[NFL Fantasy] GoT's 2024 Fantasy football league

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:03
Nu moet Prater wel wat punten halen, twintig minuten bezig geweest hem toe te voegen en in de basis te krijgen. Vreselijke app

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-05 10:38
In een weekend 4 spelers kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:42
Hier is onze game ook rough.
Mijn bank is intussen gedecimeerd.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 21:45
Bij mij worden er gewoon ganzen eieren gelegd :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik heb 2 plekken die deze week -1.4 punten hebben gehaald.
Ik win. -O-

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Dat is inderdaad knap. Bij mij stond er 1 tot halftime op -0,3 (fumble) en werd genegeerd door Rodgers, maar heeft in de 2e helft het gelukkig nog om kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
RudyL schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:03:
Nu moet Prater wel wat punten halen, twintig minuten bezig geweest hem toe te voegen en in de basis te krijgen. Vreselijke app
Achteraf gezien was Prater niet eens zo noodzakelijk, met slechts twee punten en een monster game van King Henry

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
In m'n andere team had ik last minute ook Prater genomen ... en Moody eruit gegooid :+ . Maar met Nico Collins en Baker Mayfield kon zelfs ook nog een prut DEF van Pittsburgh geen roet in het eten gooien. Zelfs een dikke vette nulscore van Rice maakt niks uit, enkel een dikke streep richting een recordscore ... (Mayfield, Jonathan Taylor, Chuba, Nabers, Collins ... en nog te gaan St.Brown en LaPorta; naast de bovengenoemde mislukkelingen. Anthony Richardson mocht het al vanaf de bank aankijken .. net als Swift :D ).

Sleeper is misschien ook wel een alternatief voor volgend seizoen ipv ESPN (zouden zelfs de instellingen kunnen 'lenen' die ze nu ingesteld hebben in m'n league O-) , met extra bonussen voor een first down bijv. of 50+ yards TD).

Gelukkig ook een pak slaag voor de Cardinals, zal 'em leren MHJ niet zo weinig te gebruiken :X

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-09-2024 17:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miggel
The Lions did not sleep tonight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away
Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nr0gEasnche6npkGSUdzF3wVN-g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GveXmNvNLjbNZTGNmGruHOVJ.png?f=user_large

Oops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Mag ik deze week tegen jou?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Benieuwd of we met de bye weeks nog wat trades of trade voorstellen gaan krijgen. Met een juist aanbod sta ik er altijd voor open haha ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Oi oi oi Sinners, dat niet kijken naar je opstelling voor de donderdag nacht wedstrijd kan nog wel eens een dure zijn.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Ik moet zeggen dat ik het ook totaal vergeten ben, maar kom er goed mee weg voor alsnog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Ligt het aan mij of kunnen we zondagmiddag al wat wedstrijden zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:56:
Ligt het aan mij of kunnen we zondagmiddag al wat wedstrijden zien?
Eentje, de Vikings - Jets is in Londen.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Bas heeft ook 2 byes in zijn lineup, ik ga er van uit dat die dat nog wel oplost.
Weet zijn naam ook niet hier op het forum.

[ Voor 21% gewijzigd door Bad Brains op 04-10-2024 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:12
Bad Brains schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:36:
Bas heeft ook 2 byes in zijn lineup, ik ga er van uit dat die dat nog wel oplost.
Weet zijn naam ook niet hier op het forum.
Dat ben ik. Ga het oplossen voor zondag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik had het kunnen bedenken met je nickname. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Bazziek schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:13:
[...]

Dat ben ik. Ga het oplossen voor zondag
Haha daar was je de trades toch niet voor nodig 😉

Benieuwd hoe dat gaat uitpakken de komende weken...

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :D . Benieuwd wat het nou weer wordt, volgens de meeste lijstjes staan al m'n spelers in de top 12 van de week ranking (voor hun positie) dus kijken of het nu een keer uitkomt O-) .
In m'n andere team heeft het blessurespook ook rondgewaard dus dat was nog wat puzzelen: Puka was er al uit natuurlijk en nu Nabers en Rice erbij voor deze week en Amon-ra met bye. Jonathan Taylor ook eruit ...
Net Wandale Robinson er weer uitgegooid en ga maar met Trey Sermon in de flex spelen die ik al had opgepikt, zie die eerder een TD scoren dan Wandale. Had ook Wicks al opgepikt voor de andere flex plek ...

Zag nog wat interessant voorbij komen in een filmpje van de week, iets over 'expected fantasy points' wat wel een soortgelijk iets zal zijn als expected goals in het voetbal. In deze hadden ze het over Jaxon Smith-Njigba en dat ie volgens de/hun expected points op basis van zijn gebruik dit seizoen de nummer 8 wide receiver zou kunnen/moeten zijn maar in het echt de nummer 39 is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1fXbXup5Dm5j6KsH9C_v5Dofro=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qalBW62ZLRo7XksKsmqmeHDH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
RudyL schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:14:
[...]

