Eurovision Song Contest 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 58 Laatste
Acties:
  • 188.642 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:45:
De geruchtenstroom shitstroom hits the fan....

Ik hoor nu al dat Joost Klein gesignaleerd is op Schiphol. 8)7

Even beredeneren: 3 á 4 uur geleden werd het bekend. Je moet je vertrek regelen, koffers inpakken, ticket boeken, naar het vliegveld gaan, je vliegtuig afwachten en naar Nederland vliegen. Dat lukt je never in 4 uur vanaf Zweden. 8)7
En zeker niet zonder paparrazzi. Dus met de auto. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15-09 15:33
AW_Bos schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:47:
[...]

Dan weten we dus dat Joost Klein op het ESF bestaat uit hele knappe CGI, animaties en holografische projecties 8)
Ah, dat verklaart de sci fi comment van zijn producer 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:55

Stoney3K

Flatsehats!

corset schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:46:
[...]

Kan niet, ik zag hem net bij m'n huis lopen. Huilend in een fles Johnnie Walker. Zingend over het einde van de wereld :+
Je bent in de war met Ry Cooder. :Y)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Jorah_Newstone schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:46:
[...]

Iedereen lijkt maar vanalles te verzinnen voor zelf 5 min of fame lijkt het wel, ik geloof niks meer totdat het officieel bevestigd is lol.
Dit dus! Ik heb nog nooit zoveel shitstorm aan geruchten gezien voor iets 8)7

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:34

Quad

Doof

Ruzor schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:37:
[...]

Het lijkt erop dat ze sowieso de koffers gepakt hebben. Vrijwillig of niet:
https://www.lrt.lt/mediat...i-valanda?time_start=2691

De beveiliger is dezelfde die eerder de redelijk irritante journalist weghield:
https://twitter.com/kann_news/status/1788919813231747472
Wat heeft dit hiermee te maken?
Het Oekraïense ministerie van Defensie zegt dat Rusland een grondaanval heeft gelanceerd op de regio Charkov. Er wordt gemeld dat er rond vijf uur 's ochtends een poging is gedaan om onder dekking van gepantserde personeelsvoertuigen de verdedigingslinie te doorbreken.
Is vertaalde tekst uit jouw linkje.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

corset schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:46:
[...]

Kan niet, ik zag hem net bij m'n huis lopen. Huilend in een fles Johnnie Walker. Zingend over het einde van de wereld :+
Whut... Huilend IN een fles? :') :D

[ Voor 36% gewijzigd door AW_Bos op 10-05-2024 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ooh ik dacht al, wie is die verwarde man ernaast. Maar dat was dus Ry Cooder!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:44

Player1S

Probably out in the dark

Oekiejoekie schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:46:
Volgens laatste bericht op VRT-nieuws: 8 uur een statement van de EBU.
Zul je zien. Hij was gewoon ziekjes dus daarom afgehaakt vanmiddag :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:04
Oekiejoekie schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:46:
Volgens laatste bericht op VRT-nieuws: 8 uur een statement van de EBU.
Dit heb ik ook voorbij horen komen, maar verder is hier weinig over te vinden. De EBU heeft nu zelf ook een probleem, hun website ligt er al een tijdje uit. https://www.ebu.ch/home

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Quad schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:48:
[...]

Wat heeft dit hiermee te maken?

[...]

Is vertaalde tekst uit jouw linkje.
Het gaat alleen om het filmpje, niet om de tekst. Daarin zie je de kleedkamer van de Nederlandse delegatie, zonder vlag en de beveiliger naast een koffer en wat tassen zitten.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
VRT zou gemeld hebben dat de EBU om 20.00 uur met een statement komt, ik zoek nog even naar een bron.

Edit: ...bron is zo snel niet te vinden, site van de EBU is op dit moment trouwens offline... :+

[ Voor 61% gewijzigd door TIGER1125 op 10-05-2024 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:35
De EBU heeft draaiboeken voor deelnemers naar huis sturen of onverwachte uitval bijv. Maar het duurt best lang en de chaos achter de schermen is dusdanig groot dat ik denk dat het probleem is dat Joost zelf besloten heeft ermee te stoppen, en dat de EBU dus al de hele middag aan het schipperen is om iedereen tevreden te stellen.... Anders snap ik niet waarom Joost zo vroeg al posts van Insta had verwijderd, maar tegelijk niks nieuws post.

