[NFL Fantasy] GoT's 2024 Fantasy football league

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52
Whatever. :Y :N :(:) :N :Y 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVkdmPU78S3K18pyHh6iMzfMYfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MZSq5hdFnPEpK6YAqxWDqJiQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggqFA9p_62Dw1ISOa32fuL6YBEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7PaCkbVfPsL68fT1w1cCOnb9.png?f=fotoalbum_large

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:59
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vOF322o.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:06
ok, ik wilde de NFL AI nog verdedigen dat er best meerdere "prolific foursomes of runningbacks" kunnen zijn, maar daarna zie ik dat Bazziek met een A draft grade op een gedeeld derde plek wordt voorspeld.
Dan snap ik niet hoe mijn B+ grade me een 2e voorspelde plek oplevert.

Oftewel: Leuke tekstjes, maar het kan inderdaad allemaal meteen de prullebak in.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dat voorspelt weinig goeds O-) (of juist wel :P , ik begin al met 7 in de plus). Die Benson is idd een 'stretch', wilde eigenlijk Brooks oppikken en Hubbard in 11 maar Brooks was in ronde 9 net voor m'n neus weggekaapt.
QB had ik eigenlijk ook Murray op het oog vantevoren maar die Stroud bleef maar beschikbaar en zoals het verhaaltje al schetst: qua draft positie een 'steal' ... (in m'n andere league heb ik Richardson en daar worden passing yards extra beloond dus eigenlijk zouden ze van league moeten wisselen; spelen die op Sleeper overigens).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vA9KgO4jJCFaEP5j6JLIxkcD5d4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jtiQXvTG0LYZbjE1usjExY98.png?f=user_large

[ Voor 50% gewijzigd door apis29 op 03-09-2024 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:35
De 0 faab claims werken, mocht daar nog twijfel over bestaan.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Lekker en Higgins en Chase mss niet spelen, begint weer top. -O-

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:52
Ik heb toch maar weer Dazn genomen. Maar wat een waardeloos systeem is dat. Alleen mijn pc staat in de lijst van apparaten en toch kan ik nergens kijken omdat ik teveel geregistreerde apparaten heb. Nu dus maar chatten met de helpdesk.

En het werkt weer...2 wedstrijden tegelijk kijken zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Kloever op 08-09-2024 18:47 ]

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik neem wel een "bite" uit de "NFL" d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 21:45
Ik kijk al jaren vis seasons4u, best tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 19:58
Kloever schreef op zondag 8 september 2024 @ 18:37:
Ik heb toch maar weer Dazn genomen. Maar wat een waardeloos systeem is dat. Alleen mijn pc staat in de lijst van apparaten en toch kan ik nergens kijken omdat ik teveel geregistreerde apparaten heb. Nu dus maar chatten met de helpdesk.

Ik blijf me erover verbazen dat er nog steeds geen fatsoenlijke 4K stream aanbieder is voor de NFL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
chevsticks schreef op zondag 8 september 2024 @ 19:16:
[...]

Ik blijf me erover verbazen dat er nog steeds geen fatsoenlijke 4K stream aanbieder is voor de NFL.
Daar loop ik ook steeds verbaasd naar te kijken. Maar volgens mij zijn de No-Ads replay's wel van betere kwaliteit dan deze live uitzendingen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Kloever schreef op zondag 8 september 2024 @ 18:37:

Hier hetzelfde probleem. En krijg het niet opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
jezus de Bongles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T7Z0JD-RU41MWl4xZhJYDuCKkds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qcIl6njslS6VbmKfaetM7kCB.png?f=fotoalbum_large

oopsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
Bazziek schreef op zondag 8 september 2024 @ 19:28:
[...]