Mag ik deze week tegen jou?
Ik denk dat je blij moet zijn dat je deze week niet bent. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik zou al die reserves er ook maar meteen uitgooien O-)

Hmmm, de minst verrassende tegenvaller valt toch nog verrassend tegen :D . Diontae met maar liefst 5.90 punten, was ook het grootste twijfelpunt (dus jammer dat ie als allereerste moest spelen en ik ging het dan maar aankijken wat het zou worden)

[ Voor 69% gewijzigd door apis29 op 06-10-2024 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat je blij moet zijn dat je deze week niet bent. 😉
Haha ik zag het net, inderdaad fijn 😉

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Sorry maar deze trade zou ik een veto waard vinden en lijkt op misbruik maken van de kennis van een debutant.

Addison & Gibson voor Jayden Reed. Troep voor een WR1. Waarom zou dit voor Gotham een goede trade zijn?

Graag jullie meningen/ argumenten, ook vanuit de betrokkenen bij de deal.

[ Voor 27% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 09:48 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:12
RudyL schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:43:
Sorry maar deze trade zou ik een veto waard vinden en lijkt op misbruik maken van de kennis van een debutant.

Addison & Gibson voor Jayden Reed. Troep voor een WR1. Waarom zou dit voor Gotham een goede trade zijn?

Graag jullie meningen/ argumenten, ook vanuit de betrokkenen bij de deal.
Een veto laat ik aan jou, maar een eerlijke trade vind ik het verreweg idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Denk dat ze het zelf even moeten vertalen hier hoe dat precies een goeie trade is.
Ben het in beginsel wel met je eens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 23:52
Ben hier natuurlijk niet om misbruik te maken van een debutant, maar in de trade calculator die ik gebruik komt het er vrij gelijk uit. Mijn eerste aanbod voor het weekend was Addison + Allgeier (en evt zelfs Perine er nog bij). Maar met het nieuws dat Gibson starter werd in NE leek me dat een betere dus heb ik die aangeboden.

Na het weekend had Paul wel interesse in de deal dus heb ik hem de keuze gegeven en hier is de keuze op gevallen. Een veto is aan jou uiteraard, maar Reed een WR1 noemen is wel erg overdreven. Hij staat rond plek 22 in de rankings wat hem nipt een WR2 maakt en hij zou mijn starting lineup niet eens halen omdat ik 3 hoger geplaatste WRs heb. Puur insurance voor de volgende blessure die mijn team gaat oplopen.

Trade Calc:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbP20m516iFQEi8S7r4uYVNooGA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Fy5yKWmRFkHtqZeCsGVMLgdd.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KWF12r8fgm-1HiwrfUMy2xBF56M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yD4oEQloKUfj7xznHZ6jAwnE.png?f=user_large

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Nah prima toch?
Als iedereen blij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:57:
Ben hier natuurlijk niet om misbruik te maken van een debutant, maar in de trade calculator die ik gebruik komt het er vrij gelijk uit. Mijn eerste aanbod voor het weekend was Addison + Allgeier (en evt zelfs Perine er nog bij). Maar met het nieuws dat Gibson starter werd in NE leek me dat een betere dus heb ik die aangeboden.

Na het weekend had Paul wel interesse in de deal dus heb ik hem de keuze gegeven en hier is de keuze op gevallen. Een veto is aan jou uiteraard, maar Reed een WR1 noemen is wel erg overdreven. Hij staat rond plek 22 in de rankings wat hem nipt een WR2 maakt en hij zou mijn starting lineup niet eens halen omdat ik 3 hoger geplaatste WRs heb. Puur insurance voor de volgende blessure die mijn team gaat oplopen.
Zo'n trade calculator van rototrade, klopt niet heel erg. Een dergelijke trade met willekeurig wat namen vind rototrade een prima deal, terwijl dat volstrekt onzinnig is....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ww45tkyInN0Gxje4Hqbq34cr4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IZaKwxKoiiIDW2phV6dhsUqs.png?f=fotoalbum_large

Wat die 'gewoon' doet is een bepaalde value van een speler optellen, kom je hoger uit vind die het een goede trade. Als ik de trade analyzer gebruik van fantasypros (wat in dit geval alleen kan met mijn team) zegt die dat een trade van Jayden Reed voor Rico Dowdle en Amari Cooper negatief is voor Gotham terwijl de rototrade waarde van dat duo tov jou aangeboden duo 11.3 hoger ligt.

Edit: met WR1 doel ik niet binnen totale fantasy (alhoewel ik wel denk dat hij daar in terecht kan komen) maar Reed is de WR1 van de Packers.

[ Voor 3% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 11:21 ]

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:17:
Nah prima toch?
Als iedereen blij is.
@Kloever wil ik ook nog wel vragen wat deze deal hem denkt te brengen... Want om nog even iets aan te geven vanuit de Rototrade analyzer, twee spelers die 'gewoon' vanaf waiver wire zijn op te pikken vertegenwoordigen al meer waarde dan de aangeboden spelers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUm_lEXxo0kEhexdgZUVFNmRxHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/98aCkQXF0kQEHIi7TiMIhcqY.png?f=fotoalbum_large

@BSTNjitRam laat ik voorop stellen dat ik jou kant van het verhaal heel goed begrijp, heb zelf ook diverse combinaties gemaakt om Reed te halen, maar kwam niet tot een deal waarvan ik dacht daar hebben we beide wat aan. En zeker voor een rookie, die in de draft al spelers pakte ver boven ADP, denk ik dat we wat 'beschermend' moeten optreden.

[ Voor 67% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 11:34 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Dus om nog even een rototrade toevoeging te doen, maak een trade voorstel van gelijk aantal spelers. Dus 1 voor 1, 2 voor 2, 3 voor 3 etc.

In het geval van de huidige 2 voor 1 zou je dus haast moeten opnemen dat je de meest waarschijnlijke speler die Gotham moet droppen erbij zit. Dan zou voor hem het uitkomen op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuZDlaSZpwDicSh6dSEAcv-pRpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OB658ubIEARsTwVPC4iyhCL5.png?f=fotoalbum_large

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:16
Ik zat gisteren in de auto op de terug weg vanuit Denemarken dus kon gisteren niet reageren. Vanochtend snel gekeken maar het leek mij goed.

Als ik nu goed kijk naar wat de trade mij zou brengen zou alleen Gibson een redelijke speler kunnen zijn. Addison kan wel wat worden, maar Reed is natuurlijk beter. Henry zou ik in deze moeten laten vallen, wat opzich geen ramp is, maar het is wel een TE.

Ik moet er even bij zeggen dat ik niet vanuit ga dat Attacking Auri mij expres benadeeld in deze. Maar gezien mijn kennis had ik beter moeten opletten zie ik nu.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Als je het achteraf geen goede deal vindt, dan kunnen we hem best terugdraaien wat mij betreft.
Imo was het idd een downgrade op WR voor een upgrade op RB en volgens de tool die ik heb was het een eerlijke deal.

@Kloever Let er op dat je Cooks hebt die op de IR zit, dus die kan je naar de reserve spot zetten en daarmee een plek vrijmaken. Kan je alsnog vasthouden aan je leger TEs :P Maar zoals ik je ook al aanraadde: ga minder op de TEs en meer op de RBs/WRs, daar zal je vaker goud mee vinden dan een 3e of 4e TE.

@RudyL Cancel de deal maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Persoonlijk zou er geen haar op m'n hoofd aan denken om deze trade accepteren, ook vooraf aan het weekend niet (ongeacht wat welke trade calculator ook zou uitpoepen), maar ik had idd wel verwacht dat het voorstel waarschijnlijk al eerder gedaan was toen Gibson aangekondigd werd als nieuwe startende RB voor de Patriots (wat waarschijnlijk maar liefst één hele drive heeft geduurd :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Benieuwd wat de kans (%) hierop wel niet is (uiteindelijk nog een hele close wedstrijd en feitelijk beslist door de TD pass van Fields op Freiermuth |:( . Matchup op Sleepers wel gewonnen, had nog één puntje nodig van de Steelers DEF, en daar iig 4-1 samen met nog één iemand):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjjgBQ5j6XnJ89YezljXO46twq0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/asrbaSkk0mJ3mOenPgnP0xVb.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rhq6-tTDsDReP0JMBBsegS8PYaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gdjbqIqnWqTC8oA4GW6CVgzm.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 07-10-2024 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik zie op Youtube ook wel eens een filmpje van iemand voorbij komen die trade targets behandeld en na wat speurwerk een tijd terug bleek hij deze site te gebruiken: https://www.fantasycalc.com/trade-calculator

Bij deze trade komt daar uit (en ik zie dat Gibson nog net zoveel 'waard' is als twee dagen terug; alle drie nog niet/ niet noemenswaardig in waarde veranderd):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBjjPDvI9XZyUTJ_SlP3kVvmRVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ep1a4j3OIcqSwzcuHKFk0btn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 07-10-2024 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Kloever schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:59:
Ik zat gisteren in de auto op de terug weg vanuit Denemarken dus kon gisteren niet reageren. Vanochtend snel gekeken maar het leek mij goed.

Als ik nu goed kijk naar wat de trade mij zou brengen zou alleen Gibson een redelijke speler kunnen zijn. Addison kan wel wat worden, maar Reed is natuurlijk beter. Henry zou ik in deze moeten laten vallen, wat opzich geen ramp is, maar het is wel een TE.

Ik moet er even bij zeggen dat ik niet vanuit ga dat Attacking Auri mij expres benadeeld in deze. Maar gezien mijn kennis had ik beter moeten opletten zie ik nu.
Vooraf is ook nergens gezegd dat Fantasy makkelijk is ;)

Thanks allen voor jullie reacties, heb de trade geannuleerd. Misbruik is ook niet helemaal het juiste woord en had ik ook niet moeten gebruiken, excuus.

[ Voor 5% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 12:21 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Heb ik Antonio Gibson nou toch te vroeg gedropped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Yup, hij is als "RB1" compleet afgegaan en scoort meer dan kanonnen als Achane en Samuel samen !!! ;P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 12:42:
Yup, hij is als "RB1" compleet afgegaan en scoort meer dan kanonnen als Achane en Samuel samen !!! ;P
Miggel had gewoon Gibson kunnen traden voor Achane en Samuel vandaag ;)

LOETKE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RudyL
Thanks to Olave heb ik in een andere league toch wel met één van de kleinst mogelijke marges weten te winnen.

129,74 vs 129,82

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
RudyL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:19:
Thanks to Olave heb ik in een andere league toch wel met één van de kleinst mogelijke marges weten te winnen.

129,74 vs 129,82
Winnen is winnen ;)

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Ik heb nu het probleem dat ik veel spelers beetje rondom hetzelfde projections en ranking heb hangen dus is het echt muntje opgooien welke het deze week goed gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:41:
Ik heb nu het probleem dat ik veel spelers beetje rondom hetzelfde projections en ranking heb hangen dus is het echt muntje opgooien welke het deze week goed gaat doen.
Vindt je dat echt? Voor week 6 lijkt het me toch echt niet dat jij moeilijke keuzes hebt te maken.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Ja, dat vind ik wel. De eerste keuze misschien niet, maar daarna wel.

Volgens fantasypros heb ik RB: 29/32 en WR 27/29/38.
Volgens sportingnews: RB 38/40 en WR 21/22/29/31

En dan nog de vraag is een RB ranked eind 20 gelijk aan WR ranked eind 20?

[ Voor 18% gewijzigd door Miggel op 08-10-2024 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:25:
Ja, dat vind ik wel. De eerste keuze misschien niet, maar daarna wel.

Volgens fantasypros heb ik RB: 29/32 en WR 27/29/38.
Volgens sportingnews: RB 38/40 en WR 21/22/29/31

En dan nog de vraag is een RB ranked eind 20 gelijk aan WR ranked eind 20?
Daarvoor kijk ik bij de FLEX ranglijst, waarbij je mijn inziens:

Gibbs: 10
Wilson: 26
Montgomery: 27
Thomas Jr: 46
Williams: 48
Downs: 66
Tracy: 81
Bigsby: 91

Daarom leek mij de eerste 5 niet meer dan logisch en kan je hooguit twijfelen, mocht Flacco spelen of je toch een Lion minder erin zet.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Wat is de flex ranglijst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
https://www.fantasypros.com/nfl/rankings/ppr-flex.php

Kijkt naar alle posities die je op de FLEX spot in onze competitie kan neerzetten. Dus WR, RB, TE.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Damn, erg blij dat mijn hoogste bod nooit toereikend kon zijn voor Kupp, maar baal wel dat ik hem niet kon toevoegen. Denk niet dat er veel meer waarde dit seizoen beschikbaar zal zijn op de wire, dus snap je heel goed DDD.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ja, dat was een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ik heb nog lopen zoeken of EHV Chiefs meer informatie wist dan dat ik kon vinden over zijn blessure. Want als ik dan toch een WR moest droppen was Kupp misschien wel de laatste optie van zijn team.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
afaik is hij gewoon gecleared, en met een bye dus gewoon speelt volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:37:
afaik is hij gewoon gecleared, en met een bye dus gewoon speelt volgende week.
Ja anders had ik ook geen waiver claim ingediend. Dacht alleen toen ik zijn drop zag, laat ik eens checken of er een achterliggende reden is geweest dat te doen, maar niet gevonden.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Ik heb de drop van Kupp even gemist geloof ik, maar ik had er denk ik toch niet mijn hele FAAB voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
kan er ook 5 mid spelers voor krijgen, dus nee. niet met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Je hoeft het niet met mij eens te zijn hoor. Ik had het echter nooit mijn complete FAAB aan besteed, maar waarschijnlijk voor geen enkele speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Kupp is wel bovengemiddeld en verwacht niet een drop uit dezelfde categorie of opeens een speler die nu op de waiver staat en straks zoveel waard gaat zijn. Dat je veel moest besteden om hem te krijgen leek mij ook wel een zekerheid, of je dan nog 25 of 0 hebt te besteden maakt in theorie niet zoveel meer uit. Ja in theorie kan het je een streaming defense mogelijkheid kosten, tja.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Mijn ervaring is dat gedurende het seizoen er nog genoeg andere verassingen komen die op te pikken zijn, maar wat voor de een werkt hoeft niet voor een ander te werken. Ik had waarschijnlijk toch ook niet genoeg budget om hem te kunnen winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnvStcy0YAvr7VMgLWzZLR9J2y4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ytNyUS80LJpraVgalMXXRHDg.png?f=user_large

Een koekje voor degene die de speler on bye in mijn line-up kan vinden.
Denk dat NFL Fantasy weer eens dronken is.
Als ik een speler die daadwerkelijk on bye is in de lineup zet dan gaat de teller wel daadwerkelijk naar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ik kan er iemand met een bye week inzetten, maar krijg geen waarschuwing. Gaat inderdaad vast niet helemaal lekker daar.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Als iemand nog een Rb1 overheeft, dan heb ik nog wat receivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Dat wordt weer een spannende ontknoping on MNF.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat zijn idd allemaal nog partijen die nog niet beslist zijn, al lijkt Brabant Football tegen Stagelopers normaal gesproken een winstpartij voor Brabant op te leveren. Normaal gesproken tenminste, zoals je normaal gesproken ook zou verwachten dat de ondergrens voor een QB toch wel een puntje of 10 zou moeten zijn maar ons Dak het tegendeel bewijst :+ : 3.22 punten voor een QB die de hele wedstrijd vol heeft gemaakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik geef mijzelf ook weinig kans op de overwinning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BSTNjitRam
alwind schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 22:12:
Ik geef mijzelf ook weinig kans op de overwinning.
Geen idee waarom. Je moet je nooit zorgen maken als je tegen mij moet. Als het nodig is dan gaat Hall gewoon weer af. Mocht het dan nog spannend zijn dan schopt mijn kicker wel een pat en een field goal naast voor je. Gg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miggel
Kan ik nu stoppen? Vind die #1 plek wel mooi genoeg zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kloever
Miggel schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:19:
Kan ik nu stoppen? Vind die #1 plek wel mooi genoeg zo.
Nee, want blijkbaar ben ik ineens aan het winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Hhmm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
De verwachtte trade voor Cooper is er, nu hopen dat hij ook de prestatie kan leveren die ik bij een betere QB verwacht. Naar de Bills overigens nog 'mooier' dan naar de Chiefs.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Raiders trade WR Davante Adams to Jets for conditional third-round pick

Dat is niet zo gunstig voor Wilson zijn productiviteit verwacht ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:12:
Raiders trade WR Davante Adams to Jets for conditional third-round pick

Dat is niet zo gunstig voor Wilson zijn productiviteit verwacht ik :(
Dat is altijd een beetje afwachten. Kan me ook voorstellen dat Adams nu de CB1 tegenover zich krijgt waardoor juist de ruimte bij Wilson kan ontstaan. Andere kant is de connectie tussen Adams en Rodgers er en zal hij vermoedelijk eerder zijn kant op willen.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Er kon toch wel een trade vanaf zie ik, weird. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:07:
Er kon toch wel een trade vanaf zie ik, weird. -O-
Ik denk niet dat het te vergelijken valt.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
@RudyL Ben wel benieuwd wat jouw FantasyPros van deze trade vindt.
Op RotoTrade is het verschil groter dan de trade met Reed die gecancelled werd omdat het te lopsided zou zijn. Dat was 63 vs 49.

Heb voor de zekerheid ook nog maar een 2e site gechecked (FantasyCalc.com die eerder hier genoemd werd) maar ook daar is het verschil enorm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_Q9fZGogkkyDr_ic_laT_aZ130=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4dN66AJcZjGrlyRbLfq4cuzY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pi0BW5EzRpO16TaLRhLplwI8YYE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DiJCuwyVSZRDP6gI43E3t5BI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:32:
@RudyL Ben wel benieuwd wat jouw FantasyPros van deze trade vindt.
Op RotoTrade is het verschil groter dan de trade met Reed die gecancelled werd omdat het te lopsided zou zijn. Dat was 63 vs 49.

Heb voor de zekerheid ook nog maar een 2e site gechecked (FantasyCalc.com die eerder hier genoemd werd) maar ook daar is het verschil enorm.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als we deze ook oneerlijk vinden dan wil ik hem best cancellen hoor, want ook fantasypros vind hem (wat ik niet had verwacht) wel erg in mijn voordeel. Hoe we tot de deal zijn gekomen:

Sinners en ik hebben over en weer wat berichten gestuurd, waarbij ik hem de vraag stelde of hij van zijn 4 goede WR's openstond om er eentje te traden. Ik kreeg het bericht terug dat voor hem dat dan AJ Brown zou zijn en hij daarvoor Jones wou hebben. Hij kan naar zijn idee nog steeds zijn drie beste WR's opstellen en heeft naast Kamara nu een goede RB2.

Zelf wel enorm getwijfeld of een WR het gat van een RB kan opvullen nu ik daarin zelf in een luxere positie kom. Maar vind dit nog geen Mooney & Dowdle voor zo'n WR.

Maar nogmaals als de groep anders beslist, vote ik hem gewoon als niet doorgaan hoor

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik zou zelf hooguit Drake London voor Aaron Jones aanbieden (met Ty Chandler inbegrepen aangezien een blessure elke week een risico is, zeker bij Jones; wie heeft er nou weer Miles Sanders in de selectie dus die kan ook meteen wieberen voor Chandler. 'Trade value' wise zit Mike Evans dichter in de buurt ... (maar daar zou ik zelf niet op zitten wachten; qua prestaties echter zeer vergelijkbaar).
Zelf let ik eigenlijk ook alleen maar op hoeveel punten ik kwijtraak en erbij krijg ipv je blind te staren op de calculator (vanuit Sinners' oogpunt is Zack Moss bijna afgeschreven ondertussen en misschien wel idem voor Singletary). Bij de andere trade was het letterlijk de beste basisspeler voor twee bankzitters ... (qua trade value nu komt zelfs Rhamondre niet eens in de buurt van de waarde van Reed)

Maar in het belang van de league is een veto misschien nog wel terecht ook, Aaron Jones voor AJ Brown is in ieder geval zeker geen gelijkwaardige ruil (in een andere column die ik volg is Brown een 65 en Jones 40. London 54 en Evans een 45. Jones + Bigsby = 64 O-) )

Maar in het kader van de ene 5-1 is de andere niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IyNXV0CCmO87Mn0WTXjXeYokUk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J4ZZ5RfJDA0ueBAnYMZqU0OP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door apis29 op 17-10-2024 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
apis29 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 19:47:
Ik zou zelf hooguit Drake London voor Aaron Jones aanbieden (met Ty Chandler inbegrepen aangezien een blessure elke week een risico is, zeker bij Jones; wie heeft er nou weer Miles Sanders in de selectie dus die kan ook meteen wieberen voor Chandler. 'Trade value' wise zit Mike Evans dichter in de buurt ... (maar daar zou ik zelf niet op zitten wachten; qua prestaties echter zeer vergelijkbaar).
Zelf let ik eigenlijk ook alleen maar op hoeveel punten ik kwijtraak en erbij krijg ipv je blind te staren op de calculator (vanuit Sinners' oogpunt is Zack Moss bijna afgeschreven ondertussen en misschien wel idem voor Singletary). Bij de andere trade was het letterlijk de beste basisspeler voor twee bankzitters ... (qua trade value nu komt zelfs Rhamondre niet eens in de buurt van de waarde van Reed)

Maar in het belang van de league is een veto misschien nog wel terecht ook, Aaron Jones voor AJ Brown is in ieder geval zeker geen gelijkwaardige ruil (in een andere column die ik volg is Brown een 65 en Jones 40. London 54 en Evans een 45. Jones + Bigsby = 64 O-) )
Als je puur kijkt naar trade value van AJ Brown dan zou er volgens de tools alleen een volgende RB tegenover kunnen staan:

- Hall
- Gibbs
- Henry
- Williams
- Walker
- Robinson
- Barkley

Ik denk voor 99% zeker dat geen enkele team manager zijn RB1 kwijt wil, puur omdat je eenvoudiger een puntenhaler vind tussen de WR's dan bij de RB's. Dus dan kom je in het niveautje lager, waar ik Jones met zijn workload en goed presterende Vikings onder vind vallen. Van zijn vier WR's, zou ik er maar twee overwegen om Jones voor te traden en voor mij waren dat Godwin & Brown, in de opinie van Sinners is Brown de minste van de vier.

Ik schaar deze trade eerder in de categorie JK Dobbins voor Jauan Jennings dan Jordan Addisson & Antonio Gibson voor Jayden Reed. Volgens mij wordt normaliter morgen de trade verwerkt. Laat me maar weten wat ik moet doen, dat mag via een reply of persoonlijk bericht en ik doe wel meeste stemmen gelden ofzo.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Goede consequente RBs zijn inderdaad schaars. Ik vind het lastig voor deze situatie en houd me af van een oordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Het zal mij echt worst wezen als beide partijen er blij mee zijn, dat is wat ik vorige keer ook heb gezegd en daar blijf ik bij.
Als je echt troep uit de spelers pool moet halen elke week op RB (zoals ik) dan is er voor een ander winst te halen.

Dat is gewoon vraag en aanbod, dat gezegd mijn trade voorstel voor Tee Higgins tegen Chubb is volgens Rototrade 45 tegen 26.5.
Dat gepaard met dat Chubb nog niets heeft laten zien en zijn eerste meters nog moet maken (en nog steeds niet gecleared is) is eigenlijk voor mij een deal die je nooit moet maken.
Maar als je niets hebt op de RB positie dan moet je wel.

Niets gebeurd in een vacuum, dus als je deze trade wil doen, jullie zijn beide volwassen mensen dan moet je dat gewoon lekker doen.

Ben verder geen fan van eerst ergens een veto tegen aangooien en als dan de rollen dan zijn omgedraaid er woordsalade tegen aan gooien om het er wel door te krijgen.
Redelijk naïef om te denken dat iedere persoon je gaat DM'en om zijn stem te geven.

Zijn er trades waarvan ik denk die zijn geen zuivere koffie, vast wel en dan zal ik daar ook wat van zeggen.
Anyhoe, mijn 2 cent.

Mijn niet zo hot take? Tee Higgins gaat meer punten scoren dan AJ Brown.
Na het vertrek van Tyler Boyd is Tee Higgins veel beter af met touches dan vorig jaar.
A.J. Brown zit verstopt achter een arsenaal van beestachtige receivers.

[ Voor 4% gewijzigd door Bad Brains op 18-10-2024 13:38 . Reden: kan niet tiepen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:35:
Ben verder geen fan van eerst ergens een veto tegen aangooien en als dan de rollen dan zijn omgedraaid er woordsalade tegen aan gooien om het er wel door te krijgen.
Redelijk naïef om te denken dat iedere persoon je gaat DM'en om zijn stem te geven.
Dat is helemaal niet de insteek, de veto heb ik nu drie keer toegepast. Vorig jaar omdat het team met 0-6 alle sterren voor troep ging traden en dit keer om de beginner te ondersteunen. Had ik AJ Brown zelf getrade voor Aaron Jones, nee denk het niet, had ik Evans voor Jones overwogen, ja.

Had ik JK Dobbins voor Jennings weg gedaan, nee. Had ik Jennings weg gedaan om JK Dobbins te krijgen, hell yeah. Vind ik dan de trade een veto waard, nee. Ik zal hem wel cancellen, dan krijgen we er ook geen verder gezeur over, behalve dan als AJ Brown een blessure oploopt en Jones RB1 einde seizoen is.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Nogmaals, je hoeft het wat mij betreft niet te cancelen want het interesseert me niet of er een meer of minder voor terug krijgt.

Je quote me, en ik blijf daar verder bij.
Dat iemand die 0-6 staat en al zijn spelers weggeeft is een outlier en hoef je verder niet toe te passen op wat ik zeg.

Ik ga mezelf verder niet weer herhalen wat obvious moet zijn qua trade.
Doe ermee wat je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:54:
Nogmaals, je hoeft het wat mij betreft niet te cancelen want het interesseert me niet of er een meer of minder voor terug krijgt.

Je quote me, en ik blijf daar verder bij.
Dat iemand die 0-6 staat en al zijn spelers weggeeft is een outlier en hoef je verder niet toe te passen op wat ik zeg.
Laat ik het zo stellen, ik vind het onterecht dat deze trade 'hetzelfde' wordt beschouwd als de trade die ik de veto gaf. Dat ik dat probeer uit te leggen en jij een woordsalade vind om mijn gelijk te halen vind ik onterecht, want volgens mij heb ik ook proberen uit te leggen waarom ik de veto een veto gaf. En nee het is niet mijn insteek om de veto toe te passen, hooguit tegen die uitzonderingen.

LOETKE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
Prima, praten (of luisteren) over het internet is niet altijd makkelijk. d:)b

Laten we dan gewoon handhaven;
Redelijk gelijke trade + iedereen happy = goed
Obvious domme trades = veto.

Dat gezegd, ik zoek nog een goeie runningback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:47:

Dat is ook mijn insteek, daarbij probeer ik nieuwelingen te helpen zodat ze hopelijk het spel nog jaren met plezier kunnen voortzetten en hiermee onze competitie nog een tijdje door kan draaien. Nu iets scherper vanwege de draft ervaring

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Waarom heb ik ineens geen kicker meer ?

Omdat de app stopt bij 6 spelers op de bank. Handig.

[ Voor 41% gewijzigd door alwind op 18-10-2024 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
alwind schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:48:
Waarom heb ik ineens geen kicker meer ?

Omdat de app stopt bij 6 spelers op de bank. Handig.
Hoe bedoel je, ik kan alles op de bank zetten en zie ze dan nog...

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Bad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:47:

Dan zullen we wel een idee moeten hebben wat een "redelijk gelijke trade" is.
Alle trade calculators en player rankings zijn het er mee eens dat dit een enorme lopsided trade is.
Op Rudy's eigen aangehaalde FantasyPros hebben we het over de WR5 tegen de RB20 in de rest of season rankings.

Het is natuurlijk onmogelijk om er nu nog achter te komen, maar ik vraag me af of deze trade niet geveto'd zou zijn door Rudy als deze trade tussen 2 andere teams was waar hij zelf niet bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:41:
[...]

Alle trade calculators en player rankings zijn het er mee eens dat dit een enorme lopsided trade is.
Op Rudy's eigen aangehaalde FantasyPros hebben we het over de WR5 tegen de RB20 in de rest of season rankings.

Het is natuurlijk onmogelijk om er nu nog achter te komen, maar ik vraag me af of deze trade niet geveto'd zou zijn door Rudy als deze trade tussen 2 andere teams was waar hij zelf niet bij zat.
Ik heb de veto toch ook niet gedaan laat staan aangehaald bij JK Dobbins voor Jennings. Die zou ik zelf ook niet doen, maar veto waardig nee. Een deal die zij hebben gemaakt en waar duidelijk een andere waardering zit in de spelers tov mijn beoordelingen over hen.

Misschien was ik zelfs wel jaloers op die trade, Mooney in mijn deal en had ik JK Dobbins ook. Helaas niet geprobeerd...

Van die vier vind ik hem bij zijn top twee horen, een ander denkt dat Higgins meer punten scoort en misschien denkt Sinners er wel net zo over.

Onzinnige trades als Aubrey voor Jayden Daniels. Rice voor Barkley, gewoon dat je als vrijwel uitgeschakeld team niet alles doet om je team te laten winnen en alles accepteert dat krijgt een veto. Was de deal Reed voor Gibson / Addison wel richting een meer ervaren speler gegaan en geaccepteerd was dat ook geen veto in deze fase. Dan verschillen we enorm van idee welke speler wat kan bereiken maar goed.

[ Voor 5% gewijzigd door RudyL op 18-10-2024 22:37 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
BSTNjitRam schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:41:
[...]

Prima, Jij Rudy en nog iemand (anders dan ikzelf) zijn de arbiters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Op 1,42 in doelsaldo verschil op de 2e plek. Zal wat wezen als dat einde seizoen was.

Ik voorzie echter een einde aan mijn winning streak, omdat aantal van mijn spelers weer op 2e rang worden gezet nu de #1 weer terug keert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:26:
Op 1,42 in doelsaldo verschil op de 2e plek. Zal wat weten als dat einde seizoen was.

Ik voorzie echter een einde aan mijn winning streak, omdat aantal van mijn spelers weer op 2e rang worden gezet nu de #1 weer terug keert.
Einde seizoen is nog altijd play-offs. Kan hooguit een verschil maken in tegenstander en/of bye.

LOETKE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
Kutspel.

spoiler: hmm
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
Alvast de aankondiging dat door de wintertijd komende zondag alle wedstrijden een uur eerder starten dan normaal. Als je dus normaliter tussen 18:00 & 18:59 nog even je basis checkt en mogelijke wijzigingen doorvoert, moet je dat nu een uurtje eerder doen!

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Ja, ik zag al zoiets. Ik zit in dubio of Waddle al het opstellen waard is als Tua terugkomt. Ben nog wat huiverig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Sorry maar deze trade kan natuurlijk echt niet

spoiler:
geintje natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door RudyL op 23-10-2024 11:09 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Dan moet hij maar geveto'd worden. -O-

spoiler:
Kan je hem er even door tikken, staat pas geplant voor vrijdag. Danke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:38:
Dan moet hij maar geveto'd worden. -O-

spoiler:
Kan je hem er even door tikken, staat pas geplant voor vrijdag. Danke.
Dat was toch ook ruim op tijd geweest? Beide spelen niet donderdag nacht geloof ik

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Zo zo, Puka ook al terug. Die had ik nog niet verwacht, goed voor de Rams

LOETKE

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste