afgelopen weken hebben ze idd heel veel gekocht. alleen gisteren was wel echt een slechte dag voor de etf'szomertje schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 05:40:
Ik post eigenlijk nooit in dit topic, maar zit nog prima in de Bitcoin, alts waren al rekt.
Als je alle nieuwsberichten mag geloven dan wordt er voorlopig nog heel veel gekocht door alle etf's, bedrijven en misschien ook regeringen. Het gaat een leuke periode worden de komende 6 tot 12 maanden
/f/image/QyhwEUJKNcz11GeWEdIjruce.png?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja die covid dip was ik goed ziek van. Ons restaurant had het ook al moeilijk die periode. Ook 2 maal covid opgelopen. Geur is nooit meer hersteld. Hartkloppingen gelukkig niet meer gehad. Ik wens de veroorzakers nog altijd een wisse dood.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
200dma heeft het vooralsnog prima gehoudenDeman23 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 03:12:
De 60K gaat er zo ook aan..
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Dan moet eerst de 200dma echt vallen. Verder zie ik ook prima herstel gebeuren na het weekend.tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:53:
We hebben nu wel echt een lower low op de daily. 56k next?
[ Voor 98% gewijzigd door anti elppa op 03-08-2024 09:18 ]
Check Taro zijn post in NK. 54k kan als het horizontale blauwe lijntje wordt gerespecteerd. 51k kan als de onderste lijn van de bullish expanding triangle wordt opgezocht.tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:53:
We hebben nu wel echt een lower low op de daily. 56k next?
Maar voor als nog veren we op vanaf de 200DMA.
Edit:
[ Voor 7% gewijzigd door ByteMe_ op 03-08-2024 09:26 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wil je op veilig? De monthly voor stabiel rood en de daily voor een sprankje groen.
Edit: gehehe, viel tegen he?
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 03-08-2024 09:28 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Idd, laten we die koesterenJoosie200 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:23:
[...]
Maar voor als nog veren we op vanaf de 200DMA.
De combinatie van het historische bullish moment in de cycle + bounce op de 1D MA200 zorgen ervoor dat je nu gewoon bullish zou moeten zijn, al dan niet eerst met het terugtesten van 50k regionen.
Echter valt dit voor heel veel mensen erg tegen omdat we door de ETF's, halving, etc. al hadden verwacht veel hoger te staan. Er is geen zekerheid dat dat gebeurt, maar de kans dat Bitcoin spoedig weer opveert is vanuit historisch oogpunt erg groot. Echter kan er natuurlijk ook sprake zijn van trendbreuk tov eerdere cycles en mag je er niet blindelings van uitgaan dat we alsnog bijv. 150k aantikken.
Afijn, inderdaad verder toegelicht in: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:36:
[...]
Idd, laten we die koesteren
De combinatie van het historische bullish moment in de cycle + bounce op de 1D MA200 zorgen ervoor dat je nu gewoon bullish zou moeten zijn, al dan niet eerst met het terugtesten van 50k regionen.
Echter valt dit voor heel veel mensen erg tegen omdat we door de ETF's, halving, etc. al hadden verwacht veel hoger te staan. Er is geen zekerheid dat dat gebeurt, maar de kans dat Bitcoin spoedig weer opveert is vanuit historisch oogpunt erg groot. Echter kan er natuurlijk ook sprake zijn van trendbreuk tov eerdere cycles en mag je er niet blindelings van uitgaan dat we alsnog bijv. 150k aantikken.
Afijn, inderdaad verder toegelicht in: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2jhblGlMS8MpjLwvbjUkeDNU.jpg?f=user_large)
Nee, nee, nee.. bear altijd hetzelfde, dan de bull ook. En nu heel snel naar de 420k.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 03-08-2024 09:40 ]
Zero.
Daarom 56k next imo. Die komt wel @anti elppa @Joosie200. En als ik er naast zit alleen maar goed, maar ik denk dat we hem sneller dan verwacht gaan zien.Taro schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:36:
[...]
niet alleen de 200DMA zit hier. Ook op de weekly is dit een belangrijke zone. Bounce zou hier logisch zijn. 0 garantie uiteraardtomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:41:
[...]
