Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-04 17:41
Zommy schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:20:
[...]

Ik heb ook nog steeds geen bericht gehad. Stiekem hoop ik dat je hem via een private occasion lease kan overnemen.
Dat zou ongeveer dezelfde constructie opleveren als nu maar dan wel met een vaste tijd. Ik zou er geen problemen mee hebben om mijn auto nog 5 á 6 jaar te rijden, zeker omdat het maandbedrag dan waarschijnlijk weer rond de 550 euro komt te liggen als ik de huidige aanbiedingen van een occasion lease op de markt bekijk.
Net even gebeld. Nogmaals bevestiging gehad dat als je email krijgt je nog zeker 3 maanden hebt om de auto in te leveren (ze komen hem ophalen).

De volgorde is op basis van wanneer je het abonnement hebt afgesloten, dus mensen die hem al in 2021 en 2022 hebben afgesloten zijn nu aan de beurt. Vervolgens '23, '24 en '25. Mensen die tussendoor de auto overnemen (en daarvoor hebben gekozen toen de actie liep) die hebben ook voorrang en komen daar dus ook nog tussen.

Al met al kan het dus nog wel even duren. Mocht je tot en met vandaag geen email hebben gehad, dan rijd je sowieso tot 19 mei 2026 in de Lynk :)

• vanbunningen
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 02-03 09:48
Hi allemaal,
Ik heb een vraag over mijn Lynk die ik sinds december 2022 huur.
De afgelopen maanden heb ik veel pech met mijn auto gehad. Daarmee bedoel ik dat er een barst is ontstaan in mijn voorruit, dat ik mijn auto van de parkeerplek haalde met een kapot achterlicht + schade en een flinke kras en deuk in de zijkant.

Daarnaast ben ik zelf verantwoordelijk voor de niet meer zulke mooie velgen ;-)

Wat is jullie ervaring met inleveren? Ik heb nog geen inlevermail ontvangen, maar die gaat er natuurlijk aankomen binnenkort. Dus nu is mijn vraag: betekent dit voor mij 4x 1250 euro eigen risico? Hoe gaan ze hiermee om?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

• Zommy
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-04 14:31
vanbunningen schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:20:
Hi allemaal,
Ik heb een vraag over mijn Lynk die ik sinds december 2022 huur.
De afgelopen maanden heb ik veel pech met mijn auto gehad. Daarmee bedoel ik dat er een barst is ontstaan in mijn voorruit, dat ik mijn auto van de parkeerplek haalde met een kapot achterlicht + schade en een flinke kras en deuk in de zijkant.

Daarnaast ben ik zelf verantwoordelijk voor de niet meer zulke mooie velgen ;-)

Wat is jullie ervaring met inleveren? Ik heb nog geen inlevermail ontvangen, maar die gaat er natuurlijk aankomen binnenkort. Dus nu is mijn vraag: betekent dit voor mij 4x 1250 euro eigen risico? Hoe gaan ze hiermee om?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Gelukkig heb ik zelf geen ervaring met meerdere schade posten maar in het algemeen is het zo dat je voor 1 schademelding/claim maar 1 keer het eigen risco betaald. In het meest gunstigste geval kun je zo dus alles in 1 keer afhandelen.
Lynk & Co zou wel kunnen beargumenteren dat de schade aan de ruit en de overige schade niet van hetzelfde ongeluk kunnen zijn.

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-04 12:39
Zijn er nog meer mensen die geen mail hebben gehad over de beindiging van het abbo ?
Als je na die mail nog 3 maanden hebt, zou voor mij prima uitkomen. Nieuwe is besteld maar levertijd ....

• mprkooij
Rmaxx schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:54:
Zijn er nog meer mensen die geen mail hebben gehad over de beindiging van het abbo ?
Als je na die mail nog 3 maanden hebt, zou voor mij prima uitkomen. Nieuwe is besteld maar levertijd ....
Nee nog niks gehoord. Ze waren begonnen met de Lynk abonnementen uit 2021-2022. Ik vermoed dat ze lang de tijd nodig hebben voor aanmelden inname, foto's controleren, voertuig ophalen, wassen/schoonmaken, inspectie, verzekering/gegevens aanpassen, verkopen, etc.etc.etc.

