Stack Sats
Zoals vorig jaar aangegeven, zou ik met mijn jongste dochter met zomer vakantie. Zij mocht aangeven waarheen. Spanje moest het worden.
Wat er ook gebeurde, dit heb ik haar belooft en gaan we dus ‘gewoon’ doen.
In een jaar met heel veel downs, met veel ziekenhuis bezoeken en rompslomp kunnen we vannacht gelukkig toch weg.
Dus middels deze weg wil ik een ieder hier een hele fijne vakantie toewensen met jullie dierbaren.
Dikke tût!
Skrunsies
UberLurker Departement #GG.
Maak er een machtig mooie vakantie van Skruns!!!Skrunsies schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:46:
Vrienden!
Zoals vorig jaar aangegeven, zou ik met mijn jongste dochter met zomer vakantie. Zij mocht aangeven waarheen. Spanje moest het worden.
In een jaar met heel veel downs, met veel ziekenhuis bezoeken en rompslomp kunnen we vannacht gelukkig toch weg.
Dus middels deze weg wil ik een ieder hier een hele fijne vakantie toewensen met jullie dierbaren.
Dikke tût!
Skrunsies
Geniet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Fijne vakantie gewenstSkrunsies schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:46:
Vrienden!
Dikke tût!
Skrunsies

nothing stops this train
There is no second best.Kol Nedra schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:51:
BTC.d echt supermooi, uiteindelijk wordt iedereen maxi 👍
Mooi kerel, fijne vakantie! Dat is waar het om draait!Skrunsies schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:46:
Vrienden!
Dikke tût!
Skrunsies
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 04-08-2024 19:58 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Fijne vakantie kerel. Geniet van de tijd samen!!Skrunsies schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:46:
Vrienden!
Dikke tût!
Skrunsies
Stack Sats
dit idd, ik schreef het daarstraks al. Knal maar ff naar die 52 53k regio.Vis schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:45:
Trek die pleister er maar af
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We gaan omhoog alweer, als je maar genoeg inzoomt.anti elppa schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:10:
[...]
dit idd, ik schreef het daarstraks al. Knal maar ff naar die 52 53k regio.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Zo is dat. Ik heb 1/500e van mn verlies van deze week bij de slijter ingeleverd en bedacht dat we er maar een mooie dronken avond koersen kijken van maken. En bounce! Bounce bitch! naar de tv schreeuwen natuurlijkmjjveldt schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:18:
[...]
We gaan omhoog alweer, als je maar genoeg inzoomt.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wist niet dat Femke Bol ook kon stuiteren ?twit schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:21:
[...]
Zo is dat. Ik heb 1/500e van mn verlies van deze week bij de slijter ingeleverd en bedacht dat we er maar een mooie dronken avond koersen kijken van maken. En bounce! Bounce bitch! naar de tv schreeuwen natuurlijk
Laat haar je wallet maar eens zien dan liggen heupen zo in puinGipsy King schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:38:
[...]
Wist niet dat Femke Bol ook kon stuiteren ?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Of dit was het gewoon en nu onderweg naar 420k vind ik ook prima.anti elppa schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:10:
[...]
dit idd, ik schreef het daarstraks al. Knal maar ff naar die 52 53k regio.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
mjjveldt schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:18:
[...]
We gaan omhoog alweer, als je maar genoeg inzoomt.

Al die fijne groei van de afgelopen maand. Helemaal weer weg. Schiet lekker weer op zo...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gooo BTC.D. 60% here we come!Kol Nedra schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:51:
BTC.d echt supermooi, uiteindelijk wordt iedereen maxi 👍
Goeie vakantie maatje. Maak er wat moois van!Skrunsies schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:46:
Vrienden!
Dikke tût!
Skrunsies
Heerlijk warm weer de meeste dagen, maar 38-40 graden de laatste paar dagen was me toch echt te veel van het goede
Maar met deze dip wel meteen weer even een flufje BTC en ETH bijgekocht
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
@Skrunsies jij ook een goede vakantie!
Zero.
Ben eerder benieuwd wat de US future markt gaat doen dan de CME.mjjveldt schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:41:
23:00 is CME open, verwacht wel dat de gap naar beneden sluiten, maar die sprong naar 62.9 zie ik niet zo snel gebeuren, zeker niet met zo'n weekly candle als we nu hebben.
Maar over een week kan de wereld er ook heel anders uitzien. Dan heeft Iran zijn bommetjes losgelaten.
