"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
wel fijn dat ze dat heel snel dat zelf ook doorhadden.Millie-ano schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:32:
Snap de manier van spelen ook niet. Lange ballen met 1 man in de 16 ... nja 8, maar die andere zijn van Albanie.
Weinig overtuigend, wel effectief zo.
Oost-Europese eten is nogal pittig, denk ik.HollowGamer schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:40:
Daar staat iets in brand, of is iemand de afzuiging van de keuken vergeten aan te zetten?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mooi afgemaakt door Albanie. 2-2 is wel verdiend.
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 19-06-2024 16:54 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Simpel uitgespeeld.
Een doodschop, wat vuurwerk, allemaal chaos op de bank, 2-2. Jammer dat de commentator zo saai is.
Dat kunnen nog leuke potjes worden.
Haha, het golfde ineens wel mooi op en neer nu, beiden hadden gewoon kunnen winnen. Kroatië met de hakken over de sloot toch een punt,maar die moeten nog tegen Italië (winnen ze niet zomaar van, en met 1 punt uit 3 wedstrijden ben je wel uitgeschakeld).gambieter schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:56:
Jammer dat hij affluit, dit was leuk!
Eigenlijk had Kroatië deze moeten winnen om (enigszins) zeker te zijn van een resultaat.
Haha, maar niet alle nummers 3 gaan door toch uit de poules? Als ze beiden 1 punt hebben, zullen ze niet bij de beste nummers 3 horen waarschijnlijk.Superkiwi schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:57:
De Albanezen tegen de Spanjaarden en de Kroaten tegen de Italianen. De ploeg die de grootste nederlaag incasseert wordt 4e in de poule.
Dat kunnen nog leuke potjes worden.
Klopt, 2 van de 6 nietjbdeiman schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:59:
[...]
Haha, maar niet alle nummers 3 gaan door toch uit de poules? Als ze beiden 1 punt hebben, zullen ze niet bij de beste nummers 3 horen waarschijnlijk.
Dus dan hebben de Kroaten of Albanezen beiden 1 punt, moeten ze hopen dat er genoeg zijn met (ook) 1 punt of minder op de 3e plek en dan ook nog een minder goed doelsaldo. Als ze beiden de laatste wedstrijd verliezen, dan acht ik de kans erg klein dat de nummer 3 uit deze poule doorgaat naar de achtste finales.
Helemaal omdat Kroatié nu al een doelsaldo van -3 heeft, en dan na een verliespartij minimaal op -4 komt.
[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 19-06-2024 17:03 ]
Met een gelijkspel en dus 2 punten ben je waarschijnlijk niet een van de beste nr 3s.
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 19-06-2024 17:37 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Of de achtste finales overslaangws24 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 17:52:
Dan moeten er nog meer of juist weer minder landen mee gaan doen aan het EK want met 24 deelnemende landen kan je bijna niet anders.
Peace is not simply the absence of war.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gewoon afvallen, zoals dat ook gedaan wordt bij races.Millie-ano schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 17:47:
Van mij mogen ze die hele nummer 3 afschaffen.
Uhhh, dat gaat niet werken want dan moeten er 2 4 nummers 2 (van de 6) afvallen en krijg je dus hetzelfde gedoe als nu.
edit: zoals hieronder gesteld door @bazzemans kan dat met 24 landen alleen als je het aantal landen per poule veranderd naar 6 of naar 3 (die laatste gaat alleen de nummer 1 door).
[ Voor 51% gewijzigd door gws24 op 19-06-2024 18:18 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En dan 4 poules van 6 en de beste 2 door?
Doe dan maar loting van de nummers 3.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 19-06-2024 18:24 ]
Dat is ook niet leuk want dan heb je veel poulewedstrijden. Dan is er minder druk per wedstrijd én het kan al na enkel wedstrijden zijn beslist terwijl je er nog een aantal moet spelen.
Thuisvoordeelforzav schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:25:
Duw inde rug is toch gewoon een overtreding, hij word uit balans gebracht
PSN ID = Jorco
Duel met Gundogan was niet in de rug toch? Ik zag hier iig geen overtreding in.forzav schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:25:
Duw inde rug is toch gewoon een overtreding, hij word uit balans gebracht
Twente komt eraan!
... en Duitsland een stukje minder. Al was dat ook tegen de wel echt tegenvallende Schotten.JoteW schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:29:
Hongarije komt al wel stukken beter voor de dag dan de 1e wedstrijd.
Ach ja iedereen had Duitsland al als winnaar omgetoverd na de eerste wedstrijd tegen de Schotten maarja als je Kroos laat gaan dan word het wel heel erg makkelijk Hongarije is een betere tegenstander zie je dat ook Duitsland een stuk minder is. Ben benieuwd hoor hoe Duitsland het doet tegen een echt goeie ploeg zoals Portugal, Spanje of Italienocalimero schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:30:
[...]
... en Duitsland een stukje minder. Al was dat ook tegen de wel echt tegenvallende Schotten.

Nee joh nu overschat je het een beetje. Er zijn maar 4 clubs die meer als 55k gemiddeld hebben.HollowGamer schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:01:
55.000 toeschouwers is toch helemaal niet super veel? Die zitten er ook bij een gemiddelde PL wedstrijd.
https://www.transfermarkt...cherzahlen/wettbewerb/GB1
Dat zeker.JoteW schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:29:
Hongarije komt al wel stukken beter voor de dag dan de 1e wedstrijd.
Maar als die Duitsers er nog 1 intrappen is het over denk ik
Maar City gaat naar 60k, Chelsea wil naar 60k, Newcastle is ook bezig met onderzoek naar een uitbreiding naar 60k, Everton krijgt 53k stoeltjes ofzoietsChelseamarre123 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:44:
[...]
Nee joh nu overschat je het een beetje. Er zijn maar 4 clubs die meer als 55k gemiddeld hebben.
https://www.transfermarkt...cherzahlen/wettbewerb/GB1
Vervelende pot om te kijken, dat wel, had die 1-1 maar geteld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lees nu net je reactie en voilaHarribo schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:46:
[...]
Dat zeker.
Maar als die Duitsers er nog 1 intrappen is het over denk ik
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Had Hongarije als darkhorse op 2... En Kroatië op 2 ... Gaat hem niet meer worden.
[ Voor 4% gewijzigd door nocalimero op 19-06-2024 19:43 ]
⏩ PVOutput☀️
Nee, 3-4-2-1Quad schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:57:
Schotland met een 541 opstelling? Beetje laf tegen Zwitserland lijkt me.

Ah, dan heeft Sofascore het fout. Die geven de Zwitsers ook in een 3421 opstelling.
⏩ PVOutput☀️
Niet met Nederland niet met de andere landen.
Zit ik toch weer een topper Schotland - Zwitserland te kijken

Ik zat al terug te kijken of ik een doelpunt gemist had. Helaas, het had wel leuk geweest.sNielz123 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:04:
Foutje er stond net al 1-0 😀

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Doe je toevallig mee aan de TweakersPoule? Dat maakt kijken veel leuker, niet dat dat echt boeit, maar het helpt. En alsof Netflix nou zo spannend is.d-vine schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:05:
Had me voorgenomen om niet te veel tijd aan dit EK te besteden omdat het me niet veel uitmaakt wat er gebeurt.
Niet met Nederland niet met de andere landen.
Zit ik toch weer een topper Schotland - Zwitserland te kijken
NOS heeft mijn comment gelezen:floriz87 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:21:
Veel 2e lijn goals tot nu toe dit EK.
https://nos.nl/artikel/25...l-afstandsgoals-op-dit-ek
Twente komt eraan!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat helpt altijd inderdaad een poule.Sjah schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:10:
[...]
Doe je toevallig mee aan de TweakersPoule? Dat maakt kijken veel leuker, niet dat dat echt boeit, maar het helpt. En alsof Netflix nou zo spannend is.
Maar door de nodige omstandigheden niet aan gedacht of aan toe gekomen.
LOETKE
Omdat die verdediger de bal in zijn eigen kruising peunt, daaromRudyL schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:22:
Waarom is dit een eigen goal? Ik was altijd in de veronderstelling dat wanneer het schot op goal gaat en dan van richting veranderd en erin gaat de goal niet als eigen goal wordt gerekend. Hup McTominay in protest, opeisen (al is het alleen voor mijn poule)

⏩ PVOutput☀️
Wikipedia zegt dit:RudyL schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:22:
Waarom is dit een eigen goal? Ik was altijd in de veronderstelling dat wanneer het schot op goal gaat en dan van richting veranderd en erin gaat de goal niet als eigen goal wordt gerekend. Hup McTominay in protest, opeisen (al is het alleen voor mijn poule)
Kortweg: er is geen officiële regel voor, wel voorschriften vanuit FIFA. Doelpunt kan anders worden toegekend door video review of evt een aanvraag van een team.The Laws do not stipulate any rules or procedures for crediting goals to players, and indeed such records are not a compulsory part of the game. In 1997 FIFA issued detailed guidelines for crediting own goals, recognising the increasing commercial importance of statistics such as top scorer awards and fantasy football. The guidelines state that credit for scoring is decided by the referee, or match commissioner if present; and "[a] defender's intervention must be deliberate in order for an own goal to be registered against him". Regarding a shot which deflects or ricochets into the goal off a defender, some sources credit the score to the attacker; others count them as own goals; for others it depends on whether the original shot was off target; others are more nuanced. There was controversy in 2013 when the Premier League credited Tim Howard with an own goal when a shot came off the post, hit him in the back, and went in.
Project Kaizo
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024