Ik neem het voor deze week nog even terug.Miggel schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:26:
Ik voorzie echter een einde aan mijn winning streak, omdat aantal van mijn spelers weer op 2e rang worden gezet nu de #1 weer terug keert.
Ook deze week weer even een reminder, want met nog 6 normale speelronden te gaan zijn momenteel de gekwalificeerde teams voor de play-offs de volgende teams:
1. Harderwijk Presidentos
2. RFT 85'ers
3. Dead Donkey Drop
4. Brabant Football Team
5. Sin City Scorpions
6. Stagelopers
De trade deadline nadert want die is over ruim 3 weken (22 november). Succes weer dit weekend.
1. Harderwijk Presidentos
2. RFT 85'ers
3. Dead Donkey Drop
4. Brabant Football Team
5. Sin City Scorpions
6. Stagelopers
De trade deadline nadert want die is over ruim 3 weken (22 november). Succes weer dit weekend.
LOETKE
Het zou wel echt hilarisch zijn als ik in zowel de "gewone" als de breakdown stand in de top 6 sta en dan de playoffs mis omdat we de hybride variant gebruiken ;P
Waarom staat Sin City Scorpions trouwens op plek 5 hier? Ik zou verwachten dat de hoogste in de breakdown stand de 6e plek zou krijgen OF de plek die hij in de breakdown stand heeft.
Waarom staat Sin City Scorpions trouwens op plek 5 hier? Ik zou verwachten dat de hoogste in de breakdown stand de 6e plek zou krijgen OF de plek die hij in de breakdown stand heeft.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Hilarisch ja, eigen schuld jaBSTNjitRam schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:55:
Het zou wel echt hilarisch zijn als ik in zowel de "gewone" als de breakdown stand in de top 6 sta en dan de playoffs mis omdat we de hybride variant gebruiken ;P
Maar zowel in de stand, als in de breakdown ben je niet ver verwijderd van kwalificatie.
Vanwege de regels uit de beginpost, mogelijk ga jij uit van het idee dat alleen plek 6 is voor de breakdown?BSTNjitRam schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:55:
plek 1 tm 4 gaat via de ranglijst. Plek 5&6 gaan via de breakdown ranglijst, en is voor de hoogste teams die niet op plek 1 tm 4 zijn geëindigd.
[ Voor 4% gewijzigd door RudyL op 31-10-2024 14:51 ]
LOETKE
Yup, ik dacht dat er maar 1 plek was voor de breakdown stand.
Helder nu.
Toch minder een outlier dan ik dacht dan, want ook dit jaar zijn er weer flinke veschillen in die 2 standen.
Brabant profiteert hard met zijn 4e plaats terwijl hij in de breakdown slechts 11e staat. Sin City het omgekeerde met een 10e plaats vs een 3e plek in de breakdown stand.
Nog mooier: Het verschil in de breakdown stand tussen RFT en Sin City is 1 punt. In de "normale" stand staan deze teams 7-1 en 2-6 .
Helder nu.
Toch minder een outlier dan ik dacht dan, want ook dit jaar zijn er weer flinke veschillen in die 2 standen.
Brabant profiteert hard met zijn 4e plaats terwijl hij in de breakdown slechts 11e staat. Sin City het omgekeerde met een 10e plaats vs een 3e plek in de breakdown stand.
Nog mooier: Het verschil in de breakdown stand tussen RFT en Sin City is 1 punt. In de "normale" stand staan deze teams 7-1 en 2-6 .
Wat is verschil ook al weer tussen al die standen?
In breakdown krijg je 1 punt voor elk team in de league waarbij jij meer punten scoort dan dat team in die week.
Als je de 3e hoogste score van de week hebt krijg je 9 winstpunten (9-2 op de site).
Als je die week toevallig tegen de nummer 1 of 2 gematched wordt zou je 0-1 scoren voor de gewone stand.
Als je de 3e hoogste score van de week hebt krijg je 9 winstpunten (9-2 op de site).
Als je die week toevallig tegen de nummer 1 of 2 gematched wordt zou je 0-1 scoren voor de gewone stand.
