Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recyclebin
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 24-04 14:38
@AmbroosV Goed om te weten. Is dat enkel wat optreedt bij gebruik van de knop (mechanisch)? Ik gebruik namelijk double-tap gestures om het scherm aan en uit te zetten dus dan gebruik hem niet als 'knop' maar enkel als sensor. Echter, als het ook gewoon komt door dust en aanraking van de knop dan kan je er inderdaad helemaal niets aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datastream
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Huub17 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:00:
[...]

Ik heb nu in mijn mail wel een track en trace, inderdaad ook Fedex
Kreeg je hem eerder dan ik? Ik kreeg mijn track en trace mail een schamele 45 minuten voordat het bezorgd werd dus heb de mail niet eens gezien op het moment dat mijn deurbel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:59
Datastream schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:56:
[...]

Kreeg je hem eerder dan ik? Ik kreeg mijn track en trace mail een schamele 45 minuten voordat het bezorgd werd dus heb de mail niet eens gezien op het moment dat mijn deurbel ging.
De mail is van zaterdagochtend, het pakje is (volgens de T&T) gepland voor uiterlijk morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-04 14:04
recyclebin schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:51:
@AmbroosV Goed om te weten. Is dat enkel wat optreedt bij gebruik van de knop (mechanisch)? Ik gebruik namelijk double-tap gestures om het scherm aan en uit te zetten dus dan gebruik hem niet als 'knop' maar enkel als sensor. Echter, als het ook gewoon komt door dust en aanraking van de knop dan kan je er inderdaad helemaal niets aan doen...
Het is gewoon een matige constructie helaas, al sinds de 1 II. Gewoon wat harde bewegingen zijn al een risico. Ik denk dat je gewoon uitzonderlijk veel pech hebt dat het zo snel al het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 17:50

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vind de foto's die hier gepost worden wel erg nice! Ja, een samsung galaxy S-nog-wat knalt eruit op een telefoonschermpje, maar ik vind de foto's die hier gepost worden erg goed uitzien; natuurlijk, niet te scherp (maar scherp zat), en gewoon een pleasing look voor zover dat kan met telefoonfoto's. Misschien later in het jaar deze VI-serie toch maar eens in gedachte nemen...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-05 13:26
Nieuwe update met security patch van augustus en camera tweaks is aangekomen voor de 1VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Laatst online: 02-05 09:35
LeStef schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 23:18:
Nieuwe update met security patch van augustus en camera tweaks is aangekomen voor de 1VI.
Ergens een patch note?
Wat zijn de camera tweaks is dat bekend?

Bij de volgende update kriigen we de video pro optie ga ik vanuit/ hoop ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/725vDqT0XxCVjb-T7svLiz4SnOs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DGrn4rtb3boltD7UQ6C4qI3v.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door BrbZrk op 03-09-2024 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrbZrk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:23
Populair topic. :X

Een erg uitgebreide vergelijking van de Xperia 1 VI met de Vivo X100 Ultra, die laat zien dat Sony's nieuwste flagship flinke steken laat vallen op een aantal punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
P-Rock schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:34:
Populair topic. :X

Een erg uitgebreide vergelijking van de Xperia 1 VI met de Vivo X100 Ultra, die laat zien dat Sony's nieuwste flagship flinke steken laat vallen op een aantal punten.

[YouTube: Хуже СЛЕПОГО фаната Sony - только ПРОЗРЕВШИЙ. Полный обзор Xperia 1VI и сравнение с Vivo X100 Ultra]
Ben je eigenlijk in het bezit van een 1 VI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eindgebruiker
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-04 18:02
Nope
P-Rock schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:46:
Weer een reden om na mijn Xperia 5 III over te stappen naar een Galaxy S24. Sony maakt zich niet echt populair en ik ben bang dat ze uiteindelijk dezelfde kant opgaan als LG, Nokia en HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
Want? Alles wijst erop dat Xperia straks alleen nog maar in Japan beschikbaar zal zijn. Ze hebben zich al teruggetrokken van de Indiase en recentelijk Amerikaanse markt, en de verkoopcijfers in Europa zijn ook geen vetpot voor Sony. Daarbij worden de telefoons al niet meer aangeboden bij veel telecomproviders en blijft Sony ook op technisch vlak - zoals veel vergelijkingsvideos laten zien - achter op andere flagship phones.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• recyclebin
Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn Xperia 1 VI :)