Je hebt vanaf het moment van de mail nog 3 maanden in ieder geval.

• Rmaxx
mprkooij schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:22:
[...]

Nee nog niks gehoord. Ze waren begonnen met de Lynk abonnementen uit 2021-2022. Ik vermoed dat ze lang de tijd nodig hebben voor aanmelden inname, foto's controleren, voertuig ophalen, wassen/schoonmaken, inspectie, verzekering/gegevens aanpassen, verkopen, etc.etc.etc.

Je hebt vanaf het moment van de mail nog 3 maanden in ieder geval.
Ah perfect, dan ben ik niet de enige, dat stelt gerust!. Ik ga iig 1 ding missen aan de auto, de audio. Wat zijn die infinity boxen toch goed zeg..pfff.

• mprkooij
Rmaxx schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:44:
[...]

Ah perfect, dan ben ik niet de enige, dat stelt gerust!. Ik ga iig 1 ding missen aan de auto, de audio. Wat zijn die infinity boxen toch goed zeg..pfff.
Dacht dat het aan mij lag. Ik heb in verschillende auto's gezeten en het geluidsysteem van de Lynk en Co is echt perfect!

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-04 21:46
Rmaxx schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:54:
Ik heb 4 maanden gehad zo te zien.

namelijk op 7 jan een mailtje gehad dat mijn abbo eindigt op 2026-05-07

• mprkooij
ton_adam schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 16:26:
[...]

Ik heb 4 maanden gehad zo te zien.

namelijk op 7 jan een mailtje gehad dat mijn abbo eindigt op 2026-05-07
Dat is eigenlijk heel netjes, want heel eerlijk gezegd hoeven ze geloof ik maar een maand, misschien twee te geven, omdat je ook maandelijks betaald. Mag ik vragen sinds wanneer jij abonnee bent? Dan kan ik het misschien een beetje voor mijzelf uitrekenen :) En zou ik mogen weten wat het onderwerp van je email was die je kreeg voor het inleveren?

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 13-03-2026 19:37 ]

• Zommy
mprkooij schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 19:36:
[...]

Dat is eigenlijk heel netjes, want heel eerlijk gezegd hoeven ze geloof ik maar een maand, misschien twee te geven, omdat je ook maandelijks betaald. Mag ik vragen sinds wanneer jij abonnee bent? Dan kan ik het misschien een beetje voor mijzelf uitrekenen :) En zou ik mogen weten wat het onderwerp van je email was die je kreeg voor het inleveren?
Ik heb nog een aanvullende vraag, is er nog een laatste mogelijkheid om de auto toch over te nemen na deze brief?

• PkZZP
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-04 10:39
Zommy schreef op maandag 16 maart 2026 @ 08:58:
[...]

Ik heb nog een aanvullende vraag, is er nog een laatste mogelijkheid om de auto toch over te nemen na deze brief?
Nog iemand hier een reactie op? Interessante vraag namelijk...

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-04 08:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 19:36:
[...]

Mag ik vragen sinds wanneer jij abonnee bent? Dan kan ik het misschien een beetje voor mijzelf uitrekenen :)
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb het abbonement aangevraagd op 4 juli 2022 en eind september 2022 dacht ik de auto ontvangen. Ben er nog steeds niet uit wat ik moet doen als ik deze inlever :P Kan geen andere auto van dit caliber aan luxe/comfort voor diezelfde prijs vinden helaas. Stel denk ik ook te hoge eisen dan maargoed.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Zommy
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 11:02:
[...]

Ik heb het abbonement aangevraagd op 4 juli 2022 en eind september 2022 dacht ik de auto ontvangen. Ben er nog steeds niet uit wat ik moet doen als ik deze inlever :P Kan geen andere auto van dit caliber aan luxe/comfort voor diezelfde prijs vinden helaas. Stel denk ik ook te hoge eisen dan maargoed.
Interessant want de mijne is net iets jonger maar ik heb nog steeds niets vernomen.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zommy schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 17:42:
[...]

Interessant want de mijne is net iets jonger maar ik heb nog steeds niets vernomen.
Oh dat bedoelde ik ook niet sorry. ik heb ook niets vernomen inderdaad daarom ben ik benieuwd wanneer hij het abbonement had lopen. Ben benieuwd of het op volgorde wordt gedaan.

• Zommy
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 19:41:
[...]

Oh dat bedoelde ik ook niet sorry. ik heb ook niets vernomen inderdaad daarom ben ik benieuwd wanneer hij het abbonement had lopen. Ben benieuwd of het op volgorde wordt gedaan.
Geen probleem, wellicht dat ik het verkeerd begreep :) , wat me wel opvalt is dat sinds de initiële aankondiging het heel stil is geworden. Op zowel het inleverfront, als de grote claimactie hoor of zie ik vrij weinig beweging.

Of hebben ze nu alleen alle probleemgevallen afgestoten met een excuus "ergens" te gaan stoppen en vinden ze het wel best zo?

• KBurgers
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
PkZZP schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 13:22:
[...]

Nog iemand hier een reactie op? Interessante vraag namelijk...
Vandaag Lynk & Co klantenservice gebeld met dezelfde vragen. Doorstart van abonnementen door andere partij lijkt er niet te komen, ze zijn actief bezig met innemen van de abonnementen/auto’s. De eerste twee batches van 500 stuks zijn al benaderd, dit deden ze 1x per maand, maar ze gaan nu wekelijks batches draaien voor inname. Je hebt dan 3 maanden de tijd. Je krijgt dan wel weer overnamebod blijkbaar, de prijs kan iets hoger liggen gaf de klantenservice aan; het aanbod in december 2025 was een “aanbieding”. Kortom, ik ga maar actief zoeken naar een alternatief.

• Rmaxx
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 11:02:
[...]

id7?

• Rmaxx
Vandaag weer een mail gehad van Lynk&Co, eigenlijk een definitieve mail dat ze stoppen, lijkt op de mail van november, met als verschil dat ze nu definitief aangeven te stoppen..

--------------------------------------------------------------------------------------
Hoi,

Naar aanleiding van ons bericht van november willen we bevestigen dat het Lynk & Co abonnement in Nederland geleidelijk wordt stopgezet. We begrijpen dat deze verandering teleurstellend kan zijn. Soms komt er een einde aan mooie dingen, maar weet dat we je bij elke stap ondersteunen en deze overgang zo soepel mogelijk laten verlopen.

Dit besluit markeert een nieuw hoofdstuk voor Lynk & Co in Europa. Terwijl we overstappen naar een retail first aanpak, richten we ons op het uitbreiden van ons retail en servicenetwerk. Zo brengen we onze auto’s dichter bij meer mensen, bieden we meer keuze en zorgen we voor een nog betere eigendomservaring in verschillende markten en op diverse locaties.

Wat gebeurt er nu?
In de loop van 2026 beëindigen we alle bestaande Abonnementscontracten. Je wordt minimaal drie maanden van tevoren geïnformeerd voordat je je auto moet inleveren. Wil je je rij avontuur met Lynk & Co voortzetten, bekijk dan de informatie hieronder.

Ontdek onze aanbiedingen
Heb je interesse om je huidige auto te kopen? Ga dan naar Koop je abonnementsauto voor meer informatie. Wil je een van onze nieuwe modellen financieren? Bekijk dan het aanbod voor onze huidige subscribers.

Heb je vragen?
Je vindt alle informatie hier.

-----------------------------------------------------------------

Ik verwacht dan wel op korte termijn de mail met , je mag hem inleveren, uiterlijk op datum xx--xx of iets dergelijks....

iig nu nog 3 maanden dus ???

Op hun FAQ pagina:
--------------------------------------------------
Hoe lang kan ik nog met mijn auto rijden en hoe lang van tevoren krijg ik bericht dat ik de auto moet inleveren?