Daar zitten ook best leuke dingen in, als je ziet hoeveel punten Sinners bijv. al heeft laten liggen, dat zijn er al 217.90. Als hij dat wat lager had weten te houden, had hij in ieder geval op de breakdown een hogere stand gehad.BSTNjitRam schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:57:
Yup, ik dacht dat er maar 1 plek was voor de breakdown stand.
Helder nu.
LOETKE
Bo is ballin' voor mij als Donkey fan natuurlijk prima goed.
Maar wat is Lamar een beest zeg, doesn't disappoint.
Waarom wordt de Bo catch TD niet mee gerekend?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Is dat inmiddels aangepast, want lijkt wel meegerekend te zijn (inmiddels)Bad Brains schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:14:
Bo is ballin' voor mij als Donkey fan natuurlijk prima goed.
@sinners, geen tijd voor de opstelling, solidair met je TB receivers? Hopelijk lukt het je de komende weken wel weer een opstelling te maken
[ Voor 7% gewijzigd door RudyL op 03-11-2024 22:54 ]
LOETKE
Bah. Nu heb ik een keer pech met een paar punten verschil.
Gelukkig mag jij tegen ChaseMiggel schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:44:
Bah. Nu heb ik een keer pech met een paar punten verschil.
LOETKE
Nou, deze week kunnen we ook afschrijven. O.M.G.
Wat een opschepper.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Toch nette score ook al was er geen eer meer aan te behalen.
Het was hollen of stilstaan deze week.
Met nog 4 speelronden te gaan voordat de play-offs starten, is de spanning volledig terug. Beide 6-3 teams weten te winnen van de 7-2 teams, waardoor er opeens 4 teams zijn met een 7-3 record, op de voet gevolgd door 3 teams met een 6-4 record. Met veel onderlinge wedstrijden tussen bovenstaande teams, lijkt week 11 ook weer een spannende aangelegenheid te worden.
Wie kwalificeert zich voor de play-offs en wie halen een bye door 1e & 2e in de league te worden?
Wie kwalificeert zich voor de play-offs en wie halen een bye door 1e & 2e in de league te worden?
LOETKE
Oeh, deze week is een leuke... Kan weer voor wat opschudding zorgen.
Krijg 3 6-4 en een 7-3 team. hmm..
Voor mij is het wel klaar dit seizoen via de normale stand, nog een klein kansje gehad als ik had gewonnen deze week. Maar volgens mij maak ik nog wel kans via de breakdown stand?
Zeker, op dit moment heb je een plaatsje in de play-offs, maar Sin City & EHV Chiefs zitten je op de hielen.
LOETKE
Zo even wat Waiver Wire money verbrast op ik denk een hele slechte waiver wire eigenlijk al het gehele seizoen. Had gedacht wel wat concurrentie te krijgen, maar niet dus...
LOETKE
Ik weet niet wanneer Love gedropped is, heb eerlijk gezegd er niet meer op gelet toen ik vorige week Stroud kon oppikken voor de bye week. Hopelijk pakt dat beter uit dan traden voor Higgins voor de bye weken. Die zit al 3 weken lang de bank warm te houden.
Graag gedaan he! ;PAmelandbor schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 11:42:
Voor mij is het wel klaar dit seizoen via de normale stand, nog een klein kansje gehad als ik had gewonnen deze week. Maar volgens mij maak ik nog wel kans via de breakdown stand?
Leuke trade wel, heb aan beide kanten gedacht, ja slimme trade, goede opties, maar ook gedacht nee joh dat ga je niet doen wat als...
LOETKE
Ik zou persoonlijk CD of Chase wel houden zonder QB1, maar ik snap het wel.
Veel WR1's doen 10 punten per week, het is een raar seizoen.
Veel WR1's doen 10 punten per week, het is een raar seizoen.
Als Lamb nu compleet af gaat qua touchdowns dan vind ik het ook goed, heb een seizoensbet op hem staan qua touchdowns (die hij bij lange na niet gaat halen).