We weten het over een paar minuten, maar het zint me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
davidov schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:57:
De EBU heeft draaiboeken voor deelnemers naar huis sturen of onverwachte uitval bijv. Maar het duurt best lang en de chaos achter de schermen is dusdanig groot dat ik denk dat het probleem is dat Joost zelf besloten heeft ermee te stoppen, en dat de EBU dus al de hele middag aan het schipperen is om iedereen tevreden te stellen.... Anders snap ik niet waarom Joost zo vroeg al posts van Insta had verwijderd, maar tegelijk niks nieuws post.

Hoe dan ook, ik vind het jammer dat het zo loopt en dat Nederland zeer waarschijnlijk morgenavond geen onderdeel is van de show.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:34

Quad

Doof

Ruzor schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:52:
[...]

Het gaat alleen om het filmpje, niet om de tekst. Daarin zie je de kleedkamer van de Nederlandse delegatie, zonder vlag en de beveiliger naast een koffer en wat tassen zitten.
Aha, maar ik kan dat niet op een willekeurig buitenlandse taal opmaken, sorry. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
In de intro zeggen ze nog morgen ESF met Joost klein :-)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:00:
In de intro zeggen ze nog morgen ESF met Joost klein :-)
Ja. Trek dat toch terug, je weet toch precies wanneer die promo’s ingepland staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:35
THE_BASE schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:59:
[...]

Hoe dan ook, ik vind het jammer dat het zo loopt en dat Nederland zeer waarschijnlijk morgenavond geen onderdeel is van de show.
Helemaal mee eens.

Laatste hoop; misschien was dit de "maanlanding" aan media-aandacht waar ze het over hadden en is het vanaf Joost z'n kant drama om niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Quad schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:59:
[...]

Aha, maar ik kan dat niet op een willekeurig buitenlandse taal opmaken, sorry. ;)
Je had toch op z'n minst even op Duolingo Litouws kunnen aanslingeren :P

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
davidov schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:01:
[...]

Helemaal mee eens.

Laatste hoop; misschien was dit de "maanlanding" aan media-aandacht waar ze het over hadden en is het vanaf Joost z'n kant drama om niks :P
In dat geval neemt de beste man wel enorme risico’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat de website van de EBU down is, vind ik ook wel bijzonder. Die gaat niet down vanwege een klein beetje ophef. Iemand die daar meer over weet?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:28
corset schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:42:
[...]

Want? Waar staat dat ze speciaal voor de mensen op tweakers binnen X tijd een bericht moeten hebben? Ik weet niet of je het weet, maar er is vanavond nog een sessie, daarin kunnen ze makkelijk een statement geven. Of bij de finale morgen etc etc.
Nergens staat in een regel geschreven dat ze binnen X uur moeten reageren. Er is hier geen SLA aan gekoppeld :+
Tuurlijk... ze komen met een persbericht na de finale. Heel realistisch.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Een soort waar is Wally maar dan met een Joost..

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:04:
Dat de website van de EBU down is, vind ik ook wel bijzonder. Die gaat niet down vanwege een klein beetje ophef. Iemand die daar meer over weet?
Zo raar is dat toch niet? Kan me voorstellen dat er naar EBU.ch normaal gesproken geen echt enorme hoeveelheden traffic gaan, dat gaat naar de Eurovision site.

Als dat nu wel het geval is kan zo'n website prima over de kop gaan, zo moeilijk is dat niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TIGER1125
Nou ik kan het niet meer volgen nu...
Spaanse omroep komt met statement
De Spaanse omroep RTL heeft zojuist een statement uitgebracht. Het eist van de EBU dat de vrijheid van pers en mening gegarandeerd is.
Of het wat met de situatie rondom Joost Klein te maken heeft, is niet duidelijk.
Spanje is één van de landen van de Big 5. En de persconferentie van de Big 5 ging vandaag op het laatste moment niet door.
Via Omroep Friesland, via X
https://www.omropfryslan....frontatie-met-joost-klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Tralapo schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:07:
[...]

Zo raar is dat toch niet? Kan me voorstellen dat er naar EBU.ch normaal gesproken geen echt enorme hoeveelheden traffic gaan, dat gaat naar de Eurovision site.

Als dat nu wel het geval is kan zo'n website prima over de kop gaan, zo moeilijk is dat niet.
Ik denk dat er continu traffic is in deze week en dat zo'n website wel maatregelen neemt om niet zomaar down te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik las elders op Twitter dat België de vervanger van Joost zou zijn. Ligt fijner in het gehoor dan het liedje van Tsjechië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
TIGER1125 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:08:
Nou ik kan het niet meer volgen nu...

[...]

Via Omroep Friesland, via X
Spaanse omroep RTL? Of RTVE. Slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
davidov schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:57:

Je zou zeggen als hij met zijn duffe hoofd iemand heeft gemept, dan moet het toch een 1-2tje zijn normaal gesproken. Dan speelt er toch meer denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Chocovla op 10-05-2024 20:12 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
'Fysieke confrontatie met fotograaf'
Volgens de Zweedse omroep SVT zou er een fysieke confrontatie plaats hebben gevonden tussen Joost Klein en een fotograaf. Dit is nog niet bevestigd door de organisatie of AVROTROS.
Fysiek geweld, of ongewenste intimiteiten? 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
THE_BASE schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:10:
[...]

Spaanse omroep RTL? Of RTVE. Slordig.
Ja, lekkere beurt inderdaad van Omroep Friesland, die denken vast wie leest die NL'se pagina nou... Je moet op de Friese pagina zijn! :+

[ Voor 6% gewijzigd door TIGER1125 op 10-05-2024 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:08:
[...]

Ik denk dat er continu traffic is in deze week en dat zo'n website wel maatregelen neemt om niet zomaar down te gaan.
Waarom? Alles over het festival verloopt via Eurovision.tv.

De foutmeldingen zijn in ieder geval vrij standaard voor een server die verzopen is in requests.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Als Joost echt iemand gemept heeft of dat het zelfde de laatste druppel was dan hoef je toch geen 4,5 uur te wachten met een statement? Kwestie van diskwalificeren en persbericht eruit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Dus een paparazzi heeft een duw gekregen, is dat alles? Neem aan dat er meer speelt.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:24

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Tralapo schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:07:
[...]

Een beetje website schaalt mee tegenwoordig op basis van verkeer wat het moet afhandelen. On the fly kunnen daar meerdere webservers bijgeschakeld worden. Tenzij het een site van Slager de Vries uit 's Landsheerenberg is die nog met html frames in elkaar gezet is wellicht. Maar van een site als die van de EBU verwacht ik wel dat die hun IT orde hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Shadow_Agent op 10-05-2024 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:44

Player1S

Probably out in the dark

THE_BASE schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:12:
Als Joost echt iemand gemept heeft of dat het zelfde de laatste druppel was dan hoef je toch geen 4,5 uur te wachten met een statement? Kwestie van diskwalificeren en persbericht eruit.
Kan me moeilijk voorstellen dat in al die jaren nog nooit een tik aan een iets te opdringerige fotograaf/cameraman is uitgedeeld :X

Heel bijzonder allemaal. Kan toch ook niet enkel om die opmerking “why nut?” Gaan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:39

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

hoevenpe schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:12:
Dus een paparazzi heeft een duw gekregen, is dat alles? Neem aan dat er meer speelt.
Het was (volgens geruchten en nos journaal) een cameravrouw van de organisatie zelf.

Sys Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Danfoss schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:15:
[...]

Het was (volgens geruchten en nos journaal) een cameravrouw van de organisatie zelf.
Dat wist m’n moeder net ook te melden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Tralapo schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:12:
[...]

De foutmeldingen zijn in ieder geval vrij standaard voor een server die verzopen is in requests.
Omdat de EBU een gigantische organisatie is en er vast wel meer mensen zijn zoals ik die ook op de EBU website kijken tijdens deze week.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Tralapo schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:12:
[...]

offtopic:
Vrij standaard voor een load balancer die requests niet meer kwijt kan. Over het algemeen staan dit soort dingen in autoscaling kubernetes clusters, maar ook dat kent zijn limieten. Niet alleen technisch, ook omdat je limiteert hoe snel/groot iets kan upscalen ivm kosten (bv om kosten bij een bug te limiteren).

On: Heel opvallend dat er nog maar zo weinig bekend is, nog maar 3 kwartier voor de generale.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien kunnen we een vervanger insturen zodat Nederland toch mee kan doen. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
De snollebollekes als reserve driver?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KyRfGgvl2RP60bdomd-wZriE3I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IMRh8gdZB6ssPQxvrJxV7Gf9.webp?f=user_large

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Over 40 minuten is die jury repetitie. En dan wordt van iedereen verwacht de knop om te zetten. Ik vind het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
BeefHazard schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:16:
[...]

offtopic:
Vrij standaard voor een load balancer die requests niet meer kwijt kan. Over het algemeen staan dit soort dingen in autoscaling kubernetes clusters, maar ook dat kent zijn limieten. Niet alleen technisch, ook omdat je limiteert hoe snel/groot iets kan upscalen ivm kosten (bv om kosten bij een bug te limiteren).

On: Heel opvallend dat er nog maar zo weinig bekend is, nog maar 3 kwartier voor de generale.
offtopic:
dit soort organisaties met echt piekdruktes zijn nou net een ideale use case voor de cloud. Voordat je uit je requests bent geschaald bij bijv. Azure ben je al lang door je budget heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
JackBol schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:21:
[...]

Ik ben verbaasd over de overlap tussen ESF en F1....... Inclusief de memerij.
Dat is al een aantal jaar gaande, er zit ook een hele exodus van topic volgers bij zo tussen de race weekenden door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik weet niks van die Joost Klein, maar van wat ik uit zijn tv optredens opmaak is dat het geen opvliegerig ventje is. Het lijkt me niet heel aannemelijk dat die zomaar een conferentie opzoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Einde van het 8-uurjournaal, en nog steeds geen nieuws...

Dan gaan we zometeen maar Gillis kijken op SBS. Daarvan weten we zeker dat ie gecanceld is :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
NOS meldt dat alle Nederlandse vlaggen zijn weggehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
Joost doet niet mee met de Jury repetitie volgens dit bericht op X:
Confirmed: the Netherlands is no longer in the running order tonight for the jury show.
https://twitter.com/gjkooijman/status/1788998053233361141

Zou het dan toch, ben benieuwd wat er nu daadwerkelijk is voorgevallen, met dit bericht weten we overigens nog steeds niets... Alleen dat hij niet aan deze repetitie mee zou doen.

Volgens het AD:
Joost Klein mag vrijdagavond niet optreden voor de vakjury. Het onderzoek naar het ‘incident’ waarbij bij volgens de organisatie betrokken was, is nog gaande. De vakjury beoordeelt daarom een eerder optreden van Klein.
https://www.ad.nl/songfes...dent-nog-gaande~adf7cc86/

Nog niet weg dus, maar alleen geen officiële repetitie gedurende het onderzoek.

[ Voor 63% gewijzigd door TIGER1125 op 10-05-2024 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcMirMD9vP4Smm5kKogrIQtfqe0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Im1MCRC8FdYw8oxWjMRBkmMM.webp?f=user_large

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Nou dikke doei dus

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

En nu natuurlijk de vraag, wat is er gebeurd dat er zo'n historische schorsing/ terugtrekking heeft plaats gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:19

marapuru

db.

