Net even gebeld. Nogmaals bevestiging gehad dat als je email krijgt je nog zeker 3 maanden hebt om de auto in te leveren (ze komen hem ophalen).Zommy schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 10:20:
[...]
Ik heb ook nog steeds geen bericht gehad. Stiekem hoop ik dat je hem via een private occasion lease kan overnemen.
Dat zou ongeveer dezelfde constructie opleveren als nu maar dan wel met een vaste tijd. Ik zou er geen problemen mee hebben om mijn auto nog 5 á 6 jaar te rijden, zeker omdat het maandbedrag dan waarschijnlijk weer rond de 550 euro komt te liggen als ik de huidige aanbiedingen van een occasion lease op de markt bekijk.
De volgorde is op basis van wanneer je het abonnement hebt afgesloten, dus mensen die hem al in 2021 en 2022 hebben afgesloten zijn nu aan de beurt. Vervolgens '23, '24 en '25. Mensen die tussendoor de auto overnemen (en daarvoor hebben gekozen toen de actie liep) die hebben ook voorrang en komen daar dus ook nog tussen.
Al met al kan het dus nog wel even duren. Mocht je tot en met vandaag geen email hebben gehad, dan rijd je sowieso tot 19 mei 2026 in de Lynk