damdiedamdam
Diepzinnige tekst, hoor.
Hetzelfde duo als dinsdag.Shinji schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:37:
Is de NPO nu ook weer Jacqueline Govaerts vandaag of nu een ander. Stem lijkt anders dan eergisteren.
"When you grow up your heart dies"
Oostenrijk is in de 90’s blijven hangen
Zo zo Ariana grande look a like

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
2 brothers on the fourth floor
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hey, ik hoor een bekend deuntje op de achtergrond.
De meme waar Eurovision aan refereert: YouTube: Wait for it 😂RobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:33:
[...]
Doet me denken aan dit![]()
[YouTube: André van Duin: De Weershow]
Microfoons waren slecht (afgesteld) dinsdag. Ze zijn allebei en met name die vrouw is veel beter te verstaan.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
jaaaa die!Pinobigbird schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:38:
2 brothers on the fourth floor
DJ Bobo deed toch al eerder mee.TrailBlazer schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:38:
Oostenrijk is in de 90’s blijven hangen
Klinkt weer zo
Ik vind dit ongelofelijk slecht maar volgens mij staan we als landje nog groter voor lul straks met Joost
Hier krijg ik een gigantische 90s flashback van, toen ik een beroerd vakantiebaantje had en mijn collega's alleen maar eurodance wilden horen.
Maar dan net niet helemaal lekker dat mag nog iets lomper.Frieda schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:38:
hoor ik daar nou eurodance?
De audioverbinding loopt weer via een touwtje met 2 blikken, echt gênant slecht. Stem klinkt inderdaad anders.Shinji schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:37:
Is de NPO nu ook weer Jacqueline Govaerts vandaag of nu een ander. Stem lijkt anders dan eergisteren.
Wel lekker energiek dit.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Dit is niet best. Veel jatwerk van hits uit de jaren '90.
Het is wel echt een 90s nummer inderdaad,
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb op mindere 90’s xtc gehad
Lekker VRT kijken.stin00 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:39:
[...]
De audioverbinding loopt weer via een touwtje met 2 blikken, echt gênant slecht. Stem klinkt inderdaad anders.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Scooter deed ook mee
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Die kende ik niet hahahaMasatoWolff schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:38:
[...]
De meme waar Eurovision aan refereert: YouTube: Wait for it 😂
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hoorde ik de Amen Break in dat nummer?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lichtflitsen? Nee, hoor
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wie heeft er Ambilight hier en kan even laten zien hoe het bij hem / haar gaat met zulke nummers
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De videoclip van oostenrijk is beter

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 09-05-2024 21:41 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb de mediabox wat anders ingesteld en ben over naar de VRT. Het geluid is nu een stuk beter. Ik moest hem op match content zetten anders bleef het stereo.
Saba? Leuk, een Nederlands tintje
En wie moet dat zand straks weer opzuigen?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
ESF met de Zandtovenaar.
Nilfisk!Pinobigbird schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:41:
Is gewoon glitter, kan blijven liggen.Pinobigbird schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:41:
De zang is niet best.
Begint wel heel sterk en rustig opbouwend
Is het geen glitter? Heeft iedereen die erna komt nog jaren plezier van!
Zul je zien dat het zo inderdaad langer duurt voordat het volgende nummer speelt i.p.v. enkel dat artiestenintrootje.Pinobigbird schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:41:
Blijven liggen? Die rommel krijg je nergens meer uit.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Oeh oeh oeh oeh
Ze kan wel zingen Maar niks bijzonders
Ze kan wel zingen Maar niks bijzonders
Klonk wel lekker tot de uithaal. Wel wat missers helaas
Is sandman zijn sandwoman kwijt?
Prima nummer. Geen hysterie.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Stromae in een bruidsjurk?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Opzich wel een oke nummer, maar het bekt soms gewoon niet zo lekker. Het blijft dan ook niet in je hoofd zitten.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
zow, ik ben niet zo'n audiofiel, maar dacht, laat ik toch eens naar de BBC overschakelen. wat een verschil zeg, waar is de NPO mee bezig?
Ah, daar hebben we Rosa Linn.
Ook beter als je normale tv speakers hebt?Wyke schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:44:
zow, ik ben niet zo'n audiofiel, maar dacht, laat ik toch eens naar de BBC overschakelen. wat een verschil zeg, waar is de NPO mee bezig?
Commentaar: Ik vind het een goede zangeres, had haar een betere song gegund.
Luisteraars: Ik vind het een goede song, had het een betere zangeres gegund.
O, dit begint wel apart!
Heel wat dunnere vlechten dan dinsdagavond
Als je het niet meer weet, zing dan lalalalalala...
Lalalaalaalalala
Sluit elkaar niet uit. Als het nummer in bepaalde hoogtes/of laagtes zit komt het nummer niet goed uit de verf en de zangeres ook niet.danslo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:45:
Commentaar: Ik vind het een goede zangeres, had haar een betere song gegund.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volgens mij speelt die gast helemaal niet echt op die trompet. Eerder solo dan een duo dit.
Ik weet dat dit Armenië is, maar ik het opeens zin om een paar borden op de grond kapot te smijten. Hoppa!

Weer een afvaller voor vanavond
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Het gaat niet uit je kop...sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:46:
Als je het niet meer weet, zing dan lalalalalala...
Mia en Dion?Maarten_E schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:46:
[...]
Sluit elkaar niet uit. Als het nummer in bepaalde hoogtes/of laagtes zit komt het nummer niet goed uit de verf en de zangeres ook niet.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Goede uitvoering. Absoluut niet mijn nummer.
Dit is een leuk nummer.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hmm.. zelfs onze jongste hond begint te grommen en aan te geven dat ze het niks vind, next
Dit moet door, hoor.
Net als je denkt dat het los gaat stopt ze weer en kakt het in.
Waar te beginnen zonder de modbreak te negeren...
Krijg hier Fata Morgana vibes van.
Een trompet? Waar hoor ik die?
Je kat ontvlucht de woonkamer ? Of is ie in de gordijnen gaan hangen ?Frieda schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:46:
nou de voetjes gaan hier van de vloer hoor!
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Wat hysterisch allemaal, beetje drukke achtergrond
Mooie vrouw. Mooie grafics
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Publiekbespeler 
Inhoudelijk zeer sterk.
Inhoudelijk zeer sterk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit doet mij denken aan The Witcher tijdens gevechten
Ja, die zijn er de laatste jaren veel te weinig.
Maar wel veel energie, I likePinobigbird schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:47:
Wat hysterisch allemaal, beetje drukke achtergrond
Ik zit hier nog met een oudere tv van zo'n 15-20 jaar geleden, dus ik weet niet of ik iets zou merken. Net even snel geschakeld, maar bij de BBC klinkt het net iets harder.Wyke schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:47:
[...]
Weet ik niet, ik gebruik een sonos beam in ieder geval
Ach.. Sommige mensen kunnen tegenwoordig vrij weinig meer hebben.
Dat was vroeger wel anders
Ik heb het gemerkt. Mijn grap over een rokje is ook weg. Beetje slap, maar goed.BlazeMuis schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:48:
[...]
Ach.. Sommige mensen kunnen tegenwoordig vrij weinig meer hebben.
Dat was vroeger wel anders
Om het wat context te geven: Ze zingt over dat ze Free girl is, terwijl haar familie zegt dat ze normaal moet doen.sambalbaj schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:47:
Kijk hier wordt ik wel vrolijk van.
Prima folkloristisch nummer.
Hoort bij ESF
Hebben ze tijd nodig om iets klaar te zetten? Duurt wel lang dit
EuroVision op Tweakers is toch een vrijplaats van heteroseksuele platvloersheid gecombineerd met overmatig alcoholgebruik...
Meestal wel inderdaad, show is op de seconde geplannedRobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:50:
Hebben ze tijd nodig om iets klaar te zetten? Duurt wel lang dit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.