I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Hahaha een reactie die je alleen op tweakers kan verwachtenDutchCrownNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:46:
Ohja, de man op de starlink schotel
Wat wordt er nu elke keer uitgelegd over deze artiest?DutchCrownNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:46:
Ohja, de man op de starlink schotel
O, ik heb nog appenzeller liggen!
Queen kon toch ook van hoog tot laag? Eentje van de buitencategorie deze dus?sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:47:
Hij kan in ieder geval wel zingen. Het gaat alleen alle kanten op qua zang.
Te horen aan zijn buiten adem zijn is het wel degelijk live.Grindtegel schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:47:
het is raar het klinkt niet live, ziet er ook niet live uit. misschien dat er een hele kleine vertraging tussen beeld/geluid zit maar het lijkt niet lve te zijn?
Geen idee, hij verstoort het signaal telkensJazzy schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:47:
[...]
Wat wordt er nu elke keer uitgelegd over deze artiest?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
What has been seenLordy79 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:47:
Ik moet ineens denken aan HIM van the powerpuff girls bij de act van Zwitserland....
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Geen man, geen hij.DutchCrownNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:48:
[...]
Geen idee, hij verstoort het signaal telkens
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Klopt Freddie Mercury had geloof ik een bereik van 4 octaven net als David Bowie trouwens.StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:48:
[...]
Queen kon toch ook van hoog tot laag? Eentje van de buitencategorie deze dus?
Was in de halve finale vooral afgeleid door alles wat er bij zit
Maar blijft geen prettig nummer
Waterloo wordt in ieder geval gezongen door een trio met Conchita Wurst.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:49:
Naast Abba nog meer bekende intervalacts vanavond?
Maandag kamervragen!?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is dat zo? Bron?carpebios schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:48:
Hij vond het goed dat NL eruit lag.
Ik zoek een woord beginnend met een 'z'... nou ja
zorro zorro zorro?StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:51:
Dusssss de EBU is trots op de EBU, de presentatrice is trots op haar familie...
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
...
... Oeh ik ga voor de Rune steen!
[ Voor 17% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 22:53 ]
Deleted scenessjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:52:
Zou Joost ook nog op die DVD of CD staan?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja die staat eropsjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:52:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Jacqueline zei het wel. Op de LP.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:52:
Ja, die zijn vast al geperstsjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:52:
Da's een goeie... lol
Ik mis het cassette bandje.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:53:
Wow wat een technologie zeg DVD, CD en LP ...
...
... Oeh ik ga voor de Rune steen!
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ze doen dit jaar alles last minute, dus je weet maar nooit.
Blu-runen bedoel jeskimine schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:53:
Maar geen Blu-Ray, beetje matig
Steam/Discord: Flimovic
Ik kies voor de WEB_DL.skimine schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:53:
Maar geen Blu-Ray, beetje matig
[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 22:54 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Nat-Water op 11-05-2024 22:55 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Niks mis mee imho. Meer vrouwen mogen zich zo kleden wat mij betreftTIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:54:
Blijf het toch bijzonder vinden dat al die vrouwen (muv een enkele) in een soort gothic intro zitten dit jaar...
Oh, ik vind wij van wc eend ook wel passend.StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:51:
Dusssss de EBU is trots op de EBU, de presentatrice is trots op haar familie...
Dat zou de beste stunt ooit zijn!sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:
Hierna nog maar 3 te gaan met als surpise act daarna Joost Klein...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Blijft grappig. In het Zuid Afrikaans is de bikini dan ook een amper broekieG_Dragon schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:
Die heeft amper kleding aan
kan ze meteen je navel schoonmakengambieter schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:
Is dat een erg grote neus?
Oh dat moet iedereen gewoon lekker zelf weten hoor, maar viel me in de 2e halve finale ineens zo op.Jasphur schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:
[...]
Niks mis mee imho. Meer vrouwen mogen zich zo kleden wat mij betreft
Daar denk ik de hele avond al aan als ik die ene presentatrice zie.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:
BDSM party.
Goede zangeres ook.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Wat een verschrikkelijk lelijke jurk is dat.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:56:
[...]
Daar denk ik de hele avond al aan als ik die ene presentatrice zie.
4, ze lopen tot 26, waarbij nr. 5 overgeslagen is in de nummeringsjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
23 van de 25 bij de bookmakers. Je zit wel redelijk goed denk ik.
ok ik ben voor Ierland, ook beetje creepy
Nee die andere.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Een van mijn alltime favorites!
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik denk het niet. Die zit gewoon lekker in zijn hotel, of beter nog, in een vliegtuig naar huis.Zerora schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:56:
Vraag mij af of Joost wel daar is.
[ Voor 6% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 22:58 ]
en dan vond je dit een eng wijfGrindtegel schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:57:
Wat een eng wijf. Ik ben voor Italië, Armenië en Cyprus
ok ik ben voor Ierland, ook beetje creepy
Goed nummer hoor, enige nummer wat ik voor het songfestival al kende.
[ Voor 36% gewijzigd door Nat-Water op 11-05-2024 22:59 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Of pino of stuntsmurf, of zullen ze solidair zijnZerora schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:56:
Vraag mij af of Joost wel daar is.
Festina lente
Als je de muggen niet meerekent.. Vorig jaar 's avonds was het niets waard.Joosie200 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:57:
Mij iets te goedkoop van Slovenië.
Nu Kroatië. Prima vakantieland.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dan post ik hem nu gewoon nog een keer.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:57:
[...]
4, ze lopen tot 26, waarbij nr. 5 overgeslagen is in de nummering
Als de politie er nog bij betrokken is zal hij nog wel in Zweden zijn vermoed ikAMD1800 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:58:
[...]
Ik denk het niet. Die zit gewoon lekker in zijn hotel, of beter nog, in een vliegtuig naar huis.
Dit topic is gesloten.
![]()
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.
:strip_exif()/f/image/a4juAwVeyaZY5vaiBaARK71w.jpg?f=fotoalbum_large)