Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsAms
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 15:27
Ik heb Lynk gemaild en gevraagd of ze de auto weer aan mijn account konden koppelen - kreeg zojuist een mail dat de auto gekoppeld was en dat is ook daadwerkelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim H
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:50
De app doet het weer.. Niet gebeld maar blijkbaar komt het vanzelf goed 🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLer
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 11-06-2024
Hi all,

Nieuw hier: is dit topic alleen voor het overnemen en dus overkopen van de auto bij Lynk zelf?
Of zijn er ook constructies om een abbonement of lease auto van iemand over te nemen (om zo die levertijd van 12 maanden te omzeilen)?

Iemand enig idee of enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 10:24
Vorige maand kreeg ik een factuur van 650 euro voor M2M, zonder dat ik ooit een mailtje kreeg over een prijsverhoging (ook niet in spam). Ik heb het maar laten gaan en ben niet gaan klagen. Paar dagen terug kreeg ik opeens weer een factuur met de oude prijs (550). Raar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RamonTW
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12-02 23:52
Factuur ontvangen voor eindafrekening. Vorige maand lynk ingeleverd voordat verhoging naar 650 inging. Inleveren is geheel goed gegaan, het proces van zelfinspectie doorlopen. Auto was de volgende dag helaas wel weer vies van buiten door Sahara buitje (was vorige maand). De student die de auto kwam halen heeft ook nog foto’s gemaakt en keurig een kopie van de mail aan me gestuurd met het opleverrapport. Nu dus de eindfactuur. Alle extra km’s tegen 15 cent verrekend, is toch best netjes.

28 maanden in de lynk mogen rijden, 1 keer schade door anderen en reparatie heeft lang geduurd (9 maanden) en koelvloeistof probleem gehad waar alle lynks last van hebben. Is ook keurig vervangen.
Eigenlijk een zorgeloze periode en geen rare ervaringen. Enige is dat het wachten op reacties op een vraag lang duren. Dus als er verder geen rekeningen meer binnenkomen dan zit het erop. Best een positief verhaal dus, mag ook wel eens genoemd worden toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atoprak
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-05 14:16
Transactie is voltooid. Vanaf nu bezit ik de auto :) De operaties verliepen soepel en duurden in totaal niet meer dan 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLer
  • Laatst online: 11-06-2024
MLer schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:51:
Hi all,

Nieuw hier: is dit topic alleen voor het overnemen en dus overkopen van de auto bij Lynk zelf?
Of zijn er ook constructies om een abbonement of lease auto van iemand over te nemen (om zo die levertijd van 12 maanden te omzeilen)?

Iemand enig idee of enige tips?
Iemand tips? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toobeus4u
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18-04 12:54
Wat een bedrijf.

7 Mei is de auto opgehaald, krijg nu een herinnering factuur voor €890,-. Graag binnen 2 dagen betalen, voor de “betaling van deze maand” die niet ontvangen is. Omschrijving is alleen een ordernummer. Heb helemaal geen originele factuur ontvangen van ze.

Zat 1 kleine stoeprand schade van paar centimeter op 1 velg. Verder geen enkele schade.

We gaan weer mailen.

[ Voor 7% gewijzigd door Toobeus4u op 12-06-2024 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsAms
Voor zover ik weet, kan dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 06-07-2024
Hallo,
Een vraagje wij hebben ook gekozen om de auto over te nemen vanuit het m2m, nu zitten wij met Km’s op 22.000 en bij 30.000 is de eerste beurt, normaal als je een auto koopt krijg je ook een beurt , iemand hier ervaring mee?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
RamonTW schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 18:33:
Factuur ontvangen voor eindafrekening. Vorige maand lynk ingeleverd voordat verhoging naar 650 inging. Inleveren is geheel goed gegaan, het proces van zelfinspectie doorlopen. Auto was de volgende dag helaas wel weer vies van buiten door Sahara buitje (was vorige maand). De student die de auto kwam halen heeft ook nog foto’s gemaakt en keurig een kopie van de mail aan me gestuurd met het opleverrapport. Nu dus de eindfactuur. Alle extra km’s tegen 15 cent verrekend, is toch best netjes.

28 maanden in de lynk mogen rijden, 1 keer schade door anderen en reparatie heeft lang geduurd (9 maanden) en koelvloeistof probleem gehad waar alle lynks last van hebben. Is ook keurig vervangen.
Eigenlijk een zorgeloze periode en geen rare ervaringen. Enige is dat het wachten op reacties op een vraag lang duren. Dus als er verder geen rekeningen meer binnenkomen dan zit het erop. Best een positief verhaal dus, mag ook wel eens genoemd worden toch?
Die zijn er ook genoeg, zelf ook 2,5 jaar een tevreden klant geweest. Ik wacht nog op de afrekening, zit behoorlijk over de km’s dus ik houd rekening met een factuur van nog ~€1800.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toobeus4u
Toobeus4u schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:25:
Wat een bedrijf.

7 Mei is de auto opgehaald, krijg nu een herinnering factuur voor €890,-. Graag binnen 2 dagen betalen, voor de “betaling van deze maand” die niet ontvangen is. Omschrijving is alleen een ordernummer. Heb helemaal geen originele factuur ontvangen van ze.

Zat 1 kleine stoeprand schade van paar centimeter op 1 velg. Verder geen enkele schade.

We gaan weer mailen.
Gebeld met Lynk. De factuur is voor extra km's, terwijl ik onder de km's zat.
Ik heb de wagen Maart 2022 opgehaald, maar in hun systeem stond Augustus 2022. Dan snap ik dat ik erboven zit, scheelt 5*1250km.

Let dus goed op met de km afrekening, en vraag om specificatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 05-06 07:36
Toobeus4u schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:51:
[...]

Gebeld met Lynk. De factuur is voor extra km's, terwijl ik onder de km's zat.
Ik heb de wagen Maart 2022 opgehaald, maar in hun systeem stond Augustus 2022. Dan snap ik dat ik erboven zit, scheelt 5*1250km.

Let dus goed op met de km afrekening, en vraag om specificatie :)
Specificatie staat als het goed is ook gelijk in je account onder membership.(Het pdf-je bevat een specificatie)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoCffzd94rTq0QQ17s79MTrlL1s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRkdVH03ZiyXn0ifhGt5vz3y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toobeus4u
Oizo1981 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:19:
[...]

Specificatie staat als het goed is ook gelijk in je account onder membership.(Het pdf-je bevat een specificatie)
[Afbeelding]
Wagen is 3 weken geleden uit de app verwijderd, net als de payment history (waar ook al weinig van klopte eerst) etc. Staat alleen auto lenen in nog.

*edit* via de website staat er wat meer info. Abbo beëindigd Maart 2024, klopt ook niet. Verder geen enkel betalingsbewijs o.i.d.

[ Voor 9% gewijzigd door Toobeus4u op 18-06-2024 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewall
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-03 12:23
dizzytal schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 13:06:
Nou, mocht iemand het verhaal van de exorbitante hoge factuur m.b.t. de extra kosten in het oorspronkelijke topic gevolgd hebben... dat is eindelijk, na iets van 3 maanden 'opgelost. De factuur (1800 euro) wordt aangepast en alleen de ruitschade (was al gemeld) eigen risico a 500 euro en velg schade (260 euro) wordt berekend, scheelt een lullige 1000 euro.

De oorspronkelijke factuur wordt geannuleerd en er wordt een nieuwe factuur opgesteld.

Let dus even goed op als je de eind factuur krijgt en ben je het niet eens vraag dan het schade rapport op!
Ik had je bericht in het oorspronkelijke topic gelezen. Fijn dat ze de factuur hebben aangepast en je dus een stuk minder geld kwijt bent. Wel bizar dat ze in eerste instantie zoveel meer rekenen voor de schade. Bijna alsof ze denken: “laten we het gewoon proberen”.

Ik heb mijn lynk & co ongeveer twee maanden terug ingeleverd en nog steeds niets gehoord over een afrekening. Ik had ook een ruitschade aan de vooruit en wat schade aan de linker voor en achter velg. De velgschade had ik vorig jaar al gemeld en de ruitschade begin dit jaar.

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat ze de factuur hebben aangepast? Is dit allemaal via email gegaan? En hoe heb je precies bezwaar er tegen gemaakt?

Wellicht kan ik nog iets leren van je werkwijze en dezelfde stappen toepassen mochten ze bij mij ook proberen om veel te rekenen voor de schades. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ofthewall schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 16:08:
[...]

Ik had je bericht in het oorspronkelijke topic gelezen. Fijn dat ze de factuur hebben aangepast en je dus een stuk minder geld kwijt bent. Wel bizar dat ze in eerste instantie zoveel meer rekenen voor de schade. Bijna alsof ze denken: “laten we het gewoon proberen”.

Ik heb mijn lynk & co ongeveer twee maanden terug ingeleverd en nog steeds niets gehoord over een afrekening. Ik had ook een ruitschade aan de vooruit en wat schade aan de linker voor en achter velg. De velgschade had ik vorig jaar al gemeld en de ruitschade begin dit jaar.

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat ze de factuur hebben aangepast? Is dit allemaal via email gegaan? En hoe heb je precies bezwaar er tegen gemaakt?

Wellicht kan ik nog iets leren van je werkwijze en dezelfde stappen toepassen mochten ze bij mij ook proberen om veel te rekenen voor de schades. :*)
Ik heb direct op de factuur voor de extra per mail gereageerd, aangegeven dat ik bezwaar maakte tegen die factuur. Dat ik de specificatie van de kosten wilde zien met daarbij de foto's/bewijs van de geconstateerde zaken. Verder heb ik op elke herinnering een reactie gestuurd dat ik reeds bezwaar gemaakt heb en de specificaties van de kosten wilde zien. Dat is een keer of vier geweest.

Een keer heb ik gebeld omdat ik het een beetje zat was, toen kreeg ik een mevrouw aan de lijn die ook het Engels machtig was en op basis van, waarschijnlijk mijn telefoonnummer, kon melden dat ik belde om een betalings bezwaar en dat dit bij hun back office lag.

Dus eigenlijk helemaal niets bijzonders, gewoon; terug mailen.

Ik had me er niet in verdiept, maar iets als velgschade zou ik wel zo veel mogelijk zelf laten proberen te fixen, dat zal goedkoper zijn...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
beste allemaal,

Het overnameproces is 2 weken geleden voltooid, maar ik ben de auto kwijtgeraakt via mijn mobiele app. Ik logde uit en weer in.. Ook de app opnieuw geïnstalleerd, maar geen wijzigingen.
Moet ik contact opnemen met LC of nog even wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsAms
ThijsAms schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:39:
Ik heb Lynk gemaild en gevraagd of ze de auto weer aan mijn account konden koppelen - kreeg zojuist een mail dat de auto gekoppeld was en dat is ook daadwerkelijk zo.
@atoprak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsAms
De app doet het weer.. Niet gebeld maar blijkbaar komt het vanzelf goed - dit had @Wim H

[ Voor 89% gewijzigd door ThijsAms op 21-06-2024 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00
dizzytal schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 16:18:
[...]

Ik heb direct op de factuur voor de extra per mail gereageerd, aangegeven dat ik bezwaar maakte tegen die factuur. Dat ik de specificatie van de kosten wilde zien met daarbij de foto's/bewijs van de geconstateerde zaken. Verder heb ik op elke herinnering een reactie gestuurd dat ik reeds bezwaar gemaakt heb en de specificaties van de kosten wilde zien. Dat is een keer of vier geweest.

Een keer heb ik gebeld omdat ik het een beetje zat was, toen kreeg ik een mevrouw aan de lijn die ook het Engels machtig was en op basis van, waarschijnlijk mijn telefoonnummer, kon melden dat ik belde om een betalings bezwaar en dat dit bij hun back office lag.

Dus eigenlijk helemaal niets bijzonders, gewoon; terug mailen.

Ik had me er niet in verdiept, maar iets als velgschade zou ik wel zo veel mogelijk zelf laten proberen te fixen, dat zal goedkoper zijn...
Net een tijdje met Lynk aan de lijn gehangen. Bij mij is de schade factuur en de factuur voor de autoconditie gemaakt. Beide 1000 euro, terwijl die schade factuur dus al binnen 2 weken verstuurd is en de autoconditiefactuur net binnen gekomen is.

Hij wordt kwijtgescholden, maar omdat ik Lynk langer ken dan vandaag, ben ik benieuwd of en wanneer dat gaat gebeuren.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
Ik mis de auto nog steeds op de app...misschien tijd om een ​​e-mail te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunbi
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 02-06 11:20
Ik heb in april 2024 mijn M2M auto gekocht. Heeft er iemand anders al een eindafrekening ontvangen naast hij zijn M2M auto heeft gekocht. Ik heb deze niet ontvangen er is mij door Lynk&co wel verteld dat de kilometers verrekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijncoppieters
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 29-01 18:16
Deze week is mijn 01 opgehaald na opzeggen abonnement. 2 dagen later de melding met bedrag ontvangen van te veel gereden kilometers. Ben benieuwd of er verder nog onaangename verrassingen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 11:17

Robertos147

Volvo meneer

Robertos147 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:07:
Na nog een paar keer bellen, ditmaal een Nederlandse klantenservice meneer die wel behulpzaam kon zijn. Hij zei dat de klantenservice nu 5000+ cases heeft liggen, want ''het geld ligt voor het oprapen''. En hij heeft gezegd dat Lynk tot 1 jaar na opzeggen van het abonnement nog kosten mag doorrekenen, ondanks dat bij het inleveren van je auto wordt vermeld dat je ''binnen 1 week'' iets hoort.

tldr: Lynk ingeleverd in september, half jaar later een rekening van 780e zonder enige specificatie.

Hij heeft ook een kostenspecificatie gestuurd over wat ''autoconditie'' inhoudt. Mocht je je abonnement auto willen inleveren, dan kan je beter zelf velg schade laten repareren denk ik.
Nou, enorme plottwist ineens 2 maanden later. Lynk stort de betaalde 780e vandaag ineens weer terug. 7(8)7 Dat wordt weer bellen. Referentienummer waar ze mee terugbetalen is hetzelfde als wat betaald moest worden, echt heel bijzonder.

Volvo V70 2.4, 2004, 368.000km. Peugeot e208 GT 51kWh, 2024 5.500km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:11
Zijn er meer mensen die vandaag creditfacturen hebben ontvangen voor oude verkeersboetes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijs2001
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-12-2024
Is de prijs weer omhoog gegaan naar E699?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Tijs2001 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 07:00:
Is de prijs weer omhoog gegaan naar E699?
Is gecorrigeerd naar € 679.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2E5NkrDKrj7iKF4vvT4nNXP0fTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S14xzl5msiuIxOwWG1Cnp7d1.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe verbeterde levertijden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oizo1981
Mijn ervaring met schadeafhandeling: Vrijdagavond 21 juni schade gereden met mijn vrij nieuw 01 (ontvangen april 2024, sindsdien 3.500 km gereden). Iemand achterop gereden terwijl ik stond te wachten om af te slaan.
Auto leek op dat moment rijdbaar. Vrijdagavond schade per e-mail gemeld bij L&C met Europees schadeformulier en foto’s. Zaterdag voor de zekerheid langs de lokale Volvo garage omdat uitlaat wel erg naar binnen stond (tegen plastic aan). Volvo adviseerde niet meer met de auto te rijden.
Gebeld met L&C voor leenauto. Volvo garage had er geen beschikbaar dus leenauto via Logicx vestiging 20 km verderop.
L&C regelde taxi hier naartoe. Logicx probeerde extra verzekering voor eigen risico af te sluiten maar niet gedaan.
Ik kreeg een hagelnieuwe Toyota Yaris hybride mee. Natuurlijk een flinke maat kleiner maar wel goed voorzien van automaat, achteruitrijcamera etc.

Maandag 24 juni gebeld met L&C omdat leenauto door Logicx in eerste instantie t/m maandag was afgegeven. Via L&C is de leenauto verlengd.
Tevens kreeg ik een eigen schadeformulier van L&C. Dat direct ingevuld en teruggestuurd.

In de weken erna geregeld met Volvo en L&C gebeld over de stand van zaken. Duurde even voordat reparatie in het systeem van L&C werd vrijgegeven.
Daarna zou alles rond zijn en kon reparatie waren ingepland.
Volvo garage had echter aan dat onderdelen met een onbekende levertijd in bestelling stonden.

Omdat ik eind juli op vakantie ging, ben ik blijven bellen dat ik dan een auto met trekhaak nodig had (eigen 01 retour of leenauto met trekhaak).
Zouden gaan kijken wat mogelijk was. Ze konden bij Logicx geen zekerheid krijgen over de levering van een leenauto met trekhaak.

17 juli uiteindelijk een berichtje dat auto omgeruild ging worden vanwege de lange reparatietijd, met verzoek om afleverlocatie door te geven.
Dat ook weer direct gedaan waarop het wachten was tot L&C zou bellen voor een aflevermoment.

Direct 18 juli zelf weer gebeld om te kijken of het al mogelijk was om een afspraak te maken. Op 18 juli een afspraak gemaakt voor de eerst mogelijke datum: 29 juli. Ze hanteren een minimale termijn van 10 dagen tussen plannen afspraak en daadwerkelijk aflevering.
Zondag 28 juli een berichtje van Koopman dat auto zou worden afgeleverd. Maandagochtend 29 juli een telefoontje met verwachte aankomsttijd.
En netjes op tijd een gloednieuwe 01 ontvangen.

Al met al dus bijna 6 weken in een Yaris gereden en zelf een flink aantal keer moeten bellen. Maar tevreden met deze oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:11
paidur schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:31:
[...]

Hi, ben benieuwd of je een update hier over hebt?

Heb zelf ook 11 maanden later een rekening ontvangen a 800 euro voor twee krasjes, terwijl de controleur tijdens inleveren gecontroleerd en ondertekend heeft dat er geen schade was.
Ligt nu bij Riverty (incasso bureau)
Traject voorafgaand was als volgt en duurde 2-3 maanden:
bij Lynk opgevraagd waar deze facturen op gebaseerd zijn.
Daarna halve antwoorden gekregen en iets in de trant van schade aan velg etc..
Gevraagd om schaderapport. Deze is voor 1 van de facturen maar opgestuurd. Van de ander had ik het weer opgevraagd maar niks van gehoord. Ze wilden per se dat ik betaal anders dreigde er een incasso traject gestart te worden. Deze is dus inmiddels gestart.

Het aparte is, Rivery kan als incasso bureau ook leuk de facturen sturen, maar wat de motivatie en onderliggende schade/beoordeling etc is ligt niet bij Riverty.
Dus heb ook Riverty gevraagd om de kosten te motiveren. Kwamen ze aan met facturen...
Dus aangegeven dat ze mogen teruggaan naar Lynk om de facturen en de kosten te motiveren. We zijn inmiddels 4 weken verder. Riverty stuurde vanuit zichzelf een mail met de opmerking dat ze nog geen antwoord van Lynk hebben gekregen.

In jouw situatie: je zal moeten kijken wanneer de schaderapport is opgesteld en dit vergelijken met wanneer de auto ingeleverd is. Daar zal eigenlijk geen weken of maanden tusenin moeten zitten. Vooral gezien tijdens het ophalen je getekend hebt voor een auto zonder schade. Hoe kan Lynk bewijzen dat de schade niet onderweg heeft plaatsgevonden terug naar de garage, of dat er schade heeft plaatsgevonden in de weken of maanden dat de auto stil stond tot het opstellen van de schaderapport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-05 15:29
Ik las vandaag op de website een stukje tekst dat me niet eerder was opgevallen:
Lynk & Co Assistance is inbegrepen bij het abonnement of de aankoop van een nieuw voertuig of en vanaf de registratie twee jaar geldig. De geldigheid van Lynk & Co Assistance is afhankelijk van de voorwaarde dat het voertuig ononderbroken geregistreerd blijft in het oorspronkelijke land van verkoop of een ander land waar Lynk & Co haar personenvoertuigen rechtstreeks aan klanten verkoopt (België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Spanje en Zweden), wat betekent dat als het Lynk & Co voertuig in een ander land wordt geregistreerd, Lynk & Co Assistance niet langer geldig is.
en
Hulp bij pech onderweg is twee jaar geldig vanaf de dag waarop je je aanmeldt.
Begrijp ik hieruit nou goed dat het recht op pechhulp na 2 jaar komt te vervallen? Klinkt wel heel raar, maar ik sta nergens meer van te kijken.

Ik rij nog steeds in een Lynk uit 2021 (bijna 40K op de teller) en heb ruim 2 jaar mijn abonnement. Daarmee gaat rus ook het risico steeds verder omhoog dat er iets gebeurt.

[ Voor 5% gewijzigd door hondsdol op 14-08-2024 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:31
hondsdol schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:47:
Ik las vandaag op de website een stukje tekst dat me niet eerder was opgevallen:

[...]

en

[...]

Begrijp ik hieruit nou goed dat het recht op pechhulp na 2 jaar komt te vervallen? Klinkt wel heel raar, maar ik sta nergens meer van te kijken.

Ik rij nog steeds in een Lynk uit 2021 (bijna 40K op de teller) en heb ruim 2 jaar mijn abonnement. Daarmee gaat rus ook het risico steeds verder omhoog dat er iets gebeurt.
Ik lees dat het is inbegrepen bij het abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
hondsdol schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:47:

[...]

en

[...]

Bij abonnement blijft het gewoon doorlopen. Bij een koopauto vervalt het na 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
Vraag over inleveren: wanneer ik besluit mijn auto in te leveren, wordt dan elk krasje dat als "buitensporig" wordt beschouwd geteld als een individuele schade? Zo ja, dan kan het namelijk behoorlijk rap oplopen...

In punt 12 van de algemene voorwaarden lees ik:
Uw aansprakelijkheid in het geval van een ongeluk of schade aan de Abonnement Auto, indien deze niet het gevolg is wegens niet-naleving van deze voorwaarden, is beperkt tot duizend euro (EUR 1000) (eigen risico) per ongeval of schade.
Het is me niet helemaal duidelijk hoe hiermee wordt omgegaan bij het inleveren. Ik rij inmiddels al een paar jaar in de auto (zit nu op +/- 45.000 kilometer) en heb in inmiddels meerdere krasjes opgelopen, waarvan sommige wel groter dan de 2cm die ze volgens mij als bovengrens hanteren. Hoe langer ik in de auto rijdt, hoe groter de kans dat er nog meer krassen bij komen. Het voelt niet helemaal okay als al deze krasjes als afzonderlijke schade geteld zouden gaan worden wanneer ik de auto eenmaal ga inleveren.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oizo1981
hondsdol schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:31:
Vraag over inleveren: wanneer ik besluit mijn auto in te leveren, wordt dan elk krasje dat als "buitensporig" wordt beschouwd geteld als een individuele schade? Zo ja, dan kan het namelijk behoorlijk rap oplopen...

In punt 12 van de algemene voorwaarden lees ik:

[...]

Het is me niet helemaal duidelijk hoe hiermee wordt omgegaan bij het inleveren. Ik rij inmiddels al een paar jaar in de auto (zit nu op +/- 45.000 kilometer) en heb in inmiddels meerdere krasjes opgelopen, waarvan sommige wel groter dan de 2cm die ze volgens mij als bovengrens hanteren. Hoe langer ik in de auto rijdt, hoe groter de kans dat er nog meer krassen bij komen. Het voelt niet helemaal okay als al deze krasjes als afzonderlijke schade geteld zouden gaan worden wanneer ik de auto eenmaal ga inleveren.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
In de schadecriteria gaat het bij krassen alleen om de vraag of het door de lak heen is of niet. Tegelijkertijd geven ze aan dat ze ook rekening houden met de ouderdom van de auto.

Wat mij vooral tegenstaat is dat ze aangeven dat je iedere schade moet melden. Ook de normale gebruikssporen. Dat is natuurlijk ondoenlijk. Je gaat niet iedere dag een rondje rond de auto lopen om te kijken of er ergens een klein krasje is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Op3t-WQoK4HyrsNiVfJUWfa2XrQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9N52c0eS3JHEUbZE7RhHs6S.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Oizo1981 op 17-09-2024 09:48 ]

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00
KillaZ schreef op maandag 24 juni 2024 @ 11:54:
[...]

Net een tijdje met Lynk aan de lijn gehangen. Bij mij is de schade factuur en de factuur voor de autoconditie gemaakt. Beide 1000 euro, terwijl die schade factuur dus al binnen 2 weken verstuurd is en de autoconditiefactuur net binnen gekomen is.

Hij wordt kwijtgescholden, maar omdat ik Lynk langer ken dan vandaag, ben ik benieuwd of en wanneer dat gaat gebeuren.
Balen dat ik toch weer gelijk krijg. Na nogmaals een telefoongesprek, weer een herinnering en een aantal mails krijg ik nu een incasso bureau (Riverty) in de inbox.

Ik denk dat ik maar een factuur ga sturen voor de uren die ik als ondernemer heb moeten maken omdat de debiteuren afdeling zo'n zooitje is.

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:26
Ondanks de uiteenlopende ervaringen in dit forum, heb ik vandaag toch maar besloten om me aan te melden voor een zwarte Lynk & Co.

Verwachte levertijd is momenteel 3-4 maanden, ik ben erg benieuwd....!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brunbi
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 02-06 11:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_8oznhTXFYyFLxVL-Ry3dwrhCX8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mJNR5zcypjBLP1FWJu9PMlGn.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb de 60k beurt uit laten voeren. Voor diegene die het interessant vinden een kostenoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 11:05
Die 2 banden zijn bijna de helft van de rekening.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kryan
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 21-04 21:18
Heeft iemand recent nog een verzoek gedaan om zijn/haar m2m auto over te kopen? En wat voor aanbod hebben jullie gekregen? Hanteren ze bijvoorbeeld de prijzen uit het voorjaar nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbschenk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:35

wbschenk

www.schenkict.nl

Kryan schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:02:
Heeft iemand recent nog een verzoek gedaan om zijn/haar m2m auto over te kopen? En wat voor aanbod hebben jullie gekregen? Hanteren ze bijvoorbeeld de prijzen uit het voorjaar nog.
Hier ook erg benieuwd naar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
Kryan schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:02:
De actie is voorbij, maar ik heb wel weer interesse. Ik heb een mail gestuurd, maar (nog) geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbschenk

wbschenk

www.schenkict.nl

oldostofjas schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:44:
[...]

De actie is voorbij, maar ik heb wel weer interesse. Ik heb een mail gestuurd, maar (nog) geen reactie.
Heb toen de mail voor overname door een fout aan Lynk hun zijde nooit gehad. Hierover een paar keer gemaild en gebeld. Zit nog steeds te wachten op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-06 16:00
Señor Sjon schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:31:
Die 2 banden zijn bijna de helft van de rekening.
Die 2 banden voortaan zelf regelen, die bedragen slaan helemaal nergens op.

EDIT:

even geneusd op https://www.autobandenmarkt.nl/

Wel flink goedkoper, maar nog steeds 248 euro daar voor een Conti eco 6.. ik zou er een ander merk onder gooien. Voor 160 euro per band heb je ook een goed getest A merk hoor. monteren kan bij een bandenboer in de buurt (laat ze daar bezorgen) voor 2 tientjes per band oid

[ Voor 40% gewijzigd door _Anvil_ op 16-10-2024 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
oldostofjas schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:44:
[...]

Ik heb inmiddels een reactie:

As of today, the ‘buy my car’ offer is not available on the Dutch market.
But we will have news about this process soon, as we have already asked the relevant team to contact you when the offer is reactivated.

De vorige keer was het aanbod n.a.v. een prijsverhoging van het abonnement. Misschien zit die er weer aan te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door oldostofjas op 22-10-2024 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
oldostofjas schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:45:
[...]

Ik heb inmiddels een reactie:

As of today, the ‘buy my car’ offer is not available on the Dutch market.
But we will have news about this process soon, as we have already asked the relevant team to contact you when the offer is reactivated.

De vorige keer was het aanbod n.a.v. een prijsverhoging van het abonnement. Misschien zit die er weer aan te komen.
Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat ze een soortgelijke actie doen als de nieuwe 2025 versie in andere kleuren en uitvoering op de markt komt. Dan zullen ze hun eigen vloot zo snel mogelijk willen vervangen zodat iedereen in het abonnementsmodel een soortgelijke auto heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Je kan nu claimen als je anspraak wil maken op schadevergoeding geleden door (voormalige) abonnees als gevolg van de gebrekkige administratieve en operationele bedrijfsvoering van Lynk & Co Sales Netherlands B.V. in de uitvoering van het abonnementsmodel van de Lynk & Co 01;

https://lynkclaimactie.nl/

[ Voor 73% gewijzigd door boyette op 30-10-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Je kan nu claimen als je anspraak wil maken op schadevergoeding geleden door (voormalige) abonnees als gevolg van de gebrekkige administratieve en operationele bedrijfsvoering van Lynk & Co Sales Netherlands B.V. in de uitvoering van het abonnementsmodel van de Lynk & Co 01;

https://lynkclaimactie.nl/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:46
Ik heb sinds dinsdag een speciale onderwaterversie van de 01.

Heb al een dossier lopen bij Lynk&Co maar hoop dat ze snel een vervangwagen regelen en niet wachten tot ze de verzopen 01 in hun bezit hebben, want het zal nog wel een tijd duren voordat ze de parkeergarage (met 2 verdiepingen, mijn m2m 01 stond op -2 geparkeerd) hebben leeggepompt en daarna alle wrakken hebben verwijderd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZCzbA-vGYIBgPAPpdyr76rpR_6c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwpZyOshjEOfCzG7tdoiGUAg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Laatst online: 30-05 15:33
Is er een manier om te zien of een lync zo’n abonnement auto is geweest? Bijv. enkel op zoek naar een 2e hands met privé eigenaar ipv zakelijke registratie? Wij zoeken een extra SUV die kan trekken en kijken naar een xc40, gezien onderhuids en het prijsverschil kan zo’n l&c ook wel leuk zijn. Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
rekeewt schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:30:
Is er een manier om te zien of een lync zo’n abonnement auto is geweest? Bijv. enkel op zoek naar een 2e hands met privé eigenaar ipv zakelijke registratie? Wij zoeken een extra SUV die kan trekken en kijken naar een xc40, gezien onderhuids en het prijsverschil kan zo’n l&c ook wel leuk zijn. Dankjewel.
Als de verkoper hem bij BCA heeft ingekocht is de kans groot dat het een abonnement was (die kans is sowieso groot)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsAms
rekeewt schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:30:
Zou zelf afgaan op RDW data waar je kan zie hoeveel zakelijke en prive rijders er zijn geweest. Dan weet je niet perse of de zakelijke een abonnement auto is geweest, maar denk daarnaast niet dat het veel uitmaakt. Zou zelf vooral navragen of de auto de 2 jaarlijkse beurt/30km beurt heef gehad. En ik had zelf snel al last van marters die het schuim onder de motorkap hebben aangevreten. Dus ook makkelijk om even na te kijken. Zelf alleen een lekke band gehad na bijna 30k kilometers gereden te hebben en anders geen enkel probleem (afkloppen)

• b12e
b12e schreef op zondag 3 november 2024 @ 02:22:
Ik heb sinds dinsdag een speciale onderwaterversie van de 01.

Heb al een dossier lopen bij Lynk&Co maar hoop dat ze snel een vervangwagen regelen en niet wachten tot ze de verzopen 01 in hun bezit hebben, want het zal nog wel een tijd duren voordat ze de parkeergarage (met 2 verdiepingen, mijn m2m 01 stond op -2 geparkeerd) hebben leeggepompt en daarna alle wrakken hebben verwijderd.
Update: Voorlopig gaat contact met Lynk&Co goed. Na initieel een weekje niks gehoord te hebben had ik zelf contact opgenomen en dezelfde dag nog werd er een vervangwagen geregeld via Enterprise rent-a-car voor een week en kreeg ik een email om een adres op te geven voor levering van een nieuwe Lynk&Co.

En toen ging het mis: ik kon de link niet openen, bleef aangeven dat die niet voor mijn account bestemd was (dat was eergister).

Mailtje gestuurd 's avonds dat de link niet werkte en kreeg vanmorgen een telefoontje om het telefonisch door te geven.

Zal nog wel een week of twee duren zeiden ze, maar tussentijds mag ik rondrijden met een Nissan X-trail e-POWER, en om eerlijk te zijn vind ik de Nissan best een heel erg fijne auto.

• hondsdol
Vandaag weer uit het niets een herinnering gekregen voor mijn 'spookfactuur' uit februari 2024 waarin me een parkeerboete ten laste werd gelegd (uit 2022 nota bene) terwijl ik daar niet was.

Destijds al aangegeven dat ik die niet ging betalen, maar ze proberen het blijkbaar gewoon weer.

Andere mensen ook weer spontane herinneringen gekregen?

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:02
hondsdol schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:14:
Vandaag weer uit het niets een herinnering gekregen voor mijn 'spookfactuur' uit februari 2024 waarin me een parkeerboete ten laste werd gelegd (uit 2022 nota bene) terwijl ik daar niet was.

Destijds al aangegeven dat ik die niet ging betalen, maar ze proberen het blijkbaar gewoon weer.

Andere mensen ook weer spontane herinneringen gekregen?
Yup. Vandaag ineens een “herinnering” gekregen voor een “achterstallige” betaling. Geen tekst of uitleg. Vermoed een boete, maar nooit eerder iets gehoord van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Bulligan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:15:
[...]

Yup. Vandaag ineens een “herinnering” gekregen voor een “achterstallige” betaling. Geen tekst of uitleg. Vermoed een boete, maar nooit eerder iets gehoord van hun.
Ik heb gisteren ook een herinnering gekregen van € 75,-. De betreffende factuur heb ik nooit gezien en ze geven ook niet aan waar het voor is. Daar heb ik dus eerst maar opheldering over gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
oldostofjas schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 08:42:
[...]

Ik heb gisteren ook een herinnering gekregen van € 75,-. De betreffende factuur heb ik nooit gezien en ze geven ook niet aan waar het voor is. Daar heb ik dus eerst maar opheldering over gevraagd.
Inmiddels antwoord teruggekregen. Betreft een verkeersboete van 7 oktober 2023 waarvoor ze 23 mei 2024 een factuur gestuurd zouden hebben (maar nooit gekregen) en nu dus de herinnering, ruim een jaar later dan de overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zal even helemaal mooi zijn.

Nou krijg ik een factuur van Lynk&Co voor 60€ van iets in april. Maar er staat letterlijk "We hebben een overzicht bijgevoegd om het gemakkelijker te maken" maar het maakt het helemaal niet makkelijk want het is compleet onduidelijk waar het voor is. staat alleen een datum en bedrag.

Nooit eerder een rekening gehad van 60€ van ze.
Maar WEER eens bellen. Sinds een ongeluk eerder dit jaar heb ik echt alleen maar problemen met de admnistratie van L&C. terwijl het eerste 2 jaar alles soepeltjes verliep.. hang nu letterlijk elke 3-4 weken met ze aan de telefoon en schiet geen meter op.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 10:03:

Nou krijg ik een factuur van Lynk&Co voor 60€ van iets in april. Maar er staat letterlijk "We hebben een overzicht bijgevoegd om het gemakkelijker te maken" maar het maakt het helemaal niet makkelijk want het is compleet onduidelijk waar het voor is. staat alleen een datum en bedrag.

Maar WEER eens bellen. Sinds een ongeluk eerder dit jaar heb ik echt alleen maar problemen met de admnistratie van L&C. terwijl het eerste 2 jaar alles soepeltjes verliep.. hang nu letterlijk elke 3-4 weken met ze aan de telefoon en schiet geen meter op.
Staat op de website in je profiel geen specificatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 10:03:

Hier hebben meer mensen last van, waaronder ik. Zie het ander topic: hondsdol in "Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oizo1981 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:59:
[...]

Staat op de website in je profiel geen specificatie?
Nope staat niks. Verschuldigd bedrag staat ook op 0. Goed ik ga ze weer gewoon bellen maar ja met die nieuwe support tijden van ma-vr 8:30-12:00 is het ook moeilijk om altijd maar een gaatje te vinden . 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oldostofjas schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 14:37:
[...]

Inmiddels antwoord teruggekregen. Betreft een verkeersboete van 7 oktober 2023 waarvoor ze 23 mei 2024 een factuur gestuurd zouden hebben (maar nooit gekregen) en nu dus de herinnering, ruim een jaar later dan de overtreding.
Zelfde nu bij mij. Herinnering van 60€ voor april dit jaar. Nooit wat ontvangen overigens want ik verwijder nooit mail helemaal niet van lynk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:26
gustaveau schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:37:
Ondanks de uiteenlopende ervaringen in dit forum, heb ik vandaag toch maar besloten om me aan te melden voor een zwarte Lynk & Co.

Verwachte levertijd is momenteel 3-4 maanden, ik ben erg benieuwd....!
Initiele schatting was ergens tussen 16-30 december. Nu ben ik al sinds 17-12 in contact met Lynk maar nog totaal geen duidelijkheid over een levering. Iemand zou het escaleren, maar heeft het niet gedaan..

Nu kan ik sinds een paar dagen ook niet meer inloggen in mijn account. Ik krijg wel de verificatiecode per telefoon, maar hij blijft hangen op het inlogscherm (op meerdere computers geprobeerd).

Hopelijk lukt het allemaal om die auto te regelen, momenteel is het wel echt de full Lynk experience qua klantenservice.

Wijziging!

Ik had net een (zeer ontevreden) persoon van Lynk & Co aan de lijn.
Het halve team is ziek, zwak of misselijk. Er zijn veel ontslagen en wat overblijft van het team zal binnenkort onder een spaanse organisatie gaan vallen die het concept zullen gaan services.

Nieuwe abbonementen doen ze eigenlijk niet meer. Maar in plaats van alles dicht te gooien, pakken ze per maand een stuk of 10 oude Lynks die in het verleden schade gehad hebben en die komen beschikbaar voor een abbonement. Echter, hierdoor zou het heel lang duren om een nieuwe VIN te krijgen, dus wachttijden zijn momenteel 6-12 maanden, maar eigenlijk krijg je er dus geen meer!

Lang verhaal kort, doe maar geen abbo meer. Als je een Lynk wil rijden dan kun je er beter een kopen bij een dealer in de buurt

[ Voor 31% gewijzigd door gustaveau op 30-12-2024 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Helaas nog geen nieuws over nieuwe 01 abonnementen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wqXExh6N-dFcXGO0pLKX93Dvkg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3QXDyBiYvGBKquHbCFu66Fug.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Ik heb in december mijn abonnementauto overgenomen, inclusief financiering. Nadat ik hiervoor alle formaliteiten had afgehandeld, waren ze bij Lynk & Co één dag te laat om mijn abonnement te beëindigen. Daardoor zou hij doorlopen tot 24 januari, ipv 24 december, wat we hadden afgesproken. Dat was geen probleem, want ik zou dan een mail moeten sturen naar de klantenservice en dan zou de laatste maand gecrediteerd worden. Er is hiervoor een case aangemaakt in het systeem en daar zou ik naar moeten verwijzen.

Op 23 december heb ik de auto dus over laten schrijven en daarna heb ik die mail gestuurd (dat moest in die volgorde). Maar je raadt het al: er komt nooit een reactie. Ook de persoon waar ik contact mee had reageert niet meer. Ik hoopte alles geregeld te hebben vóórdat het bedrag van januari werd afgeschreven, maar dat is inmiddels wel gebeurd. Bellen heeft weinig zin, ik heb geen tijd voor lange wachttijden tussen 8:30 en 12:00. Kies je voor Engels, dan krijg je heel snel iemand aan de lijn, maar die verbindt me direct weer door naar Nederland, waarna je weer eindeloos staat te wachten.

Eén voordeel is dat er ook nog geen aflossing van de financiering heeft plaatsgevonden. Maar natuurlijk wel verzekering en motorrijtuigenbelasting. We zullen zien hoe dit loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wbschenk

wbschenk

www.schenkict.nl

oldostofjas schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:38:
Ik heb in december mijn abonnementauto overgenomen, inclusief financiering. Nadat ik hiervoor alle formaliteiten had afgehandeld, waren ze bij Lynk & Co één dag te laat om mijn abonnement te beëindigen. Daardoor zou hij doorlopen tot 24 januari, ipv 24 december, wat we hadden afgesproken. Dat was geen probleem, want ik zou dan een mail moeten sturen naar de klantenservice en dan zou de laatste maand gecrediteerd worden. Er is hiervoor een case aangemaakt in het systeem en daar zou ik naar moeten verwijzen.

Op 23 december heb ik de auto dus over laten schrijven en daarna heb ik die mail gestuurd (dat moest in die volgorde). Maar je raadt het al: er komt nooit een reactie. Ook de persoon waar ik contact mee had reageert niet meer. Ik hoopte alles geregeld te hebben vóórdat het bedrag van januari werd afgeschreven, maar dat is inmiddels wel gebeurd. Bellen heeft weinig zin, ik heb geen tijd voor lange wachttijden tussen 8:30 en 12:00. Kies je voor Engels, dan krijg je heel snel iemand aan de lijn, maar die verbindt me direct weer door naar Nederland, waarna je weer eindeloos staat te wachten.

Eén voordeel is dat er ook nog geen aflossing van de financiering heeft plaatsgevonden. Maar natuurlijk wel verzekering en motorrijtuigenbelasting. We zullen zien hoe dit loopt.
Nog steeds de zelfde perikelen..

Mag ik vragen hoe je de overname in gang hebt gezet? Ik wil ook graag mijn abbo auto overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
wbschenk schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:13:
[...]

Nog steeds de zelfde perikelen..

Mag ik vragen hoe je de overname in gang hebt gezet? Ik wil ook graag mijn abbo auto overnemen.
Ik kreeg een mail met deze link: https://www.lynkco.com/nl...6d98342f9b079edda5a5f83c6

[ Voor 22% gewijzigd door oldostofjas op 08-01-2025 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clayton
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 22-05 21:42
Ik wil ook mijn m2m auto overnemen. In december via de website aangevraagd maar geen reactie. Gemaild en gebeld met de klantenservice en opeens kreeg ik bericht van een medewerker van de club uit Antwerpen met een aanbod. 26.2000 euro. Auto is uit december 2022 met 44k op de teller. Is dit een redelijk bedrag? Ik heb veel km’s meer gemaakt dan in het abonnement zit dus die zie ik als korting :)

Wordt er verder nog een schaderapport opgemaakt of is het als je het aanbod accepteert gewoon overschrijven en klaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
Clayton schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 08:53:
Ik wil ook mijn m2m auto overnemen. In december via de website aangevraagd maar geen reactie. Gemaild en gebeld met de klantenservice en opeens kreeg ik bericht van een medewerker van de club uit Antwerpen met een aanbod. 26.2000 euro. Auto is uit december 2022 met 44k op de teller. Is dit een redelijk bedrag? Ik heb veel km’s meer gemaakt dan in het abonnement zit dus die zie ik als korting :)

Wordt er verder nog een schaderapport opgemaakt of is het als je het aanbod accepteert gewoon overschrijven en klaar?
Ik heb € 200,- meer betaald voor een auto uit oktober 2022. Ik vond het wat aan de hoge kant, maar de meerkilometers worden inderdaad niet in rekening gebracht en ik vond het een fijn idee dat ik zelf de eerste bestuurder ben en dus precies weet wat er met de auto gebeurd is.

En wordt niet naar schade gekeken. Na accepteren maak je een afspraak voor de overschrijving. Je moet dan naar Diemen, waar ze de kilometerstand noteren en dan de auto overschrijven. Dan kan je weer naar huis :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKfHuWHlSjNyePN6L-wfe0WwE7g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KEKSh7BdX3Btv4BNGfNSx107.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Bizar! L&C zat al ontzettend hoog in vergelijk met allerlei private lease vormen. Maar dit is wel echt next level

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hondsdol
Vraag, getriggerd door de opnieuw verhoogde schade afhandelingskosten:

Ik ben Lynk echt meer dan zat en ben al een tijdje op zoek naar een andere occasion. Zodra ik die gevonden heb wil ik graag mijn abonnement zo snel mogelijk opzeggen zodat ik uit hun wurggreep kan.

Wat zijn de ervaringen met de schadeafhandelingskosten na het inleveren? Ik heb een paar krasjes op mijn deur en een velgschade, maar tegelijkertijd heb ik ook al meer dan 4 jaar in deze auto gereden. Ik vraag me af hoe er wordt omgegaan met deze schades; als ik kijk naar de schadecriteria dan denk ik dat het een 'grensgeval' is, maar uitgaande van het ergste: stel dat ze dit als 'buitensporige schade' aanmerken, wordt dan voor elk krasje een eigen risico van €1.210,00 in rekening gebracht? Dit klinkt namelijk totaal niet redelijk, wat voor mij precies de reden is dat ik verwacht dat Lynk dit wél zou doen.

Ben erg benieuwd naar ervaringen en advies hierin.

Edit: ik heb de knoop doorgehakt en heb een auto gekocht en ga dus écht mijn Lynk abo opzeggen. Op hoop van zegen....😬

[ Voor 6% gewijzigd door hondsdol op 22-01-2025 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azak
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 03-02 11:43
Sinds 04.2022 abbo houder.. (ja de €500,- p maand generatie nog).

Vandaag koopovereenkomst ontvangen:
88k kilometers
2022 model
Prijs; €22.400,-

Meer gereden km’s: 16.000km x 0.12c = afgerond: €1950,- extra betalen bij inleveren dit vervalt uiteraard wanneer we kiezen om hem over te kopen.

Wat zouden jullie doen? Goeie deal? Of toch op de blaren zitten en deze overslaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
Azak schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 00:42:
Sinds 04.2022 abbo houder.. (ja de €500,- p maand generatie nog).

Vandaag koopovereenkomst ontvangen:
88k kilometers
2022 model
Prijs; €22.400,-

Meer gereden km’s: 16.000km x 0.12c = afgerond: €1950,- extra betalen bij inleveren dit vervalt uiteraard wanneer we kiezen om hem over te kopen.

Wat zouden jullie doen? Goeie deal? Of toch op de blaren zitten en deze overslaan?
Als het een 2022 model is zou ik het doen. Mijn ervaring is dat je bij deze deal iets duurder uit bent dan als je ergens anders een occasion koopt, maar van deze ken je de geschiedenis. En inderdaad, die €1950,- steek je ook in je zak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
oldostofjas schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:38:

Inmiddels is het abonnement beëindigd en heb ik de extra betaling van januari weer terugontvangen. Ik hoor alleen nog steeds niks van Lynk & Co Finance (Santander), dus ik betaal nu niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Vandaag weer opnieuw contact gehad met Lynk en Co. Ze weten helaas niet wanneer het abonnement de nieuwe 01 krijgt. De focus ligt nu op verkoop en lease. Waarbij lease het belangrijkste is volgens Lynk.

De live chat doet het trouwens weer sinds vandaag. Ze zijn er een aantal weken/maanden tussenuit geweest vanwege nieuw beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 12:57
Ik heb een 01 in subscription-vorm sinds mei 2022 en rij de auto naar volle tevredenheid. Heb in die tijd door omstandigheden veel meer gereden, dus zo'n 50.000 extra kilometers tov contractperiode. Daardoor interessant om de auto over te nemen, dus ben ze al sinds december aan het stalken voor een overname-aanbod, maar krijg ondanks vele toezeggingen helaas geen contact met de juiste personen.

Heb in die tijd nooit boetes doorbelast gekregen, maar krijg sinds november 2024 wel rechtstreeks bericht van CJIB voor overtredingen die ik ook netjes betaal. Daarnaast staat de auto ingepland voor schadeherstel later deze maand, waarbij ik behoorlijk pissed ben over de verhoging van 500 naar 1.200 EUR die ze er doorheen hebben gejast.

Plan voorwaarts:
  • Schade laten herstellen in feb
  • Reguliere onderhoudsbeurt in maart
  • Overname per 1 april
Heeft iemand van jullie wellicht de contactgegevens / naam / mail / telefoonnummer van degene die zich bezighouden met de overnames? Zal dit weekend ook eens langsgaan bij de flagship store hier in Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b12e
Ik kwam net dit artikel tegen over een Belgische lynk&Co gebruiker die in 2023 zijn contract heeft opgezegd en waar de Lynk nog tot voor kort gewoon bij hem thuis stond.
Eric zet zijn contract stop op 6 november 2023 en annuleert ook de maandelijkse domiciliëring. Lynk en Co bevestigt de stopzetting van het contract en belooft om de auto een maand later, op 6 december 2023, te komen ophalen. Dan begint de lijdensweg. “Op 6 december heb ik niemand gezien”, vertelt Eric. “En de dag nadien ook niet en de week nadien ook niet. Hoe lang kan zoiets duren, dacht ik. En de maanden gingen voorbij. Vier maanden, vijf maanden. Terwijl het ging om een bijna nieuwe auto met slechts 9.000 kilometer op de teller.”

Een jaar nadat Eric zijn contract opgezegd heeft – we zijn december 2024 – stuurt hij opnieuw een mail naar Lynk en Co. “Ik heb gezegd dat hun auto nog altijd bij mij staat, onaangeroerd sinds ik het contract stopgezet heb, en dat hij eigenlijk in de weg staat. Intussen heb ik een nieuwe wagen. Die kan ik niet kwijt op de autostaanplaats van mijn appartement vermits de wagen van Lynk en Co daar geparkeerd staat.”

Eric krijgt geen antwoord. “Tot ik bel met hetzelfde verhaal en zeg dat ik de parkeerkosten van mijn nieuwe wagen op Lynk en Co zal verhalen. Opeens is iedereen wakker. Blijkt dat ik volgens hen per maand meer kilometers gereden heb dan toegelaten. Dat vinden ze niet erg, zeggen ze, als ik de parkeerkosten niet aanreken. Bovendien moet ik de auto meteen teruggeven of er wordt een dossier opgestart bij de juridische dienst. Ik heb geantwoord dat ik niks wil zien aangerekend worden en dat ze de auto moeten ophalen voor 7 februari 2024, bijna anderhalf jaar nadat ze beloofd hadden dat te doen. Sindsdien piept niemand meer en staat de wagen er nog altijd.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onespeedjimmy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:50
Ik heb ook opgezegd, 5 maart 2025 wordt het opgehaald, ik had me andere sportwagen al dus rijdt er in principe al 2 maanden niet meer in. Scheelt me nu 400 euro per maand, apk weer zelf doen en etc mjah geen eigen risico die staat weer vanouds op 0.

Wat betreft inleveren, krassen wegwerken doe ik lekker zelf met kwast, 2k blanke lak, 24 uur sta en dan pas polishen, voor de rest kunnen ze verwachten dat Lynk Co mij nog 6000km terug kan betalen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09-04 16:11
hondsdol schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:08:
Vraag, getriggerd door de opnieuw verhoogde schade afhandelingskosten:

Ik ben Lynk echt meer dan zat en ben al een tijdje op zoek naar een andere occasion. Zodra ik die gevonden heb wil ik graag mijn abonnement zo snel mogelijk opzeggen zodat ik uit hun wurggreep kan.

Wat zijn de ervaringen met de schadeafhandelingskosten na het inleveren? Ik heb een paar krasjes op mijn deur en een velgschade, maar tegelijkertijd heb ik ook al meer dan 4 jaar in deze auto gereden. Ik vraag me af hoe er wordt omgegaan met deze schades; als ik kijk naar de schadecriteria dan denk ik dat het een 'grensgeval' is, maar uitgaande van het ergste: stel dat ze dit als 'buitensporige schade' aanmerken, wordt dan voor elk krasje een eigen risico van €1.210,00 in rekening gebracht? Dit klinkt namelijk totaal niet redelijk, wat voor mij precies de reden is dat ik verwacht dat Lynk dit wél zou doen.

Ben erg benieuwd naar ervaringen en advies hierin.

Edit: ik heb de knoop doorgehakt en heb een auto gekocht en ga dus écht mijn Lynk abo opzeggen. Op hoop van zegen....😬
Zojuist (domme actie van mezelf) ook schade aan zijkant rechts van mijn 01 gereden. En dat vlak voordat ik abonnement wilde gaan opzeggen omdat nieuw bestelde auto eraan komt. Dom, dom, dom...
Wat is wijsheid, de nu ontstane schade bij Lynk melden of maar afwachten bij inleveren auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onespeedjimmy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:50
geertjb61 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:27:
[...]

Zojuist (domme actie van mezelf) ook schade aan zijkant rechts van mijn 01 gereden. En dat vlak voordat ik abonnement wilde gaan opzeggen omdat nieuw bestelde auto eraan komt. Dom, dom, dom...
Wat is wijsheid, de nu ontstane schade bij Lynk melden of maar afwachten bij inleveren auto?
Als het lak schade is zou ik het gewoon bij een garage vragen maar als er een dikke deuk in zit....mja... melden....dan is herstellen voor Lynk&Co want nieuwe autos herstellen is tegenwoordig duurder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marjerba
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08-05 18:58
Is bekend wanneer Lynk & Co weer start met het abonnement voor de 01? Of is dit met de komst van het nieuwe 01 model van de baan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
marjerba schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 11:44:
Is bekend wanneer Lynk & Co weer start met het abonnement voor de 01? Of is dit met de komst van het nieuwe 01 model van de baan?
De nieuwe 01 zou medio 2025 beschikbaar worden in abonnementsvorm, maar sinds kort is het aangepast naar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdtjBsFuv-9dev6J8ME7rcDSI4A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iJvJqRlKX11wvMXyGWALQ7VB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marjerba
mprkooij schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:14:
[...]

De nieuwe 01 zou medio 2025 beschikbaar worden in abonnementsvorm, maar sinds kort is het aangepast naar:

[Afbeelding]
Ah, duidelijk, dank! Is ook bekend of het oude 01 model nog aangeboden gaat worden in abonnementsvorm? Of is dat gewoon helemaal gestopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
marjerba schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:47:
[...]

Ah, duidelijk, dank! Is ook bekend of het oude 01 model nog aangeboden gaat worden in abonnementsvorm? Of is dat gewoon helemaal gestopt?
Om de zoveel tijd is deze weer even beschikbaar op de website heb ik de afgelopen weken gezien :) Dat model is dus wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09-04 16:11
Ik wil het abonnement van mijn Lynk 01 gaan opzeggen. Mij is niet helemaal duidelijk waar en hoe ik dat het beste kan doen (post/mail). Iemand advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
mprkooij schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:14:
[...]

[Afbeelding]
Hmm, kunnen we voorzichtig concluderen dat Lynk dan helemaal van het abonnementsvorm gaat afstappen, althans voor de nieuwe modellen? En hooguit dan alleen nog de oude lading 01's in beperkte mate blijft aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frash
geertjb61 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:28:
Ik wil het abonnement van mijn Lynk 01 gaan opzeggen. Mij is niet helemaal duidelijk waar en hoe ik dat het beste kan doen (post/mail). Iemand advies?
Een beller is sneller. Kreeg meteen bevestiging na m'n opzegging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Is er hier iemand die de afgelopen tijd een 'frisse' 01 heeft ontvangen? Ik vraag mij namelijk af na hoe lang dat ongeveer is. Ik dacht zelf dat ze hem na ongeveer 2 jaar omruilde.

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 26-03-2025 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b12e
mprkooij schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 14:47:
Is er hier iemand die de afgelopen tijd een 'frisse' 01 heeft ontvangen? Ik vraag mij namelijk af na hoe lang dat ongeveer is. Ik dacht zelf dat ze hem na ongeveer 2 jaar omruilde.
"Ja", tussen aanhalingstekens.

Ik had een 2022 model, die is ondergelopen in een parkeergarage na de overstromingen, en die is ingeruild voor een 2023 model (zwart interieur, oprollende hoedenplank in de koffer, maar geen stuurverwarming).

Maar niet pro-actief, dat niet nee.

Kreeg eergister wel een mail om eventueel over te stappen op leasen van een 2025-model 01, met "een persoonlijk aanbod" ongeveer 150 euro goedkoper dan een abonnement, wel minder km, en met 150 euro eigen risico ipv, wat is het nu, 1000.

Dus heb wel interesse getoond, dan zit ik maar 3 jaar vast, ik doe toch geen 15.000km per jaar _elk jaar_ als full-remote medewerker die van thuis uit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Laatst online: 22:41
b12e schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:09:
[...]

Kreeg eergister wel een mail om eventueel over te stappen op leasen van een 2025-model 01, met "een persoonlijk aanbod" ongeveer 150 euro goedkoper dan een abonnement, wel minder km, en met 150 euro eigen risico ipv, wat is het nu, 1000.

Dus heb wel interesse getoond, dan zit ik maar 3 jaar vast, ik doe toch geen 15.000km per jaar _elk jaar_ als full-remote medewerker die van thuis uit werkt.
Kun je nog iets meer details hiervan delen? Welke leasemaatschappij, hoeveel exact het maandbedrag (is dat dan €500?), welke versie, etc? Heb ook wel interesse maar de prijzen die ik tegenkom liggen wel stuk hoger. Heb zelf net abo opgezegd na wederom totaal onbehulpzame klantenservice van L&C helemaal zat te zijn geraakt, maar daardoor loop ik misschien nu dit aanbod mis..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b12e
crispo schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:13:
[...]

Kun je nog iets meer details hiervan delen? Welke leasemaatschappij, hoeveel exact het maandbedrag (is dat dan €500?), welke versie, etc? Heb ook wel interesse maar de prijzen die ik tegenkom liggen wel stuk hoger. Heb zelf net abo opgezegd na wederom totaal onbehulpzame klantenservice van L&C helemaal zat te zijn geraakt, maar daardoor loop ik misschien nu dit aanbod mis..
Dit stond in de mail:
Hallo!

Als Lynk & Co abonnee hebben we een exclusief aanbod voor je. Stap over op leasen en krijg de nieuwe Lynk & Co 01 More, de topversie, verkrijgbaar in drie nieuwe kleuren, vanaf €463,45 per maand.

De nieuwe Lynk & Co 01 More heeft nieuwe premium functies, een efficiëntere en krachtigere aandrijving en een veel sneller infotainmentsysteem dankzij de nieuwste Qualcomm-chips.

Leasingaanbieding voor de nieuwe Lynk & Co 01 More:

Looptijd: 36 tot 60 maanden.
Jaarlijks kilometrage: 10.000 tot 50.000 km.
Prijs per extra km: € 0,04 tot € 0,09 (zie limieten in het contract).
Verzekering met eigen risico van 150 €.
Nieuw voertuig.
Onbeperkte banden.
Kies de looptijd en het aantal afgelegde kilometers die het best bij u passen en neem de nieuwe Lynk & Co 01 More vanaf 463,45 €/maand (inclusief btw. Met een startbijdrage van 2500 € + btw) of vanaf 531,82 €/maand (inclusief btw, zonder startbijdrage).
Meer info heb ik niet, ik wacht nog op contact na op de interesse knop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Laatst online: 22:41
b12e schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:33:
[...]

Dit stond in de mail:

[...]

Meer info heb ik niet, ik wacht nog op contact na op de interesse knop te klikken.
Dank voor de info! Klinkt als best een goeie deal, op de aparte startbijdrage na dan. De prijs lijkt in ieder geval stuk lager dan de prijzen die ze via Ayvens aanbieden, hoewel ze natuurlijk spreken over 'vanaf' . Stond er toevallig een generieke link in de interesse knop? Baal beetje dat ik deze niet gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
crispo schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 18:30:
[...]

Dank voor de info! Klinkt als best een goeie deal, op de aparte startbijdrage na dan. De prijs lijkt in ieder geval stuk lager dan de prijzen die ze via Ayvens aanbieden, hoewel ze natuurlijk spreken over 'vanaf' . Stond er toevallig een generieke link in de interesse knop? Baal beetje dat ik deze niet gekregen heb.
Nee, domeinnaam was lynkco-campaign.com, maar de link zelf is gepersonaliseerd. Kan zijn dat de campagne niet in Nederland actief is.

Prijzen zonder instapkost:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SxNWn01snxyfjrmSBs50YVdDh38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rqYvAo6p71T3b8vu1QdgxFba.png?f=fotoalbum_large

Prijzen met:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1ICBhG63EBOToNAXaXMd4bBRTU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8v0g7RlgRfDrksa0iHp8Q9N4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door b12e op 27-03-2025 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marjerba
Helaas is het afsluiten van een nieuw abonnement al enkele weken/maanden niet mogelijk… Misschien stopt dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
marjerba schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:10:
Helaas is het afsluiten van een nieuw abonnement al enkele weken/maanden niet mogelijk… Misschien stopt dat toch?
Zal wel met die terugroepactie te maken hebben.. hun beschikbare vloot is daardoor een stuk kleiner

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Vandaag werd ik gebeld voor het maken van de proefrit in de nieuwe 01. Nu gaf ik aan dat het niet meer nodig is omdat ik weet dat deze auto nog een tijdje niet aanwezig zal zijn als abonnementsvorm. Ik kreeg direct te horen dat het abonnementsmodel niet meer terug zal keren en er alleen nog koop, private/operational en zakelijke lease wordt aangeboden. Lynk en Co stopt volledig met het abonnementsmodel. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet zeker, maar het ligt wel in lijn met het feit dat ook de 'oude' modellen niet af te sluiten zijn als abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b12e
mprkooij schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:30:
Vandaag werd ik gebeld voor het maken van de proefrit in de nieuwe 01. Nu gaf ik aan dat het niet meer nodig is omdat ik weet dat deze auto nog een tijdje niet aanwezig zal zijn als abonnementsvorm. Ik kreeg direct te horen dat het abonnementsmodel niet meer terug zal keren en er alleen nog koop, private/operational en zakelijke lease wordt aangeboden. Lynk en Co stopt volledig met het abonnementsmodel. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet zeker, maar het ligt wel in lijn met het feit dat ook de 'oude' modellen niet af te sluiten zijn als abonnement.
Klinkt inderdaad in de lijn der verwachtingen. Echter, ik zit al 3 weken te wachten op een offerte - of ander contact - om te leasen (in Spanje).

Overigens kan je een abonnement nog altijd afsluiten in alle andere Lynk&Co landen (Spanje en Frankrijk €600 p/m, België €699 p/m, Duitsland €629 p/m, Italië €649 p/m, Zweden 6000 SEK p/m) - geen idee waarom de Nederlandse markt specifiek een abonnement niet meer beschikbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 10:24
mprkooij schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:30:
Dat is heel jammer. Hopelijk gaan ze de bestaande abonnementen niet stopzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b12e
Per volgende maand wordt mijn Spaans abonnement stopgezet (hoop ik, ik heb de opzeg iig ingediend).

Ga leasen van Ayvens, kost me 60 euro per maand minder, nieuwe 2025 model 01, en geen eigen risico bij schade. Hang ik wel 4 jaar vast aan de auto maar dat maakt me niet uit. Ook minder inbegrepen kilometers, maar extra kilometers kosten 0.036 euro per kilometer, dus mocht ik toch meer kilometers nodig hebben dan kost het alsnog minder dan de maandelijkse abonnementen nu.

1250 euro eigen risico voor abonnementen is eigenlijk best gortig.
Pagina: 1 2 Laatste