Ik had meteen na de goal van Duitsland de gedachte dat het sinds dit EK helemaal niet zeker is dat het daadwerkelijk een goal is. Na al die afgekeurde goals kun je beter even 30 seconde afwachten dacht ik nog. En ja hoor, goal review
Tja, ze noemen dit nog dezelfde spelfase, Zwitserland had de bal niet overgenomen.
De grens/scheids zaten fout door de overtreding eerst te missen.
De grens/scheids zaten fout door de overtreding eerst te missen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar er werd niet gefloten en daarna viel het doelpunt.nocalimero schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:22:
[...]
Musiala moet gewoon niet zo dom en onbehouwen inkomen. Was gewoon een overtreding. Dan moet er gefloten worden.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Hij schiet zelf de bal naar de aanvaller, dan niet janken als je daarna nog een tikkie krijgt. Nul invloed.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan geef je hem achteraf geel voor de overtreding, maar het had niets te maken met de aanval.nocalimero schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:22:
[...]
Musiala moet gewoon niet zo dom en onbehouwen inkomen. Was gewoon een overtreding. Dan moet er gefloten worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is er een reden waarom de NOS niet live de stand van de andere wedstrijd weergeeft? De Belg doet het wel gewoon. Ik herinner me ook dat er bij een vorig toernooi live de puntenstand in de poule werd weergegeven.
Niet meer direct juichen na een doelpunt. Zwitserland moet eerst wachten op goedkeuring van de VAR en daarna ga je pas los.
Vast weer ergens buitenspel
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
mooie goal. Duitsland gaat het misschien nog lastig krijgen tegen de grote landen.
Buitenspel denk ik
Edit: toch niet, dacht zijn linkeroor buitenspel te zien staan.
Edit: toch niet, dacht zijn linkeroor buitenspel te zien staan.
[ Voor 65% gewijzigd door darkdesign op 23-06-2024 21:30 ]
Idd zeer matig dit..MadDogMcCree schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:28:
Is er een reden waarom de NOS niet live de stand van de andere wedstrijd weergeeft? De Belg doet het wel gewoon. Ik herinner me ook dat er bij een vorig toernooi live de puntenstand in de poule werd weergegeven.
Playstation 5
Maar het was gewoon een overtreding die gemist werd door de scheidsrechter. De situatie daarna zou niet hebben bestaan als de scheids gewoon meteen goed had gefloten.Gonadan schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:27:
[...]
Dan geef je hem achteraf geel voor de overtreding, maar het had niets te maken met de aanval.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja gewoon compleet cynisch de sfeer kapotmaken als signaal naar de uefa, ik ben voor.tweakduke schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:28:
Niet meer direct juichen na een doelpunt. Zwitserland moet eerst wachten op goedkeuring van de VAR en daarna ga je pas los.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Kan best zijn dat de NOS dat vergeten is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Snap er niks meer van. Bij België was het buitenspel en nu is het een goal.
Ik vind het Var gedoe wel een beetje door slaan.
Zullen zo de lijntjes wel te zien krijgen.. goeie goal overigens, staan ze ineens virtueel eerste..
[ Voor 39% gewijzigd door m0nk op 23-06-2024 21:31 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Je bent niet de enige.Tito129 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:30:
Gaat lachen worden als die Zwitsers doorgaan als poule winnaar
Scheelde niets..
⏩ PVOutput☀️
Het is maar goed dat hij z’n benen geschoren had, want het scheelde een haartje inderdaadQuad schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:31:
Scheelde niets..
Dan is het voordeel voor de aanvallende partij. Goed gedaan dus.Quad schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:31:
Scheelde niets..
Excuus, doelde op het rolletje van Ndoye voorlangs.
⏩ PVOutput☀️
Dit ja, van Rudiger blijkbaarTk55 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:29:
Voet verdediger heft het buitenspel op!
Zit net even te zoeken
2A - 2B
Duitsland - Italië
Let it happen
2A - 2B
Duitsland - Italië
Let it happen
In het kader van de aangekondigde bezuinigingen bij de Publieke omroep is het jaarcontract van de redacteur die dat moet verzorgen al beeindigdQuad schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:30:
Kan best zijn dat de NOS dat vergeten is.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik snap niet wat er niet te snappen valt. Bij België was de aanvaller met een lichaamsdeel waarmee hij kon scoren voorbij de laatste verdediger. Hier blijkbaar niet. De regel kan niet duidelijker zijn.Tito129 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:30:
Je kan de techniek niet vertrouwen, en je kan het met de regels oneens zijn. Maar het niet snappen?
Wat betreft het buitenspel, in de animatie lijkt het best wel wat te schelen.
⏩ PVOutput☀️
Pff het was echt de teen die het nu maakte dat het doelpunt goedgekeurd werd.
Schiet mij maar lek, dat wordt wat dit toernooi als het dadelijk er echt om gaat.
Schiet mij maar lek, dat wordt wat dit toernooi als het dadelijk er echt om gaat.
Dat is waar, maar dan had ik er nog steeds over geklaagd.nocalimero schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:30:
Maar het was gewoon een overtreding die gemist werd door de scheidsrechter. De situatie daarna zou niet hebben bestaan als de scheids gewoon meteen goed had gefloten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nederlanders weer die met bekers op het veld gooien.
Had Thales niet een laser array om inkomende raketten op schepen in kaart te brengen ontwikkeld? Zet een paar van die dingen langs de lijn en je plot continu de exacte positie en countouren van alle spelers. Huppakee. Pakketkorting als je de railgun ook afneemt en je weet zeker dat er niemand meer buitenspel durft te staan.
Schotland-Hongarije is het eerste half uur behoorlijk matig dus ik kom eens met jullie meekijken. Ik zag dat die dekselse Zwitsers op 1-0 staan 
Sowieso de leukere commentator bij Duitsland (op de Belg dan tenminste).
Sowieso de leukere commentator bij Duitsland (op de Belg dan tenminste).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kan Duitsland ook niet even een eigen doelpunt maken? Gewoon om het nog net even wat leuker te maken?
⏩ PVOutput☀️
Het Duitsland dat zo imponeerde in de 1e wedstrijd is weinig meer van te zien
Idiote actie van Tah
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En de stagiair was nog te druk met het inkloppen van de bestelling bruin fruit van “Rafa” en het plannen van het “spontane” interactie momentje met het publiek in de studio964C2 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:33:
[...]
In het kader van de aangekondigde bezuinigingen bij de Publieke omroep is het jaarcontract van de redacteur die dat moet verzorgen al beeindigd
Ja en dan snapt hij niet waarom hij geel krijgt. Dom geboren en weinig bijgeleerd noemen we dat.loekf2 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:38:
Idiote actie van Tah
Ik was nu net benieuwd naar hoe Duitsland om zou gaan met tegenslag!d-vine schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:38:
ik gun het de schotten best maar het spel is 3 keer niks, die hebben eigenlijk niks te zoeken op dit EK. Hongarije ook niet overigens
Ondanks de achterstand spelen ze best goed. Is niet dat Zwitserland heel de wedstrijd domineert.d-vine schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:38:
Aanvallend is Duitsland erg slordig. Niet zo van ze gewend.
⏩ PVOutput☀️
In tegendeel, Duitsland is gewoon beter.Chelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:43:
[...]
Ondanks de achterstand spelen ze best goed. Is niet dat Zwitserland heel de wedstrijd domineert.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met de huidige stand is de beste nr 3 ook nog wel een uitdaging. Maar ja.. Albanië (1p) moet tegen Spanje en Tsjechië (1p) moet tegen Turkije, die zie ik beide niet winnen dus denk ik dat nr 3 met 2 punten voldoende is.Grindtegel schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:43:
ik gun het de schotten best maar het spel is 3 keer niks, die hebben eigenlijk niks te zoeken op dit EK. Hongarije ook niet overigens
⏩ PVOutput☀️
Goed spelen is 1, imponeren is 2Chelseamarre123 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:43:
[...]
Ondanks de achterstand spelen ze best goed. Is niet dat Zwitserland heel de wedstrijd domineert.
Ik zou een hoek kiezen, Musiala.
⏩ PVOutput☀️
Tussen de palen is toch een belangrijk aspect jongens...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is vrij pover van Duitsland.