Ik wil in principe die Chinese troep ook niet meer te hebben, dus voor mij persoonlijk blijft eigenlijk alleen Samsung, Google, Sony en ASUS over.
  • Voor Samsung Galaxy toestellen krijg je momenteel alleen een Snapdragon in de Ultra en die vond ik persoonlijk te groot/lomp.
  • Hetzelfde voor Google, daar zijn hun eigen Tensor chips gewoon niet energiezuinig en performant genoeg.
  • Bij ASUS had ik voor de ZenFone 11 Ultra kunnen gaan maar uiteindelijk toch gekozen voor Sony.
Ja, sommige dingen konden inderdaad beter. Ik had liever eindelijk een fingerprint sensor onder het scherm gezien en dat de LTPO implementatie iets beter was (dat kan tevens nog met software verbeterd worden). Ook het aanbod aan hoesjes is niet denderend, al heb ik wel een fijne dunne hardcase gevonden die voor mij perfect is :9 . Maar er zijn ook dingen waar ik blij mee ben. Voor mij is camera prima en de accuduur is voor mij ook een belangrijke factor. Hij is lekker snel en niet te lomp. Geen enkel device is voor iedereen perfect maar zolang andere toestellen issues hebben en er voor mij keuze is, kies ik voor hetgeen dat voor mij op dát moment het beste aansluit om mijn wensen :)

Jammer om te horen dan dat sales niet zo hoog zijn als andere merken maar ze verkopen het in ieder geval bij genoeg webshops en providers hier in Europa. Van Amerika had ik begrepen dat daar het aandeel Apple/iOS sowieso het merendeel is en Android veel minder wordt gebruikt; niet raar dan dat Sony voor mass shipping daar de stekker uit trekt.

Voor diegenen die de Xperia's toch willen hebben waar ze officieel niet verkrijg zijn, kunnen ze de toestellen altijd gewoon importeren.

[ Voor 31% gewijzigd door recyclebin op 30-09-2024 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Versie 69.0.A.2.44 rolt net binnen op mijn 1VI.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6nAt83R-OyqsK6OSu0Wsg0uUbaI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qisbMbJiQpa7QYshJj8C69o1.png?f=fotoalbum_large
Niet veel maar wel netjes op tijd, laatste update was 29 augustus.

[ Voor 81% gewijzigd door LeStef op 01-10-2024 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• recyclebin
Voor de geïntereseerden in een hoesje:

Had tot vorige week een TPU hoesje maar vind dat soort materiaal niet fijn, bovendien was die ook erg dik. Sindsdien een solid case hoesje gevonden en die bevalt me perfect. Voelt goed aan met een textuurtje, niet zwaar, beschermt goed maar toch lekker dun.

Mocht iemand dan nog op zoek zijn naar een solid case hoesje dan kan ik deze aanbevelen (heb deze ook op Bol gezien): https://www.amazon.nl/kal...Sony-Xperia/dp/B0D6N56VPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eindgebruiker
Zo'n hoesje heb ik al jaren op mijn 1 III. Erg fijn inderdaad en beschermt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrbZrk
Op YouTube en internet algemene zie je en lees je dat mensen beweren dat je met de pro mode foto's moet maken om het beste eruit te halen. Nou klopt dat wel wat betreft belichtings tijd ISO et cetera, maar qua afhandeling van de foto (lees: pixelneuken) wist ik dat vaak automode juist wel een betere bewerking/afwerking had bij de Sonys.

Hierbij laat ik jullie het bewijs zien dat computational Photography niet alleen betekent meer of minder hdr of schaduwen omhoog werken maar bij Sony vast is met überhaupt de bewerking van de ruwe data. Wat natuurlijk afzonderlijk van elkaar moet zijn. Elke foto moet mooi afgewerkt zijn op pixelniveau en zoveel mogelijk dit huis eruit proberen te halen en daarnaast zou je computational photography aan moeten kunnen zetten voor additioneel hdr extreme omstandigheden etc.

En wat ik de afgelopen jaren heb gezien is dat dat alleen in de pro mode was. Nu zie ik dat zelfs in de Basic mode dit wordt toegepast. Dus zodra je aan de sliders gaat zitten computational photography uitgaat .... óók in de Basic modus dus!

Wat voor mij betekent dat als ik het niet écht écht nodig heb bewerkingen en aanpassingen in de menu's met rust zal laten als ik de beste kwaliteit foto wil hebben en dan maar achteraf gaan bewerken.

Nou ben ik zelf een grote Sony fan maar lager dan dit moet het niet gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLNho1314zVVyegq-fJ9oWVqK1g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQvP5cPFjXYLi1BFcJTdh9Ec.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ufe2xNCMC4qRI764xrtPqLq94hM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7VVJVB9F7VF1ZwiSAMbM2E3N.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmPxX3Ov5hoOUHKzkW2lhL3L-Kw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gVSJ40H2AzHUp0ImEAb4NXtS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63BGlFydh9i3wX6boEVr9KAyAA0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W6xwnnvz7y60uc33s2f5QUcV.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJM vd E
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-04 22:06
1 VI is nu ook in het rood beschikbaar!
:9~
https://www.sony.nl/store...elijk-gemaakt-door-BRAVIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
De rode variant heeft 512GB interne opslag i.p.v. de 256GB die de andere kleuren hebben. ;)
Bij Pixels en iPhones is dezelfde upgrade meer dan 200 euro verschil, dus de prijs valt relatief nog enigzins mee.

