Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-03 16:55
Zommy schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:20:
[...]

Ik heb ook nog steeds geen bericht gehad. Stiekem hoop ik dat je hem via een private occasion lease kan overnemen.
Dat zou ongeveer dezelfde constructie opleveren als nu maar dan wel met een vaste tijd. Ik zou er geen problemen mee hebben om mijn auto nog 5 á 6 jaar te rijden, zeker omdat het maandbedrag dan waarschijnlijk weer rond de 550 euro komt te liggen als ik de huidige aanbiedingen van een occasion lease op de markt bekijk.
Net even gebeld. Nogmaals bevestiging gehad dat als je email krijgt je nog zeker 3 maanden hebt om de auto in te leveren (ze komen hem ophalen).

De volgorde is op basis van wanneer je het abonnement hebt afgesloten, dus mensen die hem al in 2021 en 2022 hebben afgesloten zijn nu aan de beurt. Vervolgens '23, '24 en '25. Mensen die tussendoor de auto overnemen (en daarvoor hebben gekozen toen de actie liep) die hebben ook voorrang en komen daar dus ook nog tussen.

Al met al kan het dus nog wel even duren. Mocht je tot en met vandaag geen email hebben gehad, dan rijd je sowieso tot 19 mei 2026 in de Lynk :)

• vanbunningen
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 02-03 09:48
Hi allemaal,
Ik heb een vraag over mijn Lynk die ik sinds december 2022 huur.
De afgelopen maanden heb ik veel pech met mijn auto gehad. Daarmee bedoel ik dat er een barst is ontstaan in mijn voorruit, dat ik mijn auto van de parkeerplek haalde met een kapot achterlicht + schade en een flinke kras en deuk in de zijkant.

Daarnaast ben ik zelf verantwoordelijk voor de niet meer zulke mooie velgen ;-)

Wat is jullie ervaring met inleveren? Ik heb nog geen inlevermail ontvangen, maar die gaat er natuurlijk aankomen binnenkort. Dus nu is mijn vraag: betekent dit voor mij 4x 1250 euro eigen risico? Hoe gaan ze hiermee om?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

• Zommy
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-03 10:45
vanbunningen schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:20:
Hi allemaal,
Ik heb een vraag over mijn Lynk die ik sinds december 2022 huur.
De afgelopen maanden heb ik veel pech met mijn auto gehad. Daarmee bedoel ik dat er een barst is ontstaan in mijn voorruit, dat ik mijn auto van de parkeerplek haalde met een kapot achterlicht + schade en een flinke kras en deuk in de zijkant.

Daarnaast ben ik zelf verantwoordelijk voor de niet meer zulke mooie velgen ;-)

Wat is jullie ervaring met inleveren? Ik heb nog geen inlevermail ontvangen, maar die gaat er natuurlijk aankomen binnenkort. Dus nu is mijn vraag: betekent dit voor mij 4x 1250 euro eigen risico? Hoe gaan ze hiermee om?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Gelukkig heb ik zelf geen ervaring met meerdere schade posten maar in het algemeen is het zo dat je voor 1 schademelding/claim maar 1 keer het eigen risco betaald. In het meest gunstigste geval kun je zo dus alles in 1 keer afhandelen.
Lynk & Co zou wel kunnen beargumenteren dat de schade aan de ruit en de overige schade niet van hetzelfde ongeluk kunnen zijn.

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 09:35
Zijn er nog meer mensen die geen mail hebben gehad over de beindiging van het abbo ?
Als je na die mail nog 3 maanden hebt, zou voor mij prima uitkomen. Nieuwe is besteld maar levertijd ....

• mprkooij
Rmaxx schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:54:
Zijn er nog meer mensen die geen mail hebben gehad over de beindiging van het abbo ?
Als je na die mail nog 3 maanden hebt, zou voor mij prima uitkomen. Nieuwe is besteld maar levertijd ....
Nee nog niks gehoord. Ze waren begonnen met de Lynk abonnementen uit 2021-2022. Ik vermoed dat ze lang de tijd nodig hebben voor aanmelden inname, foto's controleren, voertuig ophalen, wassen/schoonmaken, inspectie, verzekering/gegevens aanpassen, verkopen, etc.etc.etc.

Je hebt vanaf het moment van de mail nog 3 maanden in ieder geval.

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 09:35
mprkooij schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:22:
[...]

Nee nog niks gehoord. Ze waren begonnen met de Lynk abonnementen uit 2021-2022. Ik vermoed dat ze lang de tijd nodig hebben voor aanmelden inname, foto's controleren, voertuig ophalen, wassen/schoonmaken, inspectie, verzekering/gegevens aanpassen, verkopen, etc.etc.etc.

Je hebt vanaf het moment van de mail nog 3 maanden in ieder geval.
Ah perfect, dan ben ik niet de enige, dat stelt gerust!. Ik ga iig 1 ding missen aan de auto, de audio. Wat zijn die infinity boxen toch goed zeg..pfff.

• mprkooij
Rmaxx schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:44:
[...]

Ah perfect, dan ben ik niet de enige, dat stelt gerust!. Ik ga iig 1 ding missen aan de auto, de audio. Wat zijn die infinity boxen toch goed zeg..pfff.
Dacht dat het aan mij lag. Ik heb in verschillende auto's gezeten en het geluidsysteem van de Lynk en Co is echt perfect!

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03 16:44
Rmaxx schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:54:
Ik heb 4 maanden gehad zo te zien.

namelijk op 7 jan een mailtje gehad dat mijn abbo eindigt op 2026-05-07

• mprkooij
ton_adam schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 16:26:
[...]

Ik heb 4 maanden gehad zo te zien.

namelijk op 7 jan een mailtje gehad dat mijn abbo eindigt op 2026-05-07
Dat is eigenlijk heel netjes, want heel eerlijk gezegd hoeven ze geloof ik maar een maand, misschien twee te geven, omdat je ook maandelijks betaald. Mag ik vragen sinds wanneer jij abonnee bent? Dan kan ik het misschien een beetje voor mijzelf uitrekenen :) En zou ik mogen weten wat het onderwerp van je email was die je kreeg voor het inleveren?

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 13-03-2026 19:37 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste