[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 248 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.142 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09
Voor mij mag er nog wel eens zo’n flinke crash komen na de komende bull markt dan wel, natuurlijk niet door Covid want dat heeft voor leed genoeg gezorgd. Zelf had ik een crypto pauze tijdens de Covid crash wel jammer als ik nu lees wat de prijzen toen waren :F

Anyway gaan we nu weer up?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_mbDoMLbXzsAbuBpzf0RhqTrM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/097JR1wc0cPUeWNOTrf007nc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:57
zomertje schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 05:40:
Ik post eigenlijk nooit in dit topic, maar zit nog prima in de Bitcoin, alts waren al rekt.

Als je alle nieuwsberichten mag geloven dan wordt er voorlopig nog heel veel gekocht door alle etf's, bedrijven en misschien ook regeringen. Het gaat een leuke periode worden de komende 6 tot 12 maanden :)
afgelopen weken hebben ze idd heel veel gekocht. alleen gisteren was wel echt een slechte dag voor de etf's

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLsLFAvxpuUxN_liFZjp0_YXAP8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QyhwEUJKNcz11GeWEdIjruce.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pinsa ik zou eerst de maandag nog even afwachten en de 4h is ook nog niet hoger ;)

Ja die covid dip was ik goed ziek van. Ons restaurant had het ook al moeilijk die periode. Ook 2 maal covid opgelopen. Geur is nooit meer hersteld. Hartkloppingen gelukkig niet meer gehad. Ik wens de veroorzakers nog altijd een wisse dood.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
200dma heeft het vooralsnog prima gehouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
We hebben nu wel echt een lower low op de daily. 56k next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Ontzettend moeilijk om te callen. 56k en ook 52k zijn realistisch gezien de downtrend in de range waarin we nu zitten sinds een paar maanden.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:53:
Dan moet eerst de 200dma echt vallen. Verder zie ik ook prima herstel gebeuren na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
.

[ Voor 98% gewijzigd door anti elppa op 03-08-2024 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:53:
Check Taro zijn post in NK. 54k kan als het horizontale blauwe lijntje wordt gerespecteerd. 51k kan als de onderste lijn van de bullish expanding triangle wordt opgezocht.

Maar voor als nog veren we op vanaf de 200DMA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zo ... Kan ik mn pf alweer veilig openen of krijg ik dan een bak rood in de woonkamer?

Edit: }:|

[ Voor 7% gewijzigd door ByteMe_ op 03-08-2024 09:26 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@ByteMe_ zet hem op 1s en je hebt een disco show :P

Wil je op veilig? De monthly voor stabiel rood en de daily voor een sprankje groen. :>

Edit: gehehe, viel tegen he? :+

[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 03-08-2024 09:28 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Joosie200 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:23:
[...]
Maar voor als nog veren we op vanaf de 200DMA.
Idd, laten we die koesteren :)

De combinatie van het historische bullish moment in de cycle + bounce op de 1D MA200 zorgen ervoor dat je nu gewoon bullish zou moeten zijn, al dan niet eerst met het terugtesten van 50k regionen.

Echter valt dit voor heel veel mensen erg tegen omdat we door de ETF's, halving, etc. al hadden verwacht veel hoger te staan. Er is geen zekerheid dat dat gebeurt, maar de kans dat Bitcoin spoedig weer opveert is vanuit historisch oogpunt erg groot. Echter kan er natuurlijk ook sprake zijn van trendbreuk tov eerdere cycles en mag je er niet blindelings van uitgaan dat we alsnog bijv. 150k aantikken.

Afijn, inderdaad verder toegelicht in: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Taro schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:36:
[...]

Idd, laten we die koesteren :)

De combinatie van het historische bullish moment in de cycle + bounce op de 1D MA200 zorgen ervoor dat je nu gewoon bullish zou moeten zijn, al dan niet eerst met het terugtesten van 50k regionen.

Echter valt dit voor heel veel mensen erg tegen omdat we door de ETF's, halving, etc. al hadden verwacht veel hoger te staan. Er is geen zekerheid dat dat gebeurt, maar de kans dat Bitcoin spoedig weer opveert is vanuit historisch oogpunt erg groot. Echter kan er natuurlijk ook sprake zijn van trendbreuk tov eerdere cycles en mag je er niet blindelings van uitgaan dat we alsnog bijv. 150k aantikken.