Harris staak ook voor in de polls voor het eerst nu om te winnen, 50.5 harris, 48.8 trump en de rest voor kennedy. Voor bitcoin misschien niet de beste uitkomst, hoewel ik trump zijn beloftes ook met een flinke korrel zout neem
Bizar hoe snel dat zicht ontwikkelt. Gisteren zaten we daar nog..anti elppa schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 22:25:
Tussen 61.3 en 61.5 ligt een gruwelijke berg liquiditeit. Erg ver weg, maar wie weet

O, en ik roep even: rekt.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
* Stukfruit krijgt een beetje last van omgekeerde fomo, maar wacht het nog even verder af...
Dat zit wel Schnorr.
Bodemvissen is ook Fomo 😎Stukfruit schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 02:52:
Richting de 56k nu. Zouden we dan toch nog een keer 40k terugzien?
* Stukfruit krijgt een beetje last van omgekeerde fomo, maar wacht het nog even verder af...
Volgens mij is het sowieso niet onrealistisch om te denken dat de run volgend jaar ergens pas begint.Deman23 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 02:51:
Pas vroeg iemand hier met welke dip het te vergelijken was. Dit is uiteraard nog lang COVID dip maar 2022 vibes krijg ik ondertussen wel een beetje..
Deze waar we nu in zitten lijkt, terugdenkend aan de periode rond begin 2019, steeds meer op de tijdelijke opleving die er toen was. Daarna kwam natuurlijk covid en daarna ging het pas los.
Qua tijdvlakken zou het kloppen...
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 05-08-2024 02:56 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dat was echter wel voor de halving. De COVID crash ook nog net. We gaan het zien,Stukfruit schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 02:55:
[...]
Volgens mij is het sowieso niet onrealistisch om te denken dat de run volgend jaar ergens pas begint.
Deze waar we nu in zitten lijkt, terugdenkend aan de periode rond begin 2019, steeds meer op de tijdelijke opleving die er toen was. Daarna kwam natuurlijk covid en daarna ging het pas los.
Qua tijdvlakken zou het kloppen...
ETH/BTC gaat ook helemaal kapot.
Tja voor de Lambo dan maar bugbounties doen:
https://www.security.nl/p...ty+uit+van+500_000+dollar
Of ransomware:
https://www.security.nl/p...or+toegang+tot+systeem%27
Eens even in de garderobe kijken welke kleur hoedjes er nog liggen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Da's wel een goed punt inderdaadDeman23 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 02:58:
[...]
Dat was echter wel voor de halving. De COVID crash ook nog net. We gaan het zien,
ETH/BTC gaat ook helemaal kapot.
Aan de andere (hopium
Dat zit wel Schnorr.
Morgen op de fiets en volgend jaar in de lambosh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 03:03:
@Stukfruit volgend jaar? Maar ik wil NU een LamboWe hodlen wel weer door. Iets lager kieper ik er weer wat fiat in.
Tja voor de Lambo dan maar bugbounties doen:
https://www.security.nl/p...ty+uit+van+500_000+dollar
Of ransomware:
https://www.security.nl/p...or+toegang+tot+systeem%27
Eens even in de garderobe kijken welke kleur hoedjes er nog liggen...

Vanaf woensdag gaan de adviseurs van Morgan Stanley hun cliënten met meer dan 1.5 miljoen aanraden om in een ETF te stappen:
https://www.coindesk.com/...-to-wealthy-clients-cnbc/
Dat zit wel Schnorr.
Zou best nog kunnen
In Euro's nu 49k.
[ Voor 108% gewijzigd door Stukfruit op 05-08-2024 03:13 ]
Dat zit wel Schnorr.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 05-08-2024 03:21 ]
Dat zit wel Schnorr.
Met een beetje pech (of geluk) gaan we die 40k regionen straks nog zien..
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Onder de 2000 overweeg ik wel wat van die rommel te kopen. Het blijft uiteindelijk niets meer dan “the best of the rest shitcoin”.roflexx schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 04:06:
Holy shit eth -20% op de daily.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Benieuwd waar we vandaag staan als de beurs in Amerika open gaat. Hopelijk is Iran vandaag koest tot dip-donderdag.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Vannacht was dat in ons nadeel 😜sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 04:21:
Een voordeel: we kunnen niet stil gelegd worden zoals stonks. Voordeel.... toch?![]()
Benieuwd waar we vandaag staan als de beurs in Amerika open gaat. Hopelijk is Iran vandaag koest tot dip-donderdag.
Ik hou mezelf sowieso niet bezig met wat de koers dit jaar op het hoogtepunt gaat zijnDeman23 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 03:26:
[...]
Met een beetje pech (of geluk) gaan we die 40k regionen straks nog zien..
Mijn target is eind volgend jaar. Pas bij 10k maak ik me zorgen.
En zal ik nog meer bijkopen
Dat zit wel Schnorr.
Benieuwd naar vanmiddag, Japan is helemaal aan het crashen, denk dat Powell met een nood persconferentie gaat komen om het een beetje te sussen. Of this time is different en alles moet kapot.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kleinere alts zoals SOL en BNB (vol liefde) blijven beter overeind dan ETH..Vis schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 04:43:
Toch wel blij dat ik geen extra ETH heb gestackt afgelopen jaar.. wat een rugpool maakt die shitzooi ineens zeg.
Benieuwd naar vanmiddag, Japan is helemaal aan het crashen, denk dat Powell met een nood persconferentie gaat komen om het een beetje te sussen. Of this time is different en alles moet kapot.
tomtom901 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 03:51:
1 ding weet ik wel, veel mensen rekt gegaan afgelopen nacht.
:strip_exif()/f/image/gOYG6nF4ei9uphTy0grkJsOj.jpg?f=fotoalbum_large)
Jup!
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:07:
ehhhhh ik ben net wakker geworden, wat is er gebeurd? zie nog niks raars op het nieuws bij de NOS?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iAQvrEUv4Sjgp1Z0JvHctrKb.gif?f=user_large)
Mijn dag is alweer goed voordat deze goed en wel begonnen is zie ikKol Nedra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:11:
Michael vd Poppe is Rekterino! het kan dus erger
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat is het verhaal met deze man? Ken hem verder niet maar die naam komt zo nu en dan langs?twit schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:13:
[...]
Mijn dag is alweer goed voordat deze goed en wel begonnen is zie ik
Maar goed even weer jaartje hodlen tot het weer op 3200 staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2024 06:33 ]
nothing stops this train
Solana doet het ook niet slecht.Kol Nedra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:32:
alleen TRON, Monero en stablecoins doen het goed tegenover de /BTC pairing
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
nothing stops this train
hahah idd ja, die maakt het helemaal bont. BTC-d ook boven de 58%. Das het enige positieve nuVis schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 04:43:
Toch wel blij dat ik geen extra ETH heb gestackt afgelopen jaar.. wat een rugpool maakt die shitzooi ineens zeg.
en mark my words, powell gaat het nooit redden tot september met zijn printer en cuts. Die zwicht als voor einde van de maand als dit zo door gaat
Ik hoop dat je nog meer cash hebt, want ik vrees dat we nog wel wat lager gaan.Wispe schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:52:
ik heb van deze prachtkans gebruik gemaakt door 0,02 btc bij te kopen.
Ik heb trouwens ook weer bijgekocht.
Heb nog wel wat liggen en ook wat op Meesman, maar daar gaat 1,5 week overheen voordat ik het krijg. Dan zitten we alweer op 69k.GioStyle schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:53:
[...]
Ik hoop dat je nog meer cash hebt, want ik vrees dat we nog wel wat lager gaan.
Ik heb trouwens ook weer bijgekocht.
/f/image/wrENk63mJZNKsdYF5ZpjKr7I.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door anti elppa op 05-08-2024 06:58 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Ruudox op 05-08-2024 06:58 ]
Zoveel kansen gemist de afgelopen jaren..
Er is altijd wel weer iets waardoor de hele handel in elkaar klapt.. klote muntjes.
1 geluk... ik heb al maanden en maanden niets meer gekocht en mijn vakantie geld gewoon in een vakantie gestoken.
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 05-08-2024 07:16 ]
Zero.
Komt goed…
Valt me ook op inderdaad. Staat nergens welke shitshow er gaande is op de beurzen. Ook weinig nieuws berichtgeving over Israel / Irananti elppa schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:54:
Nederlandse media is trouwens echt doodstil. Alleen maar die idiote gare totaal niet boeiende olympische shit.
De tandjes wat doet dit zeer. Had zo voorgenomen om niet in de 3e bullrun dezelfde fouten te maken door niet op tijd te cashen maar zo vroeg in de run al zulke klappen hadden we amper kunnen zien aankomen. Ergens wil ik op de sellknop rammen terwijl je denkt dat dit toch de bodem wel moet zijn maar anderzijds zie ik het nog verder dumpen ook
Ben er teringziek van!
klopt. covid crash was ook binnen paar weken weer vergeten. Maar zie dit nog wel naar 42k gaan. En eth kan prima naar 1200 a 1300 vanaf hier. Rest shitcoins zal ik het maar niet over hebben.Wispe schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:10:
We hebben de effecten van de halving nog niet gezien en we zijn nog geen eens 3 maanden verder.
Komt goed…
Nog maar even een beetje eraf dus.
Ben heel benieuwd hoe diep we gaan vandaag. Rond de $42k?
famous last words...Wispe schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:10:
We hebben de effecten van de halving nog niet gezien en we zijn nog geen eens 3 maanden verder.
Komt goed…
:fill(white):strip_exif()/f/image/N0cSCd4fxIVwRsQ9xdj3GRav.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!