Kincaid heeft zijn 5e ronde pick nooit echt terugbetaald en met de bye aankomend wilde ik liever een upgrade dan een streamer. Komt nu nog wat beter uit nu Kincaid daadwerkelijk out is voor de komende wedstrijd, had niet het idee dat die blessure zo serieus was afgelopen zondag. Dat ik hier een overpay doe is een beetje zonde, maar zeker met de blessure van Kincaid nu ben ik voorlopig alsnog blij met de trade.
Kincaid heeft zijn 5e ronde pick nooit echt terugbetaald en met de bye aankomend wilde ik liever een upgrade dan een streamer. Komt nu nog wat beter uit nu Kincaid daadwerkelijk out is voor de komende wedstrijd, had niet het idee dat die blessure zo serieus was afgelopen zondag. Dat ik hier een overpay doe is een beetje zonde, maar zeker met de blessure van Kincaid nu ben ik voorlopig alsnog blij met de trade.
Dit wil ik graag intrekken.... Zucht.BSTNjitRam schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 21:05:
... ben ik voorlopig alsnog blij met de trade.
Uff, je kan Will Disley nog even oppikken.
Ik had Jonnu Smith alvast gepakt, maar Dissley speelt later, dus wellicht dat ik dan Kittle nog er in kan zetten als hij toch speelt.
En anders kan hij netjes de bank gaan warm houden, dat doen mijn trades goed dit jaar.
En anders kan hij netjes de bank gaan warm houden, dat doen mijn trades goed dit jaar.
Ja Dissley speelt tegen Cincy, dus ik verwacht veel checkdowns.
Maja dat is altijd de gok.
Maja dat is altijd de gok.
Jezus, zal nog eens advies geven.Bad Brains schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:58:
Uff, je kan Will Disley nog even oppikken.

Haha ik zat die Smith natuurlijk al te volgen na die drop voor Dissly. Dat haalt Dissly nooit, lol
Mijn pot, tja vooral Lions vs Ravens offense. Mijn Ravens net zoveel penalties als Lions scores. Op naar volgende week.
Overigens wel leuk het belangrijk maken van andere punten in de score, anders had ik echt geen kicker opgepakt. Nu wel, stel je voor dat daarmee je breakdown nog positiever wordt, moet je haast wel.
Mijn pot, tja vooral Lions vs Ravens offense. Mijn Ravens net zoveel penalties als Lions scores. Op naar volgende week.
Overigens wel leuk het belangrijk maken van andere punten in de score, anders had ik echt geen kicker opgepakt. Nu wel, stel je voor dat daarmee je breakdown nog positiever wordt, moet je haast wel.
LOETKE
Je had ook Taysom Hill op je bank kunnen laten zitten, dat was erger.
Taysom Hill is denk ik de meest verschrikkelijke speler in Fantasy. Die is misschien wel de meest pieken en dalen speler van huidige actieve spelersBad Brains schreef op zondag 17 november 2024 @ 22:24:
Je had ook Taysom Hill op je bank kunnen laten zitten, dat was erger.
LOETKE
Score van Dissly was weinig mis mee (ook al scoorde Smith beter).
Grootste probleem was dat Deebo en Jennings van shirtje hadden geruild en dat ik Higgins niet vertrouwde na zijn blessureleed.
Als Fairbairn nu aankomende nacht eens niet doet wat hij normaal doet en max 7 punten haalt. Haalt hij er meer laat het dan aub ook echt meer zijn en niet 8 haha
LOETKE
Saved by the kicker
Ik vond het nog even spannend in de samenvatting vanmorgen, want de eerste 2 4th downs gingen ze er steeds voor...
Ik vond het nog even spannend in de samenvatting vanmorgen, want de eerste 2 4th downs gingen ze er steeds voor...
Ja, dat dus. Ik heb hem opgepakt omdat Pitts nog een bye week heeft deze week. Zal je net zien dat hij deze week weer een lekkere dud scoort.RudyL schreef op zondag 17 november 2024 @ 22:31:
[...]
Taysom Hill is denk ik de meest verschrikkelijke speler in Fantasy. Die is misschien wel de meest pieken en dalen speler van huidige actieve spelers
He zit het met de IR designation op Pacheco, is dat na 21 dagen of kan dat direct?