In de eerste helft van 2026 beëindigen we al onze bestaande abonnementscontracten. Je krijgt ten minste drie maanden voordat je de auto moet inleveren bericht.
--------------------------------------------------Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Q5wUomikWIikkjlghp8NEky4SM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3swlz4C724h0hFmI3YhiQ4f7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Rmaxx op 16-04-2026 23:33 ]

• Zommy
Rmaxx schreef op donderdag 16 april 2026 @ 16:51:
Op hun FAQ pagina:
Hoe lang kan ik nog met mijn auto rijden en hoe lang van tevoren krijg ik bericht dat ik de auto moet inleveren?

In de eerste helft van 2026 beëindigen we al onze bestaande abonnementscontracten. Je krijgt ten minste drie maanden voordat je de auto moet inleveren bericht.
Hiervoor zijn ze dus al te laat, zelfs wanneer we morgen bericht zouden krijgen lopen we al in de tweede helft van het jaar :)

Hoe is de aanbieding waar ze naar refereren in jouw e-mail voor het overnemen van de auto? Is dat nog dezelfde als de laatste keer of hebben ze de prijzen veranderd?

• Rmaxx
Zommy schreef op donderdag 16 april 2026 @ 17:58:
[...]

Hiervoor zijn ze dus al te laat, zelfs wanneer we morgen bericht zouden krijgen lopen we al in de tweede helft van het jaar :)

Hoe is de aanbieding waar ze naar refereren in jouw e-mail voor het overnemen van de auto? Is dat nog dezelfde als de laatste keer of hebben ze de prijzen veranderd?
Ik heb niet meer gekeken, inmiddels een andere auto in bestelling die, zoala het er nu naar uitziet,op tijd komt voordat ik de lynk mag inleveren. De eerste keer was het geloof ik zon 27k ofso. , versie van nét 2024 zondsr stuurverwarming. Inmiddels weer 5 maanden ouder dus lijkt me niet dat ze meer kunnen vragen, nouja kunnen ze proberen natuurlijk.

• Robin862
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:14
Deze mail heb ik nog steeds niet gehad. Hebben meer mensen deze mail gehad?

• Rmaxx
Robin862 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 21:16:
Deze mail heb ik nog steeds niet gehad. Hebben meer mensen deze mail gehad?
Ik vermoed dat ze voor half 2026 iedereen een mail willen sturen om in te leveren, dan zouden ze 3de kwartaal alles terug moeten hebben. Misschien iedere week een batch van 100 van deze mails en 100 definitieve voor de max. 3 maanden. Als ik volgende week die laatste mail krijg, (verwacht ik wel), dan heb ik tot juli/aug neem ik aan. Dat lukt wel. 8)

• mprkooij
Rmaxx schreef op donderdag 16 april 2026 @ 23:41:
[...]

Ik vermoed dat ze voor half 2026 iedereen een mail willen sturen om in te leveren, dan zouden ze 3de kwartaal alles terug moeten hebben. Misschien iedere week een batch van 100 van deze mails en 100 definitieve voor de max. 3 maanden. Als ik volgende week die laatste mail krijg, (verwacht ik wel), dan heb ik tot juli/aug neem ik aan. Dat lukt wel. 8)
Ik denk dat ze dit niet gaan redden. Is geloof ik een veel te grote operatie momenteel om dit optijd af te handelen. Scheelt weer, want dan kun je langer doorrijden :)

• Zommy
Ik heb zojuist mijn e-mail gekregen mijn auto is van augustus 2022. De aanbieding voor het overnemen lijkt inderdaad nog op de eerdere aanbiedingen die we gekregen hebben.

• mprkooij
Zommy schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 13:16:
Ik heb zojuist mijn e-mail gekregen mijn auto is van augustus 2022. De aanbieding voor het overnemen lijkt inderdaad nog op de eerdere aanbiedingen die we gekregen hebben.
Heb je dan nu tot 17 juli om hem in te leveren? Staat er een datum vermeld?

