Nu moet Prater wel wat punten halen, twintig minuten bezig geweest hem toe te voegen en in de basis te krijgen. Vreselijke app
LOETKE
LOETKE
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Achteraf gezien was Prater niet eens zo noodzakelijk, met slechts twee punten en een monster game van King HenryRudyL schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:03:
Nu moet Prater wel wat punten halen, twintig minuten bezig geweest hem toe te voegen en in de basis te krijgen. Vreselijke app
LOETKE
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-09-2024 17:58 ]
LOETKE
LOETKE
Eentje, de Vikings - Jets is in Londen.Miggel schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:56:
Ligt het aan mij of kunnen we zondagmiddag al wat wedstrijden zien?
LOETKE
[ Voor 21% gewijzigd door Bad Brains op 04-10-2024 12:37 ]
Dat ben ik. Ga het oplossen voor zondagBad Brains schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:36:
Bas heeft ook 2 byes in zijn lineup, ik ga er van uit dat die dat nog wel oplost.
Weet zijn naam ook niet hier op het forum.
Haha daar was je de trades toch niet voor nodig 😉
LOETKE
Ik denk dat je blij moet zijn dat je deze week niet bent. 😉
[ Voor 69% gewijzigd door apis29 op 06-10-2024 22:25 ]
Haha ik zag het net, inderdaad fijn 😉Miggel schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:43:
[...]
Ik denk dat je blij moet zijn dat je deze week niet bent. 😉
LOETKE
[ Voor 27% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 09:48 ]
LOETKE
Een veto laat ik aan jou, maar een eerlijke trade vind ik het verreweg idd.RudyL schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:43:
Sorry maar deze trade zou ik een veto waard vinden en lijkt op misbruik maken van de kennis van een debutant.
Addison & Gibson voor Jayden Reed. Troep voor een WR1. Waarom zou dit voor Gotham een goede trade zijn?
Graag jullie meningen/ argumenten, ook vanuit de betrokkenen bij de deal.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Zo'n trade calculator van rototrade, klopt niet heel erg. Een dergelijke trade met willekeurig wat namen vind rototrade een prima deal, terwijl dat volstrekt onzinnig is....BSTNjitRam schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:57:
Ben hier natuurlijk niet om misbruik te maken van een debutant, maar in de trade calculator die ik gebruik komt het er vrij gelijk uit. Mijn eerste aanbod voor het weekend was Addison + Allgeier (en evt zelfs Perine er nog bij). Maar met het nieuws dat Gibson starter werd in NE leek me dat een betere dus heb ik die aangeboden.
Na het weekend had Paul wel interesse in de deal dus heb ik hem de keuze gegeven en hier is de keuze op gevallen. Een veto is aan jou uiteraard, maar Reed een WR1 noemen is wel erg overdreven. Hij staat rond plek 22 in de rankings wat hem nipt een WR2 maakt en hij zou mijn starting lineup niet eens halen omdat ik 3 hoger geplaatste WRs heb. Puur insurance voor de volgende blessure die mijn team gaat oplopen.
[ Voor 3% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 11:21 ]
LOETKE
@Kloever wil ik ook nog wel vragen wat deze deal hem denkt te brengen... Want om nog even iets aan te geven vanuit de Rototrade analyzer, twee spelers die 'gewoon' vanaf waiver wire zijn op te pikken vertegenwoordigen al meer waarde dan de aangeboden spelers.
[ Voor 67% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 11:34 ]
LOETKE
LOETKE
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 07-10-2024 12:34 ]
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 07-10-2024 12:17 ]
Vooraf is ook nergens gezegd dat Fantasy makkelijk isKloever schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:59:
Ik zat gisteren in de auto op de terug weg vanuit Denemarken dus kon gisteren niet reageren. Vanochtend snel gekeken maar het leek mij goed.
Als ik nu goed kijk naar wat de trade mij zou brengen zou alleen Gibson een redelijke speler kunnen zijn. Addison kan wel wat worden, maar Reed is natuurlijk beter. Henry zou ik in deze moeten laten vallen, wat opzich geen ramp is, maar het is wel een TE.
Ik moet er even bij zeggen dat ik niet vanuit ga dat Attacking Auri mij expres benadeeld in deze. Maar gezien mijn kennis had ik beter moeten opletten zie ik nu.
[ Voor 5% gewijzigd door RudyL op 07-10-2024 12:21 ]
LOETKE
Miggel had gewoon Gibson kunnen traden voor Achane en Samuel vandaagBSTNjitRam schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 12:42:
Yup, hij is als "RB1" compleet afgegaan en scoort meer dan kanonnen als Achane en Samuel samen !!! ;P
LOETKE
LOETKE
Winnen is winnenRudyL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:19:
Thanks to Olave heb ik in een andere league toch wel met één van de kleinst mogelijke marges weten te winnen.
129,74 vs 129,82
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Vindt je dat echt? Voor week 6 lijkt het me toch echt niet dat jij moeilijke keuzes hebt te maken.Miggel schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:41:
Ik heb nu het probleem dat ik veel spelers beetje rondom hetzelfde projections en ranking heb hangen dus is het echt muntje opgooien welke het deze week goed gaat doen.
LOETKE
[ Voor 18% gewijzigd door Miggel op 08-10-2024 14:26 ]
Daarvoor kijk ik bij de FLEX ranglijst, waarbij je mijn inziens:Miggel schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:25:
Ja, dat vind ik wel. De eerste keuze misschien niet, maar daarna wel.
Volgens fantasypros heb ik RB: 29/32 en WR 27/29/38.
Volgens sportingnews: RB 38/40 en WR 21/22/29/31
En dan nog de vraag is een RB ranked eind 20 gelijk aan WR ranked eind 20?
LOETKE
https://www.fantasypros.com/nfl/rankings/ppr-flex.phpMiggel schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:13:
Wat is de flex ranglijst?
LOETKE
LOETKE
Ik heb nog lopen zoeken of EHV Chiefs meer informatie wist dan dat ik kon vinden over zijn blessure. Want als ik dan toch een WR moest droppen was Kupp misschien wel de laatste optie van zijn team.Bad Brains schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:08:
Ja, dat was een no brainer.
LOETKE
Ja anders had ik ook geen waiver claim ingediend. Dacht alleen toen ik zijn drop zag, laat ik eens checken of er een achterliggende reden is geweest dat te doen, maar niet gevonden.Bad Brains schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:37:
afaik is hij gewoon gecleared, en met een bye dus gewoon speelt volgende week.
LOETKE
LOETKE
LOETKE
Geen idee waarom. Je moet je nooit zorgen maken als je tegen mij moet. Als het nodig is dan gaat Hall gewoon weer af. Mocht het dan nog spannend zijn dan schopt mijn kicker wel een pat en een field goal naast voor je. Ggalwind schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 22:12:
Ik geef mijzelf ook weinig kans op de overwinning.
Nee, want blijkbaar ben ik ineens aan het winnenMiggel schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:19:
Kan ik nu stoppen? Vind die #1 plek wel mooi genoeg zo.
LOETKE
Dat is altijd een beetje afwachten. Kan me ook voorstellen dat Adams nu de CB1 tegenover zich krijgt waardoor juist de ruimte bij Wilson kan ontstaan. Andere kant is de connectie tussen Adams en Rodgers er en zal hij vermoedelijk eerder zijn kant op willen.Miggel schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:12:
Raiders trade WR Davante Adams to Jets for conditional third-round pick
Dat is niet zo gunstig voor Wilson zijn productiviteit verwacht ik
LOETKE
Ik denk niet dat het te vergelijken valt.Bad Brains schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:07:
Er kon toch wel een trade vanaf zie ik, weird.
LOETKE
Als we deze ook oneerlijk vinden dan wil ik hem best cancellen hoor, want ook fantasypros vind hem (wat ik niet had verwacht) wel erg in mijn voordeel. Hoe we tot de deal zijn gekomen:BSTNjitRam schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:32:
@RudyL Ben wel benieuwd wat jouw FantasyPros van deze trade vindt.
Op RotoTrade is het verschil groter dan de trade met Reed die gecancelled werd omdat het te lopsided zou zijn. Dat was 63 vs 49.
Heb voor de zekerheid ook nog maar een 2e site gechecked (FantasyCalc.com die eerder hier genoemd werd) maar ook daar is het verschil enorm.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
LOETKE
[ Voor 84% gewijzigd door apis29 op 17-10-2024 20:34 ]
Als je puur kijkt naar trade value van AJ Brown dan zou er volgens de tools alleen een volgende RB tegenover kunnen staan:apis29 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 19:47:
Ik zou zelf hooguit Drake London voor Aaron Jones aanbieden (met Ty Chandler inbegrepen aangezien een blessure elke week een risico is, zeker bij Jones; wie heeft er nou weer Miles Sanders in de selectie dus die kan ook meteen wieberen voor Chandler. 'Trade value' wise zit Mike Evans dichter in de buurt ... (maar daar zou ik zelf niet op zitten wachten; qua prestaties echter zeer vergelijkbaar).
Zelf let ik eigenlijk ook alleen maar op hoeveel punten ik kwijtraak en erbij krijg ipv je blind te staren op de calculator (vanuit Sinners' oogpunt is Zack Moss bijna afgeschreven ondertussen en misschien wel idem voor Singletary). Bij de andere trade was het letterlijk de beste basisspeler voor twee bankzitters ... (qua trade value nu komt zelfs Rhamondre niet eens in de buurt van de waarde van Reed)
Maar in het belang van de league is een veto misschien nog wel terecht ook, Aaron Jones voor AJ Brown is in ieder geval zeker geen gelijkwaardige ruil (in een andere column die ik volg is Brown een 65 en Jones 40. London 54 en Evans een 45. Jones + Bigsby = 64)
LOETKE
[ Voor 4% gewijzigd door Bad Brains op 18-10-2024 13:38 . Reden: kan niet tiepen ]
Dat is helemaal niet de insteek, de veto heb ik nu drie keer toegepast. Vorig jaar omdat het team met 0-6 alle sterren voor troep ging traden en dit keer om de beginner te ondersteunen. Had ik AJ Brown zelf getrade voor Aaron Jones, nee denk het niet, had ik Evans voor Jones overwogen, ja.Bad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:35:
Ben verder geen fan van eerst ergens een veto tegen aangooien en als dan de rollen dan zijn omgedraaid er woordsalade tegen aan gooien om het er wel door te krijgen.
Redelijk naïef om te denken dat iedere persoon je gaat DM'en om zijn stem te geven.
LOETKE
Laat ik het zo stellen, ik vind het onterecht dat deze trade 'hetzelfde' wordt beschouwd als de trade die ik de veto gaf. Dat ik dat probeer uit te leggen en jij een woordsalade vind om mijn gelijk te halen vind ik onterecht, want volgens mij heb ik ook proberen uit te leggen waarom ik de veto een veto gaf. En nee het is niet mijn insteek om de veto toe te passen, hooguit tegen die uitzonderingen.Bad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:54:
Nogmaals, je hoeft het wat mij betreft niet te cancelen want het interesseert me niet of er een meer of minder voor terug krijgt.
Je quote me, en ik blijf daar verder bij.
Dat iemand die 0-6 staat en al zijn spelers weggeeft is een outlier en hoef je verder niet toe te passen op wat ik zeg.
LOETKE
Dat is ook mijn insteek, daarbij probeer ik nieuwelingen te helpen zodat ze hopelijk het spel nog jaren met plezier kunnen voortzetten en hiermee onze competitie nog een tijdje door kan draaien. Nu iets scherper vanwege de draft ervaringBad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:47:
Prima, praten (of luisteren) over het internet is niet altijd makkelijk.![]()
Laten we dan gewoon handhaven;
Redelijk gelijke trade + iedereen happy = goed
Obvious domme trades = veto.
Dat gezegd, ik zoek nog een goeie runningback.
LOETKE
[ Voor 41% gewijzigd door alwind op 18-10-2024 19:51 ]
Hoe bedoel je, ik kan alles op de bank zetten en zie ze dan nog...alwind schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:48:
Waarom heb ik ineens geen kicker meer ?
Omdat de app stopt bij 6 spelers op de bank. Handig.
LOETKE
Dan zullen we wel een idee moeten hebben wat een "redelijk gelijke trade" is.Bad Brains schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:47:
Prima, praten (of luisteren) over het internet is niet altijd makkelijk.![]()
Laten we dan gewoon handhaven;
Redelijk gelijke trade + iedereen happy = goed
Obvious domme trades = veto.
Dat gezegd, ik zoek nog een goeie runningback.
Ik heb de veto toch ook niet gedaan laat staan aangehaald bij JK Dobbins voor Jennings. Die zou ik zelf ook niet doen, maar veto waardig nee. Een deal die zij hebben gemaakt en waar duidelijk een andere waardering zit in de spelers tov mijn beoordelingen over hen.BSTNjitRam schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:41:
[...]
Dan zullen we wel een idee moeten hebben wat een "redelijk gelijke trade" is.
Alle trade calculators en player rankings zijn het er mee eens dat dit een enorme lopsided trade is.
Op Rudy's eigen aangehaalde FantasyPros hebben we het over de WR5 tegen de RB20 in de rest of season rankings.
Het is natuurlijk onmogelijk om er nu nog achter te komen, maar ik vraag me af of deze trade niet geveto'd zou zijn door Rudy als deze trade tussen 2 andere teams was waar hij zelf niet bij zat.
[ Voor 5% gewijzigd door RudyL op 18-10-2024 22:37 ]
LOETKE
Prima, Jij Rudy en nog iemand (anders dan ikzelf) zijn de arbiters.BSTNjitRam schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:41:
[...]
Dan zullen we wel een idee moeten hebben wat een "redelijk gelijke trade" is.
Einde seizoen is nog altijd play-offs. Kan hooguit een verschil maken in tegenstander en/of bye.Miggel schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:26:
Op 1,42 in doelsaldo verschil op de 2e plek. Zal wat weten als dat einde seizoen was.
Ik voorzie echter een einde aan mijn winning streak, omdat aantal van mijn spelers weer op 2e rang worden gezet nu de #1 weer terug keert.
LOETKE
LOETKE
[ Voor 8% gewijzigd door RudyL op 23-10-2024 11:09 ]
LOETKE
Dat was toch ook ruim op tijd geweest? Beide spelen niet donderdag nacht geloof ikBad Brains schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:38:
Dan moet hij maar geveto'd worden.![]()
spoiler:Kan je hem er even door tikken, staat pas geplant voor vrijdag. Danke.
LOETKE
LOETKE
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq