Precies, Whats In gaat het dan voornamelijk om. Die andere is meer voor meubels en andere dingen voor het interieur. Dus nauwelijks CD's.Marcel Br schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:36:
80 meter naar rechts zitten er 2
Als je wel nog jezelf wil laten verrassen. Je kan doorlopen tot De winkel van Sinkel aan de Koningsweg. Ik gruwel van die toko omdat het er voor mij TE chaotisch is. Alleen zijn er genoeg mensen aan de reviews te zien die er wel wat van vinden dus je kan het proberen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mooie collectie zo. Op vinyl is er nieuw nog wel het een en ander te krijgen inderdaad. Wie weet loop ik er nog een keer tegen aan. Voor de geluidskwaliteit hoef je de eerste (twee) in ieder geval niet te kopen haha.apis29 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:47:
[...]
De oudste/ hun eerste cd ook nog(ooit enkel een kopie van op cassette gehad). Ook nog een keer dit tegengekomen (maar verder in de afgelopen 2-3 jaar eigenlijk helemaal niks van ze dus hopelijk heb je geluk. Zie nieuw bijna alleen maar vinyl uitgaves nu):En begin dit jaar nog deze vinyl single nieuw gekocht (samen met dezelfde twee Pharcyde cd's
, maar ben altijd op zoek naar oudere/ originele uitgaves dus daarom die van de kringloop alsnog meegenomen)
[Afbeelding]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Dat is grappig… Osdorp Posse… net ook weer eens wat via Discogs gekocht:
:strip_exif()/f/image/3qPQYdjyUE3tzGBnq5dEzEkX.jpg?f=fotoalbum_large)