Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat vind ik best gewaagd. Vooral omdat ik Schotland extreem matig vond tegen Duitsland.Tito129 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:27:
Zo. Af fluiten maar. Ik heb 1-1 als poule uitslag..
Geld erop ingezet?
Ja had hetzelfde.. valt mee dus. 32jgambieter schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:28:
Opa Shakiri kan het nog! Fraaie goal.
Kan nog wel een WK mee ook.
In de war met Shakira?marapuru schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:30:
Er staat me bij dat er ooit een scheidsrechter was die ook Shakiri of iets dergelijks heette, iemand een idee?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij raakte hem lichtjes en was zijn eerste (aldus zijn gebaar)Harribo schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:31:
Ik blijf zoiets niet begrijpen he... Die Rodriguez maakte daar toch duidelijk een redelijk smerige overtreding en dan nog verbaasd naar de scheidsrechter doen voor die gele kaart
Hij ging door met zijn voet, duidelijk met het doel die speler tegen te houden terwijl de bal al weg was.Tk55 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:33:
[...]
Hij raakte hem lichtjes en was zijn eerste (aldus zijn gebaar)
Eerste of niet, duidelijk geel volgens mij
(ik kijk met geluid uit)
Bedoel je Çakir?marapuru schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:30:
Er staat me bij dat er ooit een scheidsrechter was die ook Shakiri of iets dergelijks heette, iemand een idee?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
3-2 laatste tien minuten draait Schotland dankzij Shankland het volledig omSjurm schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:33:
Die Zwitsers gaan dit wel winnen, er zit veel meer voetbal in
LOETKE
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Die heeft een hoop geld verdiend.. zeg maar
Lees elk boek omtrent fifa mafia, matchfixing en je hebt een prototype scheidsrechter
Ja , maar spelen met heel hun hart voor het Vaderland, en kijken Braveheart voor de wedstrijd.Herman schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:46:
Die Schotten staan regelmatig met 6 man op een lijn te verdedigen. Verschrikkelijk 'kick and rush' ploegje die er voetballend maar weinig van lijkt te kunnen.
Ben zwaar blij mochten ze gelijkspelen, dan hoeven ze alleen nog maar de Hongaren te pakken voor de 2e ronde, dat is ze nog nooit gelukt.
Nou.. die bolle deed er ook alles aan om ervoor te zorgen dat er gefloten wordt.marapuru schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:07:
Vreemde overtreding… geen geel? Zo obsessief in de houdgreep houden…
Hier heeft die Zwitser duidelijk geen hoofdblessure maar toch wordt het spel stilgelegd?
Lekkere Casillas save.
[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 19-06-2024 22:17 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die hebben bij het zingen van het volkslied hun kruid al verschoten.Dr. Strangelove schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:16:
Net aangezet. Die Schotten kunnen zelf geen goals maken ofzo?
Teams zijn de hele wedstrijd al vrij gelijkwaardig. Dit wordt een slijtageslag, wie weet hoe dat eindigt.Dr. Strangelove schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:20:
Ik hoop dat jullie een leuke eerste helft gezien hebben want ik val hierbij in slaap. 😴
Ja dit zijn dus tijdstraffen waardige overtredingenDr. Strangelove schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:28:
Dat is wel donkergeel hoor. Als die man doorloopt kan je de diepte pass geven en is het een 100% scoringskans. Komt die schot goed mee weg.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Volgens mij kun je die spelers gewoon van het veld halen en die lui feesten nog net zo hard door.JukeboxBill schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:34:
Schotse supporters juichen bij een corner alsof het een doelpunt is.
(van mijn vrouw, ik kan de credit niet claimen
[ Voor 64% gewijzigd door Dr. Strangelove op 19-06-2024 22:45 ]
Start gewoon vanaf de middenlijn als je er al staat. Luie donder
[ Voor 42% gewijzigd door Millie-ano op 19-06-2024 22:41 ]
Als je aanneemt dat Duitsland wint van Suisse, dan is 5-0 winnen genoeg voor plek 2Fiber schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:54:
Die Schotten denken dat ze de Hongaren kunnen pakken en dan doorgaan als goede derde...
Regeren is vooruitschuiven
Moet kunnen...T-MOB schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:00:
[...]
Als je aanneemt dat Duitsland wint van Suisse, dan is 5-0 winnen genoeg voor plek 2
Welke uitslag neem je dan aan bij Duitsland - Suisse 😉T-MOB schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:00:
[...]
Als je aanneemt dat Duitsland wint van Suisse, dan is 5-0 winnen genoeg voor plek 2
LOETKE
Een gelijkspel bij Dui-Zwi is voor beiden ideaal. En de Duitsers hebben historie met dat soort wedstrijdenT-MOB schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:00:
Die Ralston moet toch wel de slechtste speler van het toernooi tot nu toe zijn, tegen Duitsland maakte hij ook al een paar flinke fouten. Kennelijk is de spoeling wat rechtsachters betreft dun in Schotland.Sjurm schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:26:
Shaqiri met de Robben knee slide. Wat een fout van die Schot
Ik hoop niet dat Servië en Albanië elkaar tegen gaan komen. Dat is water en vuur vanwege de Kosovo oorlog vroeger. .
Weet niet of het mogelijk is of Zwitserland en Albanië elkaar gaan treffen? .. maar met Xhaka en Shaqiri wordt dat ook leuk. Die hebben Albanese roots. Anders als jouw voorbeeld, maar toch. Toen zei tegen Servië speelden deden die 2 niet lief. Adelaar gebaar maken etc.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 12:04:
Die Schotten kunnen niet zo best voetballen, maar alleen al de Tartan Army beelden met zingende Schotten is voor mij al een reden om te hopen dat ze alsnog door kunnen. Heerlijke beelden en vergelijkbaar met de Ieren die er helaas niet bij zijn.
Ik hoop niet dat Servië en Albanië elkaar tegen gaan komen. Dat is water en vuur vanwege de Kosovo oorlog vroeger. .
Weer tijd om de equalizer in te schakelen die alles afkapt boven 0,5 - 1,0 kHz.
Snap ook niet dat ze mogen doorvoetballen met zoveel troep in de 16.
EDIT:
Jinxed it
[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 20-06-2024 16:53 ]
Nou ja zeg... toch 1-1!
[ Voor 20% gewijzigd door Vlassie1980 op 20-06-2024 16:53 ]
En 1-1. 😂
[ Voor 12% gewijzigd door Mawlana op 20-06-2024 16:53 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die goal kon ik dus niet gebruikenQuad schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 16:54:
Precies op de laatste seconde van de blessuretijd.

Foden hoeft het gelukkig niet alleen te doen.gaizka schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:18:
Engelse elftal zit niet helemaal goed in elkaar, Foden komt niet uit de verf op die linkerflank.
Prima aanval? Compleet weggegeven door Denemarken en met meer geluk dan wijsheid komt ie bij Kane...Joosie200 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:19:
Prima aanval, Kane hoefde hem enkel binnen te schuiven.
Omschakeling dan. Walker was vertrokken op de brommer en ja meer geluk dan wijsheid wil ik wel in meegaan. Kane kreeg hem in elk geval voor de voeten uiteindelijk en die hoefde weinig meer te doen.Exocet schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:22:
[...]
Prima aanval? Compleet weggegeven door Denemarken en met meer geluk dan wijsheid komt ie bij Kane...
Scorito heb ik op het werk ingevuld op 1-1 trouwens. Vind Engeland geen overhand hebben, Denemarken heeft nog alle tijd voor een gelijkmaker.
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 20-06-2024 18:25 ]
Paar keer geschakeld tussen NPO1 UHD en Canvas; ik heb het idee dat Canvas iets luider klinkt maar veel scheelt het niet.Sjah schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:10:
Over geluid gesproken, dat komt harder door bij NPO dan bij Belg en BBC... (heb Kpn).