ZIe ook: https://www.sony.nl/press...-een-opvallende-rode-tint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
RepareerDroid schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:53:
[...]
De rode variant heeft 512GB interne opslag i.p.v. de 256GB die de andere kleuren hebben. ;)
Bij Pixels en iPhones is dezelfde upgrade meer dan 200 euro verschil, dus de prijs valt relatief nog enigzins mee.

ZIe ook: https://www.sony.nl/press...-een-opvallende-rode-tint
Daar had ik overheen gelezen. Maar €1499,- voor een gsm vind ik nog steeds aardig aan de prijs. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
P-Rock schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:14:
[...]

Daar had ik overheen gelezen. Maar €1499,- voor een gsm vind ik nog steeds aardig aan de prijs. :/
Het is ook een belachelijke (meer)prijs. Voor 140 euro heb je een SD kaartje van 1,5TB en voor 200 euro heb je ook een prima externe SSD van minstens 2TB. Of natuurlijk een paar TB aan cloud opslag. Je hebt echter momenteel geen keus als je de rode variant wilt want er lijkt voorlopig nog geen 256GB versie gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
Ik zit me nog steeds af te vragen of ik überhaupt nog een Sony wil. Ik las op Reddit dat de verkoop van de Xperia V en vooral de VI heel erg slecht gaan, en ze met enorme overschotten blijven zitten.

Dat voorspelt in ieder geval weinig goeds voor de toekomst van Sony smartphones en Xperia.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

P-Rock schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:45:
Ik zit me nog steeds af te vragen of ik überhaupt nog een Sony wil. Ik las op Reddit dat de verkoop van de Xperia V en vooral de VI heel erg slecht gaan, en ze met enorme overschotten blijven zitten.

Dat voorspelt in ieder geval weinig goeds voor de toekomst van Sony smartphones en Xperia.
Ik wil deze Sony echt heel graag ter vervanging van mijn OnePlus 7T Pro (nu dik 4,5 jaar oud), maar de prijzen blijven absurd. En de telefoon is vorige week of 2 weken geleden in een tijdelijke aanbieding geweest gedurende 1 of 2 dagen bij Belsimpel voor 999 euro (de zwarte en zilveren) als ik me niet vergis. Dat was een flinke aanbieding, en nog steeds wilde ik em niet kopen omdat ik 1000 euro te duur vind.
Erg jammer dat Sony telefoons eigenlijk nooit echt goed in prijs zakken, want ze zijn al te duur bij aankondiging en eerste beschikbaarheid, verkopen slecht, en blijven vervolgens reteduur.

Een Xperia 5 VI gaat niet komen, maar die zou ook al zeker 1000 euro zijn als ie er wel zou zijn. Dus ik vrees wel een beetje het ergste voor Sony, want de Xperia 10 VI is hetzelfde laken in pak: véél te duur voor wat je krijgt.
Ik vermoed datze HTC achterna gaan. Zou ik wel heel jammer vinden, want het zijn absoluut toppers....

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:37:
Ik vermoed datze HTC achterna gaan. Zou ik wel heel jammer vinden, want het zijn absoluut toppers....
Dat is niet eens zo'n slecht teken want HTC maakt stiekem nog telefoons. :P
https://www.htc.com/nl/smartphones/htc-u24-pro/

1000 euro vind ik trouwens niet eens zo'n slechte prijs voor de 1 VI gezien de prijzen van de concurrentie. Ik geef zelf bij lange na niet zoveel uit aan een telefoon, maar zowel dan had ik vrijwel zeker de Xperia 1 VI gekocht tijdens die aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Kreeg net een melding van nieuwe firmware (69.0.A.2.49) voor de 1 VI, lijkt alleen een security patch te zijn en nog geen Android 15, alleen voor die 68MB had ik dat ook niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Huub17 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:23:
Kreeg net een melding van nieuwe firmware (69.0.A.2.49) voor de 1 VI, lijkt alleen een security patch te zijn en nog geen Android 15, alleen voor die 68MB had ik dat ook niet verwacht.
Ik denk ook niet dat een Android update naar 15 maar 68MB zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Deathchant schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:47:
[...]

Ik denk ook niet dat een Android update naar 15 maar 68MB zou zijn ;)
Gezien de verandering/ nieuws zou je dat haast wel denken.

[ Voor 3% gewijzigd door BrbZrk op 24-10-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-05 21:16

Garrett

Watercooler

Kan de 1 VI ook seamless video zoomen?
Dus bijv 4K60 filmen en dan tijdens filmen lens wisselen?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Garrett schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:31:
Kan de 1 VI ook seamless video zoomen?
Dus bijv 4K60 filmen en dan tijdens filmen lens wisselen?
Ik (en vele anderen hier) geven graag antwoord, maar dit zou je makkelijk op kunnen zoeken op google.

Ja dat kan de 1 VI maar zonder de beste stabilisatie.
En uiteraard met een "jump" van de ene lens naar de andere. Om het maar even negatief af te sluiten want ik zit nu in de zeur modus periode.
Over een maand of 2 acceptatie (plus de video pro app)

En dan vanaf februari weer uitkijken naar mei voor de aankondiging van de 1 VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-05 21:16

Garrett

Watercooler

BrbZrk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:30:
[...]

Ik (en vele anderen hier) geven graag antwoord, maar dit zou je makkelijk op kunnen zoeken op google.

Ja dat kan de 1 VI maar zonder de beste stabilisatie.
En uiteraard met een "jump" van de ene lens naar de andere. Om het maar even negatief af te sluiten want ik zit nu in de zeur modus periode.
Over een maand of 2 acceptatie (plus de video pro app)

Overal krijg je IV en V resultaten met iets van 4K30... geloof me ik heb echt wel gezocht ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

BrbZrk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:30:
En hopelijk een Xperia 5 VII (de mark VI hebben ze geskipt helaas)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CareFace
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 20:15
Verwachten we nog kortingen/acties rondom blackfriday?
Ik ben bang van niet, maar hoop stiekem van wel :)
De 1 VI lijkt mij toch nog steeds interessant mits de prijs scherp is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
CareFace schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:34:
Ik zag op mobiel.nl al losse toestel voor onder de 1000 euro en met een abbo kwam ik op 760 euro ofzo

Beetje spelen en kijken wanneer je het meeste korting krijgt.

Lijkt me een mooie prijs. Ik heb in jaren geen vlaggenschip Xperia gezien voor 700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CareFace
Ai dat heb ik dan gemist denk ik?
Want ik zie enkel nog maar de 1 V op hun website..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jackyr
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-04 18:41
CareFace schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:34:
Belsimpel geeft €100 korting op de losse toestelprijs met actiecode '100SONYXPERIA1VI'

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

jackyr schreef op woensdag 13 november 2024 @ 23:19:
[...]

Belsimpel geeft €100 korting op de losse toestelprijs met actiecode '100SONYXPERIA1VI'
YAY, "slechts" 1200 euro ipv 1300 euro nu YAY! :/ :/

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:43
Welke versie wil je? de 256 GB versie zou dan op 1099 euro uitkomen, de 512 Gb versie op 1249 euro

• Sagan
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:14
Op de officiële website van Sony is de Xperia 1 vi 256GB nu te koop voor 919,15 Euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eindgebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Nog even geduld dames. Zodra de 1 VII uit mogen jullie de 1 VI van me overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik heb de mijn te koop geplaatst hier op Tweakers, zalig toestel maar wil nu iets nieuws proberen 8)7

Moest dit niet mogen mag het gerust gedeleted worden en mijn excuses.
https://tweakers.net/aanb...i-256gb-opslag-zwart.html

[ Voor 45% gewijzigd door LeStef op 16-11-2024 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-05 14:33
Zojuist een update ontvangen op mijn 1VI.
Inclusief Android 15!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
LeStef schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 17:30:
Ik heb de mijn te koop geplaatst hier op Tweakers, zalig toestel maar wil nu iets nieuws proberen 8)7

Moest dit niet mogen mag het gerust gedeleted worden en mijn excuses.
https://tweakers.net/aanb...i-256gb-opslag-zwart.html
Hier ook net binnen.
Geen grote veranderingen, misschien net iets vlotter nu.

Ik ga mijn advertentie verwijderen. Zal hem toch maar houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Is in de camera app nu Pro-video bijgekomen, of verbeeld ik me dit? En ik vind hem ook iets sneller reageren dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Huub17 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:30:
Is in de camera app nu Pro-video bijgekomen, of verbeeld ik me dit? En ik vind hem ook iets sneller reageren dan voorheen.
Klopt Pro-video is bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recyclebin
Ik heb tot heden nog geen update ontvangen. Ik neem aan dat het aanbieden van de upgrate dan nog vrij willekeurig/selectief gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
recyclebin schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:33:
Ik heb tot heden nog geen update ontvangen. Ik neem aan dat het aanbieden van de upgrate dan nog vrij willekeurig/selectief gebeurt?
Geen idee eigenlijk, op het net staat dat ie vrijgegeven is. Ben je al zelf manueel gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recyclebin
Bij Software update > System is niets beschikbaar als ik daar refresh. Ik zal anders eens rondvragen op de Xperia subreddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recyclebin
Inderdaad, de update wordt wat meer uitgesmeerd qua uitrol. Gedurende deze week ontvangen de laatste devices nog de update.
Ik heb die van mij zojuist ontvangen dus even na het werk de update doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
recyclebin schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 07:55:
Inderdaad, de update wordt wat meer uitgesmeerd qua uitrol. Gedurende deze week ontvangen de laatste devices nog de update.
Ik heb die van mij zojuist ontvangen dus even na het werk de update doen :)
Top!
Je gaat er op zich weinig aan merken behalve dat hij net iets vlotter voelt, Pro video is toegevoegd aan de camera.
Zoek je toestel offline, blokkeer je toestel, die twee laatste zijn eigenlijk van Google.
Batterij was al top, nu nog beter :)
Android 15 is ook kleiner en neemt minder plaats van je opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Jammer maar begrijpelijk dat er geen continous zoom is in video pro mode.
Gebruik m minder dan de Video Pro app op de Xperia 1 V. :( jammer.

Hier een videotje van het verschil tussen wide dynamic range en standard. 2 videos, SDR en HDR video.

YouTube: Xperia 1 VI Dynamic Range comparison SDR video

YouTube: Xperia 1 VI Dynamic Range comparison HDR video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Ik heb vandaag de stap maar gewaagd, en de Mark VI besteld, als vervanging van mijn Mark II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Rens1967 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:41:
Ik heb vandaag de stap maar gewaagd, en de Mark VI besteld, als vervanging van mijn Mark II.
Had dat nou 2 dagen eerder gedaan, dan had je em voor 999 euro kunnen bestellen bij proshop.nl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Sinds die in oktober verscheen, wilde ik persé de rode, en die is niet afgeprijsd. 8)7 Dus had niks uitgemaakt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CareFace
Deathchant schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:35:
[...]

Had dat nou 2 dagen eerder gedaan, dan had je em voor 999 euro kunnen bestellen bij proshop.nl....
Hier heb ik wel dankbaar gebruik van gemaakt.
Wat een heerlijk toestel tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Rens1967 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:38:
Sinds die in oktober verscheen, wilde ik persé de rode, en die is niet afgeprijsd. 8)7 Dus had niks uitgemaakt ;)
Die is echt VET!! Maar ja, die komt idd alleen maar met de hoogste setup aan ram/memory, dus dan betaal je idd de hoofdprijs. Overigens vind ik de Sonys nog steeds echt absurd duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Goedkoop zijn ze niet, maar met de II heb ik ruim 4 jaar gedaan, en ben dat met de VI ook weer van plan, minstens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• recyclebin
Rens1967 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:56:
Goedkoop zijn ze niet, maar met de II heb ik ruim 4 jaar gedaan, en ben dat met de VI ook weer van plan, minstens. :)
Wellicht een goede tip om battery care aan te zetten als je 'm hebt zodat 'ie niet meer dan 80% of 90% oplaadt. Zo blijft de accu al die jaren nagenoeg perfect. Met 80% haal ik in ieder geval makkelijk meerdere dagen uit de accu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Rens1967 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:56:
Mijn OnePlus 7T Pro is nu bijna 5 jaar oud en ik snak ook naar een nieuwe telefoon, maar er zit een limiet aan wat ik een telefoon waard vind, en 1400 euro is bijna het dubbele van dat limiet ;) Helaas blijven Sony's duur, zelfs oudere modellen die niet echt dalen in prijs. Ik wil de VI al sinds het begin hebben, maar zelfs met de 999 euro die ie is geweest blijft het toch effe duizend piek voor een telefoon....700, max 800 is te overwinnen, maar dan houdt het ook echt op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
Deathchant schreef op donderdag 5 december 2024 @ 17:16:
[...]

Mijn OnePlus 7T Pro is nu bijna 5 jaar oud en ik snak ook naar een nieuwe telefoon, maar er zit een limiet aan wat ik een telefoon waard vind, en 1400 euro is bijna het dubbele van dat limiet ;) Helaas blijven Sony's duur, zelfs oudere modellen die niet echt dalen in prijs. Ik wil de VI al sinds het begin hebben, maar zelfs met de 999 euro die ie is geweest blijft het toch effe duizend piek voor een telefoon....700, max 800 is te overwinnen, maar dan houdt het ook echt op.
Dus je gaat tot volgend jaar november wachten op een black friday aanbieding van de Sony Xperia 5 VII?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rens1967
Van glimmend paars naar mat rood. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NoEYmbs0fZGw9gMHe73hAc5cqoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOr6suz9eHOlIyZ4eyvGc7a3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xol-qiaxx60akYYrL73o1R9x5P8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SjUj3UImmHu4WAdb7UOn9aFn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CareFace
Deathchant schreef op donderdag 5 december 2024 @ 17:16:
[...]

Ik zat er hetzelfde in , ik had een s20 FE , die was echt helemaal op.
En vond de prijzen ook echt te hoog bij Sony, maar andere toestellen waren het toch net niet.
Gelukkig via werk gunstig kunnen aanschaffen, dat was de doorslaggevende factor.
Maar ben het verder met je eens hoor, blijft bizar veel geld voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Zit er eigenlijk nog wel een notificatie led in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:12

DirtyBird

Praktiserend denker

Rens1967 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:01:
Zit er eigenlijk nog wel een notificatie led in?
Niet in mn 10vi en daar baal ik eigenlijk best wel van :(

