Ik moest ook aan Rammstein denken. Maar dit is een veel slechtere zanger.Joosie200 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:58:
Ah ze hebben Rammstein meets Gunther gevonden.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Kan niet, zijn paspoort is verdwenen.AMD1800 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:58:
[...]
Ik denk het niet. Die zit gewoon lekker in zijn hotel, of beter nog, in een vliegtuig naar huis.
Straks zitten ze toch in die launch ofzoAMD1800 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:58:
[...]
Ik denk het niet. Die zit gewoon lekker in zijn hotel, of beter nog, in een vliegtuig naar huis.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat onderzoek was afgerond en Joost is dus gewoon vrij om te gaan waar hij wil. Het is afwachten wat de officier van justitie ervan gaat zeggen en dat kan nog weken duren.Jasphur schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Als de politie er nog bij betrokken is zal hij nog wel in Zweden zijn vermoed ik
"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ripoff of niet, veruit het meest vermakelijk vanavond.Grindtegel schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:
kroatie is kut, een gay ass ramstein ripoff maar dan voor wussies
Sorry, dat was Luxenburg!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
1) Kroatië
2) Finland
3) Armenië
Minder doe maar lekker gek maar solid gezongen
1) Noorwegen
2) Israël
3) Zwitserland
Ik vind het niks.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
hej!Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:00:
woooooo hooooooo
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Rammstein zanger had zeker een incident veroorzaaktLordy79 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Ik moest ook aan Rammstein denken. Maar dit is een veel slechtere zanger.
Festina lente
*applaus achtige smiley*Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:00:
woooooo hooooooo
nee gewoon neeeric.1 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:00:
[...]
Ripoff of niet, veruit het meest vermakelijk vanavond.
Eens. Maar gewoon de melodie/ritme van gitaar/drums is Rammstein voor mij. En die zanger is net een Scooter guy. Maakte er Gunther vanLordy79 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Ik moest ook aan Rammstein denken. Maar dit is een veel slechtere zanger.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
ik heb best veel gaye asses gezien vanavond inderdaadGrindtegel schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:
kroatie is kut, een gay ass ramstein ripoff maar dan voor wussies
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Festina lente
Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:03:
[...]
ik heb best veel gaye asses gezien vanavond inderdaad
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Dansje met de slang.skimine schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:04:
Firefighter; had toch wel een brandweerauto op het podium verwacht. Kon ze zingen vanuit het bakje van de hoogwerker
One Ring to rule them all, One ring to find them; One ring to bring them all and in the darkness bind themvhal schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:04:
Weer zo'n ring als visual of decorstukken...
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
ik kan me engeland hertnnerenmrottjers schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:04:
De hoeveelste act is dit nu met 1 vrouw waar 4 mannen omheen dansen?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
*Firefliesautje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:04:
Ik hoor toch liever Firestarter.
En dan als het even kan de versie van Torre:autje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:04:
Ik hoor toch liever Firestarter.
Scherp als een uil.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dan gaat ie met die auto of de trein. Europapa!
Festina lente
Draw me like one of your french girls.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Potjandorie jij was net eerderJoosie200 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:07:
Frankrijk heeft Lewis Hamilton gevonden naar stijl van Stromae?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Op zich niet heel slecht, geloof dat hij wel een beetje beschermd wordt, BBC had het net al over een "spoken word" preformance tijdens de repetities. Vanwege stem problemen...VeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:07:
Ach ja, de man in de klamboe.
[ Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 23:09 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bij deze gediskwalificeerd!Quad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:08:
Heee hij slaat ook naar een camera!
Hij begon over liefde en vrede, toch? Zal wel tegen de regels zijn.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:08:
[...]
Op zich niet heel slecht, geloof dat hij wel een beetje beschermd wordt, BBC had het net al over een spoken word preformance tijdens de repetities.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Goed bereik ook van de microfoon
DNF!Quad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:08:
Heee hij slaat ook naar een camera!
Mikey no, this is not right!
Voila is voor mij een van de meest memorabele nummers, echt heerlijk.Honesty schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:07:
Die van Fransoos van 21 had gewoon moeten winnen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik vind het een mooi liedje. Maar hij zong regelmatig niet zuiver.autje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:09:
Vocaal het beste van de avond. In mijn Top 5.
Gaf hij toen geen toespraak?stin00 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:09:
Hij zong beter in de halve finale, maar alsnog wel goed
Notlupus schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:09:
[...]
Voila is voor mij een van de meest memorabele nummers, echt heerlijk.
Nee, dat was vanmiddag bij de laatste repetitie.
Dit toch? Dacht al dat ik gek werd na de reacties hierLordy79 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:10:
[...]
Ik vind het een mooi liedje. Maar hij zong regelmatig niet zuiver.
Was volgens mij vanmiddag voor de familie optredens (of hoe ze dat ook noemen)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat was vanmiddag
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Daar hebben ze vrijwel allemaal last van.Lordy79 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:10:
[...]
Ik vind het een mooi liedje. Maar hij zong regelmatig niet zuiver.
Gaat toch snel, 26 liedjes....Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:11:
de laatste alweer
Mwoah wel lekker nummer dit.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
25
Steam/Discord: Flimovic
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
![]()
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.