Daarom 56k next imo. Die komt wel @anti elppa @Joosie200. En als ik er naast zit alleen maar goed, maar ik denk dat we hem sneller dan verwacht gaan zien.
/f/image/2P2cChzHbIit1kAlAfMACCx4.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 03-08-2024 10:26 ]
Er zit support rond de 61k idd dus niet gek dat er iets gebeurd is. Ik neig echter nu wel meer bearish doordat zelfs de daily structure geflipped is.anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:25:
[...]
niet alleen de 200DMA zit hier. Ook op de weekly is dit een belangrijke zone. Bounce zou hier logisch zijn. 0 garantie uiteraard
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door TakutoRadiance op 03-08-2024 10:43 ]
Ik vermoed dat met een recente update deze app groter is geworden, want online kan ik hier nog weinig over vinden.
Enige optie een nieuwe Ledger met meer opslag aanschaffen?
Dat is inderdaad de enige optie als je het niet met een softwarewallet wil oplossen, maar persoonlijk zou ik dan overwegen om afscheid te nemen van Cardano, in plaats van het op een dure nieuwe Ledger nog minder waard te zien worden vs nieuwere coins met meer potentieel.Cpt.Iglo schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:44:
Vraagje. Ik ben in het bezit van een Ledger Nano S. Nu wil ik de Cardano app installeren, alleen is deze app te groot (150kb). De Ledger zelf heeft maar 138kb aan totale opslag en iets verwijderen om opslag te creëren werkt dus ook niet.
Ik vermoed dat met een recente update deze app groter is geworden, want online kan ik hier nog weinig over vinden.
Enige optie een nieuwe Ledger met meer opslag aanschaffen?
Begrijp mij niet verkeerd, ik was in 2018 ook Cardano fan, maar de ontwikklingen binnen de crypto wereld gaan snel, blijf niet te lang in een oude altcoin hangen tenzij je er natuurlijk voor de tech in zit, maar dan geldt alsnog: De tech van nieuwere coins gaat sneller.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bedankt voor je reactie.Taro schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:46:
[...]
Dat is inderdaad de enige optie als je het niet met een softwarewallet wil oplossen, maar persoonlijk zou ik dan overwegen om afscheid te nemen van Cardano, in plaats van het op een dure nieuwe Ledger nog minder waard te zien worden vs nieuwere coins met meer potentieel.
Begrijp mij niet verkeerd, ik was in 2018 ook Cardano fan, maar de ontwikklingen binnen de crypto wereld gaan snel, blijf niet te lang in een oude altcoin hangen tenzij je er natuurlijk voor de tech in zit, maar dan geldt alsnog: De tech van nieuwere coins gaat sneller.
De bedoeling is inderdaad om afscheid te nemen van Cardano, alleen lukt het nu niet om ze te ruilen/naar een exchange te sturen omdat ik de app niet meer kan installeren..
Dus tenzij er nog andere opties zijn, moet ik dus een Ledger hebben met meer opslag?
1 van de 1000 opties.TakutoRadiance schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:42:
Langzaam naar de 56k, dan weer langzaam omhoog, dan kan ik er wellicht een slordige inverse head and shoulders in zien die startte op 8 april (en eindigt rond half september). Of heb ik dan teveel fantasie?
We lijken een bodem te maken, laten we maar eens kijken of we die kunnen vasthouden of niet.
Daling naar 6 cent, bounce naar 420k.Nopheros schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:56:
[...]
1 van de 1000 opties.
We lijken een bodem te maken, laten we maar eens kijken of we die kunnen vasthouden of niet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
De 24 woorden zijn je toegang, dat kan via een hardware wallet als ledger, maar bijvoorbeeld ook een software wallet. Wanneer het puur voor verkopen is, zou dat ook een optie zijn. Maak je daarna op je hardware wallet een nieuwe "seed phrase" aan om je nieuwe crypto te gaan bewaren.Cpt.Iglo schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:50:
[...]
Bedankt voor je reactie.
De bedoeling is inderdaad om afscheid te nemen van Cardano, alleen lukt het nu niet om ze te ruilen/naar een exchange te sturen omdat ik de app niet meer kan installeren..
Dus tenzij er nog andere opties zijn, moet ik dus een Ledger hebben met meer opslag?
Trust me when I say this is only the beginning.
Viel me niet tegen nee en op de weekly ziet er nog niet eens super slecht uit.anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:12:
[...]
200dma heeft het vooralsnog prima gehouden
Die bodem lijkt gedragen door het dicht zijn van de stock markets. Maandag bepalen we de verdere richting.Nopheros schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:56:
[...]
1 van de 1000 opties.
Toch wel jammer dat Bitcoin gecorreleerd blijft aan die stonks markt hè..tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:57:
[...]
Die bodem lijkt gedragen door het dicht zijn van de stock markets. Maandag bepalen we de verdere richting.
Heel die Wall Street adoptie heeft zeker een keerzijde. Van digitaal goud zou je verwachten dat het voornamelijk omhoog beweegt tijdens roerige mondiale tijden. In dat opzicht heeft Bitcoin nog niet die status van goud, en dat komt denk ik vooral door die ETF's, hoewel het nog te vroeg is om dat te concluderen natuurlijk, en wellicht gebeurt dit pas bij een market cap van 10T van Bitcoin.
HODL
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Imo nee. BTC is gewoon een nog meer risk-on asset dan stocks, wat het gewoon gevoeliger maakt voor bewegingen in het (rente)beleid. Ik denk ook niet dat het ooit echt de status en stabiliteit van (digitaal) goud gaat bereiken, het zal altijd een stuk volatieler blijven.Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:09:
[...]
Van digitaal goud zou je verwachten dat het voornamelijk omhoog beweegt tijdens roerige mondiale tijden. In dat opzicht heeft Bitcoin nog niet die status van goud, en dat komt denk ik vooral door die ETF's, hoewel het nog te vroeg is om dat te concluderen natuurlijk, en wellicht gebeurt dit pas bij een market cap van 10T van Bitcoin.
HODL
tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:57:
[...]
Die bodem lijkt gedragen door het dicht zijn van de stock markets. Maandag bepalen we de verdere richting.
:strip_exif()/f/image/d7Ve974fRe1JNGwv9eyZpoJJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk wel dat het goud juist overklast qua status ooit, omdat de digitalisering gewoon doorgaat en de mogelijkheden oneindig zijn waarmee je Bitcoin kan toepassen.tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:16:
[...]
Imo nee. BTC is gewoon een nog meer risk-on asset dan stocks, wat het gewoon gevoeliger maakt voor bewegingen in het (rente)beleid. Ik denk ook niet dat het ooit echt de status en stabiliteit van (digitaal) goud gaat bereiken, het zal altijd een stuk volatieler blijven.
De volatiliteit zal dan vanzelf afnemen wanneer de mogelijkheden van het gebruik van Bitcoin toenemen en globaal geaccepteerd worden.
Ik durf er wel op te wedden door te hodlen.Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:24:
[...]
Ik denk wel dat het goud juist overklast qua status ooit, omdat de digitalisering gewoon doorgaat en de mogelijkheden oneindig zijn waarmee je Bitcoin kan toepassen.
De volatiliteit zal dan vanzelf afnemen wanneer de mogelijkheden van het gebruik van Bitcoin toenemen en globaal geaccepteerd worden.
Goud is een fysiek scheikundig element dat 100% zeker in zeer grote hoeveelheden voorkomt binnen ons universum. De totale hoeveelheid goud in het heelal is waarschijnlijk vele malen groter dan onze complete planeet. De enige reden waardoor het momenteel schaars omdat het nu (nog) niet binnen ons bereik is.
Bitcoin is door wiskunde gegarandeerd schaars. Het is de enige asset op aarde die gegarandeerd schaars is ongeacht wat zich nog buiten ons momentele bereik bevindt.
Huidige koersen zijn compleet irrelevant voor de lange termijn. Enige waar je op zou moet letten zijn mooie koopmomenten, en dat is de huidige range wat mij betreft absoluut nog niet.
Alleen voor traders/scalpers zijn de actuele koersen relevant.
TLDR; there is no second best.
Daar absoluut dan wel weer mee eens -FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:34:
[...]
Huidige koersen zijn compleet irrelevant voor de lange termijn. Enige waar je op zou moet letten zijn mooie koopmomenten, en dat is de huidige range wat mij betreft absoluut nog niet.
Ik zou het liefst op kort termijn dik willen cashen, maar daar is dan te weinig voor geïnvesteerd om realistisch echt wat op te behalen, zelfs met dikke gains tot 150k+. Ik wil niet 4 jaar weer wachten
Hoezo is de huidige range niet interessant om te kopen voor long term ?FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:34:
[...]
Ik durf er wel op te wedden door te hodlen.
Dan maakt het toch niet veel uit als je nu koopt of 20k lager? (Als we überhaupt nog 20k lager gaan)
Misschien is het dat wel hoor, maar ik gok van niet.Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:50:
[...]
Hoezo is de huidige range niet interessant om te kopen voor long term ?
Dan maakt het toch niet veel uit als je nu koopt of 20k lager? (Als we überhaupt nog 20k lager gaan)
1 Bitcoin is ruim $60k, letterlijk alle markten staan nog kneiterhoog na de eerste correctie voor mieren.
Dit is nog lang geen bloed door de straten. Dit is een schaafwondje.
Ik wacht wel tot de eerste berichten langskomen van mensen die er compleet doorheen zitten, het nooit meer goed zien komen en zich afvragen of ze de laatste restjes er maar beter uit kunnen trekken.
Dat zijn de koopmomentjes.
Tuurlijk maakt dat wel wat uit. Wanneer je nu 1 BTC zou kunnen kopen, kun je op 20k lager 1,5 BTC voor dezelfde hoeveelheid geld kopen. Op een koers van 420k scheelt dat 210kVis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:50:
[...]
Hoezo is de huidige range niet interessant om te kopen voor long term ?
Ja... en dan wacht je....en dan is ie morgen ineens 420k. Sta je dan met je zakje waardeloze fiat op de trein te wachten.Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:56:
[...]
Tuurlijk maakt dat wel wat uit. Wanneer je nu 1 BTC zou kunnen kopen, kun je op 20k lager 1,5 BTC voor dezelfde hoeveelheid geld kopen. Op een koers van 420k scheelt dat 210k
Totdat er een buitenaardswezen doodleuk met quintuillion processing komt en zo ff alle private keys brute-forced.FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:34:
[...]
Ik durf er wel op te wedden door te hodlen.
Goud is een fysiek scheikundig element dat 100% zeker in zeer grote hoeveelheden voorkomt binnen ons universum. De totale hoeveelheid goud in het heelal is waarschijnlijk vele malen groter dan onze complete planeet. De enige reden waardoor het momenteel schaars omdat het nu (nog) niet binnen ons bereik is.
Bitcoin is door wiskunde gegarandeerd schaars. Het is de enige asset op aarde die gegarandeerd schaars is ongeacht wat zich nog buiten ons momentele bereik bevindt.
TLDR; there is no second best.
Zeg dan maar doei tegen je digitale schaarste
* elektriekert zet aluhoedje af
Daarom moet je ook nooit al je eieren in 1 mandje bewaren.elektriekert schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:01:
[...]
Totdat er een buitenaardswezen doodleuk met quintuillion processing komt en zo ff alle private keys brute-forced.
Zeg dan maar doei tegen je digitale schaarste
* elektriekert zet aluhoedje af
Je weet nooit wanneer de aliens komen en met hun death-ray laser de planeet verdampen.
Ik heb nog een plukje fiat voor een dipperdedip momentje. De hodl pot is onveranderd in sats.
Ik zeg niet dat je moet wachten, ik reageer op dat het niet uit maakt of je nu koopt of wanneer het 20k lager staat als het toch voor de lange termijn is. Die opvatting komt hier vaker langs, maar het heeft wel degelijk impact. In m'n voorbeeld een factor 1,5.anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:00:
[...]
Ja... en dan wacht je....en dan is ie morgen ineens 420k. Sta je dan met je zakje waardeloze fiat op de trein te wachten.
Je zou ook kunnen zeggen dat Bitcoin nu laag staat wat betreft moment in deze halving cycle. Deze range gaat zeer waarschijnlijk de bodem worden van de volgende bear in 2026. Dus in dat opzicht zou dit wel een goede range zijn om te blijven DCAen.FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:55:
[...]
Misschien is het dat wel hoor, maar ik gok van niet.
1 Bitcoin is ruim $60k, letterlijk alle markten staan nog kneiterhoog na de eerste correctie voor mieren.
Dit is nog lang geen bloed door de straten. Dit is een schaafwondje.
Ik wacht wel tot de eerste berichten langskomen van mensen die er compleet doorheen zitten, het nooit meer goed zien komen en zich afvragen of ze de laatste restjes er maar beter uit kunnen trekken.
Dat zijn de koopmomentjes.
Ja zeker scheelt dat wel, met die hoeveelheid aan aankopen wel, maar qua DCA stacking sats is het peanuts en boeit dat verschil niet.Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:56:
[...]
Tuurlijk maakt dat wel wat uit. Wanneer je nu 1 BTC zou kunnen kopen, kun je op 20k lager 1,5 BTC voor dezelfde hoeveelheid geld kopen. Op een koers van 420k scheelt dat 210k
Dat kan, maar is (net als mijn mening) pure speculatie.Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:17:
[...]
Je zou ook kunnen zeggen dat Bitcoin nu laag staat wat betreft moment in deze halving cycle. Deze range gaat zeer waarschijnlijk de bodem worden van de volgende bear in 2026. Dus in dat opzicht zou dit wel een goede range zijn om te blijven DCAen.
we’re so fcked pic.twitter.com/lKxC5nWtDx
— FFV (@FFVV1211) 2 augustus 2024
met dit soort content is het gek dat we de $30k nog niet gezien hebben.
tip: kijk er niet naar, niet doen ik heb je gewaarschuwd!
nothing stops this train
tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:25:
Even kijken of er nog iets van te maken is vandaag.
[Afbeelding]
/f/image/rHaxdaWFfqA2L0bhvC5RjfeY.png?f=fotoalbum_large)
Kol Nedra schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:46:
De reden is gevonden waarom we dalen:
[Twitter]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zMp8IVNguZSJrNlXrNf6psnZ.gif?f=user_large)
Voor de tere zieltjes achter een spoiler. Voordat je het weet heb je weer rappartages...
Thanks.Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:29:
[...]
De 24 woorden zijn je toegang, dat kan via een hardware wallet als ledger, maar bijvoorbeeld ook een software wallet. Wanneer het puur voor verkopen is, zou dat ook een optie zijn. Maak je daarna op je hardware wallet een nieuwe "seed phrase" aan om je nieuwe crypto te gaan bewaren.
Ik heb er even naar gekeken, maar het wordt toch maar een nieuwe hardware wallet. Mijn huidige heeft al strepen in het scherm en met het oog op de toekomst is een wallet met meer opslag misschien toch wel een betere alles-in-één oplossing.
Dubbel gerapparteerdKol Nedra schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:46:
[Twitter]
Dat klopt maar mijn ervaring is als we daadwerkelijk zo laag gaan dat mensen die dit roepen alsnog niet instappen. Of ze denken dat het nog lager gaat (de beroemde 12k van afgelopen bear) of ze zijn er toch niet meer zo zeker van dat de markt echt hersteld…Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:56:
[...]
Dat zal ze tegenvallen. Is natuurlijk ook gewoon Israel/USA. De tegenreactie zal weer veel zwaarder worden. Zijn nu dagelijks ‘poppetjes’ van een lijst aan het afwerken, geen probleem waar. Met de beste geheime dienst ter wereld kan dat ook gewoon.sh4d0wman schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:03:
Na maandag de beurs hebben we ook nog Iran. Plan was eind komende week Israel aan te vallen maar aangezien dat al gelekt is heb je geen idee. Afhankelijk van wat ze doen kan het nog een koopmomentje opleveren.
Ik heb nog een plukje fiat voor een dipperdedip momentje. De hodl pot is onveranderd in sats.
Zou Satoshi ook een Samson optie ingebouwd hebben mochten we naar 6 cent gaan?
We gaat het meemaken.
When moon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
:strip_exif()/f/image/Zd3uktQEyoOxAmm1SrgzCMac.jpg?f=fotoalbum_large)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vind je? Dat zou ik zeggen van de vier rode candles op rij rondom juni. Deze drop doet me weinig meer. Sure het is -10k, maar na een +16k move. Dus in the end staan we hoger dan drie weken geleden. En nabij oude ath niveaus ondanks de shitzooi die de wereld nu is.twit schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:29:
Nu zie ik dat (kan nog herstellen natuurlijk) het ook eigenlijk de lelijkste rode candle in 12 maanden is.
De vraag is hoeveel er gemiddeld per dag gekocht wordt en hoeveel er beschikbaar komt door nieuw geminede bitcoins. Ergens zal er een tekort ontstaan (hoop ik) en zal de prijs gaan stijgen.anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:11:
[...]
afgelopen weken hebben ze idd heel veel gekocht. alleen gisteren was wel echt een slechte dag voor de etf's
[Afbeelding]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Koop crypto etc. En je kunt bundels kopen voor risico verspreiding met o.a. xrp en Ada erin

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Er zijn nog mensen uit 2014 die bang zijn voor een dip naar 50 dollar nadat de koers al een half jaar niet onder de 200 dollar dook.twit schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:29:
Ik zat te denken waarom , ondanks dat we op redelijk mooie niveau’s staan, voelt deze periode toch zo ontzettend pijnlijk/slecht. Nu zie ik dat (kan nog herstellen natuurlijk) het ook eigenlijk de lelijkste rode candle in 12 maanden is. Of is dit vertekend ivm schaal in tradingview app? [Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Ach wat maakt het ook allemaal uit.. ik zie het wel over een paar weken.
:strip_exif()/f/image/x6M8BL4XSSVqttyEq9fEKiGU.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 72% gewijzigd door Pelox op 03-08-2024 19:44 ]
Zero.
op de weekly en monthly ziet het er helemaal prima uit. Juist korte termijn is poepPelox schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:37:
Die btc chart over de laatste maanden ziet er toch gewoon niet uit.. zeg ik als ta noob..
Ik heb er ook geen verstand van en roep maar wat. Een goede chart is een groene.. de rest is slecht.anti elppa schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:44:
[...]
op de weekly en monthly ziet het er helemaal prima uit. Juist korte termijn is poep
Zero.
En toen bleken we de laggards te zijnNumbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:45:
Zodra we overgaan van early adopters naar early majority gaan we echt goed los 🚀 en dan lachen we om deze koersschommelingen.
We are still early![]()
[Afbeelding]
Sowieso S-curve inderdaad!Numbers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:45:
Zodra we overgaan van early adopters naar early majority gaan we echt goed los 🚀 en dan lachen we om deze koersschommelingen.
We are still early![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/vJ33rEPEuyoGWTWeXxPJCGPN.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Deathray bestaat al!FrambozenTaart schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:03:
[...]
Daarom moet je ook nooit al je eieren in 1 mandje bewaren.
Je weet nooit wanneer de aliens komen en met hun death-ray laser de planeet verdampen.
Is zelfs van Nederlandse bodem!
JEZUS!!!!!Kol Nedra schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:46:
[Twitter]
FULL RETARD
Zag de reclame ook net voorbij komen: https://finst.com/nl/bundlesGondor schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:03:
Er was net een commercieel op tv van een crypto app geloof ik.
Koop crypto etc. En je kunt bundels kopen voor risico verspreiding met o.a. xrp en Ada erin
Allemaal leuk en wel die crypto bundels maar je kunt net zo goed op elk ander platform verschillende coins kopen… Maar goed mooie bait om henk & ingrids te trekken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TooNxWChY2mvvxH3wy0nXGrQ.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8MDLRBdwJlVUW88SNOPEekHQ.gif?f=user_large)
Ik zie m ook denk ik.Vis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:52:
Zet m even op de maand en zie een mega bullflag.
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jgO0VdTBaBm5rJ3enDfu1WNH.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ast382XiNUEIOKvsO72jr9cL.png?f=user_large)
Dat wordt een garantie aanvraag voor die glazenbol lijkt het.tomtom901 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:57:
[...]
Il chapo weer bezig? Die was nu toch bullish?thierry1982 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:21:
Op Twitter is de tendens dat we naar 12K gaan.. het komt allemaal goed. Geduld.
Anyway heb long orders staan net onder de 53k.
Ik wil gewoon koersen zien die beginnen met 60! Of met 420!
Stack Sats
Heb je dat afgelopen halfjaar nog niet genoeg gezien?Stovirpi schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:55:
[...]
Ik wil gewoon koersen zien die beginnen met 60! Of met 420!
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!