Afijn, inderdaad verder toegelicht in: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvNev1hSmoLx3C3K4AEbjfQNXH8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2jhblGlMS8MpjLwvbjUkeDNU.jpg?f=user_large

Nee, nee, nee.. bear altijd hetzelfde, dan de bull ook. En nu heel snel naar de 420k.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 03-08-2024 09:40 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:36:
[...]

Daarom 56k next imo. Die komt wel @anti elppa @Joosie200. En als ik er naast zit alleen maar goed, maar ik denk dat we hem sneller dan verwacht gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:41:
[...]

Daarom 56k next imo. Die komt wel @anti elppa @Joosie200. En als ik er naast zit alleen maar goed, maar ik denk dat we hem sneller dan verwacht gaan zien.
niet alleen de 200DMA zit hier. Ook op de weekly is dit een belangrijke zone. Bounce zou hier logisch zijn. 0 garantie uiteraard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wMY2CvpierD7DXEl-2-LF7i8cmA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2P2cChzHbIit1kAlAfMACCx4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 03-08-2024 10:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:25:
[...]

niet alleen de 200DMA zit hier. Ook op de weekly is dit een belangrijke zone. Bounce zou hier logisch zijn. 0 garantie uiteraard

[Afbeelding]
Er zit support rond de 61k idd dus niet gek dat er iets gebeurd is. Ik neig echter nu wel meer bearish doordat zelfs de daily structure geflipped is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:09
Langzaam naar de 56k, dan weer langzaam omhoog, dan kan ik er wellicht een slordige inverse head and shoulders in zien die startte op 8 april (en eindigt rond half september). Of heb ik dan teveel fantasie? :p

[ Voor 8% gewijzigd door TakutoRadiance op 03-08-2024 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Vraagje. Ik ben in het bezit van een Ledger Nano S. Nu wil ik de Cardano app installeren, alleen is deze app te groot (150kb). De Ledger zelf heeft maar 138kb aan totale opslag en iets verwijderen om opslag te creëren werkt dus ook niet.
Ik vermoed dat met een recente update deze app groter is geworden, want online kan ik hier nog weinig over vinden.
Enige optie een nieuwe Ledger met meer opslag aanschaffen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Cpt.Iglo schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:44:
Vraagje. Ik ben in het bezit van een Ledger Nano S. Nu wil ik de Cardano app installeren, alleen is deze app te groot (150kb). De Ledger zelf heeft maar 138kb aan totale opslag en iets verwijderen om opslag te creëren werkt dus ook niet.
Ik vermoed dat met een recente update deze app groter is geworden, want online kan ik hier nog weinig over vinden.
Enige optie een nieuwe Ledger met meer opslag aanschaffen?
Dat is inderdaad de enige optie als je het niet met een softwarewallet wil oplossen, maar persoonlijk zou ik dan overwegen om afscheid te nemen van Cardano, in plaats van het op een dure nieuwe Ledger nog minder waard te zien worden vs nieuwere coins met meer potentieel.

Begrijp mij niet verkeerd, ik was in 2018 ook Cardano fan, maar de ontwikklingen binnen de crypto wereld gaan snel, blijf niet te lang in een oude altcoin hangen tenzij je er natuurlijk voor de tech in zit, maar dan geldt alsnog: De tech van nieuwere coins gaat sneller.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Taro schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:46:
[...]

Dat is inderdaad de enige optie als je het niet met een softwarewallet wil oplossen, maar persoonlijk zou ik dan overwegen om afscheid te nemen van Cardano, in plaats van het op een dure nieuwe Ledger nog minder waard te zien worden vs nieuwere coins met meer potentieel.

Begrijp mij niet verkeerd, ik was in 2018 ook Cardano fan, maar de ontwikklingen binnen de crypto wereld gaan snel, blijf niet te lang in een oude altcoin hangen tenzij je er natuurlijk voor de tech in zit, maar dan geldt alsnog: De tech van nieuwere coins gaat sneller.
Bedankt voor je reactie.
De bedoeling is inderdaad om afscheid te nemen van Cardano, alleen lukt het nu niet om ze te ruilen/naar een exchange te sturen omdat ik de app niet meer kan installeren..
Dus tenzij er nog andere opties zijn, moet ik dus een Ledger hebben met meer opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:36
TakutoRadiance schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:42:
Langzaam naar de 56k, dan weer langzaam omhoog, dan kan ik er wellicht een slordige inverse head and shoulders in zien die startte op 8 april (en eindigt rond half september). Of heb ik dan teveel fantasie? :p
1 van de 1000 opties.

We lijken een bodem te maken, laten we maar eens kijken of we die kunnen vasthouden of niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Nopheros schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:56:
[...]

1 van de 1000 opties.

We lijken een bodem te maken, laten we maar eens kijken of we die kunnen vasthouden of niet.
Daling naar 6 cent, bounce naar 420k.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Ik hoop dat we dit weekend geen fuck doen. Maandag cme gap(@59k) weer vullen (en geen nieuwe creeren) en dan groen tot 1 jan 2025

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Cpt.Iglo schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:50:
[...]
Bedankt voor je reactie.
De bedoeling is inderdaad om afscheid te nemen van Cardano, alleen lukt het nu niet om ze te ruilen/naar een exchange te sturen omdat ik de app niet meer kan installeren..
Dus tenzij er nog andere opties zijn, moet ik dus een Ledger hebben met meer opslag?
De 24 woorden zijn je toegang, dat kan via een hardware wallet als ledger, maar bijvoorbeeld ook een software wallet. Wanneer het puur voor verkopen is, zou dat ook een optie zijn. Maak je daarna op je hardware wallet een nieuwe "seed phrase" aan om je nieuwe crypto te gaan bewaren.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:10
anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:12:
[...]

200dma heeft het vooralsnog prima gehouden
Viel me niet tegen nee en op de weekly ziet er nog niet eens super slecht uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Nopheros schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:56:
[...]

1 van de 1000 opties.

Die bodem lijkt gedragen door het dicht zijn van de stock markets. Maandag bepalen we de verdere richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:57:
[...]

Die bodem lijkt gedragen door het dicht zijn van de stock markets. Maandag bepalen we de verdere richting.
Toch wel jammer dat Bitcoin gecorreleerd blijft aan die stonks markt hè..
Heel die Wall Street adoptie heeft zeker een keerzijde. Van digitaal goud zou je verwachten dat het voornamelijk omhoog beweegt tijdens roerige mondiale tijden. In dat opzicht heeft Bitcoin nog niet die status van goud, en dat komt denk ik vooral door die ETF's, hoewel het nog te vroeg is om dat te concluderen natuurlijk, en wellicht gebeurt dit pas bij een market cap van 10T van Bitcoin.

HODL

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:09:
[...]

Van digitaal goud zou je verwachten dat het voornamelijk omhoog beweegt tijdens roerige mondiale tijden. In dat opzicht heeft Bitcoin nog niet die status van goud, en dat komt denk ik vooral door die ETF's, hoewel het nog te vroeg is om dat te concluderen natuurlijk, en wellicht gebeurt dit pas bij een market cap van 10T van Bitcoin.

HODL
Imo nee. BTC is gewoon een nog meer risk-on asset dan stocks, wat het gewoon gevoeliger maakt voor bewegingen in het (rente)beleid. Ik denk ook niet dat het ooit echt de status en stabiliteit van (digitaal) goud gaat bereiken, het zal altijd een stuk volatieler blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L1eNuFkWNbhNr5bklaaAAQD7mrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d7Ve974fRe1JNGwv9eyZpoJJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:16:
[...]

Imo nee. BTC is gewoon een nog meer risk-on asset dan stocks, wat het gewoon gevoeliger maakt voor bewegingen in het (rente)beleid. Ik denk ook niet dat het ooit echt de status en stabiliteit van (digitaal) goud gaat bereiken, het zal altijd een stuk volatieler blijven.
Ik denk wel dat het goud juist overklast qua status ooit, omdat de digitalisering gewoon doorgaat en de mogelijkheden oneindig zijn waarmee je Bitcoin kan toepassen.
De volatiliteit zal dan vanzelf afnemen wanneer de mogelijkheden van het gebruik van Bitcoin toenemen en globaal geaccepteerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Even kijken of er nog iets van te maken is vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1O0aDeHRPL3xUZqydRgOY6yRnGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZilFH6rZGDtDXId3wuZIGbn1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:24:
[...]

Ik denk wel dat het goud juist overklast qua status ooit, omdat de digitalisering gewoon doorgaat en de mogelijkheden oneindig zijn waarmee je Bitcoin kan toepassen.
De volatiliteit zal dan vanzelf afnemen wanneer de mogelijkheden van het gebruik van Bitcoin toenemen en globaal geaccepteerd worden.
Ik durf er wel op te wedden door te hodlen.

