☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het zou wel bijzonder zijn als al die artiesten die zo begaan zijn met de wereld zich onreglementair gaan uitspreken over de situatie in de wereld tijdens hun optreden en vervolgens gediskwalificeerd worden.Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:52:
als ze alle deelnemers die een onreglementair statement hebben gemaakt diskwalificeren, blijven er dan nog landen over eigenlijk? Misschien mag België dan weer meedoen!
Dan is het Eurovisie Songfestival volgens jaar in de Negev Desert waar op 7 oktober de aanval was.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ja maar Frankrijk is toch anderen. Die betalen gewoon aan de EBU, los van het songfestival. Daarnaast is Frans de enige "andere" taal die ze spreken. Dit terwijl er procentueel echt niet veel Franstalige mee doen/kijken anno 2024.Stoney3K schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:52:
[...]
Ah natuurlijk, money talks in dit geval. Zelfde verhaal als met Israël dus.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
The normal segment of the hosts turning to Martin Österdahl to give a "good to go" for the jury votes was skipped during the dress rehearsal just now.
— wiwibloggs (@wiwibloggs) 11 mei 2024
Jury votes are being presented by Edward af Sillén and not Petra Mede at the dress rehearsal. Petra has been presenting jury votes during the two previous dress rehearsals.
— wiwibloggs (@wiwibloggs) 11 mei 2024
RAI gaf aan bij hun verontschuldiging dat het "incomplete" stemmen betreft, dus mogelijk waren de gegevens niet juist.MazeWing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:53:
[...]
Ik weet niet of Italië een grote concentratie Joden heeft (zoals bijvoorbeeld Antwerpen) die van invloed kunnen zijn. Of Italië heeft puur op kwaliteit gestemd. Dan is het niet meer dan terecht gezien de "kwaliteit" van het gros van de liedjes....
Kan ook een smoesje zijn natuurlijk om te doen voorkomen alsof, we weten het pas na de GF als de volledige resultaten vrijgegeven worden.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Als dit echt zo is, dan is het inderdaad zwaar overtrokken.
Tegelijkertijd vinden journalisten het blijkbaar wel nodig om politiek geladen vragen te stellen.Stoney3K schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:52:
[...]
Het maken van politieke statements is expliciet verboden.
Käärijä, die is er toch... Cha cha cha...!Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:52:
als ze alle deelnemers die een onreglementair statement hebben gemaakt diskwalificeren, blijven er dan nog landen over eigenlijk? Misschien mag België dan weer meedoen!
Het is ook niet te scheiden van elkaar. Voorheen (of nog steeds?) had ook je landen die altijd 12 punten gaven aan dezelfde vriendjeslanden, ongeacht de performance.MikeyMan schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:55:
[...]
Tegelijkertijd vinden journalisten het blijkbaar wel nodig om politiek geladen vragen te stellen.
Ik denk dat ze proberen te doen wat ze kunnen voor wat betreft de politiek buiten het podium te houden maar wat erbuiten gebeurt is al helemaal niet meer te controleren.
Schokkend inderdaad...Bart-Willem schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:55:
Op Twitter is her en der te lezen dat de bedreiging iets zou zijn van "you again? Next time I will hit you" De persoon die in de weg stond zou al diverse keren gruwelijk in de weg hebben gestaan onderweg naar het podium.
Veel erger dan politieke statements, goed ingegrepen! /s
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Toch bijzonder knap dat het grootste deel van een persverklaring over Joost' diskwalificatie over Israël gaat.mprkooij schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:12:
Dit komt vanuit Roemenië.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
*knip* zie topicwarning
[ Voor 12% gewijzigd door ZieMaar! op 11-05-2024 17:19 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bekijk het nu eens met een Zwitserse of Zweedse bril?hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:58:
[...]
Schokkend inderdaad...
Veel erger dan politieke statements, goed ingegrepen! /s
Ik heb getwijfeld over België...Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:52:
Is van een Facebookgroepje.alexbl69 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:58:
[...]
Toch bijzonder knap dat het grootste deel van een persverklaring over Joost' diskwalificatie over Israël gaat.
Krijg de indruk dat diverse landen (Ierland?) hun uiterste best doen om zichzelf als ultiem anti-Israël te positioneren, in de hoop op wat sympathie-stemmen.
Verd*mde politiek
BREAKING:
— Honest Vocal Cunt | 🇽🇰 🇦🇲🌻🍉 (@VocaISuspension) 11 mei 2024
Israel's Government team have released a series of advertisements on youtube targetting voters in Eastern Europe. In the video's Eden even speaks the native language (Serbian, Georgian etc).#Eurovision2024 #JoostKlein #EdenGolan pic.twitter.com/jOw3toCKGT
Dus?Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:58:
Bekijk het nu eens met een Zwitserse of Zweedse bril?
Gewoon niet in de weg staan.
De trieste waarheid inderdaad. Misschien zien we joost nog eens terug bij een talkshow om zijn verhaal te doen. Daarna spugen we nog een keer op de ebu, en gaat het leven weer gewoon door. En volgend jaar natuurlijk weer lekker op nieuw, al zal het denk ik een stuk lastiger zijn om nu nog een artiest te vinden die mee zal willen doen.durian schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:57:
Misschien ben ik optimist (of pessimist) maar ik denk dat om 8 uur de show gewoon van start gaat, niemand meer aan Joost denkt, en we morgen gewoon een winnaar hebben. Over een week horen we dan misschien wat er allemaal gebeurd is, maar dat boeit buiten NL toch niemand meer. :-)
Of: het was gewoon een Zweedse mokkel die Joost wel leuk vond, en "I'll hit you" kan je dus ook anders opvatten!
In ieder geval niet diskwalificatie waardig. Hard foei zeggen tegen Joost en die dame zet je op andere plek neer
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lijkt mijn vrouw wel... Die staat ook altijd in de weg thuis (in een looppad, in een deuropening, etc.)
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
160+ miljoen kijkers. Ik denk dat Gerard Joling sowieso ervoor te porren isstylezzz schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:00:
[...]
De trieste waarheid inderdaad. Misschien zien we joost nog eens terug bij een talkshow om zijn verhaal te doen. Daarna spugen we nog een keer op de ebu, en gaat het leven weer gewoon door. En volgend jaar natuurlijk weer lekker op nieuw, al zal het denk ik een stuk lastiger zijn om nu nog een artiest te vinden die mee zal willen doen.
Tuurlijk, maar als dit het echt is..?
Ik zie het ook zo voor me dat hij voorbij liep en mompelde dat ze nu eens uit de weg moet gaan anders krijg je een beuk.
Of wellicht een gevalletje respect hebben voor elkaar / 2 vechten 2 schuld.
Ik ben vooral nieuwsgierig of er landen zijn die de stekker eruit trekken of tijdens de show iets doen wat tot diskwalificatie kan leiden
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Denk dat dat laatste wel mee zal vallen, als er 150M mensen naar die show kijken dan zetten veel mensen daar graag zoiets voor aan de kant.stylezzz schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:00:
[...]
De trieste waarheid inderdaad. Misschien zien we joost nog eens terug bij een talkshow om zijn verhaal te doen. Daarna spugen we nog een keer op de ebu, en gaat het leven weer gewoon door. En volgend jaar natuurlijk weer lekker op nieuw, al zal het denk ik een stuk lastiger zijn om nu nog een artiest te vinden die mee zal willen doen.
Meen je dat serieus? Als ik op het werk tegen een klant of collega zeg 'jij weer? Volgende keer geef ik je een klap.'. Kan ik gewoon op zoek naar een nieuwe baan hoor. Vind het helemaal niet overtrokken.Player1S schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:01:
[...]
In ieder geval niet diskwalificatie waardig. Hard foei zeggen tegen Joost en die dame zet je op andere plek neer
Geen probleem, heel bekend met de Zweedse mindset.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:58:
[...]
Bekijk het nu eens met een Zwitserse of Zweedse bril?
Die lachen erom en gaan door
Zou prettig zijn als Joost gewoon even verteld wat zijn kant van verhaal is. Daar zou niks op tegen moeten zijn
Ach, is gewoon een doodnormale opmerking die je ook in, pak ‘m beet, de Tweede Kamer kan horen 😉Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Meen je dat serieus? Als ik op het werk tegen een klant of collega zeg 'jij weer? Volgende keer geef ik je een klap.'. Kan ik gewoon op zoek naar een nieuwe baan hoor. Vind het helemaal niet overtrokken.
2 vechten 2 schuld? In een situatie waarbij de ene partij vanuit zijn ivoren toren denkt alles te kunnen maken?Thalaron schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Als artiest heb je je te gedragen, zeker als je vanuit een land wordt uitgezonden en het niet alleen om jou gaat.
Ik denk dat het dan de toppers moeten worden. We hebben jarenlang geprobeerd om een zo goed mogelijke zanger(es) te sturen, wat meestal in tranen eindigde. Maar nu we het licht hebben gezien en gewoon iemand 'geks' te sturen gooien we inmiddels hoge ogen. Kan iemand rene froger alvast bellen?Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:01:
[...]
160+ miljoen kijkers. Ik denk dat Gerard Joling sowieso ervoor te porren is
Dat onze normen en waarden op het nivo van Neandertalers liggen wil niet zeggen dat andere landen daar genoegen mee hoeven te nemen.Zentbeer schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:04:
[...]
Ach, is gewoon een doodnormale opmerking die je ook in, pak ‘m beet, de Tweede Kamer kan horen 😉
Ja meen ik serieus. Die artiesten worden minstens een hele week van interview naar interview naar repetitie naar optreden naar promotie event naar repetitie gesleurd. Dus ja dan ben je soms kribbig en zeg je een keer wat wat eigenlijk niet hoort.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Meen je dat serieus? Als ik op het werk tegen een klant of collega zeg 'jij weer? Volgende keer geef ik je een klap.'. Kan ik gewoon op zoek naar een nieuwe baan hoor. Vind het helemaal niet overtrokken.
Kun je totaal niet met een gemiddelde baan vergelijken
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar het is eerder omgekeerd: een klant die tegen een irritant in de weg staand personeelslid zegt ‘jij weer, volgende keer geef ik je een klap’.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
In plaats van de klant hierop aan te spreken en tevens het personeelslid te corrigeren wordt de klant de toegang tot de winkel ontzegd.
Daarbij hoef je als artiest toch zeker niet alles te pikken, ook al word je uitgezonden voor een land.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:04:
[...]
2 vechten 2 schuld? In een situatie waarbij de ene partij vanuit zijn ivoren toren denkt alles te kunnen maken?
Als artiest heb je je te gedragen, zeker als je vanuit een land wordt uitgezonden en het niet alleen om jou gaat.
Er zijn ook zat artiesten die er absoluut niet voor te porren zijn. Het is vaak zat ook niet de kwalitatief este artiest die wint, en dan gaat je reputatie hard naar de **** als je op het songfestival in de onderste regionen eindigd.Bartske schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Denk dat dat laatste wel mee zal vallen, als er 150M mensen naar die show kijken dan zetten veel mensen daar graag zoiets voor aan de kant.
Waar twee vechten hebben twee schuld is een makkelijke manier op de basisschool zodat een docent er verder niet naar hoeft te kijken, maar verder is het een nietszeggend iets.Thalaron schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Ik ben vooral nieuwsgierig of er landen zijn die de stekker eruit trekken of tijdens de show iets doen wat tot diskwalificatie kan leiden
Als dat het is, dan vind ik een diskwalificatie best ver gaan. Als dat het is. Tegelijk blijft het onbeschoft gedrag, en hier dan zeggen dat je maar niet in de weg moet staan is gewoon idioot.
Behalve vorig jaar danWolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:01:
[...]
We hebben jarenlang geprobeerd om een zo goed mogelijke zanger(es) te sturen, wat meestal in tranen eindigde.
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 11-05-2024 17:08 ]
Elect a clown, expect a circus.