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Wel jammer. 4 jaar geleden was dat 1 van de redenen om te kiezen voor Sony, na jarenlang BlackBerries (met LED) te hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
Rens1967 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:46:
Wel jammer. 4 jaar geleden was dat 1 van de redenen om te kiezen voor Sony, na jarenlang BlackBerries (met LED) te hebben gehad.
Dat kun je tegenwoordig met het Always-on Display simuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Rens1967 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:46:
Ik heb altijd HTC's gehad en dus ook notificatieledje. Toen ik naar de 7T Pro overging (komend vanaf HTC10) was ik ook eerst teleurgesteld over het ontbreken ervan en ik probeerde dat idd met always-on display en horizon-light op te lossen. In de 5 jaar dat ik deze OnePlus nu heb, ben ik compleet omgeslagen; ik heb nu álle geluidjes, auto-sync (emails e.d.), auto-updates en notificaties al jaren uit staan en de DND permanent aan. Nu pas besef ik hoe vervelend ik het eigenlijk vond dat mijn telefoon echt constant aandacht vraagt met audio en visuele prikkels, terwijl ík degene wil zijn die bepaalt wanneer ik iets doe. Ik hoef niet meer ge'alert te worden, en het interesseert me dus ook geen hol meer of ik gemiste oproepen heb of dat ik een Signal bericht pas later lees.
Er is werkelijk geen enkele situatie geweest waarbij ik de behoefte voelde (of de noodzaak voelde) om direct paraat te staan of om meteen iets gepushed te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rens1967
Mja, nu je dat zo zegt. Voor belangrijke zaken krijg ik al meldingen op mijn smart watch, al het andere bekijk ik inderdaad al in mijn eigen tijd. Het is geen dealbreaker, wel ogf geen LED, maar vond het leuk dat dat Sony dit nog zolang heeft gehad. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

RepareerDroid schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:38:
[...]
Dus je gaat tot volgend jaar november wachten op een black friday aanbieding van de Sony Xperia 5 VII?
Ik meen ergens opgepikt te hebben dat de 5 lijn niet meer gaat komen. De 5 VI was er al niet gekomen...
De 5 lijn is trouwens ook peperduur. Als je kijkt wat je nu nog moet neertellen voor een Xperia 5 IV of 5 V, dan nope :N
Helaas zorgen opvolgers er bij Sony niet voor dat de oude lijn meer afgeprijsd wordt.
Mijn 7T Pro zal t heus nog wel effe volhouden. Ik heb geen haast en ik kan via mijn werkgever een Pixel 9 Pro goedkoop krijgen, dus mocht mijn 7T Pro sneuvelen, heb ik snel genoeg een nieuwe besteld. Maar ik kijk even uit naar de prijs van de OnePlus 13, misschien dat de 12 nog goedkoper wordt. Mijn hart zal altijd open blijven staan voor een Xperia, dat stond het al sinds de Xperia Play uit 2011-2012. Kep altijd HTC gehad omdat de Sony's me vaak te duur waren, en dat is helaas nog steeds zo, vandaar ook de overstap naar OnePlus. Ik krijg het gewoon niet over mijn hart om meer dan 700-800 euro aan een telefoon uit te geven (te bedenken dat je een Pixel 7a voor de helft kunt krijgen), maar ik zal altijd nieuwsgierig blijven naar "de volgende highend sony".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rens1967
De rode is niet meer te verkrijgen in Nederland, tenminste, nu niet. Ik was vorige week net op tijd. Hij was ook alleen bij Belsimpel te koop. In Duitsland (waar ik woon) moet je 1499 euro neerleggen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rens1967
Nieuwe systeemupdate, 69.1.A.2.100

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BrbZrk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsDQ--15mXvOD3Uv2wj1mUKUBT0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MWdSTKdqrmi07pKOiqwur1y4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmA13XbuzYPEBeT8Dk9jCQpw2b4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9FQChnEiQADRXAVzDu7q80f9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kR8kTdp_kNqCdZTCc4Y49GV1sqI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zMXIr89yzNCvDgdiXo4EXlU.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-pVRQ99E7tinLYamdhMm_6vi6c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jc2yLuMMyITJnkUG3f6IK26q.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-tM8qUGmwClE8_PEZDhm-7BrRw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oYUl1riApyyxWM3CV3ze1DIb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-EOxPchUfsDrIo4VHLOxZFv4nY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mXneEUxVjg8O2S8ijeI5B1Xn.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifgD9j8hCmLINC4sX_zl814eY8o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VQInh2IWmkCwLSjJ51k6Pg4t.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zTT2yTCM3CJuV5lx5vVG12rk-PU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/llu1Q1Q6aU8qhmj64Mwy1ihR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NywZn_aOrPOnBsntywnMQcbk5b8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j68cSiiaD1MG4tMfiIRZFfrh.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6DPpip1SmJKQnWjf1iRfPMxICg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8DpMTrFzbo2hcW0B392Cg16x.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CCAD40Q8DKwPkLqZdJ93ScBwE48=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sl8cIfiszVCyXckBiUyKvfu3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZ760n41zLF1pe0TdEC4Yvh4fmk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QbNMzxdoGzIJJK0cWUDBDEcg.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGZgQzHUYRX5AuBZf9ZxfwUzDBA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NZ5Rp4SEH4Z7hZSoQNybPGvI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3FXA37GVw11oaCHK-8aCrGgnpg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSWf53znx0n8Wb2CJH7vvfL4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLzLaSUD9BIvb8gyNDMqpEmf3i8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bekf8GKSQxZAobllzwSoO48Q.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Heeft iemand/niemand hier last van dat de telefoon zelf de "automatische helderheid" uit zet?

Ik merk soms dat de helderheid zich niet aanpast en ik ga naar de instellingen en zien dat de optie operns uit staat. Echt irritant soms als ik buiten ben en mn telefoon daardoor niet kan gebruiken in de felle zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Bij mij werkt alles naar behoren, ik heb hier geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJM vd E
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-04 22:06
Nee, hier ook geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
Zijn gebruikers nog steeds tevreden met de I VI? Ik heb gelezen dat de Android 15 update voor nogal wat rare bugs en problemen zorgt.

Het viel me ook op dat de V en VI bijna nergens meer wordt verkocht. Xperia is geen populaire telefoon tussen alle Galaxy's, Pixels en iPhones, maar doet Sony het zo slecht?

[ Voor 50% gewijzigd door P-Rock op 20-01-2025 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Ik heb geen gekke dingen kunnen ontdekken. Telefoon doet wat hij moet doen.

Ik heb de rode versie met 512 GB, en die was in Nederland nog geen twee maanden leverbaar, oktober tot december. De zwarte versie is nog bij 10 webwinkels te koop, volgens de Pricewatch. Weinig, als je het vergelijkt met bv Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:01

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb inmiddels 2 weken de 10 VI en merk dat Yahoo mail niet echt lekker meewerkt (alsook google mail). Als ik in Yahoo de test doe of alles werkt, komt er ook een test pushed notification in de balk. Echter, krijg ik ze op de gewone manier niet. Zowel Yahoo en Google mail hebben onbeperkt batterij gebruik, de rechter voor notificatie zijn toegekend. Echter, moet elke keer handmatig controleren.

De settings zijn wel overgezet vanaf mijn Flip 5, zou het daaraan kunnen liggen en gewoon proberen yahoo mail opnieuw te installeren e.d.? Daar kan het toch niet aan liggen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrbZrk
Nieuwe Xperia software update op mn 1 VI vanochtend. 69.2.A.2.160

Edit: schijnt dat alleen "circle to search" functie erbij is gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVc2XxE1dQymSPJ8RLWgLnYhmnQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HVFo3TeVHVtZxhEJjkW42k9T.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door BrbZrk op 10-02-2025 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Bij mij ook de melding, ik moet deze alleen nog installeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BrbZrk
Oh en gewoon even tussendoor, ... Mijn screen on time met de Stamina Modus (gewenste batterij tijd)

Kom ik rond 12,5 uur uit. Hier foto van na 24 zat ik op 40% met 3,5 uur gamen op 120fps ook nog
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMXrsvbmFNh-VIiPjYBStl61z_k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/f08DBa6R6U8oJzMRK3K2p593.png?f=fotoalbum_large

Gewoon ff af en toe óók positiviteit denk ik zo. Want heb veel te klagen gehad, vooral over de camera's 🙂

[ Voor 9% gewijzigd door BrbZrk op 11-02-2025 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

BrbZrk schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:07:

Gewoon ff af en toe óók positiviteit denk ik zo. Want heb veel te klagen gehad, vooral over de camera's 🙂
Ik dacht dat je blij was met de camera's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrbZrk
Deathchant schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:16:
[...]

Ik dacht dat je blij was met de camera's?
Nee met de launch had ik zowat een breakdown toen ik zag dat het dezelfde camera's waren als vorig jaar.

Maar later komt de acceptatie en dan waardeer je de softwarematige verbeteringen wel.. zoals 4K60 continious zoom of 2x crop zoom oid. En uiteraard de nieuwe aspect ratio van het scherm en compleet nieuwe camera software zorgen ervoor dat je er een tijdje mee speelt en na een maand ofzo merk je dat je er in bent "getuind".

Vooral de zoomlens loopt jaren achter kwa kwaliteit en dan is (anders dan de main cam) 2 jaar dezelfde wel een grote teleurstelling.
En stiekem is de zoom lens als sinds de 1 II zowat dezelfde.
Maar zoals je in mn vorige post ook kan zien is de zoomlens zomers in de volle zon soms wel leuk om bijv macros mee te schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

BrbZrk schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:22:
[...]

Nee met de launch had ik zowat een breakdown toen ik zag dat het dezelfde camera's waren als vorig jaar.

Maar later komt de acceptatie en dan waardeer je de softwarematige verbeteringen wel.. zoals 4K60 continious zoom of 2x crop zoom oid. En uiteraard de nieuwe aspect ratio van het scherm en compleet nieuwe camera software zorgen ervoor dat je er een tijdje mee speelt en na een maand ofzo merk je dat je er in bent "getuind".