Hier hetzelfde probleem. En krijg het niet opgelost...
Ik heb contact opgezocht met hun helpdesk. En vlak daarna deed alles het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
4th Q begint, 65-60 voor, einde eerste wedstrijden 65-83.
Poepzooi. lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miggel
Gaat er iets mis met je team wanneer de kicker en defense de hoogst scorende 'spelers' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Miggel schreef op zondag 8 september 2024 @ 22:21:
Gaat er iets mis met je team wanneer de kicker en defense de hoogst scorende 'spelers' zijn?
Als ze allebei zo'n 6 punten scoren en je beste spelers zijn dan zou ik me zorgen maken ja.

Als beide scores neerzetten waar een RB1 of WR1 blij mee zou zijn, dan zou ik me eerder in de handen wrijven met de gratis win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
App en site eruit van fantasy momenteel?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Al een uur of 3, site blijven refreshen dan werkt het meh meh.

Je staat 102 - 57 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Dus spannende wedstrijd, er kan nog van alles gebeuren!!11one

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Het is nogal een kwalitatief uitermate teleurstellende week 1. Uitzondering daargelaten zijn er veel hoog ingeschatte spelers die hele lage scores hebben behaald. Amon Ra, London, Harrison Jr, Olave, Pittman, Metcalf en alle TE

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Wat ik wel grappig vindt is dat juist lagere draft picks enorme scores hebben behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:36
Ik heb nog 3 spelers die aan de bak moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Boeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
alwind schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:22:
Ik heb nog 3 spelers die aan de bak moeten.
Ben benieuwd....

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:36
Wat een heerlijke overwinning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:38
Op m'n gemakje de wedstrijd nu terug aan het kijken. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Denk niet dat @Bad Brains vooraf dacht nog zo in de buurt te kunnen komen, maar de kans werd met de field goal reëeler. Nu is het nog zuurder dan vooraf gedacht.

LOETKE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
Well p00p.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTnSWheRvQSB88EROxXtU4dGtoE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PjYj50w6EnRPCWoWEyyGQZqz.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gelukkig alle kinderziektes in één wedstrijd O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4rLfFGmaVHGdNZk03vSLJmVn6mg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ud6Zi353BCYpdOZr8znDi7aM.png?f=fotoalbum_large

In de andere ook :+ , was op weg naar de koppositie en toen gebeurde LAR vs DET :D (en ook daar speelde ik tegen degene met de nr.1 draft pick dus ook met McCaffrey en zonder Mason als invaller, uiteindelijk ook nog met 10.5 punten verloren)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wsWDwhaCDFl9YJxQlPBQvYEEVQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BspGhKWUWsDJZ6RkHc0xIdAI.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 10-09-2024 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Espn League

Mahomes
CMC
Hubbard
London
Harrison
Kincaid
Waddle
Bengals
Bates

Nog geen 52 punten, record laag

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja sinds ze naar 17 speelronden zijn gegaan en niet meer in pre-season meedoen is het begin van de competitie gewoon een veredeld pre-season geworden O-) .
Enige vervanging voor Swift die ik nu in kan zetten in de andere league is ook Hubbard :+ , daar wel Chubb en Brooks op de IR plekken (met die puntentelling daar wel 42.5 punten met Anthony Richardson :9 ). Ekeler had ik ook nog blijkbaar, die zag er nog wel aardig uit maar met Brian Robinson erbij ook geen waardig starter ... (hebben daar twee flex plekken dus was vol voor de receivers gegaan).

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 10-09-2024 21:03 ]

• Miggel
Kan je zien wat andere hebben betaald voor Waiverclaim?

• Miggel
Gevonden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Die Tua, zijn zoveelste hersenschudding en zoveelste slechte prestatie. Dolphins een geweldige aanval, maar gaan met deze QB niet kunnen strijden om een SuperBowl, daar geloof ik echt niet in. Ze zullen het vast niet doen, maar als franchise Dolphins zijnde zou ik op zoek gaan naar een andere QB

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Was al helemaal vergeten dat er een donderdag wedstrijd is en zie dat ik alweer op dikke achterstand sta :+ .
Maar als Tua er alweer uit is met een hersenschudding dan zie ik hem toch wel met pensioen gaan ipv dat ze hem weg moeten doen. Even snel opgezicht of hij al een nieuw contract had na z'n rookie deal en dat is al het geval gelukkig. Blijkbaar krijgt hij dan sowieso 93 miljoen maar als hij door een blessure moet stoppen dan zelfs 167 miljoen https://www.msn.com/en-us...-qbs-contract/ar-AA1quOBe

(uitgerekend een botsing met Hamlin ook nog)

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 13-09-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Ik werd gelukkig op de hoogte gehouden, maar ik was het ook glad vergeten.

Moet nog even induiken hoe die Waiverclaim werkt. Wellicht wil ik later wat dingen aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Waivers is vrij eenvoudig. Spelers die uit een ander team komen of net hun wedstrijd hebben gespeeld staan tot een bepaalde tijd op een waiver periode.

In die periode kan ieder team hem proberen te claimen. Bij onze competitie werken we met fictief geld van $ 200,- hiermee kan je bieden op de speler. Als je het hoogste bod hebt gedaan , krijg je de speler.

Als voorbeeld pakken we Lazard erbij, voor de wedstrijd tegen de Niners had niemand interesse in Lazard. Hij speelt zijn wedstrijd en pakt twee TD's en dus veel punten. Hij is daarmee mogelijk een belangrijke aanwinst voor teams en tot dinsdag avond / woensdag ochtend kan je in theorie een bod doen op hem. In dit geval heeft Sinners het hoogste bod gehad met $ 25. Had je $ 26 geboden had jij hem gehad. $ 24 loop je hem mis, maar behoud je je geld.

Bij het zetten van een waiver claim geef je ook aan (uitgaande dat je team vol is) welke speler je wil laten gaan om die speler toe te voegen. Zo'n speler krijgt dan ook weer een waiver periode, spelers kunnen evt bieden.

Indien niemand bied, komen ze op een vrije markt en zijn ze zonder waiverclaim of geld bedrag op te halen

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
En zo'n speler is een FA of al in dienst van? Gok FA, anders zou het ruilen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Kloever schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:25:
En zo'n speler is een FA of al in dienst van? Gok FA, anders zou het ruilen worden?
Dit gaat allemaal over spelers die nog niet in een (Fantasy)team zitten. Als je een speler wil die in een ander team zit, dan zal je moeten ruilen inderdaad.

Voor de spelers die niet in een Fantasy team zitten heb je 2 smaken: Free agents en waiver claim spelers.
Alle spelers niet in een fantasy team worden free agent voor die week vanaf het moment dat de waivers zijn behandeld tot het moment dat hun team speelt. Dit geldt ook voor spelers die gedropt worden in een waiver add. Zodra het team gespeeld heeft, worden ze waiver claim speler totdat de waivers de volgende week weer zijn behandeld.

En zoals Rudy al uitlegd worden ook alle gedropte spelers vanzelf waiver claim spelers. Dus als je nu een speler toevoegt dan zal de speler die je daarvoor dropt een waiver claim speler worden en kan hij volgende week pas weer toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Volgens mij zijn daar nog wel weer wat uitzonderingen op, een speler die je vandaag pakt en morgen weer released komt volgens mij niet in een waiver positie. Ook spelers die woensdag/donderdag en wellicht zelfs vandaag nog (tot een bepaalde tijd) kunnen nog voor zondag avond verwerkt worden.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Ah zo te zien blijft een free agent die opgepikt wordt en daarna weer gedropt wordt in dezelfde week inderdaad een free agent (mooi voorbeeld: Eagles DST deze week, opgepikt en gedropt door Rudy en zijn nu weer FA).

2e zin missen 1 of meer woorden denk ik, want ik kan geen chocola maken van wat er nu verwerkt kan worden ;P

Volgens mij kan je wel stellen dat alle spelers die op het moment dat de waivers zijn behandeld in een fantasy team zitten, een waiver claim speler zullen worden indien gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Someone was "Cook"ing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:12:
Ah zo te zien blijft een free agent die opgepikt wordt en daarna weer gedropt wordt in dezelfde week inderdaad een free agent (mooi voorbeeld: Eagles DST deze week, opgepikt en gedropt door Rudy en zijn nu weer FA).

2e zin missen 1 of meer woorden denk ik, want ik kan geen chocola maken van wat er nu verwerkt kan worden ;P

Volgens mij kan je wel stellen dat alle spelers die op het moment dat de waivers zijn behandeld in een fantasy team zitten, een waiver claim speler zullen worden indien gedropt.
Ik bedoel stel je dropt een speler die in de week ervoor nog in je selectie zat op een donderdag, dan kan een andere team deze speler nog voor de zondag wedstrijden oppakken. Die waiver periode duurt niet tot de volgende week.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
CMC dus waarschijnlijk naar IR, tuurlijk fantasy win je pas aan het einde van het seizoen, maar wel echt de reden dat ik geen 1.01 wou. Nog zo'n jaar als 23 is onmogelijk, maarja als die het wel heeft en je laat hem lopen sla je jezelf ook voor de kop.

Hopelijk pakken Henry en Jones het voor me op de komende weken...

LOETKE

• Bad Brains
:)

Puka on Aaron. *O*

• apis29
  • Niet online
RudyL schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 23:21:
CMC dus waarschijnlijk naar IR, tuurlijk fantasy win je pas aan het einde van het seizoen, maar wel echt de reden dat ik geen 1.01 wou. Nog zo'n jaar als 23 is onmogelijk, maarja als die het wel heeft en je laat hem lopen sla je jezelf ook voor de kop.

Hopelijk pakken Henry en Jones het voor me op de komende weken...
De vraag is eerder waarom je Mason niet hebt opgepikt toen er al berichten doorkwamen nog voor de eerste wedstrijd (en dat Mitchell langdurig uitgeschakeld zou zijn). Als ik het goed herinner had je er twee via de waiver wire opgepikt nog voordat ik Mason als free agent had binnengehengeld ...

• RudyL
apis29 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 17:05:
[...]

De vraag is eerder waarom je Mason niet hebt opgepikt toen er al berichten doorkwamen nog voor de eerste wedstrijd (en dat Mitchell langdurig uitgeschakeld zou zijn). Als ik het goed herinner had je er twee via de waiver wire opgepikt nog voordat ik Mason als free agent had binnengehengeld ...
Klopt, achteraf gezien ontzettend dom geweest om mijn eigen RB1 niet te verzekeren. Niet gedaan doordat ik het eigenlijk wel eens ben met de stelling dat je fantasy wint door niet de handcuffs te pakken van je eigen RB's maar van de RB's die je niet hebt.

Daardoor besloten dat Mason het niet zou worden en ik hopelijk vanaf week 2 weken lang kon genieten van CMC. Het liep anders...

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
@BSTNjitRam ik zie dat ik een trade van je heb gemist. Excuus daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Bazziek schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:49:
@BSTNjitRam ik zie dat ik een trade van je heb gemist. Excuus daarvoor.
Is het missen van een trade beter zichtbaar dan het ontvangen? ;p Trade was op donderdag al aangeboden, maar gelukkig heeft Achane gewoon gespeeld en ook nog eens goed zijn best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
BSTNjitRam schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:46:
[...]

Is het missen van een trade beter zichtbaar dan het ontvangen? ;p Trade was op donderdag al aangeboden, maar gelukkig heeft Achane gewoon gespeeld en ook nog eens goed zijn best gedaan.
Haha nee drukke week en zag toevallig de notificatie van de cancellation voorbij komen en na zoeken in de mailbox zag ik de andere ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Oeh altijd interessant om erover te speculeren

Bijan & Cooper voor
Achane & Rice/Samuel

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Niemand dacht ik pak Saheed even op?
Weirdo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
RudyL schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:02:
Oeh altijd interessant om erover te speculeren

Bijan & Cooper voor
Achane & Rice/Samuel
Veel minder high profile. Ik ging enkel voor Dobbins, die het voorlopig weer goed doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Niet eens opgelet dat ik tegen Kyler Murray sta te spelen, echt tot het laatste moment nog getwijfeld tussen Worthy en Harrison (en eerder nog in de mix Jacobs) .... Zag net dat Murray al 2TD passes had en dus even naar onder scrollen van 'het zal toch niet' .... |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9Ki5goj0iEg5DF4wkIfBhdz67I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WvWf6pHB22tF6Aooe01jcvGV.png?f=user_large

[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 15-09-2024 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
oops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Wat een goed weekend tot nu toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Ligt het aan mij of onderpresteren alle QBs tegenwoordig? Ik hoop toch echt dat Hurts vanavond de sterren uit de hemel gooit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Het begint eerder op de NBA te lijken, gewoon de playoffs halen met zo min mogelijk inspanning en dan knallen (naast dat de sterren het hele pre-season maar overslaan door die ene extra wedstrijd per seizoen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Miggel schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:12:
Ligt het aan mij of onderpresteren alle QBs tegenwoordig? Ik hoop toch echt dat Hurts vanavond de sterren uit de hemel gooit :)
Defenses zijn beter aangepast, waar er vroeger zware mannen stonden staan er nu lange gespierde uber atleten.
Dit jaar kun je echt zien dat "the NFL is a passing league" niet meer opgaat iig als ik alle wedstrijden tot nu toe zie.
Burrows, Lawrence etc zijn allemaal maar matig aan het presteren omdat er zo veel pressure op de Oline staat.
Mijn 2ct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kwam toevallig voorbij:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Met de hakken over de sloot deze week. Toch wel al helft van m'n winst gepakt uit de voorspelling :)

• BSTNjitRam
Ik vind de waiver wire echt matig dit jaar.
Als we vorig jaar FAAB hadden gehad dan had menigeen wel al het merendeel verbrand aan een Puka / Achane / Williams, maar dit jaar zijn er voorlopig weinig van dat soort pareltjes.

Het is voornamelijk wat vervangers oppiken voor blessures voor een paar stuivers.

• Miggel
Klopt. Aanbod is laag of deelnemers groot.

• RudyL
Aanbod ontzettend laag inderdaad, als Mason voor de eerste wedstrijd niet was opgepikt was dat de biedoorlog geworden. Likely wellicht ook nog. Andere echte kandidaten zijn er niet geweest

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Hebben we dan mogelijk niet te veel bankplekken? Zo kan je een hoop stashen.. hoewel nog steeds te kort natuurlijk (*ahum* Kareem Hunt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:25:
Hebben we dan mogelijk niet te veel bankplekken? Zo kan je een hoop stashen.. hoewel nog steeds te kort natuurlijk (*ahum* Kareem Hunt).
Ja dat vind ik zeker bij NFL een wat lastige, een OUT speler is niet mogelijk om op een RES plek te zetten. Straks komen er wat meer pijntjes bij en je wilt niet in een situatie zitten dat je een OUT moet droppen om iemand toe te voegen.

Zelf voel ik wel wat om over te gaan naar de ESPN variant, stabielere app en daar ook de mogelijkheid om RES plekken te gebruiken voor de OUT spelers. Dan zou je mijn inziens makkelijker de bank naar 5 plekken kunnen zetten.

LOETKE

• Bad Brains
Tot wanneer kan je een FA oppikken zonder waiver, alleen woensdag?

• RudyL
Bad Brains schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:05:
Tot wanneer kan je een FA oppikken zonder waiver, alleen woensdag?
Een FA kan je altijd oppikken, een waiver is afhankelijk van wanneer die op de waiver is gekomen. Je ziet het wel bij het indienen van een waiverclaim tot wanneer die pending is geloof ik.

LOETKE

• Bad Brains
Ah, ik zie het nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ah iets teveel betaald voor Swift en uiteraard zeer benieuwd of hij nu zijn potentieel wel kan leveren tegen mindere run defense tegenstanders. Veel is afhankelijk van de Offensive Line, dus we gaan het zien.

De Coleman pick voor 1 faab vind ik ook een leuke. Ik durfde er niemand voor te droppen, maar in potentie kan hij deze week al weer doorgroeien naar de WR1 bij Bills ondanks geen targets in zijn vorige partij.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Ik zie steeds dat ik te weinig bied op spelers. Maar hoe kan ik zien dat iemand een waiver wil? En kan ik zien dat iemand iets geboden heeft op de speler die ik op het oog heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Kloever schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:24:
Ik zie steeds dat ik te weinig bied op spelers. Maar hoe kan ik zien dat iemand een waiver wil? En kan ik zien dat iemand iets geboden heeft op de speler die ik op het oog heb?
Niet, dat maakt FAAB inzet ook lastig te bepalen en is het altijd een afweging van hoeveel heb ik te besteden en wat denk ik dat die speler waard is en wat anderen evt bieden.

Ga je te laag, loop je de kans hem mis te lopen, ga je te hoog is het zonde geld wat je in de toekomst wellicht wel kan gebruiken.

Het is geen open veiling waarbij je andere boden kan zien, maar een gesloten waarbij hoogste bieder wint.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Had voor Saheed exact hetzelfde als iemand anders, zure message "you lost the tie breaker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:20:
Had voor Saheed exact hetzelfde als iemand anders, zure message "you lost the tie breaker"
Toch wel grappig, dat je in een bedrag van 200 beide op 31 uitkomt.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Kan je ergens zien wat de rest geboden heeft dan (achteraf)?
Ik zie alleen de winnende biedingen en zelfs die zie je niet overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:08:
Kan je ergens zien wat de rest geboden heeft dan (achteraf)?
Ik zie alleen de winnende biedingen en zelfs die zie je niet overal.
Je ziet volgens mij altijd het bedrag waarvoor men de speler heeft geclaimd als het een waiver claim was. Bij FA is dit uiteraard niet het geval.

Ik denk dat je in de app, bij waiver report ook moet zien wat de rest heeft geboden als je zelf ook op die speler hebt geboden. Als er meer zijn heb je een soort van uitklap menu.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Er is dus geen overzicht waar je alle biedingen kan zien?
De biedingen zouden imo of allemaal open moeten zijn (achteraf), of je zou alleen het winnende bod moeten kunnen zien (iedereen).

Nu krijg je enkel extra info als je overboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:37:
Er is dus geen overzicht waar je alle biedingen kan zien?
De biedingen zouden imo of allemaal open moeten zijn (achteraf), of je zou alleen het winnende bod moeten kunnen zien (iedereen).

Nu krijg je enkel extra info als je overboden wordt.
Als je geen interesse hebt gehad in een speler en dus niet hebt geboden is info voor jou ook niet relevant. Ik snap dat het je wellicht helpt bij bepaling van bieden, maar die wijsheid is juist voor degene die wel heeft geboden. Vind dit geen slechte setting

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Het is de eerste keer dat we FAAB gebruiken, natuurlijk is iedereen geinteresseerd in de biedingen die andere spelers maken. Dit is echt iets wat gewoon open info zou moeten zijn imo. Anders moet je naast de waivers waar je op hoopt ook maar gewoon wat $0 biedingen doen op alle andere spelers waarvan je verwacht dat ze gepicked gaan worden. Je kan makkelijk aan de info komen, ze hebben er nu alleen voor gezorgd dat je er moeite voor moet doen. Dus ja, wel een slechte setting/feature wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:48:
Het is de eerste keer dat we FAAB gebruiken, natuurlijk is iedereen geinteresseerd in de biedingen die andere spelers maken. Dit is echt iets wat gewoon open info zou moeten zijn imo. Anders moet je naast de waivers waar je op hoopt ook maar gewoon wat $0 biedingen doen op alle andere spelers waarvan je verwacht dat ze gepicked gaan worden. Je kan makkelijk aan de info komen, ze hebben er nu alleen voor gezorgd dat je er moeite voor moet doen. Dus ja, wel een slechte setting/feature wmb.
Tuurlijk ik zou ook geïnteresseerd zijn, misschien is het wel onwijs handige informatie dat ik nu weet dat Bad Brains ook voor een WR is gegaan. 0 dollar is inderdaad een optie, wellicht ook nadelig dat je het daar ook mee kunt winnen en een bank speler opoffert om eigenlijk alleen bied info te achterhalen.

Het is nu eenmaal zo ingericht en ik kan niet zeggen dat het oneerlijk of iets dergelijks is. Je hebt er mee te dealen.

LOETKE

• apis29
  • Niet online
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of je de biedingen van anderen die niet gewonnen hebben weet, uiteindelijk gaat het om het hoogste bedrag (ik zie nu wel wie er hoger geboden heeft maar of je ook kan zien wie er lager/ nog meer meegeboden hebben zou ik niet weten. Zo te horen is dat wel het geval als Rudy ziet dat ie teveel geboden heeft ...).
En als ik de wekelijkse filmpjes, columns, etc. bekijk geven ze daar ook advies hoeveel je van je FAAB zou kunnen bieden/ ze iemand waard vinden. Swift heb ik als RB2 in m'n andere league gedraft waar ik zwaar op de WR's was gegaan en veel zou ik er op dit moment niet voor over hebben (ook als Bears fan :') ), gelukkig daar nog Charbonnet van de waiver. Maar het is voor mij idd ook nieuw en aftasten wat wat waard is (aan de andere kant heb je er ook niet veel aan als je aan het eind van het seizoen nog 100+ over hebt en ondertussen overal naast hebt gegrepen) ...
Ook nog wennen aan deze vernieuwde app, notificaties krijg ik iig niet (staat ook op een nieuwe telefoon tov vorig seizoen dus misschien heb ik er nog geen toestemmingen voor verleend O-) )

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 21-09-2024 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
apis29 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:17:
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of je de biedingen van anderen die niet gewonnen hebben weet, uiteindelijk gaat het om het hoogste bedrag (ik zie nu wel wie er hoger geboden heeft maar of je ook kan zien wie er lager/ nog meer meegeboden hebben zou ik niet weten. Zo te horen is dat wel het geval als Rudy ziet dat ie teveel geboden heeft ...).
En als ik de wekelijkse filmpjes, columns, etc. bekijk geven ze daar ook advies hoeveel je van je FAAB zou kunnen bieden/ ze iemand waard vinden. Swift heb ik als RB2 in m'n andere league gedraft waar ik zwaar op de WR's was gegaan en veel zou ik er op dit moment niet voor over hebben (ook als Bears fan :') ), gelukkig daar nog Charbonnet van de waiver. Maar het is voor mij idd ook nieuw en aftasten wat wat waard is (aan de andere kant heb je er ook niet veel aan als je aan het eind van het seizoen nog 100+ over hebt en ondertussen overal naast hebt gegrepen) ...
Ook nog wennen aan deze vernieuwde app, notificaties krijg ik iig niet (staat ook op een nieuwe telefoon tov vorig seizoen dus misschien heb ik er nog geen toestemmingen voor verleend O-) )
Puur en alleen op de eerste wedstrijden zou je voor een dergelijke RB geen stuiver geven inderdaad. Denk alleen wel dat de Bears twee van de betere run defense gehad hebben en nu een serie van eenvoudigere tegenstanders treffen.
Kww, verder verwacht ik ook niet dat er nu nog opeens een speler opstaat die ala Nacua/Williams er gaat staan

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
@Kloever reminder voor je opstelling... Je hebt nog iets langer gezien de wedstrijd van de Niners maar je moet wat wijzigen.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Heel veel anders is er niet op te pikken nee uit de waiver dus een beetje strooien met faab kun je gerust doen :D . Coleman zou ik nog voor gegaan zijn ware het niet dat de Panthers een QB wissel gaan doen en ik toch maar even aan moet kijken wat dat gaat opleveren voor Dionthae J. ... (misschien pakt het ook voor een Chuba Hubbard positief uit, die ik in de andere league ook nog op de bank heb [met Brooks op de IR samen met Chubb ... en Puka])

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Carr start van Q4, 2.2 pt -O- -O- -O- -O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:16
Tja. Shaheed 0.0 pt😞.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Vindt alles best als D Smith maar 2 TD erbij scoren.
Weird dat de opponent's QB het slecht doet maar de andere offense het slecht doet.
Oh, wacht.. dat noemen ze defense. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Argh hoe kan je zo'n pot nou verliezen. Niners zucht

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
@RudyL Ik zat de Packers te kijken met in mijn achterhoofd dat ik nog iets moest doen. Daarna Niners erop gezet en ik hoorde die man zeggen "in afwezigheid van Kittle" en toen dacht ik @#$!$. Nou ja. Volgende keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Kloever schreef op maandag 23 september 2024 @ 08:50:
@RudyL Ik zat de Packers te kijken met in mijn achterhoofd dat ik nog iets moest doen. Daarna Niners erop gezet en ik hoorde die man zeggen "in afwezigheid van Kittle" en toen dacht ik @#$!$. Nou ja. Volgende keer beter.
Ach, het is niet alsof iemand kans had tegen Rudy's team waar deze week letterlijk elke speler ontploft ;P

Zelf mag ik blij zijn met Rice, want hoewel het er gisteren rooskleurig uit zag, ging ik toch niet met een geruststellend gevoel slapen. Had voornamelijk te maken met de rode loper die de Ravens in het 4e kwart uitrolden voor Prescott. Ziet er nu weer wat beter uit, hoewel dat gisteren vroeg ook het geval was.
Kortom, niets is zeker tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Ik keek als eerste de wedstrijd van de Lions terug en had goede hoop, maar de rest van het team heeft het flink laten afweten. Wat een duds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:46:
[...]

Ach, het is niet alsof iemand kans had tegen Rudy's team waar deze week letterlijk elke speler ontploft ;P
Nou Swift is weggegooid FAAB budget helaas en ook mijn Raiders defense vallen in die categorie. Moet toch wat te zeiken blijven... ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Moet 14 punten pp halen om me uit de put te helpen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:24:
Moet 14 punten pp halen om me uit de put te helpen. -O-
Als je dat aantal haalt, mag je ook een bloemetje naar Singletary sturen

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Als Surtain niet bovenop Evans had gezeten dan was het allang over. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 19:58
Bad Brains schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:59:
Als Surtain niet bovenop Evans had gezeten dan was het allang over. lol.
Dat heeft me in de andere leagues waar ik speel ook aardig wat punten gekost ja :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Voorsoorterend op week 5 maar alvast een TE opgepikt uit de waivers. Had eigenlijk verwacht dat er wel iemand op Cole Kmet zou springen met meer dan 20 faab vandaar dat ik voor Tucker ging :+ . Achteraf zie ik het maar als Kmet opgepikt voor $11 O-) . Wel een andere big spender actief in de waiver vandaag met $52 (57 zelfs) voor Jennings *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUfg6bELDc6-W3opPzylphlCYsQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tgwnJKCa6P7JA9tTZQpqgU1I.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 25-09-2024 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Ik had verwacht dat er wel wat meer stevige biedingen zouden zijn op Jennings. Achteraf was mijn initiele bod van 37 ook goed geweest. Zolang Deebo out is ben ik wel blij met de backup. Hij zal niet wekelijks 40 punten halen, maar met de helft ben ik ook tevreden ;P

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste