En ja hoor, ik heb het ook vlaggen.
M2M auto, ontvangen in december 2024, binnengeleverd 6 juni 2025 (was een vervanging voor een M2M die na de overstromingen in Valencia was verdronken).
Vandaag, 28 augustus, bijna 3 maanden later, een email met factuur voor 1970 euro aan "schade".
Zogezegd 3 van de 4 banden die vervangen moeten worden (na 6 maanden?!), 2 velgen waarvan eentje "schade door slechte reparatie", een kras en deuken boven het achterwiel links die ik noch op hun foto noch op mijn foto's kan terugvinden, en een "vuil interieur" (terwijl de auto binnen en buiten was schoongemaakt).
De velgen op de foto's tonen inderdaad een beetje schade, kleine krasjes, en zeker binnen "normaal gebruik".
Maar om nu 217,80 euro (+BTW) te betalen voor schoonmaak, en 3x 284.89€+BTW voor de banden + 2x 217.80€+BTW voor de velgen....en dan nog 331.06€+BTW voor schade die ik niet kan terugvinden op de foto's die ze me bezorgd hebben (noch op mijn foto)...
Hier is de "schade" die 331.06+BTW kost:
En dit is mijn foto, zelfde plek. De verticale lijn is een reflectie overigens, heb nog een video waar het duidelijk is dat die lijn "meebeweegt".
Nee dat gaat niet gebeuren. Heb ze al van antwoord voorzien. Er is inderdaad een krasje op de voorbumper (139.39€+BTW) en daar ga ik mee akkoord. Al de rest....
De "schade" aan de banden:
[
Voor 15% gewijzigd door
b12e op 29-08-2025 10:47
]