Het kan ook andersom. Als ik op werk in de weg sta word ik zeker opzij geduwd, waarschijnlijk zelfs zonder al te veel woorden. Als ik het frequent doe denk ik zelfs dat ik een andere baan kan zoeken.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Maar ik werk dan ook regelmatig op een brandweerkazerne
Ben benieuwd wat voor show het vanavond wordt. Ik geloof nooit dat ze de diskwalificatie terugdraaien, maar als ze niet consequent zijn (frankrijk oa) krijgen ze ook (nog) meer ellende. Zou niet graag in de schoenen staan van de personen die de calls mogen maken momenteel.
Misschien hebben ze in Italie nog wel sympathiestemmen (of ze vinden het een goed liedje dat kan ookKrisp schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:49:
[...]
De Italianen hebben heel veel voor Israel gestemd:
[Twitter]
/▌
Nee je hoeft niet alles te pikken. Maar een productiemedewerker die met haar werk bezig is en in de weg staat kan je ook op een normale manier benaderen.TinusXIII schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:06:
[...]
Daarbij hoef je als artiest toch zeker niet alles te pikken, ook al wordt je uitgezonden voor een land.
Ik mag het hopen ja? Als je je als klant niet normaal kan gedragen omdat iemand die ook gewoon zijn/haar werk aan het doen is weleens bij je in de weg staat, dan moet je misschien het maar houden op online shoppen...NuEffeNiet schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:06:
[...]
Maar het is eerder omgekeerd: een klant die tegen een irritant in de weg staand personeelslid zegt ‘jij weer, volgende keer geef ik je een klap’.
In plaats van de klant hierop aan te spreken en tevens het personeelslid te corrigeren wordt de klant de toegang tot de winkel ontzegd.
Ik kan geen Nederlandse versie vinden, maar hier bijvoorbeeld een Duitse reclame om te stemmen.
[YouTube: Vote For Hurricane! - Vote #06 up to 20 times - GER language]
Ik doe dat dagelijks, ik maak er een sport van om mijn klant dagelijks voor zijn collega's in zijn hemd te laten staan.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
De reden is heel simpel: als ze mij vertellen hoe ik mijn werk moet doen dan mogen ze het ook doen. Als het daarna niet blijkt te werken dan geef ik ze ook de volle laag terug.
Niet te bang zijn om een incompetent persoon ook effectief incompetent te noemen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Geen goed voorbeeld, want dit levert je bijna gegarandeerd een winkelverbod opNuEffeNiet schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:06:
[...]
Maar het is eerder omgekeerd: een klant die tegen een irritant in de weg staand personeelslid zegt ‘jij weer, volgende keer geef ik je een klap’.
Nee hoor, een goed gesprek met de directie of HR lijkt me eerder op zijn plek. Mocht dat niet tot verbetering leiden dan zal je werkgever misschien kunnen beslissen om via de rechter je arbeidscontract te ontbinden.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Wellicht heeft Joost bedoeld 'Next time I might hit you'. Het kan zijn dat hij in de stress might vergeten is, of dat gewoon niet wist. Kan ook zijn dat de medewerkster dat niet (zo) gehoord heeft. Hij zal het er in ieder geval op gooien dat hij nooit intentioneel heeft bedoeld dat hij wilde slaan, en dat kun je ook niet uitsluiten. Dan is diskwalificeren een hele zware stap.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Als dit daadwerkelijk het issue is./
[ Voor 4% gewijzigd door Krisp op 11-05-2024 17:10 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Was het een productiemedewerker dan? Daarbij is het kennelijk niet de eerste keer dat deze medewerker in de weg stond/vervelend was.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:07:
[...]
Nee je hoeft niet alles te pikken. Maar een productiemedewerker die met haar werk bezig is en in de weg staat kan je ook op een normale manier benaderen.
je zou dat ook nog kunnen vertalen als de volgende keer loop ik tegen je aan? maar het blijft speculeren helaasKrisp schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:09:
[...]
Wellicht heeft Joost bedoeld 'Next time I might hit you'. Het kan zijn dat hij in de stress might vergeten is, of dat gewoon niet wist. Hij zal het er in ieder geval op gooien dat hij nooit intentioneel heeft bedoeld dat hij wilde slaan, en dat kun je ook niet uitsluiten. Dan is diskwalificeren een hele zware stap.
Ik vind er weinig BREAKING aan dat iemand zichzelf promoot.I_IBlackI_I schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:08:
[...]
Ik kan geen Nederlandse versie vinden, maar hier bijvoorbeeld een Duitse reclame om te stemmen.
Als dit het was dan gewoon koppen bij elkaar: medewerker geeft aan het vervelend te vinden, Joost zegt dat hij het niet zo bedoeld had. Heat of the moment, excuses en door.Sissors schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:06:
Als dat het is, dan vind ik een diskwalificatie best ver gaan. Als dat het is. Tegelijk blijft het onbeschoft gedrag, en hier dan zeggen dat je maar niet in de weg moet staan is gewoon idioot.
Domme opmerking, had hij gewoon niet moeten doen. Ik zie er geen doodsbedreiging in, laat staan diskwalificatie.
Volgens de Zweedse krant wel.TinusXIII schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:10:
[...]
Was het een productiemedewerker dan? Daarbij is het kennelijk niet de eerste keer dat deze medewerker in de weg stond/vervelend was.
https://www.aftonbladet.s...rnas-joost-klein-anklagas]De aanklacht: gewelddadig incident
Aftonbladet kan nu onthullen dat Joost Klein ervan wordt beschuldigd gewelddadig te zijn jegens een vrouw die meewerkt aan de televisieproductie.
Bedenk wel dat beide partijen nog gehoord zijn. Door zowel de EBU als de politie.Krisp schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:09:
[...]
Wellicht heeft Joost bedoeld 'Next time I might hit you'. Het kan zijn dat hij in de stress might vergeten is, of dat gewoon niet wist. Kan ook zijn dat de medewerkster dat niet (zo) gehoord heeft. Hij zal het er in ieder geval op gooien dat hij nooit intentioneel heeft bedoeld dat hij wilde slaan, en dat kun je ook niet uitsluiten. Dan is diskwalificeren een hele zware stap.
Als het zo'n simpele verspreking was zou het hele probleem na excuses voorbij zijn. Nu volgde diskwalificatie.
Misschien was het wel 'Next time I kill you'.alexbl69 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:12:
[...]
Bedenk wel dat beide partijen nog gehoord zijn. Door zowel de EBU als de politie.
Als het zo'n simpele verspreking was zou het hele probleem na excuses voorbij zijn. Nu volgde diskwalificatie.
Zou niet uit mogen maken, het zijn maar woorden /s
Iedereen heeft wel eens een slechte dag en vloept er iets uit wat niet hoort. Als iedereen die keer wat fouts zegt op de werkvloer ontslagen word was de personeelsingang een draaideurWolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:07:
[...]
Nee je hoeft niet alles te pikken. Maar een productiemedewerker die met haar werk bezig is en in de weg staat kan je ook op een normale manier benaderen.
Dat is van gisteren, vanochtend heeft de politie van Malmö al aangegeven dat het alleen om woorden ging (bedreiging) en niet 1 aanraking of wat dan ook aan te pas is gekomen.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:12:
[...]
Volgens de Zweedse krant wel.
[...]
https://www.aftonbladet.s...rnas-joost-klein-anklagas
Dat staat er ook niet. Je kan immers ook verbaal geweld toepassen.Bart-Willem schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:13:
[...]
Dat is van gisteren, vanochtend heeft de politie van Malmö al aangegeven dat het alleen om woorden ging (bedreiging) en niet 1 aanraking of wat dan ook aan te pas is gekomen.
Aftonbladet is een tabloid. Vergelijk het met The Sun of de Daily Mirror. Ik acht die een stuk minder betrouwbaar dan het woord 'krant' bij mij suggereert.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:12:
[...]
Volgens de Zweedse krant wel.
[...]
https://www.aftonbladet.s...rnas-joost-klein-anklagas
[ Voor 10% gewijzigd door BeefHazard op 11-05-2024 17:16 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Prima, maar ik denk dat het stukje over 'productiemedewerker' wel klopt toch? Of is dat dan ook overtrokken?BeefHazard schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:16:
[...]
Aftonbladet is een tabloid. Vergelijk het met The Sun of de Daily Mirror.