Goud is een fysiek scheikundig element dat 100% zeker in zeer grote hoeveelheden voorkomt binnen ons universum. De totale hoeveelheid goud in het heelal is waarschijnlijk vele malen groter dan onze complete planeet. De enige reden waardoor het momenteel schaars omdat het nu (nog) niet binnen ons bereik is.

Bitcoin is door wiskunde gegarandeerd schaars. Het is de enige asset op aarde die gegarandeerd schaars is ongeacht wat zich nog buiten ons momentele bereik bevindt.

Huidige koersen zijn compleet irrelevant voor de lange termijn. Enige waar je op zou moet letten zijn mooie koopmomenten, en dat is de huidige range wat mij betreft absoluut nog niet.

Alleen voor traders/scalpers zijn de actuele koersen relevant.

TLDR; there is no second best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:34:
[...]

Huidige koersen zijn compleet irrelevant voor de lange termijn. Enige waar je op zou moet letten zijn mooie koopmomenten, en dat is de huidige range wat mij betreft absoluut nog niet.

Daar absoluut dan wel weer mee eens - d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Enige echte issue is dan ook geduld, die diamond hands.

Ik zou het liefst op kort termijn dik willen cashen, maar daar is dan te weinig voor geïnvesteerd om realistisch echt wat op te behalen, zelfs met dikke gains tot 150k+. Ik wil niet 4 jaar weer wachten :( maar het is de realiteit... En 8 jaar lijkt me dan zelfs nog eerder de tijd die ik moet bufferen/hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Hoezo is de huidige range niet interessant om te kopen voor long term ?

Dan maakt het toch niet veel uit als je nu koopt of 20k lager? (Als we überhaupt nog 20k lager gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

62K!!!!!!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:50:
[...]

Dan maakt het toch niet veel uit als je nu koopt of 20k lager? (Als we überhaupt nog 20k lager gaan)
Misschien is het dat wel hoor, maar ik gok van niet.

1 Bitcoin is ruim $60k, letterlijk alle markten staan nog kneiterhoog na de eerste correctie voor mieren.

Dit is nog lang geen bloed door de straten. Dit is een schaafwondje.

Ik wacht wel tot de eerste berichten langskomen van mensen die er compleet doorheen zitten, het nooit meer goed zien komen en zich afvragen of ze de laatste restjes er maar beter uit kunnen trekken.

Dat zijn de koopmomentjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:50:
[...]

Tuurlijk maakt dat wel wat uit. Wanneer je nu 1 BTC zou kunnen kopen, kun je op 20k lager 1,5 BTC voor dezelfde hoeveelheid geld kopen. Op een koers van 420k scheelt dat 210k :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:56:
[...]
Tuurlijk maakt dat wel wat uit. Wanneer je nu 1 BTC zou kunnen kopen, kun je op 20k lager 1,5 BTC voor dezelfde hoeveelheid geld kopen. Op een koers van 420k scheelt dat 210k :P
Ja... en dan wacht je....en dan is ie morgen ineens 420k. Sta je dan met je zakje waardeloze fiat op de trein te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:07
[...]

Goud is een fysiek scheikundig element dat 100% zeker in zeer grote hoeveelheden voorkomt binnen ons universum. De totale hoeveelheid goud in het heelal is waarschijnlijk vele malen groter dan onze complete planeet. De enige reden waardoor het momenteel schaars omdat het nu (nog) niet binnen ons bereik is.

Bitcoin is door wiskunde gegarandeerd schaars. Het is de enige asset op aarde die gegarandeerd schaars is ongeacht wat zich nog buiten ons momentele bereik bevindt.

TLDR; there is no second best.
Totdat er een buitenaardswezen doodleuk met quintuillion processing komt en zo ff alle private keys brute-forced.
Zeg dan maar doei tegen je digitale schaarste

* elektriekert zet aluhoedje af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
elektriekert schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:01:
[...]

Totdat er een buitenaardswezen doodleuk met quintuillion processing komt en zo ff alle private keys brute-forced.
Zeg dan maar doei tegen je digitale schaarste

* elektriekert zet aluhoedje af
Daarom moet je ook nooit al je eieren in 1 mandje bewaren.

Je weet nooit wanneer de aliens komen en met hun death-ray laser de planeet verdampen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Na maandag de beurs hebben we ook nog Iran. Plan was eind komende week Israel aan te vallen maar aangezien dat al gelekt is heb je geen idee. Afhankelijk van wat ze doen kan het nog een koopmomentje opleveren.

Ik heb nog een plukje fiat voor een dipperdedip momentje. De hodl pot is onveranderd in sats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:00:
[...]

Ja... en dan wacht je....en dan is ie morgen ineens 420k. Sta je dan met je zakje waardeloze fiat op de trein te wachten.
Ik zeg niet dat je moet wachten, ik reageer op dat het niet uit maakt of je nu koopt of wanneer het 20k lager staat als het toch voor de lange termijn is. Die opvatting komt hier vaker langs, maar het heeft wel degelijk impact. In m'n voorbeeld een factor 1,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:55:
[...]

Misschien is het dat wel hoor, maar ik gok van niet.

1 Bitcoin is ruim $60k, letterlijk alle markten staan nog kneiterhoog na de eerste correctie voor mieren.

Dit is nog lang geen bloed door de straten. Dit is een schaafwondje.

Ik wacht wel tot de eerste berichten langskomen van mensen die er compleet doorheen zitten, het nooit meer goed zien komen en zich afvragen of ze de laatste restjes er maar beter uit kunnen trekken.

Dat zijn de koopmomentjes.
Je zou ook kunnen zeggen dat Bitcoin nu laag staat wat betreft moment in deze halving cycle. Deze range gaat zeer waarschijnlijk de bodem worden van de volgende bear in 2026. Dus in dat opzicht zou dit wel een goede range zijn om te blijven DCAen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]
Ja zeker scheelt dat wel, met die hoeveelheid aan aankopen wel, maar qua DCA stacking sats is het peanuts en boeit dat verschil niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:17:
[...]

Je zou ook kunnen zeggen dat Bitcoin nu laag staat wat betreft moment in deze halving cycle. Deze range gaat zeer waarschijnlijk de bodem worden van de volgende bear in 2026. Dus in dat opzicht zou dit wel een goede range zijn om te blijven DCAen.
Dat kan, maar is (net als mijn mening) pure speculatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
De reden is gevonden waarom we dalen:

met dit soort content is het gek dat we de $30k nog niet gezien hebben.

tip: kijk er niet naar, niet doen ik heb je gewaarschuwd!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNy_1a2nDpboxRxzDW2ARxAwJvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IriInIOGx9OUug0acj8xu31l.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:25:
Even kijken of er nog iets van te maken is vandaag.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtBaw5sAZS3lmp-8jt8b8H7rVyM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rHaxdaWFfqA2L0bhvC5RjfeY.png?f=fotoalbum_large

:)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:46:
[Twitter]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r_tXvtwCiGjHvpePJ9N1Vm13anA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zMp8IVNguZSJrNlXrNf6psnZ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik zei het je :D
eigen schuld dat je erop geklikt hebt :7

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra best een leuk meisje (in roze versie) na wat glazen bier...

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://imgs.search.brave.com/TnvEyn0PQGG4B4A97j-hF9cLhtYEGRPjPW5ugv4E42A/rs:fit:860:0:0:0/g:ce/aHR0cHM6Ly9pbWcu/aWZ1bm55LmNvL2lt/YWdlcy83MmY3OThj/OTI2ZWUxNTYxM2Vi/Y2E3YWE0ZDg0Njg3/MTBmYWQ3NTc3MzVk/OTdjYzM1NjE0YmQz/NzFhNjA0ZGUxXzEu/anBn
Voor de tere zieltjes achter een spoiler. Voordat je het weet heb je weer rappartages...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:29:
[...]
De 24 woorden zijn je toegang, dat kan via een hardware wallet als ledger, maar bijvoorbeeld ook een software wallet. Wanneer het puur voor verkopen is, zou dat ook een optie zijn. Maak je daarna op je hardware wallet een nieuwe "seed phrase" aan om je nieuwe crypto te gaan bewaren.
Thanks.
Ik heb er even naar gekeken, maar het wordt toch maar een nieuwe hardware wallet. Mijn huidige heeft al strepen in het scherm en met het oog op de toekomst is een wallet met meer opslag misschien toch wel een betere alles-in-één oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
[Twitter]

Dubbel gerapparteerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:10
[...]
Dat klopt maar mijn ervaring is als we daadwerkelijk zo laag gaan dat mensen die dit roepen alsnog niet instappen. Of ze denken dat het nog lager gaat (de beroemde 12k van afgelopen bear) of ze zijn er toch niet meer zo zeker van dat de markt echt hersteld…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
sh4d0wman schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:03:
Na maandag de beurs hebben we ook nog Iran. Plan was eind komende week Israel aan te vallen maar aangezien dat al gelekt is heb je geen idee. Afhankelijk van wat ze doen kan het nog een koopmomentje opleveren.

Ik heb nog een plukje fiat voor een dipperdedip momentje. De hodl pot is onveranderd in sats.
Dat zal ze tegenvallen. Is natuurlijk ook gewoon Israel/USA. De tegenreactie zal weer veel zwaarder worden. Zijn nu dagelijks ‘poppetjes’ van een lijst aan het afwerken, geen probleem waar. Met de beste geheime dienst ter wereld kan dat ook gewoon.

Zou Satoshi ook een Samson optie ingebouwd hebben mochten we naar 6 cent gaan? :+

We gaat het meemaken.

When moon? :9B

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OistpP5p95wkImpVkp3-W3rveU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BsgkyRTrgFIHjdxQ7LCXyr42.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Vandaag al 59k aantikken en dan up naar 420k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:24
Zo mooi om te zien dat je er 14 uur doet om op een bepaald niveau te komen om er vervolgens in 1 uur weer op dat beginpunt te komen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05:41
Ik open wel even een short, dan gaan we normaal gesproken weer omhoog

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@knakworst zet je hem wel op slot?

Afbeeldingslocatie: https://www.picturepunches.com/images/memes/377794.jpg

@Vis 420k? Oh haha, sorry we praten hier eigenlijk altijd over $4,20 We zijn dus op de goede weg. :D :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Tegenwoordig ook zaterdag dipdag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCZR84rcxXEen2jAVOVoKzuuCek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nTUv3u4M81YSZwI3Ug4xukpk.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:46
Ik zat te denken waarom , ondanks dat we op redelijk mooie niveau’s staan, voelt deze periode toch zo ontzettend pijnlijk/slecht. Nu zie ik dat (kan nog herstellen natuurlijk) het ook eigenlijk de lelijkste rode candle in 12 maanden is. Of is dit vertekend ivm schaal in tradingview app? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYg_3Ev1OuFkIQ65an4_Kdz-voo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zd3uktQEyoOxAmm1SrgzCMac.jpg?f=fotoalbum_large

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sfvwO62uDsGbVeBd0rRxxHmIF74=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5pYK6wCn5cQITThF9RnYOjcY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9wuIQsp81l3959y9O36HDXzMI0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wX8no1jr2PLzWBDdoB3Z2FJH.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
twit schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:29:
Nu zie ik dat (kan nog herstellen natuurlijk) het ook eigenlijk de lelijkste rode candle in 12 maanden is.
Vind je? Dat zou ik zeggen van de vier rode candles op rij rondom juni. Deze drop doet me weinig meer. Sure het is -10k, maar na een +16k move. Dus in the end staan we hoger dan drie weken geleden. En nabij oude ath niveaus ondanks de shitzooi die de wereld nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 22:56

zomertje

Barisax knorretje

anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:11:
[...]

afgelopen weken hebben ze idd heel veel gekocht. alleen gisteren was wel echt een slechte dag voor de etf's

[Afbeelding]
De vraag is hoeveel er gemiddeld per dag gekocht wordt en hoeveel er beschikbaar komt door nieuw geminede bitcoins. Ergens zal er een tekort ontstaan (hoop ik) en zal de prijs gaan stijgen.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Er was net een commercieel op tv van een crypto app geloof ik.

Koop crypto etc. En je kunt bundels kopen voor risico verspreiding met o.a. xrp en Ada erin 8)7

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
twit schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:29:
Ik zat te denken waarom , ondanks dat we op redelijk mooie niveau’s staan, voelt deze periode toch zo ontzettend pijnlijk/slecht. Nu zie ik dat (kan nog herstellen natuurlijk) het ook eigenlijk de lelijkste rode candle in 12 maanden is. Of is dit vertekend ivm schaal in tradingview app? [Afbeelding]
Er zijn nog mensen uit 2014 die bang zijn voor een dip naar 50 dollar nadat de koers al een half jaar niet onder de 200 dollar dook.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Die btc chart over de laatste maanden ziet er toch gewoon niet uit.. zeg ik als ta noob..

Ach wat maakt het ook allemaal uit.. ik zie het wel over een paar weken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4x4L2lB9yPdBDjm8i69ya68pDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6M8BL4XSSVqttyEq9fEKiGU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Pelox op 03-08-2024 19:44 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:37:
Die btc chart over de laatste maanden ziet er toch gewoon niet uit.. zeg ik als ta noob..
op de weekly en monthly ziet het er helemaal prima uit. Juist korte termijn is poep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:44:
[...]

op de weekly en monthly ziet het er helemaal prima uit. Juist korte termijn is poep
Ik heb er ook geen verstand van en roep maar wat. Een goede chart is een groene.. de rest is slecht.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Zodra we overgaan van early adopters naar early majority gaan we echt goed los 🚀 en dan lachen we om deze koersschommelingen.

We are still early oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CpX4uApU4Qr7tQ3BjCpyUWeL6oE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GfhpyHcJlMyuKrqWgUB62XPQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:45:
Zodra we overgaan van early adopters naar early majority gaan we echt goed los 🚀 en dan lachen we om deze koersschommelingen.

We are still early oOo

[Afbeelding]
En toen bleken we de laggards te zijn :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:45:

We are still early oOo

[Afbeelding]
Sowieso S-curve inderdaad!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jse6zKMVNjKPAgkMs2fAte_YocQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vJ33rEPEuyoGWTWeXxPJCGPN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
je kan straks in 2030 met 0.3 BTC een villa kopen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:24
Zo, weer verse fiat deployed. Buy-orders ingeladderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:03:
[...]

Daarom moet je ook nooit al je eieren in 1 mandje bewaren.

Je weet nooit wanneer de aliens komen en met hun death-ray laser de planeet verdampen.
Die Deathray bestaat al!
Is zelfs van Nederlandse bodem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[Twitter]

JEZUS!!!!!

FULL RETARD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09
Gondor schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:03:
Er was net een commercieel op tv van een crypto app geloof ik.

Koop crypto etc. En je kunt bundels kopen voor risico verspreiding met o.a. xrp en Ada erin 8)7
Zag de reclame ook net voorbij komen: https://finst.com/nl/bundles
Allemaal leuk en wel die crypto bundels maar je kunt net zo goed op elk ander platform verschillende coins kopen… Maar goed mooie bait om henk & ingrids te trekken

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12jjnuzPFCUbjhBDoYclD4-iDG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bQeuFHJy0Ku3SqKfoErrFphK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQNI6wyOX41GptSalfTuHwuyZnI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TooNxWChY2mvvxH3wy0nXGrQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIaqj-WURP9xDRBzCUBOMRZCxlA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2QZKPuVUCAgEGBfaUQmyfFqU.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jptHGRRfgFqeD9G2mUndrZPpEwc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/74r8DVnrcgxHl64b2zWi83pe.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Zet m even op de maand en zie een mega bullflag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1F-wSOZJ_pSg1SAtJyFEaweyyE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8MDLRBdwJlVUW88SNOPEekHQ.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:52:
Zet m even op de maand en zie een mega bullflag.

[Afbeelding]
Ik zie m ook denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJAbmYDOCsyvgg4djR-HsymLffU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jgO0VdTBaBm5rJ3enDfu1WNH.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljrcAejBNMzk1pl5vGOQ0K6Zqik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ast382XiNUEIOKvsO72jr9cL.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:52
When in doubt, zoom out :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:36
[...]

Dat wordt een garantie aanvraag voor die glazenbol lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 22:32
Op Twitter is de tendens dat we naar 12K gaan.. het komt allemaal goed. Geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
thierry1982 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:21:
Op Twitter is de tendens dat we naar 12K gaan.. het komt allemaal goed. Geduld.
Il chapo weer bezig? Die was nu toch bullish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:27
59k -O-

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Zit wel nog aardig dikke buy wall hier.

Anyway heb long orders staan net onder de 53k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb een dca spot ladder staan tussen 50-54k. /rent voor dca politie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

59,9 maar goed, bijna idd 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s61Oezd4i-xZuelTvy_KSDO-YQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fwRbKeUCztNDrwDIotbawi9l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:27
Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:39:
[...]

59,9 maar goed, bijna idd 😉
Ik wil gewoon koersen zien die beginnen met 60! Of met 420!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Stovirpi schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:55:
[...]

Ik wil gewoon koersen zien die beginnen met 60! Of met 420!
Heb je dat afgelopen halfjaar nog niet genoeg gezien?
Pagina: 1 ... 248 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!