Beste man is al weken op het trainingsveld maar staat nog op IR.
Zou wel aardig zijn als hij er voor het weekeind af komt.
Die IR designation is toch alleen maar voordelig voor je? Nu kost hij geen spot op de bench.Bad Brains schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:05:
He zit het met de IR designation op Pacheco, is dat na 21 dagen of kan dat direct?
Ik zou me eerder zorgen maken over wanneer hij weer speelt. Ik heb Brooks bv al een tijdje van de IR moeten halen, maar die heeft nog altijd geen idee hoe een NFL veld er uit ziet.
Ik heb Edwards-Helaire weken langs op de IR gehad en daarna op de bank, maar nog geen minuut gespeeld geloof ik.
Ik denk dat hij direct gaat spelen, hij kon vorige week al spelen.
Ik weet niet helemaal wat je vraag is, maar qua IR, op moment x maakt het team bekend dat de speler weer traint, ze hebben dan 21 dagen om hem weer actief te maken. Dat kan dus binnen 1 dag zijn, zoals Nacua of meerdere zoals CMC was.Bad Brains schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:05:
Zoals ik het las zijn ze van plan Pacheco weer te laten spelen tijdens de aankomende partij, op het moment dat ze hem activeren kan jij geen transacties meer doen totdat je hem van IR hebt gehaald
Bovenstaande is mijn idee ervan
LOETKE
Makes sense, die 21 dagen is de crux waarschijnlijk.
Er zijn interessante byes deze week en ik had me vergist in de byes van de twee TE's
Anders doet Chubb nu even wat hij vorige week had moeten doen. Bah
LOETKE
Jameis is echt een prut QB, snap dat het weer niet mee zit maar dan is een TE een perfecte safetynet.
Begint lekker.
Begint lekker.
Drie man er uit met blessuren, waarvan die van Sanders goed ernstig was wat ik zo las.
En waarom doet Waddle nu meer punten halen dan zijn afgelopen 4 weken bij elkaar?
Daar kan je toch niets mee?
En waarom doet Waddle nu meer punten halen dan zijn afgelopen 4 weken bij elkaar?
Daar kan je toch niets mee?
McBride 50% van de total passing yards van de 13-06 cards, wordt het nog spannend?
Had al niks verwacht na Njoku maar de keuze voor de Bucs def vs DiNucci lijkt af te betalen.
Jonnu die wederom tekeer gaat is ook fijn als al je recievers op bye's of out zijn.
Nou moet ik wakker blijven om te kijken wat Kupp gaat doen.
edit: Bonito wint net de Donkeys game. woop.
Had al niks verwacht na Njoku maar de keuze voor de Bucs def vs DiNucci lijkt af te betalen.
Jonnu die wederom tekeer gaat is ook fijn als al je recievers op bye's of out zijn.
Nou moet ik wakker blijven om te kijken wat Kupp gaat doen.
edit: Bonito wint net de Donkeys game. woop.

[ Voor 9% gewijzigd door Bad Brains op 25-11-2024 01:11 ]
Ik kom maar niet van plek 7 af. Ik heb steeds net de verkeerde tegenstander.
Check even de breakdown stand en dan zie je dat dit niet klopt. Sterker nog, in week 10 heb je de minste punten van iedereen, behalve je tegenstander, dus dat was een hoogst onwaarschijnlijke winstpartij voor je.alwind schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:43:
Ik kom maar niet van plek 7 af. Ik heb steeds net de verkeerde tegenstander.
Verder heb je meerdere partijen met minder dan 4 punten gewonnen met als toppunt week 1 waar je met 0.12 punten wint.
Zelf sta ik in de breakdown stand ook op een logischere plek, mijn team is echt niet meer playoff waardig dus ik ben blij dat de verandering is gemaakt dat ten minste 2 teams die de playoffs missen volgens de "normale" manier er alsnog in komen via de breakdown stand.
0.12 , yep. 
Als ik vanavond 9 punten haal dan verlies ik met 0.10
Zou wat wezen lol.