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 00:35
Ik heb hem zelf opgezegt omdat ik ook door moet. Ze komen hem over twee weken ophalen.
Rij nu in een BYD Seal U DM-I. Heel blij mee :)

• Paul Atreides
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-04 14:09
Inmiddels ook een mailtje gehad… op naar de volgende auto, wel een beetje sad… zit te twijfelen tussen Tesla, BYD en Jaecoo.

• Zommy
30 Juli was mijn datum.

• PkZZP
Rorata schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 14:43:
Ik heb hem zelf opgezegt omdat ik ook door moet. Ze komen hem over twee weken ophalen.
Rij nu in een BYD Seal U DM-I. Heel blij mee :)
Wij zitten 'allemaal' in hetzelfde schuitje...wat zijn de grootste verschillen voor jouw gevoel? (Begreep dat het regenereren/afremmen op de motor, een stuk minder is bij de BYD...?!) En dus hij ook veel zachter is/minder strak rijdt als je het zo mag uitleggen.
Lees graag jouw mening in deze. Grt, Paul

• Rmaxx
PkZZP schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 10:51:
[...]

Wij zitten 'allemaal' in hetzelfde schuitje...wat zijn de grootste verschillen voor jouw gevoel? (Begreep dat het regenereren/afremmen op de motor, een stuk minder is bij de BYD...?!) En dus hij ook veel zachter is/minder strak rijdt als je het zo mag uitleggen.
Lees graag jouw mening in deze. Grt, Paul
Ik val in herhaling, maar kan de ID7 aanbevelen als 'station' geen probleem is. Vlot, veel bereik en prijs nog onder de abbo prijs van de lynk. Dan heb je al HUD, 280pk en 600km bereik. Voor paar tientjes meer veel extra luxe beschikbaar. Nadelen: station, érg lang, en 'slechte' cameras...owja en VW op je stuur :o .. Maar veel auto voor je geld.

• Skeyes
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 20:47
Ik ben Belg en moet binnenkort mijn Lynk & Co abonnement inleveren.
Ik was eigenlijk tevreden over het concept:
  • all-in (verzekering, onderhoud, etc.)
  • flexibel
  • geen lange leasecontracten
Ik ben nu op zoek naar een alternatief in België met gelijkaardige flexibiliteit:
  • auto-abonnement
  • opzegbaar na 3 à 6 maanden
In Nederland bestaan er interessante spelers zoals https://drive4joy.nl/ (min. 3 maanden, daarna flexibel opzegbaar), maar die zijn helaas niet beschikbaar in België.

Het aanbod lijkt in België wel een stuk beperkter dan in Nederland.
Kent iemand nog andere opties in België? Of ervaringen met auto-abonnementen / short lease?

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-04 09:23
Skeyes schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 18:55:
Ik ben Belg en moet binnenkort mijn Lynk & Co abonnement inleveren.
Ik was eigenlijk tevreden over het concept:
  • all-in (verzekering, onderhoud, etc.)
  • flexibel
  • geen lange leasecontracten
Ik ben nu op zoek naar een alternatief in België met gelijkaardige flexibiliteit:
  • auto-abonnement
  • opzegbaar na 3 à 6 maanden
In Nederland bestaan er interessante spelers zoals https://drive4joy.nl/ (min. 3 maanden, daarna flexibel opzegbaar), maar die zijn helaas niet beschikbaar in België.

Het aanbod lijkt in België wel een stuk beperkter dan in Nederland.
Kent iemand nog andere opties in België? Of ervaringen met auto-abonnementen / short lease?
Ik heb naast de Lynk een Free auto abonnement van Ayvens. Die zijn na 6 maanden opzegbaar. Volgens mij zijn het wel altijd occasions. Ik weet niet of ze dat in België ook aanbieden, maar ze opereren wel in heel Europa.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zojuist een mailtje gehad dat 13-8 het contract beëindigd wordt. Mailtje volgt nog over een afspraak maken voor ophalen. Wij hadden ons abbonement sinds 14 okt 2022. Aanvraag was ergens in juli van dat jaar.

Maargoed hier ben k stiekem heeel blij mee want dan kunnen we in ieder geval nog rustig op vakantie in juli zonder gedoe :P

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:47
Ik las dat sommige auto’s over de grens waren geparkeerd. Is dit ivm protest tegen het merk?

• Zommy
Uiteindelijk besloten om de auto over te nemen, de aanbieding is solide genoeg voor een auto waarvan je de complete historie hebt en in mijn geval rond de 50k op de teller.

Na wat rekenwerk met behulp van AI kom je per maand wat voordeliger uit (uiteraard afhankelijk van onderhoud) met als grote plus de restwaarde. Ik ben er bij de berekening vanuit gegaan dat ik de auto ten minste 4 tot 5 jaar blijf rijden.

• PkZZP
Zommy schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:59:
Uiteindelijk besloten om de auto over te nemen, de aanbieding is solide genoeg voor een auto waarvan je de complete historie hebt en in mijn geval rond de 50k op de teller.

Na wat rekenwerk met behulp van AI kom je per maand wat voordeliger uit (uiteraard afhankelijk van onderhoud) met als grote plus de restwaarde. Ik ben er bij de berekening vanuit gegaan dat ik de auto ten minste 4 tot 5 jaar blijf rijden.
Heb je een 'speciaal' rekenmodelletje gebruikt? Sta voor dezelfde beslissing namelijk. En wat echt hout snijdt is dat je de auto vanaf 15 km op de teller als die van jezelf hebt beschouwd, en er conform mee om bent gegaan. Nooit wat gehad in de afgelopen jaren (het is mijn tweede al) en zeer professioneel onderhouden bij een grote Volvo dealer bidden de regio. Nu nog even op die knop drukken om ja te zeggen tegen het aanbod....;-)

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-04 09:23
PkZZP schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 11:38:
[...]

Heb je een 'speciaal' rekenmodelletje gebruikt? Sta voor dezelfde beslissing namelijk. En wat echt hout snijdt is dat je de auto vanaf 15 km op de teller als die van jezelf hebt beschouwd, en er conform mee om bent gegaan. Nooit wat gehad in de afgelopen jaren (het is mijn tweede al) en zeer professioneel onderhouden bij een grote Volvo dealer bidden de regio. Nu nog even op die knop drukken om ja te zeggen tegen het aanbod....;-)
Ik heb hem twee jaar geleden overgenomen en nog geen spijt van gehad! Het enige jammere is dat je het onderhoud en nieuwe banden zelf moet betalen :-). Ik vond het ook fijn dat ik niet meer gebonden was aan het aantal kilometers en dat mijn dochter van 18 er nu ook gewoon in mag rijden.

• PkZZP
oldostofjas schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 11:44:
[...]

Ik heb hem twee jaar geleden overgenomen en nog geen spijt van gehad! Het enige jammere is dat je het onderhoud en nieuwe banden zelf moet betalen :-). Ik vond het ook fijn dat ik niet meer gebonden was aan het aantal kilometers en dat mijn dochter van 18 er nu ook gewoon in mag rijden.
Wat een toeval, mijn dochter heeft in dezelfde leeftijdscategorie ook in één keer nu haar rijbewijs gehaald.. iid ook een belangrijke reden om overal vanaf te zijn, om het zomaar uit te drukken. Maar handig en gemakkelijk was het wel...

• Zommy
PkZZP schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 11:38:
[...]

Nee alleen de AI zo geprompt om courante berekeningen te maken voor belastingen, verzekering, onderhoud gebasseerd op een bandbreedte ipv absolute getallen. Dan kan ik zowel het gunstigste als het minst gunstige scenario zien.

Ik zie mezelf als een keurige bestuurder dus ik denk dat ik sowieso al licht aan de gunstige kant voor onderhoud e.d. zou vallen maar ik ben uitgegaan van de maximale bandbreedte op elk en toen gekeken of ik nog steeds op 650 pm uit kwam.

Dat was nog even los van de voordelen van restwaarde e.d.

• PkZZP
Snap hem, ik schaar mij achter deze insteek...(wij gaan er ook voor!)
Pagina: 1 2 3 Laatste