UPDATE:
— Honest Vocal Cunt | 🇽🇰 🇦🇲🌻🍉 (@VocaISuspension) 11 mei 2024
The crowd began singing Joost's Europapa during the Israeli performance in protest of the Dutch disqualification at Eurovision's Family show. #Eurovision2024 #JoostKlein
Publiek is het er nog steeds niet mee eens dus.
Mee eens, echter is het adverteren om stemmen te winnen natuurlijk wel tegen de geest van de wedstrijd in.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:10:
[...]
Ik vind er weinig BREAKING aan dat iemand zichzelf promoot.
Dan roep je de partijen bij elkaar en praat je het even uit.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Spannender is het niet lijkt me.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Iedereen #06 stemmen, maar ja, iedereen is plekje opgeschovenI_IBlackI_I schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:08:
[...]
Is dat tijdens de generale repetitie geweest of is het inmiddels al aan de gang?TinusXIII schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:16:
[Embed]
Publiek is het er nog steeds niet mee eens dus.
Ik dacht dat het vanavond pas start?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat werkt zolang het slachtoffer dat afdoende vindt. Als dat niet zo is, blijf je zitten met die officiële klacht.janvanduschoten schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:17:
[...]
Dan roep je de partijen bij elkaar en praat je het even uit.
Spannender is het niet lijkt me.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Generale repetitie.Bastie-88 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:18:
[...]
Is dat tijdens de generale repetitie geweest of is het inmiddels al aan de gang?
Ik dacht dat het vanavond pas start?
Iedereen blijft op dezelfde plek staan, nr 5 slaan ze alleen over.Shinji schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:18:
[...]
Iedereen #06 stemmen, maar ja, iedereen is plekje opgeschoven
Nee hoor.Shinji schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:18:
[...]
Iedereen #06 stemmen, maar ja, iedereen is plekje opgeschoven
All contestants keep their number in the official Running Order. There will be NO song in position number 5.
As a result of no participation from the Netherlands in the Eurovision Song Contest Grand Final the following will take effect:
— Eurovision Song Contest (@Eurovision) 11 mei 2024
All contestants keep their number in the official Running Order. There will be NO song in position number 5.
The jury results, received after Dress…
YouTube: Britney Spears - ...Baby One More Time (Official Video)Bart-Willem schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:55:
Op Twitter is her en der te lezen dat de bedreiging iets zou zijn van "you again? Next time I will hit you" De persoon die in de weg stond zou al diverse keren gruwelijk in de weg hebben gestaan onderweg naar het podium.
*knip* zie modbreaksWolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:15:
[...]
Dat staat er ook niet. Je kan immers ook verbaal geweld toepassen.
Ik vrees dat Joost gewoon iets letterlijk vertaald heeft naar Engels om een punt te maken wat de tegenpartij gewoon verkeerd opvat. Althans, het is in diens ogen best bedreigend, maar dat kan letterlijk Nederlands vertaald in het Engels ook zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door ZieMaar! op 11-05-2024 17:25 ]
https://www.ad.nl/songfes...diskwalificeerd~adf7cc86/AvroTros nodigt Nederlandse journalisten zaterdag om 17.45 uit voor een statement dat wordt uitgegeven door Taco Zimmerman, algemeen directeur van AvroTros. Volgens de omroep zal dat het enige moment zijn dat ze met een reactie komen.
Ik heb in al die jaren nog nooit een advertentie voorbij zien komen van een inzending met de boodschap erop te stemmen.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:10:
[...]
Ik vind er weinig BREAKING aan dat iemand zichzelf promoot.
Nou vind ik de inzending van Kroatië helemaal niks dus om dat dan maar naar de winst te stemmen gaat me zelf ook iets te ver
Nou ja in ieder geval geeft de EBU een demonstratie hoe je een crisis niet moet managen. Er is blijkbaar aangifte gedaan daarin moeten details staand van waar Joost van wordt beschuldigd. Noem dat expliciet dan heb al dan niet je onderbouwing voor de diskwalificatie. Nu blijft het gissen, zeker omdat er ook gedoe is rond Israel slaat de onrust wat over. Terwijl het mogelijk niets met elkaar te maken heeft.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:13:
[...]
Misschien was het wel 'Next time I kill you'.
Zou niet uit mogen maken, het zijn maar woorden /s
Vind het sowieso raadselachtig dat er nog niet ergens de daadwerkelijke beschuldiging is opgedoken. Cornald Maas lijk meer te weten maar noemt het ook niet. Door als organisatie informatie achter te houden houd je de onrust in stand.
En het is lekker makkelijk om je achter een zero tolerance beleid te scharen zonder verdere tekst en uitleg.
Het hele verhaal heeft wel een erge storm in een glas water smaak.Krisp schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:19:
[...]
Dat werkt zolang het slachtoffer dat afdoende vindt. Als dat niet zo is, blijf je zitten met die officiële klacht.
Als Cornald en de Avro Tros nu direct al durven te zeggen dat de straf disproportioneel is, dan verwacht ik weinig spannends.
Maar je hebt gelijk, als de klager voet bij stuk blijft houden (wel niet terecht, dat kan ik niet beoordelen) dan blijft het een probleem.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
[ Voor 89% gewijzigd door ZieMaar! op 11-05-2024 17:28 ]
Klinkt wel als zwaar overtrokken, kan natuurlijk in de vertaling anders begrepen zijn. "Als in raak ik je" of "sla ik je".Bart-Willem schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:55:
Echter de context speelt daarin wel een rol van de manier waarop hij dat dan gezegd zou hebben, en hoe dat opgevat is door de persoon in kwestie. Dus tja, vind hier ook weinig zinnigs over te zeggen wanneer het hierom zou gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 17:23 ]
Dus puur uit commercieel oogpunt voor Joost zelf is dit het beste wat hem kon overkomen, daar hij zeer waarschijnlijk toch niet zou winnen.
De context zal vast niet geweest zijn dat hij geschrokken naar haar toe liep en zei: pas op meid, je loopt in de weg, volgende keer raak ik je misschien.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:23:
[...]
Klinkt wel als zwaar overtrokken, kan natuurlijk in de vertaling anders begrepen zijn. "Als in raak ik je" of "sla ik je".
Echter de context speelt daarin wel een rol van de manier waarop hij dat dan gezegd zou hebben, en hoe dat opgevat is door de persoon in kwestie. Dus tja, vind hier ook weinig zinnigs over te zeggen wanneer het hierom zou gaan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als een wildvreemde dat op straat zegt: ok, een bedreiging.... Maar in dit geval... een blauwe stuitersmurf met schoudervulling... dat pareer je dan toch lachend met: hit me hard!?Bart-Willem schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:55:
"you again? Next time I will hit you"
Die groei van het aantal volgers zet vandaag ook door. Hij gaat richting een miljoen volgers op insta (nu 954.000; gisteren zat hij nog uit mijn hermnerin er zeker 200k onder).Tristan schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:40:
[...]
PR stunt tot de max dit natuurlijk. Joost heeft het afgelopen uur meer dan 100.000 volgers op insta erbij gekregen lees ik op Reddit (heb geen fact check kunnen doen)
Nadat de klant je al meermaals in de weg heeft gelopen en je deze klant dat ook meermaals hebt gevraagd niet te doen? Mijn werkgever zou er niet blij mee zijn, maar zeker niet ontslaan.Mania-92 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Wel een storm welke zorgt voor enorme publiciteit. Ken mensen die helemaal niks met het Songfestival op hebben maar het nu op de voet volgen. Dit topic is er ook een mooi voorbeeld van.janvanduschoten schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:22:
[...]
Het hele verhaal heeft wel een erge storm in een glas water smaak.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nee dat verwacht ik ook niet, maar het is wel de toon die de muziek maakt, dus in the heat of the moment van een repetitie tijdens je routine er telkens uitgehaald worden zal ook niet bevorderlijk voor je state of mind werken. Waardoor het inderdaad vast geen pas op was...St@m schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:25:
[...]
De context zal vast niet geweest zijn dat hij geschrokken naar haar toe liep en zei: pas op meid, je loopt in de weg, volgende keer raak ik je misschien.
Wat een ander hier ook al eerder aankaartte, wanneer je het natuurlijk letterlijk vertaald raken of slaan kom je allebei op hit. Beetje gevalletje lost in translation, (net als fotograaf of camera persoon) daar lijkt het me vooral op waarbij de adrenaline/emotie hoog zat gedurende de repetitie.
[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 17:30 ]
Dat is misschien in Zweden wel anders.MazeWing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:28:
Dreigen met "eenvoudige mishandeling" (dus slaan met je vuisten, etc.) is in Nederland niet strafbaar. Het is natuurlijk anders als Rico Verhoeven dit zou zeggen. Dan is het dreigen met zware mishandeling; dat WEL strafbaar is!
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Dit topic loopt ook storm nu en de finale is nog niet eens begonnen13art schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:27:
[...]
Wel een storm welke zorgt voor enorme publiciteit. Ken mensen die helemaal niks met het Songfestival hebben, maar het nu op de voet volgen. Dit topic is er ook een mooi voorbeeld van.
/▌
Hoewel minder erg dan "volgende keer sla ik je", is dat nog steeds bedreigend want je impliceert dat je het expres doet.Stoney3K schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:26:
[...]
(wat ook bedoeld kan zijn als: "Volgende keer loop ik tegen je op")
Maar goed totdat iemand met een verklaring komt over wat er exact gezegd is en de bedoeling daarachter is 't allemaal speculeren. Ik kan me overigens wel goed voorstellen dat je zoiets in een opwelling zegt zonder dat op die manier te bedoelen.
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 11-05-2024 17:30 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dan geef je alsnog eerst een waarschuwing.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ja, dat hangt af van de context uiteraard, maar ik ga er wel even vanuit (gezien de diskwalificatie) dat hij aggressief overgekomen is en daadwerkelijk slaan bedoelde. Maar we gaan het wel horen.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:28:
[...]
Nee dat verwacht ik ook niet, maar het is wel de toon die de muziek maakt, dus in the heat of the moment van een repetitie tijdens je routine er telkens uitgehaald worden zal ook niet bevorderlijk voor je state of mind werken. Waardoor het inderdaad vast geen pas op was...
Wat een ander hier ook al eerder aankaartte, wanneer je het natuurlijk letterlijk vertaald raken of slaan kom je allebei op hit. Beetje gevalletje lost in translation, net als fotograaf of camera persoon.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In dit geval heeft de persoon, het slachtoffer, formeel aangifte gedaan. Dat is toch even iets anders en buiten de organisatie om.
Eens, lijkt mij ook want ander neem je in mijn ogen zo'n stap niet.St@m schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:30:
[...]
Ja, dat hangt af van de context uiteraard, maar ik ga er wel even vanuit (gezien de diskwalificatie) dat hij aggressief overgekomen is en daadwerkelijk slaan bedoelde. Maar we gaan het wel horen.
En als het een smurf van 2m10 is? (Nee dat is hij niet, maar een vrouw kan wel een heel stuk kleiner zijn).Dennisdn schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:26:
[...]
Als een wildvreemde dat op straat zegt: ok, een bedreiging.... Maar in dit geval... een blauwe stuitersmurf met schoudervulling... dat pareer je dan toch lachend met: hit me hard!?
NPO Start? Gewoon live op de publieke omroep?Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:31:
Is er een livestream van het AvroTros persmoment om 1745u?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Zo kan je elke vorm van fysiek en verbaal geweld wel goed praten... Moet ik in de rij bij de supermarkt dan ook gewoon zeggen dat iemand mij voor moet laten gaan omdat hij/zij anders een klap krijgt?Dennisdn schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:26:
[...]
... dat pareer je dan toch lachend met: hit me hard!?
RTL Boulevard zal wel weer inbreken.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:31:
Is er een livestream van het AvroTros persmoment om 1745u?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik snap niet dat mensen het normaal zouden vinden. Blijkbaar voelde die medewerker zich hierdoor onveilig en heeft daarom aangifte gedaan. Niks geks aan dat de organisatie dus zo reageert.Yonix schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:30:
[...]
In dit geval heeft de persoon, het slachtoffer, formeel aangifte gedaan. Dat is toch even iets anders en buiten de organisatie om.
Zucht...
Dit topic is gesloten.
![]()
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.