Als ik vanavond 9 punten haal dan verlies ik met 0.10
Zou wat wezen lol.
[ Voor 70% gewijzigd door Bad Brains op 25-11-2024 12:59 ]
Ik kan het me niet voorstellen dat jij onder de 15 a 20 punten blijft. Alleen een blessure zou dat kunnen voorkomen.
Denk dat de top vier goede zaken doet en directe concurrenten op minimaal twee overwinningen gaat zetten.
Denk dat de top vier goede zaken doet en directe concurrenten op minimaal twee overwinningen gaat zetten.
LOETKE
Zo werkt fantasy niet. 0.12 punten meer is voldoende.BSTNjitRam schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:52:
[...]
Check even de breakdown stand en dan zie je dat dit niet klopt. Sterker nog, in week 10 heb je de minste punten van iedereen, behalve je tegenstander, dus dat was een hoogst onwaarschijnlijke winstpartij voor je.
Verder heb je meerdere partijen met minder dan 4 punten gewonnen met als toppunt week 1 waar je met 0.12 punten wint.
Zelf sta ik in de breakdown stand ook op een logischere plek, mijn team is echt niet meer playoff waardig dus ik ben blij dat de verandering is gemaakt dat ten minste 2 teams die de playoffs missen volgens de "normale" manier er alsnog in komen via de breakdown stand.
Yes krijgen we toch hierover nog weer een aantal posts. Ik pak de popcorn er dit keer bij...alwind schreef op maandag 25 november 2024 @ 18:17:
[...]
Zo werkt fantasy niet. 0.12 punten meer is voldoende.
LOETKE
Define a woman.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Je hebt elke week net de verkeerde tegenstander gehad en had 13-0 moeten staan.alwind schreef op maandag 25 november 2024 @ 18:17:
[...]
Zo werkt fantasy niet. 0.12 punten meer is voldoende.
/s
[ Voor 5% gewijzigd door BSTNjitRam op 25-11-2024 22:03 ]
Ik bedoel dat natuurlijk niet. Maar ik sta al een paar weken op deze plek en als ik win winnen 5-6 ook en als ik verlies verliezen 5-6 ook. Dus er veranderd al een paar weken niks en vergelijk je wel even elke week.
Zeker door mijn slechte score heb ik een extra win nodig.
Zeker door mijn slechte score heb ik een extra win nodig.
En mijn punt is dat je weinig te klagen hebt qua "net de verkeerde tegenstander" als je winstpunten pakt met zoals genoemd: De op 1 na laagste score van de week en 3x met minder dan 4 punten verschil, dat is juist heel veel geluk hebben qua de juiste tegenstander hebben.
Dat je het liever NOG beter zag snap ik, maar is niet heel erg realistisch/terecht
Dat je het liever NOG beter zag snap ik, maar is niet heel erg realistisch/terecht
@Miggel & @Bad Brains zijn de eerste twee die zich na week 12 reeds hebben verzekerd van een plek in de play-offs voor het Fantasy kampioenschap. Beide met een 9-3 record zijn ze niet meer te achterhalen door momenteel plek 5, die op een 6-6 record staat.
Spanning blijft er wie de bye weeks krijgen en wie zich naast de twee gekwalificeerden plaatst voor de play-offs. Dan wel via de ranglijst, dan wel via de breakdown.
Spanning blijft er wie de bye weeks krijgen en wie zich naast de twee gekwalificeerden plaatst voor de play-offs. Dan wel via de ranglijst, dan wel via de breakdown.
LOETKE
Ik sta ook al een tijdje op dezelfde plek. 
Nooit verwacht met mijn draft spot en projectie, maar de Lions doen goede zaken. Denk dat ik ze als favoriet zie voor de Superbowl.
Nooit verwacht met mijn draft spot en projectie, maar de Lions doen goede zaken. Denk dat ik ze als favoriet zie voor de Superbowl.
Dat zijn ze inderdaad ook al zijn play-off wedstrijden natuurlijk losse wedstrijden zou ik het teleurstellend vinden als ze de Super Bowl niet weten te bereiken. Vind hun tegenstand voornamelijk van de Eagles, terwijl de andere conference met Chiefs, Bills, Ravens, Chargers & Steelers dichter bij elkaar zit.Miggel schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:47:
Ik sta ook al een tijdje op dezelfde plek.