Vooral de zoomlens loopt jaren achter kwa kwaliteit en dan is (anders dan de main cam) 2 jaar dezelfde wel een grote teleurstelling.
En stiekem is de zoom lens als sinds de 1 II zowat dezelfde.
Maar zoals je in mn vorige post ook kan zien is de zoomlens zomers in de volle zon soms wel leuk om bijv macros mee te schieten. :)
Ik vond anders de foto's die je postte van je telecamera best ok!
Ik ben al een jaar een nieuwe telefoon aant kopen, en de Sony's blijven hoog in het vaandel staan, maar de prijs wilt maar niet zakken.
De natuurlijke processing van Sony's camera's vind ik dan wel aantrekkelijk, maar ik lees idd dat de telecamera niet zo fantastisch is (ondanks je vette macro's ermee kunt maken). Ik maak zelf juist het meeste gebruik van mijn 3x telecamer op de Oneplus 7T Pro en het minste van de ultra wide angle.

Ik denk dat ik Sony maar voorgoed moet loslaten, want het schiet dus niet op qua telecam en prijzen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrbZrk
In de kader van: de sterke punten van de Xperia 1 VI....
MET batterij besparing op "gewenste batterijtijd"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPthxg41cXhdV_sqJjklymWjIqY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CEPhN6DFI5DsiVbPSvtye6oc.png?f=fotoalbum_large

Donderdag van dacht 12uur smiddags tot zaterdag middag 13 uur. Dus ja 2 dagen volgehouden waarvan 5-6 uur gamen 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Zonder gamen maar ook zonder batterijbesparing haal ik in het algemeen ook 2 dagen, waarbij ik dan niet verder oplaad dan 80%. Ik zie nu ook dat je 9% hebt op de screenshot. Ik denk dat ik met mijn gebruik 3 dagen zou halen als ik tot 100% zou opladen. Ik ben er in ieder geval dik tevreden over 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Rens1967 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:02:
Zonder gamen maar ook zonder batterijbesparing haal ik in het algemeen ook 2 dagen, waarbij ik dan niet verder oplaad dan 80%. Ik zie nu ook dat je 9% hebt op de screenshot. Ik denk dat ik met mijn gebruik 3 dagen zou halen als ik tot 100% zou opladen. Ik ben er in ieder geval dik tevreden over 8)
Belangrijkste hier vind ik de screen on time van ruim 14 uur..als ik door zou gaan.

De "battery drain" in standby modus stelt idd niks voor. Kan misschien wel 3 weken met minimaal gebruik 😊

[ Voor 10% gewijzigd door BrbZrk op 16-02-2025 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OscarMore
  • Laatst online: 25-03 12:33
L.S.
Heeft iemand tips voor een draadloze oplader die goed werkt met de 1 VI ?
Heb het geprobeerd met een Samsung EP-P2400, maar krijg dan vaak meldingen dat het laden onderbroken is. Zonder hoesje gaat het niet veel beter.
Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Ik gebruik al een aantal jaren de MW DO101 (via BOL gekocht), maar is niet meer leverbaar zag ik nu. Dus daar heb je ook niks aan, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Ik heb de Nordmärke van de Ikea en daarmee is de telefoon na een nachtje opgeladen. Telefoon zit daarbij ook nog in een hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OscarMore
Dank voor de vlotte reacties! Ga ik zo'n model eens proberen.
(Waarom die Samsung dan niet werkt? Die van Samsung is vrij breed, en het camera-eiland rust op de rand van de oplader, én misschien wat teveel proprietary Samsung (PPDE)?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-04 20:05
OscarMore schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 10:58:
Dank voor de vlotte reacties! Ga ik zo'n model eens proberen.
(Waarom die Samsung dan niet werkt? Die van Samsung is vrij breed, en het camera-eiland rust op de rand van de oplader, én misschien wat teveel proprietary Samsung (PPDE)?)
Ik heb hetzelfde probleem met mijn OnePlus draadloze lader. Gaat een tijdje goed en daarna stopt ie er mee. Misschien ook maar eens kijken naar bovenstaand alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrbZrk
Deathchant schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:16:
[...]

Wat een mooie kat <3

Telemacro voor video lijkt me toch wat minder....lastig de focus gelocked te krijgen en te houden zo te zien...
Ik vind de videos op zich niet slecht maar idd focussen is een punt. Vooral als het bewegende objecten zijn. Maarja ik leun voorover en hurk en mn handen trillen als een gek. Het is niet zo dat ik op mn dooie gemak zit te filmen. Dat moet ik er wel bij zeggen.

Op mn kanaal heb ik een playlist met katten filmpjes mocht je méér mooie katten willen zien 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Nieuwe systeemupdate gekregen van circa 130mb
Zal wel weer alleen security patches zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OscarMore
BrbZrk schreef op maandag 24 maart 2025 @ 22:16:
Nieuwe systeemupdate gekregen van circa 130mb
Zal wel weer alleen security patches zijn.
In de release notes staat:
  • Circle to Search feature is now available
  • Security patch level updated (February 1st, 2025)
Pagina: 1 2 3 Laatste