Ik meen ergens opgepikt te hebben dat de 5 lijn niet meer gaat komen. De 5 VI was er al niet gekomen...
De 5 lijn is trouwens ook peperduur. Als je kijkt wat je nu nog moet neertellen voor een Xperia 5 IV of 5 V, dan nope

Helaas zorgen opvolgers er bij Sony niet voor dat de oude lijn meer afgeprijsd wordt.
Mijn 7T Pro zal t heus nog wel effe volhouden. Ik heb geen haast en ik kan via mijn werkgever een Pixel 9 Pro goedkoop krijgen, dus mocht mijn 7T Pro sneuvelen, heb ik snel genoeg een nieuwe besteld. Maar ik kijk even uit naar de prijs van de OnePlus 13, misschien dat de 12 nog goedkoper wordt. Mijn hart zal altijd open blijven staan voor een Xperia, dat stond het al sinds de Xperia Play uit 2011-2012. Kep altijd HTC gehad omdat de Sony's me vaak te duur waren, en dat is helaas nog steeds zo, vandaar ook de overstap naar OnePlus. Ik krijg het gewoon niet over mijn hart om meer dan 700-800 euro aan een telefoon uit te geven (te bedenken dat je een Pixel 7a voor de helft kunt krijgen), maar ik zal altijd nieuwsgierig blijven naar "de volgende highend sony".