LOETKE
Thanksgiving, dus over een uur start al de eerste van drie wedstrijden vandaag. Denk hieraan bij je opstelling
LOETKE
Word toch helemaal gestoord van Hill. Zet je m weer eens op de bank en dan scoort ie wel weer 20 punten.
Vooraf nog gedacht om Dowdle op te stellen, maar om dan King Henry of CMC te laten banken, dat was ook weer zoiets. Zal maandag wel denken, had ik het toch maar gedaan.Amelandbor schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:35:
Word toch helemaal gestoord van Hill. Zet je m weer eens op de bank en dan scoort ie wel weer 20 punten.

LOETKE
Wat een mannetje die Bowers.
Die one handed catch zag er ook wel heel makkelijk bij hem uit. Fijne speler, eigenlijk jammer dat die door de Raiders is gedraftBad Brains schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:22:
Wat een mannetje die Bowers.
LOETKE
Als Deion het toelaat dan draften ze Shadeur.
Dan wordt de AFC west crazy.
Dan wordt de AFC west crazy.
Guerendo heel benieuwd, slechts drie man geïnteresseerd hmm
LOETKE
Vanavond gaat al wel heel wat zeggen (denk ik) over een potentiële bye of niet. Go Packers, al geloof ik er niet heel erg in hahahaha
LOETKE
Geen kicker?
Afhankelijk van de eerste wedstrijden 😉Bad Brains schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:56:
Geen kicker?
LOETKE
Je kunt wel merken dat er wat mensen afgehaakt zijn
Twee jaar voor spek en bonen, maar kijk toch altijd redzone en als de Donkeys spelen dan de hele wedstrijd (nu bye).
In de jaren 80 op een oude radio Air Force Network Duitsland wedstrijden luisteren.
Als je 10% van de wedstrijd kon horen dan was je blij.
Out of in, ik kijk toch wel.
Out of in, ik kijk toch wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Bad Brains op 08-12-2024 21:27 ]
Mijn keuze voor Sam Darnold in de bye week van Bo Nix en de keuze voor Jordan Addison blijken nog niet zo verkeerd.
Als ik naar de andere match-ups kijk lijkt een playoff plek er helaas niet in te zitten.
Als ik naar de andere match-ups kijk lijkt een playoff plek er helaas niet in te zitten.
Ja Vikings Falcons in de early game is de enige wedstrijd om aan te gluren. Jets / Mia is ook wel leuk, met Jonnu en 0 punten

Jij red het wel hoor. Ik nietShenk schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:56:
Mijn keuze voor Sam Darnold in de bye week van Bo Nix en de keuze voor Jordan Addison blijken nog niet zo verkeerd.
Onmogelijk lijkt me dat hij het wel haalt. Denk nu dat Amelandbor het niet red. Zelf geen bye gehaald, die gaat zeer waarschijnlijk naar Brabant
LOETKE
Hoop toch dat Chase Brown > 11 punten haalt, de magische 200 punten gaat Brabant dan toch maar even voorbij. Wow.
LOETKE
14 wedstrijden en 3 finale / playoffs = 17 wedstrijden.
Ja, dit is de laatste reguliere wedstrijd.
Het was meer een grapje als in stop the count omdat ik wel lekker ga deze weekBad Brains schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:11:
14 wedstrijden en 3 finale / playoffs = 17 wedstrijden.
Maar wel goede herinnering dat de playoffs gaan beginnen.
Als Dowdle iets doet wat absoluut niet binnen de verwachting ligt, kan ik zomaar nog met Bad Brains meegaan in de Bye. Jij kan al bijna bepalen wie je ook een Bye gunt
LOETKE
Een gewoon goede score is niet meer tegenwoordig blijkbaar niet meer voldoende om te winnen
Wat een bizar hoge scores deze week.