Nou lekker emotioneel beladen voor Joost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:28:
En nu natuurlijk de vraag, wat is er gebeurd dat er zo'n historische schorsing/ terugtrekking heeft plaats gevonden.
Misschien niet zo veel en voelde Joost zich aangevallen. Die zei doei en nu zit het ESF ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Joost Klein mag officieel niet meedoen aan jury show.

https://www.nu.nl/songfestival/6312399/joost-klein-mag-niet-meedoen-aan-juryshow-van-eurovisie-songfestival.html
Joost Klein mag niet meedoen aan de juryshow van het Eurovisie Songfestival. Het onderzoek naar het incident dat eerder vandaag naar buitenkwam is nog niet afgerond, meldt AVROTROS.

[ Voor 49% gewijzigd door RobinNL op 10-05-2024 20:30 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

marapuru schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:28:
Nou lekker emotioneel beladen voor Joost.
Daarom snap ik het niet. Z'n ouders trots maken was echt een belangrijk thema van z'n performance, je kunt het moeilijk geloven dat hij iets zou doen om zoiets te veroorzaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
TIGER1125 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:25:
Joost doet niet mee met de Jury repetitie volgens dit bericht op X:

[...]

https://twitter.com/gjkooijman/status/1788998053233361141

Zou het dan toch, ben benieuwd wat er nu daadwerkelijk is voorgevallen, met dit bericht weten we overigens nog steeds niets... Alleen dat hij niet aan deze repetitie mee zou doen.
Bij Pauw zeiden ze dat er ook nog een video worden getoond met eerder optreden voor beoordeling.
Dat is dat uiterst redmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Hoop dat de EBU snel met opheldering komt, anders gaan de geruchten helemaal los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Nu.nl: Joost Klein mag NIET meedoen!

Alleen ligt Nu.nl plat :')

Of het nou de jurering is, of de finale..?
I'm looking it out

[ Voor 33% gewijzigd door AW_Bos op 10-05-2024 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:34

IkWilbert

Het is mij!

d-vine schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:29:
[...]

Bij Pauw zeiden ze dat er ook nog een video worden getoond met eerder optreden voor beoordeling.
Dat is dat uiterst redmiddel.
Maar dan had Nederland op de lijst gestaan...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
AW_Bos schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:30:
Nu.nl: Joost Klein mag NIET meedoen!

Alleen ligt Nu.nl plat :')
Er staat voor de rest eigenlijk 0 informatie in het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Tot nu toe mag hij alleen niet meedoen voor de vakjury

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Die brandende toren was achteraf gezien een goede afsluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:08
stylezzz schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:31:
[...]

Blap.... nu.nl plat. Trots op joost :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5ezs_gb2-Y-LvUg1Jn3zZD5ouY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GCX57Aykd5bbVARpDgFtM1Md.png?f=fotoalbum_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvL09a-M9hnqbTZK4Te2nMjr3sU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/khZuw7Ch41nAEYB2pj1nNXa3.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Is de ophef alleen in Nederland of is heel Europa hier mee bezig dat jullie weten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:15
Radio 1 meld dat jury een eerder optreden van Klein gaat beoordelen zodat opties nog open blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Juryshow betekent niet dat hij morgen niet mee mag doen natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:47
Volgens de Telegraaf van het noorden (Aftonbladet) gaat het om
beschuldigd van gewelddadig gedrag tegen een vrouwelijke tv-medewerker - "Zeer ernstig"
lijkt me alleen een beetje lullig indien er weinig uit het 'onderzoek' komt, de politie weet ook (nog) van niets. Apart allemaal.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:32:
Is de ophef alleen in Nederland of is heel Europa hier mee bezig dat jullie weten?
alleen tweakers denk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Kan nog altijd tot nader order zijn aangemaakt twee uur geleden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Op Reddit gaat het ook aardig los, en dat zijn zelfs de australiers die net wakker aan het worden zijn die er niets van begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Maar wat is er nou precies gebeurd?

Dit echt een zware straf, dat geef je niet voor een opmerking bij de persconferentie of EKOW sticker lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En dan morgen alsnog dikke winst en een vinger richting Israël haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqzF3p57p3zKqgyC-VW4yYTqk8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CyVBJ6eVqMKXoSbdFZNfrDBO.png?f=fotoalbum_large

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
IkWilbert schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:31:
[...]

Maar dan had Nederland op de lijst gestaan...
Weet je niet, blijft speculeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:34

IkWilbert

Het is mij!

Wow zelfs extra journaal op NPO1

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Mwoah....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERxN-mHfOam1eVYeN5xEh3oqAtc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CL1LjPhdIoO8OBWCF5r8zBew.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Dit is niet alleen gaande in Nederland. Er zijn ook fans uit andere landen die dezelfde vragen stellen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
eric.1 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:33:
Volgens de Telegraaf van het noorden (Aftonbladet) gaat het om
[...]

lijkt me alleen een beetje lullig indien er weinig uit het 'onderzoek' komt, de politie weet ook (nog) van niets. Apart allemaal.
Dat heb je in Zweden als snel aan je broek hangen ja :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:51
Hij zij gisteren nog in het interview vooraf aan de show, vanavond nog en dan zien jullie me niet meer. Was dat dan een bewuste uitspraak achteraf?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEstar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-09 14:32
Nederlanders & die hard Eurovisie fans heel erg. Maar mainstream media in Europa heeft het in mindere mate ook wel opgepikt (BBC etc.)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

NOS extra journaal: vakjury beoordeelt video van eerder optreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Tijd om de EBU op te heffen, Geert kom er maar in... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

IkWilbert schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:34:
Wow zelfs extra journaal op NPO1
Lekker kort ook! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:38
Inmiddels krijg ik uit Polen, Litouwen, Estland en Finland de vraag: WTF is going on?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Lekker veel ophef
Morgen alsnog meedoen, winnen met sympathie stemmen en een dikke vinger naar de organisatie of Israël hoe het ook in elkaar mag steken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Er bizar dat de EBU nog steeds niet echt met een verklaring komt, je wilt juist de geruchtenmolen niet op tilt laten slaan lijkt me..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:47
apis29 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:34:
[...]

Dat heb je in Zweden als snel aan je broek hangen ja :D
Nou, aan mijn broek hangt na 8 jaar nog niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jorah_Newstone schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:37:
Er bizar dat de EBU nog steeds niet echt met een verklaring komt, je wilt juist de geruchtenmolen niet op tilt laten slaan lijkt me..
Weet ook niet of ze nog met een statement komen. Avrotros heeft gesproken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TIGER1125
hoevenpe schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:36:
In F1 termen is dit de rustige dag van de vrije training, wat een puinhoop.
Joost is vandaag een beetje de Latifi van het ESF. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

eric.1 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:37:
[...]

Nou, aan mijn broek hangt na 8 jaar nog niets ;)
In je broek is relevanter O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
d-vine schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:37:
Abu Dhabi 2021 is hier niets bij :+
No Mikey no, this is not right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

d-vine schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:36:
Lekker veel ophef
Morgen alsnog meedoen, winnen met sympathie stemmen en een dikke vinger naar de organisatie of Israël hoe het ook in elkaar mag steken
Kan mij niet voorstellen dat bij morgen mee gaat doen. Juist ook om datgene wat jij schetst. Dat wil de organisatie vast niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
hoevenpe schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:38:
[...]

No Mikey no, this is not right!
is he behind me?
yes lewis
on new tires
yes lewis..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:35

Chakotay

Lick here to continue

Nieuwspaal is er ook snel bij.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:19

marapuru

db.

HollovVpo1nt schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:29:
[...]

Daarom snap ik het niet. Z'n ouders trots maken was echt een belangrijk thema van z'n performance, je kunt het moeilijk geloven dat hij iets zou doen om zoiets te veroorzaken.
Nou precies…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
DN is de grootste krant in Zweden, maar die zijn er ook al helemaal klaar mee.

'Malmö mag niet meer evenementen organiseren'

(even naar het Nederlands vertalen, tenzij je Zweeds spreekt :) )

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-09 19:44
ik denk dat Abba de plaats van Joost gaat overnemen ;-)
Pagina: 1 ... 19 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!

We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.

Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.

Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.