⏩ PVOutput☀️
Die positie wisselingen bij Duitsland... Hebben zij daar ook niet te domme spelers voor ??? ... Voorin lopen ze overal en nergens, maar volgens mij snappen ze het soms zelf niet meer
Dat lijkt wel echt een probleem dit EKGonadan schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:12:
Je hebt maar één taak...Gonadan schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:12:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tah? Had net z'n tweede gele kaart wel kunnen krijgen voor dat vasthouden.
⏩ PVOutput☀️
Nu zijn de Zwitsers aanvallend wel heel beperkt, Ndoye volledig vrij op de 11 meter stip en dan komt zo'n bal er niet omdat ze het niet zien.
Naja, geluk voor de Duitsers dan maar.
Naja, geluk voor de Duitsers dan maar.
⏩ PVOutput☀️
Hey Duitsland achter, altijd leuk.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Een zwaluw maakt nog geen zomer en zo?Harribo schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:16:
Schwalbe is een Duits woord, logisch
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schotland-Hongarije is gewoon slecht voetbal, twee impotente ploegen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is Nederland na vanavond al door?
4 punten lijkt me met deze uitslagen genoeg.
4 punten lijkt me met deze uitslagen genoeg.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Duitsland zal nog wel scoren
Elect a clown, expect a circus.
Leuke autocorrectie of bewust?gambieter schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:23:
Schotland-Hongarije is gewoon slecht voetbal, twee impotente ploegen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er wordt verschrikkelijk veel gefloten dit ek.
Terecht maar er zijn ook zat situaties bij waarvan ik denk, tja, als je daar al voor fluit...
Terecht maar er zijn ook zat situaties bij waarvan ik denk, tja, als je daar al voor fluit...
Als Havertz gescoord had, hadden ze m dan alsnog weer afgefloten voor die buitenspelpositie daarvoor?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
MASH taferelen bij Schotland-Hongarije
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik vindt dit een penalty
Hoe dan niet.
Pingel
Er is toch wel serieus iets aan de hand lijkt het..Fiber schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:28:
MASH taferelen bij Schotland-Hongarije
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Ik vind dit allemaal niet raar, ik vind het alleen maar heel bijzonder.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lijkt niet goed met Varga
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ook al kon de aanvaller niet bij de bal, de verdediger moet hem niet vasthouden.
Wat is er aan de hand daar? Zie alleen maar beelden van publiek.
⏩ PVOutput☀️
Zware blessures
Niet best, en al helemaal niet als ze met doeken afschermen..
Weird hoor. Ik zie Duitsland net zo graag verliezen als de next guy maar hoe is dit geen pingel dan? Hij trekt hem met twee armen naar achter.
De hongaren wisselen Varga voor een rugby speler?
Botsing in de 16, spits hongarije neer. Spelers nogal paniekerig. Meds er bij en doek om hem heen. Zojuist afgevoerd op brancard.Quad schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:30:
Wat is er aan de hand daar? Zie alleen maar beelden van publiek.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Ze hebben 1 herhaling laten zien maar kon daar geen wijs uit worden of hij geraakt was of iets dergelijks
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Thanks.
⏩ PVOutput☀️
Knockout fase kan je ook te letterlijk nemen...
Wat een pover Duitsland zeg, er zit echt helemaal geen overtuiging in

Wat zit je nou stom te lachen gundogan? Je raakt hem toch gewoon?
*Ik moet maar even niet kijken misschien
*Ik moet maar even niet kijken misschien
Het is gewoon nog de poulefase, maar ik snap je punt.
Fiber schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:33:
Knockout fase kan je ook te letterlijk nemen...
ICE ICE Baby
An African or European swallow?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze worden geneutraliseerd door Zwitserland.Superkiwi schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:33:
Wat een pover Duitsland zeg, er zit echt helemaal geen overtuiging in
(badum tss)
⏩ PVOutput☀️
Kwam ongelukkig tegen de grond, geen speler in de buurt.Player1S schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:32:
Ze hebben 1 herhaling laten zien maar kon daar geen wijs uit worden of hij geraakt was of iets dergelijks
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Om het spel in goede banen te leiden.toolkist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:36:
Waarom eigenlijk een Argentijnse scheids bij een EK?
Ja? Kwam dat na een bodemonderzoek naar voren?JukeboxBill schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:36:
[...]
Kwam ongelukkig tegen de grond, geen speler in de buurt.
⏩ PVOutput☀️
Die Schotten hadden wel een penalty mogen krijgen nu?
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024