Lol wij strugglen om over de 90 te gaan.Miggel schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:03:
Een gewoon goede score is niet meer tegenwoordig blijkbaar niet meer voldoende om te winnen![]()
Ja, er zou een score plafond per speler moeten komen
QB's moeten gewoon de bal aan de runningback geven.
Krijgen die ook wat puntjes.
Krijgen die ook wat puntjes.
Ja had niet helemaal goed opgelet met de bye, waren ineens wel heel veel op een bye. En dan ook nog eens Pickens inactive. Maar als Gesicki nu vanavond even 25 punten haalt en Burrow minpunten, dan kan het nogRudyL schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:40:
[...]
Onmogelijk lijkt me dat hij het wel haalt. Denk nu dat Amelandbor het niet red. Zelf geen bye gehaald, die gaat zeer waarschijnlijk naar Brabant

Gesicki als een Taysom Hill die de geblesseerde Burrow vervangt, lol.Amelandbor schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:49:
[...]
Ja had niet helemaal goed opgelet met de bye, waren ineens wel heel veel op een bye. En dan ook nog eens Pickens inactive. Maar als Gesicki nu vanavond even 25 punten haalt en Burrow minpunten, dan kan het nog
LOETKE
Eindstand reguliere seizoen (als ik de berekening correct heb gemaakt):
1. Dead Donkey Drop 11-3
2. Brabant Football Team 10-4
3. Harderwijk Presidentos 9-5
4. RFT 85'ers 9-5
5. Stagelopers 7-7
6. EHV Chiefs 7-7
7. Amelandbor 49ers 7-7
8. Alwin 7-7
9. Attacking Auri 6-8
10. Sin City Scorpions 5-9
11. Sinners 3-11
12. Gotham Runners 3-11
Strijdend voor de eindoverwinning in de play-offs zijn het:
1. Dead Donkey Drop bye
2. Brabant Football Team bye
Harderwijk Presidentos - Sin City Scorpions
RFT 85'ers - Stagelopers
De overgebleven teams blijven dit jaar ook nog wedstrijden spelen:
7. EHV Chiefs bye
8. Amelandbor 49ers bye
Alwin - Gotham Runners
Attacking Auri - Sinners
Hopelijk kunnen we allemaal in de laatste weken nog weer een opstelling op de been brengen.
1. Dead Donkey Drop 11-3
2. Brabant Football Team 10-4
3. Harderwijk Presidentos 9-5
4. RFT 85'ers 9-5
5. Stagelopers 7-7
6. EHV Chiefs 7-7
7. Amelandbor 49ers 7-7
8. Alwin 7-7
9. Attacking Auri 6-8
10. Sin City Scorpions 5-9
11. Sinners 3-11
12. Gotham Runners 3-11
Strijdend voor de eindoverwinning in de play-offs zijn het:
1. Dead Donkey Drop bye
2. Brabant Football Team bye
Harderwijk Presidentos - Sin City Scorpions
RFT 85'ers - Stagelopers
De overgebleven teams blijven dit jaar ook nog wedstrijden spelen:
7. EHV Chiefs bye
8. Amelandbor 49ers bye
Alwin - Gotham Runners
Attacking Auri - Sinners
Hopelijk kunnen we allemaal in de laatste weken nog weer een opstelling op de been brengen.
LOETKE
214 punten voor BFT. Heb ik nog nooit meegemaakt. Respect.
214 is krazzziiieeee
Van de maximale 293.28, is 214 inderdaad wel heel lekker. Maximale score was mogelijk geweest, door
Chase ronde 1
Nacua ronde 2
Allen ronde 3
Kittle ronde 4
Addisson ronde 5
Charbonnet ronde 6
Niners ronde 7
Sanders ronde 8
Guerendo ronde 9
Chase ronde 1
Nacua ronde 2
Allen ronde 3
Kittle ronde 4
Addisson ronde 5
Charbonnet ronde 6
Niners ronde 7
Sanders ronde 8
Guerendo ronde 9
LOETKE
Het schema nu is anders dan het eerst in de app stond?
Wat bedoel je onder eerst?alwind schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:01:
Het schema nu is anders dan het eerst in de app stond?
LOETKE