zo afgevoerd.
Kamikaze actie van de keeper Gunn, wat blijkbaar niet de eerste keer was.
Ik bedoel, probeer als spits eens met je knie vooruit eens een luchtduel aan te gaan...
toolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:55:
:strip_exif()/f/image/XGVWBfTyv2aW7XI5mJ8qRZlj.jpg?f=fotoalbum_large)
⏩ PVOutput☀️
Leek mij ook, maar kennelijk niet. Zelfs geen check gezien. VreemdChelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:58:
Helaas offside vrees ik
Toch niet....Chelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:58:
Helaas offside vrees ik
Dan moeten ze opschieten want er is al afgeflotenChelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:58:
Helaas offside vrees ik
Zou ook niet weten waar het buitenspel moet zijn trouwens, ik zag nergens een situatie die ook maar op buitenspel leek.
[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 23-06-2024 23:00 ]

Duitsland wil niet en Hongarije ging te lang door.
Zal wel gecheckt zijn maar geen tijd voor herhaling, gebeurd wel vaker dit EK om de snelheid er in te houdenSjurm schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:59:
[...]
Leek mij ook, maar kennelijk niet. Zelfs geen check gezien. Vreemd
Durven niet na dat incident.Sjurm schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:59:
[...]
Wel gezien? Was gewoon herhaling.Sjurm schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:59:
[...]
Heb wel de volledige voorspelling van groep A in de laatste seconde gered.Superkiwi schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:59:
Potver heel mijn poule naar de gallemiezen
Duitsland wil niet en Hongarije ging te lang door.
⏩ PVOutput☀️
Viel weinig te checken.Chelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:59:
[...]
Zal wel gecheckt zijn maar geen tijd voor herhaling, gebeurd wel vaker dit EK om de snelheid er in te houden
Jawel, zag ook wel de herhaling. Maar leek zo close dat je vaak nog wel iets van check ziet. Maar zal achteraf wel te vinden zijn
Huh die rechtsbuiten stond echt gewoon gelijk?
⏩ PVOutput☀️
Huh? Het was niet close? Mis ik wat?Sjurm schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:01:
[...]
Jawel, zag ook wel de herhaling. Maar leek zo close dat je vaak nog wel iets van check ziet. Maar zal achteraf wel te vinden zijn
Doet een klein beetje denken aan Leceister - WatfordFiber schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:01:
Hitchcock had het niet kunnen bedenken...
YouTube: "Here's Hogg... DEENEY!" | Best end to a football match EVER
[ Voor 30% gewijzigd door FreakNL op 23-06-2024 23:04 ]
De traditioneel sterke landen vallen tegen, veel eigen doelpunten
De arbitrage is op zijn zachtst gezegd dramatisch slecht.
Gruwelijk veel dubieuze beslissingen of dingen gewoon niet zien.
Volgens mij had hij nog een meter over (minimaal).Chelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:01:
[...]
Huh die rechtsbuiten stond echt gewoon gelijk?
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024