Dat is waar, maar dan kan je beter iemand anders op de linkerflank zetten. Achter de spits moet je dan kiezen tussen Bellingham en Foden.JukeboxBill schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:20:
[...]
Foden hoeft het gelukkig niet alleen te doen.
Bij het Nederlands elftal gebeurde dat ook in de tijd van 'de grote 4', dan moesten ze allemaal spelen en speelde van Persie als rechtsbuiten.
Ik hoop met je mee, hier ook 1-1 staanJoosie200 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:24:
[...]
Scorito heb ik op het werk ingevuld op 1-1 trouwens.
Elect a clown, expect a circus.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Dit veld is echt beschamend slecht en het is niet het enige stadion waar het zo is (zie de openingswedstrijd van Nederland)Gunner schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:36:
Wat een bagger veld trouwens
Belachelijk dat de organisatie dit niet beter voor elkaar heeft.
Ik weet niet wat het is met Denemarken maar ik vind het een leuk en sympathiek land/ team die ik altijd wel gun om ver te komen
Met een ultra conservatieve coach als Southgate krijg je dit soort praktijken. Genoeg talent maar geen team en geen intentie om te aanvallend voetbal te spelen.Dingdong schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:37:
Wat is dit Engeland ook gigantisch slecht. Met veel geluk een doelpunt, maar ze worden compleet overklast tot nu toe. Het veld helpt ook niet mee, maar het is echt bijna triest om te zien.
in het stadion waar Oranje 1e wedstrijd speelde hebben ze na de laatste competitie wedstrijd meteen een nieuw veld neergelegd alleen dat sloeg niet aan, dus hebben ze weer vervangen. dat klinkt toch wel als overmacht dan.Bao_mi1 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:37:
[...]
Dit veld is echt beschamend slecht en het is niet het enige stadion waar het zo is (zie de openingswedstrijd van Nederland)
Belachelijk dat de organisatie dit niet beter voor elkaar heeft.
Hij denkt zo te zien van wel...JukeboxBill schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:20:
[...]
Foden hoeft het gelukkig niet alleen te doen.
Bellingham op 10 en Foden op de vleugel werkt gewoon niet optimaal. Bellingham kan ook prima naast Rice, en dan Foden op 10 en Palmer/Gorden op links.
al moet het met deze opstelling ook prima lukken, ze hebben gewoon een schijtbak als coach.
Dat ga je nu krijgen, op links komt hij te weinig in het spel voor naar zijn zin, hij gaat dus eerder voor eigen succes als hij de kans krijgt.
Bellingham als valse spits zou ook nog kunnen, maar dan zit Kane op de bank...
Op de BBC hadden ze in de rust erover om Kane te wisselen voor Watkins om juist wat diepte/snelheid te hebben voorin.gaizka schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:56:
[...]
Dat ga je nu krijgen, op links komt hij te weinig in het spel voor naar zijn zin, hij gaat dus eerder voor eigen succes als hij de kans krijgt.
Bellingham als valse spits zou ook nog kunnen, maar dan zit Kane op de bank...
Een goal voor de Denen zou de pot goed doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze spelen alle twee zonder lef.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Heb dat bij meer in de tweede ronde en ben bang dat dat meer gaat gebeuren. Want ja, puntje en plek 3 is waar je tegenwoordig voor kan spelen.nocalimero schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:27:
Zowel Engeland als Denemarken vallen tegen, imho.
Denk dat het wel coming home wordt als ze niet beter spelen
Going home, bedoel je?Harribo schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:29:
[...]
Denk dat het wel coming home wordt als ze niet beter spelen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Met deze stand komen ze beiden op 4 punten, misschien vinden ze het wel best zo. Liever één punt dan geen.nocalimero schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:27:
Zowel Engeland als Denemarken vallen tegen, imho.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-06-2024 19:31 ]
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024